Skrevet av Emne: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort  (Lest 19237 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #90 : 13. januar 2012, 09:20 »
Av alle? du tror etter at du hadde skutt den første at folk fortsatt ville tatt sjansen? Tongue

So many idiots, so few bullets.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #91 : 14. januar 2012, 00:53 »
Hadde vært konge om du og erikv fikk det som dere ville; da skulle jeg overtatt ett fiskevann og med retten på min side blåst huet av alle som forsøkte å fiske der uten fiskekort.

http://en.wikipedia.org/wiki/Eye_for_an_eye
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #92 : 14. januar 2012, 00:57 »
So many idiots, so few bullets.

Common sense. Not so common.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #94 : 19. januar 2012, 18:44 »

Spennende å se at voksne mennesker ikke tåler litt ekstreme meninger og må dra seg ned på fleksnes's nivå for å prøve å gjøre seg forstått.
Det er jo tross alt en ung kar sin uttalelse som krf ikke støtter.

Det er så trist å se mennesker angripe andres meninger og tro med enda mer ekstreme meninger og uttalelser.
Man ser ikke bjelken i eget øye.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #95 : 21. januar 2012, 13:38 »
So many idiots, so few bullets.

Idioter ifl ditt ståsted. Så i realiteten trenger du bare en kule til deg selv for å bli kvitt alle idiotene!

You can do it!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #96 : 23. januar 2012, 09:49 »
Spennende å se at voksne mennesker ikke tåler litt ekstreme meninger og må dra seg ned på fleksnes's nivå for å prøve å gjøre seg forstått.
Det er jo tross alt en ung kar sin uttalelse som krf ikke støtter.

For det første gikk jeg på personen, og ikke partiet. Du får bla opp øya skikkelig når du leser.

For det andre er du ikke verdig til å skrive til meg, din frekke lille tard.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #97 : 23. januar 2012, 18:51 »
For det første gikk jeg på personen, og ikke partiet. Du får bla opp øya skikkelig når du leser.

For det andre er du ikke verdig til å skrive til meg, din frekke lille tard.

Les igjen, jeg beskrev personene som ønsker voldtekt av Emil Andre Erstad og kona osv.
Dette henger helt i tråd med dine tanker om religion og alt annet du ikke liker.

Om ditt intellektuelle nivå holder like høy standard som postene dine tilsier så er det vel du som bør holde deg på utskjellingstråden. Og hvor får du fra at jeg er liten?


Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #98 : 24. januar 2012, 12:02 »
Har ikke sagt en pøkk om kona til Erstad jeg, så der får du ha meg unnskyldt om jeg misforstod. Når det gjelder voldtekt av Erstad, så bærer vel åpningsinnlegget mitt preg av å være skrevet litt i affekt, pluss at de fleste veit jeg liker å ta i litt.
Jeg går ikke rundt og faktisk håper folk blir voldtatt til tross for det som etter min mening er fjerne meninger.
Siden det virket som om du ikke forstod det over, gikk jeg utifra at du var "liten" eller ung om du vil. Om du egentlig er gammal og feit, så, javel.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #99 : 24. januar 2012, 14:42 »
Har ikke sagt en pøkk om kona til Erstad jeg, så der får du ha meg unnskyldt om jeg misforstod. Når det gjelder voldtekt av Erstad, så bærer vel åpningsinnlegget mitt preg av å være skrevet litt i affekt, pluss at de fleste veit jeg liker å ta i litt.
Jeg går ikke rundt og faktisk håper folk blir voldtatt til tross for det som etter min mening er fjerne meninger.
Siden det virket som om du ikke forstod det over, gikk jeg utifra at du var "liten" eller ung om du vil. Om du egentlig er gammal og feit, så, javel.

La meg hjelpe litt på hukommelsen din;

"Vil nekte selv voldtatte kvinner abort"

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10074613

Siden dette ikke samsvarer med KRFs politikk, blir innlegget mitt rettet til deg som privatperson, Emil Andre Erstad.

Du er altså av den oppfatning at en voldtatt kvinne som i ettertid finner ut at hun er gravid, skal bli tvunget av staten til å beholde barnet - uansett.

Jeg er av den oppfatning at folk som mener det du mener knapt har livets rett. Du er en forkrøplet, stakkarslig unnskyldning av en mann og en direkte fornærmelse ikke bare mot menn, men mot arten homo sapiens.

Du har ikke den fjerneste anelse om hvordan det er for en kvinne å bli voldtatt, men jeg håper du blir voldtatt sjøl en gang så du kan sette deg ordentlig inn i den følelsen.

En kan jo bare drømme om at det finnes noen macho homoseksuelle menn i Hordaland som vil ha en liten tøydukke å slenge rundt noen timer en kveld.  Og at den tøydukka blir deg.

Det eneste som er flott med avisartikkelen, er at kanskje flere får øya opp for hva de kristne kan finne på å stå for her i landet.

Jeg ville ikke pissa på noen av dere om dere sto i brann, men i ditt tilfelle ville jeg sett meg om etter mer bensin.


Dermed satte jeg likhetstegn mellom ditt menneskesyn og det som står i artikkelen som jeg har henvist til noen ganger: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.7960185

Ser du likheten i tankegang? Det du kaller "affekt" kan vel sikkert unnskylde truslene i artikkelen også, synes du ikke?
Du er så blind at du ikke ser at dine trusler og hat ovenfor religiøse og deres syn er mye værre enn  hva de klarer å hoste opp, rart det er krig? Du er jo speilbildet til en fanatiker, bare at du har erklært deg selv for den friske parten.

Kan det være at jeg er litt over ditt nivå siden jeg må forklare meg ovenfor deg om noe så innlysende som posten min over, enda en gang?


Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #100 : 25. januar 2012, 09:06 »
Har fortsatt ikke sagt noe om kona til Erstad.

Forresten, når jeg tenker meg om, hvis noen i min familie ble voldtatt og gravide, og Erstad hadde stått på døra og forkynnet at hun måtte beholde barnet, så ville det nok gått en kule varmt.Det tror jeg det ville gjort i tilsvarende situasjon hvis det skjedde med deg også. Forskjellen på oss er at jeg tør å innrømme det.

Forøvrig trenger du ikke ta alt så blodalvorlig hele tiden. Dette er ett forum, med noenlunde ytringsfrihet. Du er ikke forumpolitiet. Slapp av litt. Ta deg en bolle. Ro deg ned.

Mine meninger om voldtekt og abort blir ikke borte selv om du går inn for å være politisk korrekt. Jeg driter i hva du mener.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #101 : 27. januar 2012, 01:15 »
Har fortsatt ikke sagt noe om kona til Erstad.

Forresten, når jeg tenker meg om, hvis noen i min familie ble voldtatt og gravide, og Erstad hadde stått på døra og forkynnet at hun måtte beholde barnet, så ville det nok gått en kule varmt.Det tror jeg det ville gjort i tilsvarende situasjon hvis det skjedde med deg også. Forskjellen på oss er at jeg tør å innrømme det.

Forøvrig trenger du ikke ta alt så blodalvorlig hele tiden. Dette er ett forum, med noenlunde ytringsfrihet. Du er ikke forumpolitiet. Slapp av litt. Ta deg en bolle. Ro deg ned.

Mine meninger om voldtekt og abort blir ikke borte selv om du går inn for å være politisk korrekt. Jeg driter i hva du mener.

Gjør du det? Du svarer da med lange innlegg. Uansett, jeg er ikke politisk korrekt i det hele tatt, og heller ikke noe forumpoliti. Ser du meg rette på noen andre enn deg? Det er på grunn av dine meninger jeg reagerte, men uansett så bryr jeg meg ikke så mye om deg heller, om det er noe trøst. Det var reaksjonen din jeg var ute etter, og den har jeg nå fått.

Eneste jeg kunne ønske meg var at du hadde brukt energien din på mer graverende trusler i den religiøse verden enn kristendommen. Det er jo et lite antall kristne i norge, de er snille og stille. En annen religion som jeg veit om tar mye mer plass og er en adskillig større trussel ovenfor demokratiet enn kristendommen, det håper jeg du er enig i.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #102 : 27. januar 2012, 01:21 »
En annen religion som jeg veit om tar mye mer plass og er en adskillig større trussel ovenfor demokratiet enn kristendommen, det håper jeg du er enig i.

Du tenker på politikk ikke sant???
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #103 : 27. januar 2012, 10:44 »
Det var reaksjonen din jeg var ute etter, og den har jeg nå fått.

Tradisjonell kranglefant altså. Skrive innlegg kun for å fremprovosere reaksjoner. Synes synd på sånne som deg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #104 : 27. januar 2012, 11:42 »
Denne diskusjonen reiser også en annen problemstilling, nemlig voldtektens vesen i seg selv.

Det er full enighet om at en kvinne som voldtas - i rette forstand - helt klart opplever noe forferdelig. Men hvor ofte skjer dette? Omtrent enhver kvinne kan toge opp på politivakta søndag morgen og hevde de ble voldtatt kvelden i forvegen. Og kvinnen blir trodd. Kvinner gjør da ikke noe galt? Mannfolk er jo tross alt utilregnlige til fordel for kvinnen, kan det virke som. Sant nok har mannen kanskje en noe sterkere kjønnsdrift, og som regel en fysisk makt til å holde en kvinne fast, men de aller færreste menn finner nytelse i sex med en sprelsk og skrikende kvinne som prøver å stikke av med livet som innsats.

En "voldtekt" er ikke alltid det vi ser for oss, kvinner kan kalle dette hva de vil. Ikke sjelden er mannen og kvinnen uenige i det som skjedde - skal vi da med automatikk tro kvinnen? En kvinne som angrer dagen derpå kan lett legge all skyld på mannen for selv å føle seg uskyldig. Men undervegs ble det ikke ytt klar motstand eller motvilje. Mannen blir ufortjent stemplet som voldteksmann.

Kommer det ei kvinne i burka og forteller om sin voldtekt skal jeg ikke ha vanskelig med å tro henne. Men fulle jenter som proklamerer voldtekt mens de gikk lettkledd på byen ber jo om bråk. Hvis kvinner er redde for å miste jomfrudommen er det nok en god idé å kle seg fornuftig, oppføre seg litt kostbar og holde seg unna de stedene sannsynligheten for voldtekt er størst.

Det er interessant å lese at det er folk i denne tråden som mener de er voldtatt og tok abort. Jeg skal ikke kommetere et enkelttilfelle, men jeg synes det er påfallende hvor mye sex-appeal som serveres til fremmede mannfolk.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!