Skrevet av Emne: Torkel Ravndal  (Lest 28102 ganger)

Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Torkel Ravndal
« : 19. april 2003, 01:38 »
Har dere hørt om Torkel Ravndal? Han var helt utrolig sterk. Jeg så ham på en oppvisning en gang når han tok 370 kg i benkepress. Han var skikkelig grov. Over 30 cm rundt hvert håndledd! Han fortalte også om en styrkeløftkonkurranse hvor han hadde dratt over 550 kg i markløft med reimer.

Når han reiste rundt så hadde han en folkevognbuss full av 20 kg skiver. Jeg så selv at han løftet opp hele bussen! Helt sinnssykt!
 

Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Re:Torkel Ravndal
« #1 : 19. april 2003, 01:43 »
En annen ting jeg glemte å si var at han dro markløft men en arm så stanga BØYDE SEG!! Helt rått! Og han manglet en finger som han hadde slitt av i en motorsykkel ULYKKE!!!!

Og etter oppvisningen så var det en som prøvde å slå ham ned bakfra med et balltre, men han merket det ikke engang! Er det mulig!!!!!


Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

Re:Torkel Ravndal
« #2 : 19. april 2003, 01:58 »
HAHAHAHA.......Var en kompis av meg som tok han i håndbakk for noen år siden da han reiste rundt på utesteder på "briefingturne"......Men han var rimelig stor ja........

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

Re:Torkel Ravndal
« #3 : 19. april 2003, 01:59 »
På det spørsmålet du stilte svarte jeg av naturlige årsaker ikke på......er du gammel?

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

Re:Torkel Ravndal
« #4 : 19. april 2003, 02:26 »
Sjekk hvem som har skrevet innlegget så ser du at det ikke er seriøst. Regner med du har lest hans hjemmeside som det er henvist til flere ganger på dete forum?

Nei detter har gått meg forbi.....

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

Re:Torkel Ravndal
« #5 : 19. april 2003, 12:16 »

Nei, der manglet det tydeligvis vitale deler!!!


KVALMT!

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Re:Torkel Ravndal
« #6 : 19. april 2003, 12:21 »
har en liten historie om han ravndal. For endel år siden var han ute på tur og skulle ha et show på momarkedet (tivoli og drekka-plass på høsten, ligger i mysen, østfold.)
Mens han skulle til å benne en jernstang i 2, spurte han publikum om det var noen med futt i der ute. En svær kar reiste seg opp. Jeg trur det var bestefaren til Sven Inge Bjerkrheim (mannlig håndballspiller. sammen med susan goksør.) Han traska rett opp på scena og brakk stanga i 2 foran trynet til ravndal. Vil tru han blei ganske forbauset da.. Shocked Shocked

Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Re:Torkel Ravndal
« #7 : 19. april 2003, 12:55 »
Gainer, den håndbak historien tror jeg ikke noe på. Det er ingen som kunne ta Ravndal i håndbak. Hvordan skulle noen klare det? Jeg så selv at han brakk av armen til sterke Nils. Han var olympisk mester! I håndbak!!!! HALLO!!!!

Jeg har ikke kjennskap til den hjemmeisden. Han som har laget den har tydlig ikke peiling på design. Har sjelden sett styggere sider. Og innholdet er dårlig! Veldig dårlig!!!
 

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

Re:Torkel Ravndal
« #8 : 19. april 2003, 14:34 »
Gainer, den håndbak historien tror jeg ikke noe på. Det er ingen som kunne ta Ravndal i håndbak. Hvordan skulle noen klare det? Jeg så selv at han brakk av armen til sterke Nils. Han var olympisk mester! I håndbak!!!! HALLO!!!!

Jeg har ikke kjennskap til den hjemmeisden. Han som har laget den har tydlig ikke peiling på design. Har sjelden sett styggere sider. Og innholdet er dårlig! Veldig dårlig!!!
 

Om du ikke tror på håndbakhistorien eller ikke, bryr meg ikke. Gidder ikke argumentere for dette heller da jeg vet det er sant, og det er det som betyr noe for meg. Så det selv,  skjønner du. Som en avslutningsvis innlegg i den saken fra meg kan det også nevnes at han som tok Torkjell i håndbak var under 80 kg!  Wink Torkjell var stor ja, men jeg ble egentlig ikke så jævlig overraska siden jeg visste han kompisen min var jævlig sterk i håndbak......det var en som virka litt paff etterpå iallefall.....

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Re:Torkel Ravndal
« #9 : 19. april 2003, 15:57 »
Ravndal er ikkje berre sterk, han har evner utenom det normale også. Eg har blitt fortalt av ein som kjenner ein som har fortalt at han viste om ein som har sett på når Torkjell bøyde ein lyktestolpe uten å være borti den fysisk. Seinare på kvelden så drakk han nesten 50 liter øl og gjorde 35 unge jenter gravide. Dagen etterpå så spiste han ein hest han hadde slått ihjel dagen før. Den neste kvelden, så retta han oppgjenn lyktstolpen, før han satte seg i bilen å kjørte til neste bygd for å spre glede.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Re:Torkel Ravndal
« #10 : 19. april 2003, 16:00 »
Hvis det du skriver er sant så må det i tilfelle ha vært den gangen Torkel var alvorlig syk med kyssesyke! Det fortalte han meg om! Han var syk med holdt likevel oppvisninger! Milten hans sprakk nesten 3 ganger! Dette vet jeg fordi jeg kjenner ham! Personlig! Første gangen jeg møtte ham så kom han bort til meg. Uten at jeg hadde sagt noe! Torkel Ravndal! Siden den gangen har han vært en god venn.

Det er skrevet så mye tull om treningen og kosten hans. Det har han fortalt meg. Han trengte ikke proteinpulver. Han drakk melk! Mye! Over 12 liter om dagen! To kneipbrød! Om dagen! Og spiste sild! Så mye han orket!!!!! Det er mange som sier han brukte steroider, men det er ikke sant! Bare en gang! Og det beit ikke på ham!!!!!  Hvorfor skulle han lyve om dette! Han sa det til meg i fortrolighet!

Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Re:Torkel Ravndal
« #11 : 19. april 2003, 16:05 »
Nesten Norgesmester, dette tror jeg er tull! Dette har Torkel ikke fortalt meg. Jeg skal spørre ham! Så snart jeg ser ham! Da skal jeg også si mere om come bakket hans! Han trener sammen med Erling Wahlgren, det er det enste jeg kan si nå!!!!

Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Re:Torkel Ravndal
« #12 : 19. april 2003, 18:00 »
Ja! Det er sant! Han spiste så mye han ville!!!
Når jeg besøkte ham i Isfjorden så hadde han en bonde som leverte melk til ham! All melka! Det var ikke noe igjen!!!!

Utlogget -=Gainer=-

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 209
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 209

Re:Torkel Ravndal
« #13 : 19. april 2003, 18:17 »
Hvis det du skriver er sant så må det i tilfelle ha vært den gangen Torkel var alvorlig syk med kyssesyke! Det fortalte han meg om! Han var syk med holdt likevel oppvisninger! Milten hans sprakk nesten 3 ganger! Dette vet jeg fordi jeg kjenner ham! Personlig! Første gangen jeg møtte ham så kom han bort til meg. Uten at jeg hadde sagt noe! Torkel Ravndal! Siden den gangen har han vært en god venn.

Det er skrevet så mye tull om treningen og kosten hans. Det har han fortalt meg. Han trengte ikke proteinpulver. Han drakk melk! Mye! Over 12 liter om dagen! To kneipbrød! Om dagen! Og spiste sild! Så mye han orket!!!!! Det er mange som sier han brukte steroider, men det er ikke sant! Bare en gang! Og det beit ikke på ham!!!!!  Hvorfor skulle han lyve om dette! Han sa det til meg i fortrolighet!


OKEI!!!

Hvis du kjenner Torkel så godt kan du spørre om han husker den gangen han tapte i håndbak mot en på et utested i Lofoten??? Wink Tror nok han husker det ja, det er noen år siden men jeg tipper det sitter  8)

Utlogget swisslunatic

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Re:Torkel Ravndal
« #14 : 19. april 2003, 22:39 »
Hvis det du skriver er sant så må det i tilfelle ha vært den gangen Torkel var alvorlig syk med kyssesyke! Det fortalte han meg om! Han var syk med holdt likevel oppvisninger! Milten hans sprakk nesten 3 ganger! Dette vet jeg fordi jeg kjenner ham! Personlig! Første gangen jeg møtte ham så kom han bort til meg. Uten at jeg hadde sagt noe! Torkel Ravndal! Siden den gangen har han vært en god venn.

Det er skrevet så mye tull om treningen og kosten hans. Det har han fortalt meg. Han trengte ikke proteinpulver. Han drakk melk! Mye! Over 12 liter om dagen! To kneipbrød! Om dagen! Og spiste sild! Så mye han orket!!!!! Det er mange som sier han brukte steroider, men det er ikke sant! Bare en gang! Og det beit ikke på ham!!!!!  Hvorfor skulle han lyve om dette! Han sa det til meg i fortrolighet!


OKEI!!!

Hvis du kjenner Torkel så godt kan du spørre om han husker den gangen han tapte i håndbak mot en på et utested i Lofoten??? Wink Tror nok han husker det ja, det er noen år siden men jeg tipper det sitter  8)

Som sagt så måtte dette være når han hadde kyssesyken! JGe skal spørre ham! ER du klar over hvor farlig det er!! Lifsfarlig!!! Jeg har hatt det selv! Det var ingen lek! jeg kunne ikke trne på tre måneder! Legene sa jeg kunne dø! Legene! Derfor har jeg voldsom respekt for en som holder oppvisning selv med sykdom i milten! Da får det være så om han tapte!!!!


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!