Skrevet av Emne: Michael sine bilder & filmer. sommer minner s.29. Nytt bilde s34  (Lest 79560 ganger)

Utlogget Liz

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 579
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 579

  • Tough aint enough
Hehe.. såvidt ja..
10 kg.. da blir du nok i fin fin form til sommeren.. du har jo litt å gå på,så er nok mye muskler igjen etter deff Smiley
Skal begynne så smått på deff selv og.. men har jo ikke akkurat bulket,så holder med underkanta 5 kg for meg Smiley
Er jo faktisk ikke ofte på byen selv heller.... må jo holde formen.Men når jeg først er ute tar det jo ofte av ( i motsetning til da jeg var edru ute sammen med dere.. det er et unntak Smiley )

Keep up the good work,beefcake Cheesy




hei Liz Smiley

 Takk takk. joa har har nok vokst litt , men er vel fett % som gjør at jeg ser litt ekstra stor ut. Blir spennende å se hva som blir igjen etter deffen what

Så var det byen ja. Nei akkurat nå er jeg skikkelig blakk. Kjøpte meg nytt fallskjerm utstyr denne helgen så nå blir det knekkebrød en stud fremover. Noe som egentlig passer helt greit siden jeg må ned 10kg for å ha lov til å hoppe med det.
Høyde: 173 cm
Vekt.. 58-64 kg (off season - 70 kg)

"I never saw a wild thing
sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough
without ever having felt sorry for itself". 
DH Lawrence

Utlogget MichaelStar*

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 277

Syns du er fin som du er jeg  Wink  Jo mindre du skal i noe konkurranse eller noe sånt er det vel kanskje ikke noe vits?
Trodde du var avholds menneske jeg. Nei da får vi nesten  Drankere nærmere sommern. Er ikke så glad i å stikke ut på vinters tider  blush
alder :  83 modell
høyde : 168cm
vekt : 76kg
beste løft : 150*4 i benkpress

Utlogget kaakak

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

så du var innom stasjonen min i skien på lørdag.. haha. så det var noen som var litt mere trent enn de fleste, og så faktisk det var deg med en gang du kom ut av bilen, uten å se trynet ditt.. hehe..

Utlogget MichaelStar*

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 277

haha stemmer det , var å kjøpte fallskjermen min av en kar fra skien. Så det var du som sto i kassen og så litt rart på meg. hehe

så du var innom stasjonen min i skien på lørdag.. haha. så det var noen som var litt mere trent enn de fleste, og så faktisk det var deg med en gang du kom ut av bilen, uten å se trynet ditt.. hehe..
alder :  83 modell
høyde : 168cm
vekt : 76kg
beste løft : 150*4 i benkpress

Utlogget kaakak

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

ja må innrømme at du var grovere in real life altså.. virker som du er en av de. kanskje den eneste, på det tullete forumet her som har skjønt lit av hovedprinsippene bak det å legge på seg noe muskler. og det syns godt Grin dessuten er du heldigvis en av de få her som ikke er en skinny guttunge og legger ut stygge bilder og spør om hvordan man kan bli størst mulig med en kost bestående av boller og cola...

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
hvordan i alledager har du klart å bygge så sinnsykt mye!? med så la kroppsvekt!? jeg veier 85.. damn, misunner deg Wink  lykke til med treninga og tf open Cheesy
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
ja må innrømme at du var grovere in real life altså.. virker som du er en av de. kanskje den eneste, på det tullete forumet her som har skjønt lit av hovedprinsippene bak det å legge på seg noe muskler. og det syns godt Grin dessuten er du heldigvis en av de få her som ikke er en skinny guttunge og legger ut stygge bilder og spør om hvordan man kan bli størst mulig med en kost bestående av boller og cola...

dette var vel kanskje satt litt på spissen? er jo flere er som gjør det veldig bra, men ingen tvil om at michael er av de beste.. kanskje fkatisk den beste for han er helt rå.. men og slenge resten av forumet i søppla er vel å ta i litt for hardt Smiley
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
med tanke på at vi har gutter på forumet som veier 30kg mer med lavere fettprosent enn michael er nok det "litt" å ta i ja.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget MichaelStar*

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 277

hvordan i alledager har du klart å bygge så sinnsykt mye!? med så la kroppsvekt!? jeg veier 85.. damn, misunner deg Wink  lykke til med treninga og tf open Cheesy


Nå må vi ikke glemme at jeg er dverg da (168) 2thumbsup

med tanke på at vi har gutter på forumet som veier 30kg mer med lavere fettprosent enn michael er nok det "litt" å ta i ja.. Wink

Helt enig. Er jo et par skikkelig bamser innpå her.
ja må innrømme at du var grovere in real life altså.. virker som du er en av de. kanskje den eneste, på det tullete forumet her som har skjønt lit av hovedprinsippene bak det å legge på seg noe muskler. og det syns godt Grin dessuten er du heldigvis en av de få her som ikke er en skinny guttunge og legger ut stygge bilder og spør om hvordan man kan bli størst mulig med en kost bestående av boller og cola...

hehe det var jo bra endelig noen sa at jeg så større ut i real life en på bilder. Får høre det motsatte hele tiden

Er en del aktive utøvere her også , men dem er ikke like aktive på forumet som andre. Kanel boller er godt foresten  Spise

takk takk Baliba , men når det kommer til å være rå med tanken på konstruktiv spising og trening så er jeg ikke så veldig rå. Når jeg leser på profilene til folk på forumet og ser hvor bra dem spiser så blir jeg nesten litt fleu. Jeg har bare hvert utrolig heldig med genene. Er mange her på forumet som fortjener mye mer cred en meg.

Kommer med et lit eks på hva jeg spiste igår:

9:00 ca 70g havregryn og 40g whey
14:00 Grovt rundstykke med karbonade kake
17:00 Orginale Pizza
17:30 50g havregryn
18:15 Trening
19:15 70g Vitargo  Gull headbang Gull
19:45 50g whey

Vitargoen er jeg skikkelig fornøyd med. Har aldri økt så bra som etter jeg starta med den.


alder :  83 modell
høyde : 168cm
vekt : 76kg
beste løft : 150*4 i benkpress

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Video killed the radio star!
Video killed the radio star!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

har du noen bilder fra når du startet å trene? For å liksom se på forskjellene..
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285



Nå må vi ikke glemme at jeg er dverg da (168) 2thumbsup

Helt enig. Er jo et par skikkelig bamser innpå her.
hehe det var jo bra endelig noen sa at jeg så større ut i real life en på bilder. Får høre det motsatte hele tiden

Er en del aktive utøvere her også , men dem er ikke like aktive på forumet som andre. Kanel boller er godt foresten Spise

takk takk Baliba , men når det kommer til å være rå med tanken på konstruktiv spising og trening så er jeg ikke så veldig rå. Når jeg leser på profilene til folk på forumet og ser hvor bra dem spiser så blir jeg nesten litt fleu. Jeg har bare hvert utrolig heldig med genene. Er mange her på forumet som fortjener mye mer cred en meg.

Kommer med et lit eks på hva jeg spiste igår:

9:00 ca 70g havregryn og 40g whey
14:00 Grovt rundstykke med karbonade kake
17:00 Orginale Pizza
17:30 50g havregryn
18:15 Trening
19:15 70g Vitargo Gull headbang Gull
19:45 50g whey

Vitargoen er jeg skikkelig fornøyd med. Har aldri økt så bra som etter jeg starta med den.




Hvordan fungerer vitargo. Hva er det for no. Og hvor får jeg tak i det.
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget MichaelStar*

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 277

Vitargo er et relativt nytt sukkerfritt karbohydrat. Det lader opp glycogen lagrene 70% fortere en dextrose som er det enkleste sukkeret (raskeste). Den gir også en kraftig peak på insulin  nivået som gjør at cellene lettere tar opp for eks kreatin.

Dextrose og kratin blanding er vel det som er mest vanelig , men probleme med det er at dextrose og kreatin ikke blir tatt opp i blodet sammtidig. Derfor vil man som regel ha ha den store insulin peaken når kreatine enda er  i magen. 

Vitargo derimot fungerer som en pumpe som klarer å dra mye mer vann og kreatin inn i blode sammentidig slik at man for mer utbytte av insulinet og får et mye bedre opptak av kreatin.

Vitargo creates a low osmolality rate in water and passes through the stomach 80% faster than dextrose. In doing so, Vitargo acts like a pump, pulling creatine and water along with it into the bloodstream. Such a quick passage through the stomach greatly minimizes the risk of stomach discomfort. Moreover, this synchronizes creatine and insulin blood levels because Vitargo and creatine enter the bloodstream together.

Vitargo on the other hand has a molecular weight which is about 100 times greater than maltodextrin and about 3000 times greater than dextrose. Vitargo is therefore a long chain complex carbohydrate.

Her står det mer
http://www.bodybuilding.com/store/nutrex/vitargo.html

Ligger bilde av meg før jeg startet å trene på en av sidene i denne tråden tror jeg.
alder :  83 modell
høyde : 168cm
vekt : 76kg
beste løft : 150*4 i benkpress

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Nei, lå ingen bilder her. Hadde vært artig å se progress. Fra når du var liten Tongue

Hvor får jeg kjøpt vitargo? Hørtes bra ut!
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget MichaelStar*

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 277

bare å klikke på linken så kan du kjøpe så mye du vil.

 Da ligger dem på den andre tråden jeg har på siden her et eller annet sted langt bak
alder :  83 modell
høyde : 168cm
vekt : 76kg
beste løft : 150*4 i benkpress

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!