Skrevet av Emne: Benkpresser og strong woman!  (Lest 36377 ganger)

Utlogget PROFITLJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 447

  • If you don't try - You will never know"
SV: Benkpresser og strong woman!
« #105 : 29. juli 2005, 00:51 »
Hvor nevnte jeg ordet 'dumt'?? Hmm, en av oss maa vere ordblind what

Og, nei - jeg har ikke tenkt til aa diskutere DEG paa noen traad.
Men, kom til aa tenke paa hvorfor du er en slik 'kvinne-misliker'.........Du har en 8-siders lang traad under fitnessutovere med KUN BILDR AV MENN!!!!!! Det forklarer vel mest............case closed! Over and out!

Go tur til Vegas i morra, Mari! Skulle onske jeg kunne vert med - kos deg masse og hils Lana!

Lena

Utlogget Steve Denison

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

SV: Benkpresser og strong woman!
« #106 : 30. juli 2005, 01:45 »
Hello my fellow powerlifters from Norway. My name is Steve Denison. I'm the California State Chairman of the USPF or United States Powerlifting Federation. I wanted to get on this thread to talk about Mari who I recently married on June 4th. I aso wanted to talk about the USPF and its rules as well as its former relationship with the IPF.

First off, Mari has been a friend of mine since Dec 2003 when I met her at the Southern California Benchpess Championship. I was very impressed with her to say the least. She benched around 230 lbs or 105 kilo I believe. Not sure of the exact number, but this was done without a bench shirt. Her next contest was the West Coast Bench and Deadlift in February 2004. At this contest she used a bench shirt and I believe she benched around 275 lbs or 125 kilo. Then she lifted at the California State Championship in March 2004. She continued using a bench shirt and I believe she boosted her best bench to 292 lbs. My point is that she has been building her raw strength over time, but the bench shirt has maximized all her efforts and she has continued to boost her bench at each contest as she has mastered the bench shirt and perfected her technique in the bench. She competed at the USPF Bench/Deadlift Nationals in Austin, Texas in August of 2004 and benched 308 lbs. She was still making steady progress. Mari works very hard to perfect her bench technique. She has mastered the bench with the bench shirt and without it. So you can see that she has had steady progress for the last year and a half. There is no magic drug or steroid as some have contended. She has done it all on her own.

As for the USPF, we used to be the IPF affiliate until 1997 when we were voted out at the IPF Congress in Czechoslavakia. It was very unfortunate. I have been a USPF member since 1984 when I started powerlifting. The decision to remove the USPF was very political on the part of the former IPF President, Graham Fong.  Fong despised (hated) the USPF because we didn't kiss the IPF ass. They wanted the USPF to follow every little rule down at the local level. The USPF always followed IPF rules at the nationals, but IPF rules were not followed at the local level. For instance, we allowed lifters to use squat briefs at the local level but not at nationals. The bar could be changed out for each event. Squat bar, bench bar, and a smaller deadlift bar. IPF competition only allows one bar throughout the meet. The USPF did this because we wanted to be more lifter friendly and felt that following IPF rules were most important at the National level not local. The USPF still follows most IPF rules today. There are some exceptions like the ones I mentioned but we generally follow all IPF rules. As some may already know, the USPF was formed out of the AAU back in the late 70's. The IPF was formed by the AAU in 1970 with the first World championship in 1971 I believe.  Since the USPF was voted out in 97, there hasn't been one team championship won by the new affiliate from the USAPL.  Hopefully one day we can reinstall the USPF back in as the IPF affiliate and bring the team award back to the USA! 

I also want to say one more thing. Norwegian women are the best. I should have married a norwegian woman years ago. American women are selfish bitches! LOL

Utlogget PROFITLJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 447

  • If you don't try - You will never know"
SV: Benkpresser og strong woman!
« #107 : 30. juli 2005, 06:28 »
Steve,

AMEN to that!!!

Now - go have some serious VEGAS fun......... Drankere

Snakkes i morra , Mari!

Lena..........og "Reka"  Smile

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
SV: Benkpresser og strong woman!
« #108 : 31. juli 2005, 00:59 »
Jeg trener benk(bryst) kun 1 gang i uka og det fungerer for meg, men for å si det slik da: da trener jeg også, kjører 150% og ferdig med det. 2-3 sett!(Mr.800 er dessuten hårløs på hele kroppen pga dette trenings opplegget!, Big1 på dette forumet har ett ala lignende system og han er også himla sterk!Hører også at Rui trener 2-3 ganger iuka.....og man må huske på at jo mere masse man har...jo lengre restitusjonstid trenger man;) derfor Mari: må vi ha lang hviletid:)

Mange som hadde fått seg ett sjokk om de hadde trent slik tenker jeg...nok hvile er viktigst!

Så kommer mat og mat og mat les mye proteier, oljer osv....

Stå på Mari, break the fucking WR!
You blonde Valkyrie:)

Gratulerer med "ny" mann.




3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Benkpresser og strong woman!
« #109 : 31. juli 2005, 01:33 »
jeg for min del trener tre ganger i uken jeg.. akkurat som de fleste andre styrkeløfterne jeg kjenner.. Wink Så jeg vil ikke si at kritikken L.J. kommer med i min retning er berettiget i så måte.


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget PROFITLJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 447

  • If you don't try - You will never know"
SV: Benkpresser og strong woman!
« #110 : 31. juli 2005, 01:45 »
jeg for min del trener tre ganger i uken jeg.. akkurat som de fleste andre styrkeløfterne jeg kjenner.. Wink Så jeg vil ikke si at kritikken L.J. kommer med i min retning er berettiget i så måte.
Saa, saa - get over it now Wink

Som Roy Holte sier - Mari, break the f$%#@* World Record!!! LOL
Du er vel klar for hela i taket i dag? Tear it up Girlfriend!! Smiley Gla i deg!

Lena

Utlogget weightlifter

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 284
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 284

SV: Benkpresser og strong woman!
« #111 : 31. juli 2005, 01:54 »
Alltid imponerende med store styreresultater, men de fleste reagererer vel på mennesker som stiller opp på dopingseminar med for eks, Dorian Yates. Ingen nevnt, ingen glemt.

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
SV: Benkpresser og strong woman!
« #112 : 01. august 2005, 16:56 »
jeg for min del trener tre ganger i uken jeg.. akkurat som de fleste andre styrkeløfterne jeg kjenner.. Wink Så jeg vil ikke si at kritikken L.J. kommer med i min retning er berettiget i så måte.

Det du insinuerer er at Mari bruker doping, og så lenge hun ikke er tatt for det blir dette bare spekulasjoner, usaklig og dessuten synes jeg det er direkte respektløs ovenfor hennes prestasjoner.



3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
SV: Benkpresser og strong woman!
« #113 : 01. august 2005, 17:00 »
Alltid imponerende med store styreresultater, men de fleste reagererer vel på mennesker som stiller opp på dopingseminar med for eks, Dorian Yates. Ingen nevnt, ingen glemt.

Dorian Yates er en høy aktet kroppsbygger og i USA er han rimelig stor ja..så at "noen" vil stille opp på seminarer med han synes jeg ikke er det spor rart: her er det snakk om å markedsføre seg og tjene penger.

Forresten: har du sett Arnold filmer? Det blir litt av det samme, han har jo i tillegg inrømmet at han har brukt dop!

Nei, nå synes jeg at JanteNorge må kutte ut med disse usaklige insigelsene. Eller ta det i en annet innlegg: ikke i Mari sitt!


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
SV: Benkpresser og strong woman!
« #114 : 04. august 2005, 11:21 »
Hei Mari

Alle har annledning til å oppta sitt gamle medlemskap, jeg synes du skal gjøre det og meld deg inn i Norges uoff sterkeste klubb; IL Kraftsport.

Hører du skryter så voldsomt av Inzer RageX og det er vel og bra men du nå prøve Titan F6Tornado hvis du skal bli skikkelig sterk og spes hvis du skal tilbake til Norge. Du har sponsor kontrakt med Titan eller meg hvis du vil. Med meg så får du norsk flagg på brystet og det må du jo ha når du er norsk og blond. Også slipper du å måtte ha så mange hjelpere til å dra på samt at du løfter vanvittig mye ;-)

MVH
Stian
+4792249031

Hei Stian!!

Tusen takk for hyggelig post!
Husk, jeg er fortsatt Norsk og kan konkurrere i og for Norge, bare jeg melder meg inn i klubben min igjen. Sluttet a betale medlemskapet nar jeg reiste over hit........men kanskje jeg skal melde meg inn igjen......hmmmmm.......Huh

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Benkpresser og strong woman!
« #115 : 04. august 2005, 11:29 »
Det hadde vært knalltøft å se mari løfte for Norge!

Utlogget Banned4Life

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 219
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 219

  • Sweet Dreams
SV: Benkpresser og strong woman!
« #116 : 04. august 2005, 11:51 »
Halla Babe =) If i may call you that...  blush

Synes det er utrolig inspirerende og se fremgangen din. Du setter jo rekord etter rekord etter rekord  2thumbsup Ble helt satt ut når jeg hørte om 385lbs løftet ditt (For de som ikke kan lbs så er dette altså 175kg i benkpress av ei lita blondine Shocked ) Satser på at du får det lett opp den 13. og setter enda en Amerikansk benkpressrekord. You Go Girl  Cool

YEEAAAAHH BUDDY!!!    LIGHT WEIGHT!!! DOOOOOOOO!!!!!  I Love You
Member of Treningsforum!
I don't care if i die, as long as they bury me in a fucking big box

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
SV: Benkpresser og strong woman!
« #117 : 04. august 2005, 12:06 »
Til Lene

Mari har løftet. Handling sier mer en ord. Dama er sterk, søt og hyggelig det kan jeg bevitne siden vi konkurrerte likt og har sittet på både RM, Nm og Syd Norsk å bevitnet hverandre som ungdommer og juniorer.

Mari har trent fitness og bygd opp aerob og anaerob utholdenhet samt utholdene styrke etter hun sluttet som styrkeløftere. Som fitness utøver har hun trolig trent mye mer allsidig som styrker støttemuskaltur samt at hun sikkert spiste bedre enn før. Hun var jo som kjent turner, et talent sådann, så sammen med overnevnte har hun alle odds for å gjøre det bra som strong woman og benkpress ekspert. Alle disse ferdighetene og kvalitetene hun har bygd opp er forsømt av Ola Styrkeløfter så Mari kan helt sikkert lære oss masse.

Hun har lagt på seg 10 kg siden jr -nm i 1995 som slettes ikke er noe uvanlig. Ser man på våre alles yndling Inger Blikra så ser man det samme. Alle norske løftere har trent mer slik som Mari med høy mengde og fokus på utholdenhet og beveglighet i sin tidlige idrettkariere etter at landlagstrener Dietmar Wolf kom. At hun når får fremgang med 1-2 økter i uka overasker ikke meg. Trolig skulle Mari veid mer tidligere og løftet bedre for Norge. Norge har heller aldri vært noe benkpress land desverre. Og Dietmar sine program er minst heldig i benkpress og kanskje folk ikke er klar over det.  Med bla Mari i Norge kunne vi fått satt benkpress på idrettskartet. Mari har alltid hatt fin løftestil i benkpress og vært et talent som Norge ikke var klar til å satse på.

Vi styrkeløftere ønsker vel å fremstille os  som reinere enn kroppsbyggere , fitnessfolk og noen strongmenn. I Norge er det slik Lene, vi styrkeløftere er 99 % rene. Du vil vel heller ikke motargumenetere at det forkommer hyppig bruk av dop i kroppsbygging, fitness og tildels strongman/woman?

Når det gjelder USPF har det blitt forklart bra fra presidenten av USPF. I tillegg kan jeg av sikre kilder fortelle at USPF og sponsorene holdt pusten i nittiårene når de sendte utøver ut i redsel for at de ikke skulle bestå dopingprøven. Men jeg kjenner ikke til USPF sin antidoping strategi i dag, men noen har nevnt at det er som før. Jeg sier ikke at Mari bruker dop men synes det er synd at hun ikke konkurrer i et forbund som er knyttet til WADA så det blir mye mindre tvil. For ikke å nevne at USPF er liten i forhold til USAPOWERLIFTING. Det er viktig at Mari ikke blir som Ole Klemetsen som gikk i det forbundet det var enklest å vinne.

Gratuler så mye med ektemålet Mari, måtte lykken vare evig.

MVH
Stian

Faar du sove om natta? Virker som du tar dette sveeeeeeert personlig. Helt utrolig.
Mari trenger ikke 'unnskylde' seg med noenting.....bare komme stille og rolig med en IPF rekord, sa blir det kanskje tyst.
Mari -- ganske greit naar gutta begynner aa bli litt 'svette'.....for at dem ikke kan male seg med ei JENTE!! Hahaha.....morro! Ser frem mot en Verdensrekord om ikke sa altfor lenge tenker jeg Wink

Lena

Utlogget PROFITLJ

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 48
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 447

  • If you don't try - You will never know"
SV: Benkpresser og strong woman!
« #118 : 04. august 2005, 16:55 »
Til Lene

Mari har løftet. Handling sier mer en ord. Dama er sterk, søt og hyggelig det kan jeg bevitne siden vi konkurrerte likt og har sittet på både RM, Nm og Syd Norsk å bevitnet hverandre som ungdommer og juniorer.

Mari har trent fitness og bygd opp aerob og anaerob utholdenhet samt utholdene styrke etter hun sluttet som styrkeløftere. Som fitness utøver har hun trolig trent mye mer allsidig som styrker støttemuskaltur samt at hun sikkert spiste bedre enn før. Hun var jo som kjent turner, et talent sådann, så sammen med overnevnte har hun alle odds for å gjøre det bra som strong woman og benkpress ekspert. Alle disse ferdighetene og kvalitetene hun har bygd opp er forsømt av Ola Styrkeløfter så Mari kan helt sikkert lære oss masse.

Hun har lagt på seg 10 kg siden jr -nm i 1995 som slettes ikke er noe uvanlig. Ser man på våre alles yndling Inger Blikra så ser man det samme. Alle norske løftere har trent mer slik som Mari med høy mengde og fokus på utholdenhet og beveglighet i sin tidlige idrettkariere etter at landlagstrener Dietmar Wolf kom. At hun når får fremgang med 1-2 økter i uka overasker ikke meg. Trolig skulle Mari veid mer tidligere og løftet bedre for Norge. Norge har heller aldri vært noe benkpress land desverre. Og Dietmar sine program er minst heldig i benkpress og kanskje folk ikke er klar over det. Med bla Mari i Norge kunne vi fått satt benkpress på idrettskartet. Mari har alltid hatt fin løftestil i benkpress og vært et talent som Norge ikke var klar til å satse på.

Vi styrkeløftere ønsker vel å fremstille os  som reinere enn kroppsbyggere , fitnessfolk og noen strongmenn. I Norge er det slik Lene, vi styrkeløftere er 99 % rene. Du vil vel heller ikke motargumenetere at det forkommer hyppig bruk av dop i kroppsbygging, fitness og tildels strongman/woman?

Når det gjelder USPF har det blitt forklart bra fra presidenten av USPF. I tillegg kan jeg av sikre kilder fortelle at USPF og sponsorene holdt pusten i nittiårene når de sendte utøver ut i redsel for at de ikke skulle bestå dopingprøven. Men jeg kjenner ikke til USPF sin antidoping strategi i dag, men noen har nevnt at det er som før. Jeg sier ikke at Mari bruker dop men synes det er synd at hun ikke konkurrer i et forbund som er knyttet til WADA så det blir mye mindre tvil. For ikke å nevne at USPF er liten i forhold til USAPOWERLIFTING. Det er viktig at Mari ikke blir som Ole Klemetsen som gikk i det forbundet det var enklest å vinne.

Gratuler så mye med ektemålet Mari, måtte lykken vare evig.

MVH
Stian


Stian, Stian, Stian,

Forst: PLEASE - ikke skriv saaaaa lange poster. Kom til saken.
2) Det er LenA ikke LenE - takk
3) Vi er ikke i 90-aara lenger............mye har skjedd pa den tid
4) hvem som bruker dop, hvilke sporter osv - NULL interesse for meg..........det maa da vere DEMS problem. Vi far alle 'feie for var egen dor' sa blir det sa bra sa
5)Hvem har sakt at det ikke blir USPF for Mari ganske sa snart?? OG, jeg skjonner ikke hvorfor folk gidder bry seg om hvor hun lofter....?? Ikke ta det personlig!!!!
6) Ha en go dag!

Lena

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Benkpresser og strong woman!
« #119 : 04. august 2005, 16:59 »
Nå skrev vel stian en relativt positiv post i mari's retning, du burde ta av deg skylappene og ta det for hva det er.. Smiley Og så lenge noen poster resultater her så VIL de vel gjerne at folk skal bry seg om hvor mye de løfter..?


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!