Skrevet av Emne: "Menn" fra Oslos vestkant.....  (Lest 89641 ganger)

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #450 : 03. august 2005, 23:09 »
Edit; ja jeg er klar over at det er onsdag!

Synes det er greit jeg....  jeg drakk nemlig alt for mye vin om mandagen, og DET er enda værre enn å gjøre det på en onsdag!  blush  ( av en eller annen merkelig grunn.. )   

enjoy!!
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #451 : 03. august 2005, 23:23 »

Utlogget Adicted

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 52

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #452 : 04. august 2005, 00:13 »
Fikk veldi lyst til å svare på synspunktene på min mening, men isted for å snu enda mer på denne diskusjonen, så velger jeg å gå på det som dette forumet egentlig handler om... Wink
Har du problemer med din venn, gi trompeter til hans barn....

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #453 : 04. august 2005, 08:37 »
Jeg blir nesten uvel når jeg ser slike Goth(?) folk som har langt svart hår, svarte klær, lang svart lærfrakk, svart sminke, svarte støvler med metall, og dødningesymboler både her og der. I det hele tatt alt svart, bortsett fra huden som er likbleik. Det ser så sinnssykt deprimerende ut.

Det som synes merkelig for meg, er at alle gother/metalfolk/synther etc som jeg har møtt( og jeg har møtt mange, faretruende mange) har vært så A4 og ordinære at det er litt småtrist.  Det er ikke spesielt spennende å sitte på vorspiel som eneste hvitkledde og spille nøtt/sannhet med de. Det villeste de hadde gjort var å ha sex på stuebordet i egen leilighet eller å betale en regning like før den gikk til inkasso. Jeg forventet sexorgier med hodeløse måker og ymse drap på samvittigheten....
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #454 : 04. august 2005, 13:23 »
Det som synes merkelig for meg, er at alle gother/metalfolk/synther etc som jeg har møtt( og jeg har møtt mange, faretruende mange) har vært så A4 og ordinære at det er litt småtrist.  Det er ikke spesielt spennende å sitte på vorspiel som eneste hvitkledde og spille nøtt/sannhet med de. Det villeste de hadde gjort var å ha sex på stuebordet i egen leilighet eller å betale en regning like før den gikk til inkasso. Jeg forventet sexorgier med hodeløse måker og ymse drap på samvittigheten....

Mulig det er en slags flukt fra det "virkelig" livet. Men det gjør jo veldig mange uansett.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Wizious

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #455 : 04. august 2005, 20:38 »
Det som synes merkelig for meg, er at alle gother/metalfolk/synther etc som jeg har møtt( og jeg har møtt mange, faretruende mange) har vært så A4 og ordinære at det er litt småtrist. Det er ikke spesielt spennende å sitte på vorspiel som eneste hvitkledde og spille nøtt/sannhet med de. Det villeste de hadde gjort var å ha sex på stuebordet i egen leilighet eller å betale en regning like før den gikk til inkasso. Jeg forventet sexorgier med hodeløse måker og ymse drap på samvittigheten....

Det du ikke vet har du heller ikke vondt av...

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #456 : 04. august 2005, 20:48 »
jeg bor på oslo beste vest, og blir selv kvalm hvordan en del kler og ter seg, sminke og barbering av armhuler blir for mye for min ellers så sterke mage.

Men, det jeg virkleig lurer på er.........hvis jeg hater maskuline, digre, hårete, uflidde, illeluktende og overmuskuløse jenter, hvorfor liker da så mange jenter femi tasser, det er imot all logikk.
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #457 : 04. august 2005, 21:29 »
Synes det er greit jeg....  jeg drakk nemlig alt for mye vin om mandagen, og DET er enda værre enn å gjøre det på en onsdag! blush ( av en eller annen merkelig grunn.. )

enjoy!!

ojojoj en mandag du, ja da er det liksom heelt krise må vite....Har aldri skjønt det med at det skal være galt å ta seg et glass rødvin eller tre på en mandag, men om du drikker det grøftedrita på en fredag er det heeeelt ok liksom.....

Utlogget Foreigner

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #458 : 05. august 2005, 02:05 »
Det som synes merkelig for meg, er at alle gother/metalfolk/synther etc som jeg har møtt( og jeg har møtt mange, faretruende mange) har vært så A4 og ordinære at det er litt småtrist. Det er ikke spesielt spennende å sitte på vorspiel som eneste hvitkledde og spille nøtt/sannhet med de. Det villeste de hadde gjort var å ha sex på stuebordet i egen leilighet eller å betale en regning like før den gikk til inkasso. Jeg forventet sexorgier med hodeløse måker og ymse drap på samvittigheten....
Du får spille det med meg neste gang da Smiley

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #459 : 05. august 2005, 10:57 »
Det som synes merkelig for meg, er at alle gother/metalfolk/synther etc som jeg har møtt( og jeg har møtt mange, faretruende mange) har vært så A4 og ordinære at det er litt småtrist. Det er ikke spesielt spennende å sitte på vorspiel som eneste hvitkledde og spille nøtt/sannhet med de. Det villeste de hadde gjort var å ha sex på stuebordet i egen leilighet eller å betale en regning like før den gikk til inkasso. Jeg forventet sexorgier med hodeløse måker og ymse drap på samvittigheten....

Godt man ikke kan sette folk i bås basert på utseendet Cheesy
Ville de vært mer spennende folk hvisde hadde vært som du hadde tenkt på forhånd da?

Soje

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #460 : 05. august 2005, 11:06 »
Gothere: individualister i uniform.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #461 : 05. august 2005, 13:41 »
Gothere: individualister i uniform.

haha det minner meg om meg selv for 10 årsiden. Når jeg var "friker". Skamklipt hår, sæggebukser, gamle slitte gensere fra 70-tallet, adidasjakke fra 70-tallet, likte punk og støyrock, hadde egenpiercet nesering, brukte lim i håret etc....

Vi var så alternative og disset "de vanlige", men gud bedre ingen av oss turte å vise oss i "normale" klær. Da måtte man jo hente reaksjon og aksept på personligheten sin og ikke den fysiske fremtoningen!
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #462 : 05. august 2005, 13:46 »
Godt man ikke kan sette folk i bås basert på utseendet Cheesy
Ville de vært mer spennende folk hvisde hadde vært som du hadde tenkt på forhånd da?

Soje

jeg har jo litt forventninger til folk som kaller seg Bateater, Bloodmistress og slike ting..... tror man finner mye mer sære ting hos helt anonyme folk. De stilleste tjern er de dypeste ...eller noe i den dur.

ps: jeg elsker det faktum at folk ser annerledes ut og kler seg i ville ting og at man ikke aner hva som skjuler seg bak et ytre:)
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #463 : 05. august 2005, 13:48 »
. De stilleste tjern er de dypeste ...eller noe i den dur.


Stille vann har dypest grunn. Er vel det egentlig heter tror jeg.

Eller Altissima quaeque flumina minimo sono labi på latin om du vil. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #464 : 05. august 2005, 14:57 »
ps: jeg elsker det faktum at folk ser annerledes ut og kler seg i ville ting og at man ikke aner hva som skjuler seg bak et ytre:)

Ta meg f.eks. ser veldig elegant og velstelt ut, nesten på kant til å bli litt frøkengutt med min nye sveis. Men gud bedre for et macho indre jeg har rofl

Soje

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!