Skrevet av Emne: Gym observasjoner!  (Lest 64213 ganger)

Utlogget Nero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #165 : 05. mars 2006, 18:43 »
Og jeg tror du kunne tatt deg en tur ut av forumet, det kan du bidra med å gjøre dette forumet bedre, skrev J-King.

Til glede for J-King og sikkert mange andre, drar jeg til utlandet om ikke så lenge.

Til skuffelse for J-King og sikkert mange andre, vil det være like lett å skrive nye innlegg fra Polen (inkl. Syd- og Nordpolen) som fra Oslo sentrum.

Ha en god kveld! I morgen er det mandag.

Vennlig hilsen
Nero

Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #166 : 05. mars 2006, 20:24 »
Det var da godt å høre Cheesy Men vi kan være enig om noe.

Det er at man BØR HELST rydde etter seg, det er jeg for.
Men tror de fleste som jobber i ett helsestudio må også løfte rumpa å gjøre noe.

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #167 : 05. mars 2006, 20:40 »
Hva for ett tullegym trener du på J-king? Folk som jobber på treningssentre er ofte trenende individer de også og er lite interessert i å rydden vektene etter andre. Ved stengetid er det gjerne litt utstyr å rydde på plass, men dette skal i liten grad være nødvendig!

 Smiley
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget Nero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #168 : 05. mars 2006, 20:43 »
J-King skrev:
02. mars 2006, 13:03: Så bare glem å legge tilbake vektene, det er JOBBEN dems.
05. mars 2006, 20:24: Det er at man BØR HELST rydde etter seg, det er jeg for.

J-King har åpenbart vanskelig for å bestemme seg for hva han vil oppfordre folk til å gjøre. 

Vennlig hilsen
Nero


Utlogget J-King

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 723

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #169 : 05. mars 2006, 23:11 »
Ser at DU prøver å drite meg ut, men du tar nok feil. Tror du kan lese HELE postene mine nøye. Jeg har aldri sagt at jeg ikke løfte opp vektene etter trening, det gjør jeg faktisk som SAGT SAGT SAGT!!!!!!
Men de fleste som jobber i sånt sted må regne med å gjøre det uansett, sånn er det. Har opplevd selv at bare sitter på ræva i FLERE treningssteder. Kopierte en post ifra meg selv, så du kan få vite at ikke behøver å si det engang til.

4. mars 2006, 15:23 »
     
For å si dette rett ut, så har JEG aldri sagt at JEG ikke rydder opp vektene etter trening. Jeg gjør faktisk det, jeg rydder opp vektene.
Men jeg mener en som er ansatt til å gjøre den jobben, sitter der i helsestudioet å gjør noe HELT ANNET er galt. Fordi det er jo jobben dems!

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #170 : 06. mars 2006, 01:39 »
Ser at DU prøver å drite meg ut, men du tar nok feil. Tror du kan lese HELE postene mine nøye. Jeg har aldri sagt at jeg ikke løfte opp vektene etter trening, det gjør jeg faktisk som SAGT SAGT SAGT!!!!!!
Men de fleste som jobber i sånt sted må regne med å gjøre det uansett, sånn er det. Har opplevd selv at bare sitter på ræva i FLERE treningssteder. Kopierte en post ifra meg selv, så du kan få vite at ikke behøver å si det engang til.

4. mars 2006, 15:23 »
    
For å si dette rett ut, så har JEG aldri sagt at JEG ikke rydder opp vektene etter trening. Jeg gjør faktisk det, jeg rydder opp vektene.
Men jeg mener en som er ansatt til å gjøre den jobben, sitter der i helsestudioet å gjør noe HELT ANNET er galt. Fordi det er jo jobben dems!

er jobben til en kinovakt å plukke søppel ?

er jobben til bartendere å plukke opp toalettpapir fra gulvet ?

oppdragelse er hva det handler om.

 Erter Erter Erter Erter Erter Erter Erter Erter Erter biggrin

Utlogget Nero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #171 : 06. mars 2006, 13:08 »
Hei, J-King!

Nå handlet det ikke om hva du gjør, men hva du oppfordrer andre til å gjøre. Har du bestemt deg snart?

Vennlig hilsen
Nero

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #172 : 06. mars 2006, 13:33 »
synes de som kjører 400 kg på benpress maskinen kan ta av vektene etter seg, iallefall når de flytter på seg og de ser en dame som vil kjøre med 50 kg og må ta av 350 kg i 25kg manualer og flytte dem bort til stativet.

Da hjalp jeg iallefall til, synes det er rett å rimelig å i det minste holde det litt ryddig rundt seg, selv om jeg sjeldent plukker opp etter andre.

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #173 : 06. mars 2006, 13:56 »
Da hjalp jeg iallefall til, synes det er rett å rimelig å i det minste holde det litt ryddig rundt seg, selv om jeg sjeldent plukker opp etter andre.

Nemlig, og da blir det jo heller ikke nødvendig å plukke opp etter andre  Deal  Logikk på nederste hylle, som min gamle norsklærer sa...

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #174 : 06. mars 2006, 14:59 »
men det forventes likevel at brukere av et gym (som mer eller mindre representerer tversnittet av befolkningen).

Vel? Vet ikke helt om dette stemmer.  Wink
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Nero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #175 : 07. mars 2006, 14:33 »
Ingen respons fra J-King, men intet svar er også et svar!

Vennlig hilsen
Nero

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #176 : 08. mars 2006, 00:48 »
Ingen respons fra J-King, men intet svar er også et svar!

Vennlig hilsen
Nero

Den som tier, samtykker.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget kcal

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 59
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 59

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #177 : 09. mars 2006, 02:01 »
*Ansatte ved treningsstudioet som åpenlyst småflørter eller skravler og som tydelig blir irritert når du avbryter flørtingen/skravling for å spørre om hjelp

*Folk som okkuperer apparater mens de snakker (gjerne lange samtaler) i mobil eller med venner. Når du spør om å kjøre imellom blir de minnet på at de burde trent og svarer: "nei, jeg skal kjøre et sett straks"

*Instruktører som har med seg noen helt ferske medlemmer for å sette opp program og spør om det kan låne apparatet imellom settet ditt. Siden det er en nybegynner som aldri har trent før klarer de ikke øvelsen og bruker laaaang tid på å få det til. Mens du venter blir musklene kalde og humøret dårlig

Utlogget AW231080

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 49

SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #178 : 09. mars 2006, 15:18 »
Den type personlige trenere (nei, det gjelder ikke alle!!) på en trenings-senter kjede -hvis - navn - jeg - ikke - skal - nevne som har dyre PT-timer mange ganger i uka med "hardgainere", og som presenterer samme ubrukelige opplegg time etter time, klient etter klient. At disse ikke har noen framgang, ofte blir skadet osv. gjør selvsagt ikke noe inntrykk, siden det alltid er klienten det er noe feil ved. Siste av denne rasen som jeg observerte, avsluttet en treningsøkt med å fortelle den stakkars gutten at "du bør spise i løpet av 3 timer etter trening, men ikke spis så mye proteiner da, det blir du bare feit av". Opplagt råd til en radmager gutt på 18.
Det er jo helt utrolig.... Og dette tar de seg grådig betalt for!! Burde mistet jobben. Jeg tenker bare på konsekvensene det kan få hvis de har "klienter" med et missforstått kroppsbilde, altså spiseforstyrrelser etc.. Hvis man da leier en PT, og han /hun feilinformerer om ernæringen på den måten.... IKKE BRA!

Utlogget Snuskpelle

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 20

  • Gjør som jeg sier - ikke som jeg gjør!
SV: Gym observasjoner kjenner du deg igjen?
« #179 : 09. mai 2006, 22:10 »
Jeg har ikke vært på et helsestudio der de har egne ansatte for å rydde vekter etter folk, jeg har derimot sett skilter og lapper bortetter veggene med
Rydd vektene etter deg!

Kan det være at de har planlagt å sette på plass vektene etter å ha ryddet vekk seg selv?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!