Skrevet av Emne: Dop er for tapere  (Lest 117379 ganger)

Utlogget SRB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

SV: Dop er for tapere
« #360 : 31. juli 2006, 03:53 »
Synes doping er unødvendig, og det beste har jo selvølgelig vært at det ikke fantes, så alle kunne konkurrert på samme plan med sikkerhet..Men slik er det jo ikke.
Synes også det blir feil å si at "doping er for tapere," og ikke minst sårende for flere på forumet her som tar det. Mange av de, deriblant flere kroppsbyggere her på forumet legger jo utrolig mye av tida og sjela si på og bygge, og å kalle de for tapere bare fordi de setter ei sprøyte av og til synes jeg blir helt feil. Ikke rart de ikke gidder å diskutere dette så jævla frekk som dere er.

Saken gjør jo ikke det så stort bedre mange av de som faktisk gidder å være aktiv i samtalen (som har brukt aas)  kommer med så sinnsykt mange usaklige innlegg og dumme argument, og setter hele gjengen i bås.

Er jo mange reine som tar ZMA og mange andre lovlige tilskudd som lover økt testoproduksjon, så i prinsippet vil jo de det samme - øke så mye styrke og masse som mulig.  Er bare noen som går hakket lengre enn andre. 

Er selv imot aas og synes ikke det er "bra" sånn sett.  Men og kalle de tapere er for drøyt..
If you hit me in your dreams, you better wake up and appologize

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Dop er for tapere
« #361 : 31. juli 2006, 05:40 »
Men og kalle de tapere er for drøyt..

Nei, det er det rett og slett ikke. Når man jukser fordi man ikke kan vinne uten, da er man tapere.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #362 : 31. juli 2006, 09:40 »
Nei, det er det rett og slett ikke. Når man jukser fordi man ikke kan vinne uten, da er man tapere.

Hallo?! Så og si samtlige "dopere" i denne tråden driver med kroppsbygging eller fitness, de er vertfall IKKE tilknyttet NIF. Og da er det heller ingen regler mot doping, så og kalle dem tapere (når alle stiller likt, og alle er dopet) fordi dem jukser er latterlig. Det hadde vert noe annet om de hadde vert tilknytter NIF, men det er de ikke.
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Dop er for tapere
« #363 : 31. juli 2006, 10:18 »
NKBF har vel faktisk regler mot doping, de blir bare ikke håndhevd.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Raggis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 926

SV: Dop er for tapere
« #364 : 31. juli 2006, 10:26 »
NKBF har vel faktisk regler mot doping, de blir bare ikke håndhevd.. Wink

NKBF = Norges Kickboxing Forbund
NKF = Norges Kroppsbygger- og Fitnessforbund
Styrkeløfter som for tiden pleier skader
Stevnepers:
Bøy:250kg Benk:180kg Mark:240kg - Total:662,5kg
Raw:
Bøy:3x200kg Benk:150kg Mark:3x230kg

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
SV: Dop er for tapere
« #365 : 31. juli 2006, 10:34 »
Ah, ok! Jeg bare antok at det var NKBF.. Smiley Det er vel uansett IFBB sine regler som forbyr doping i teorien og NKF som henviser til disse.  http://www.ifbb.com/DopingControl/index.html
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
SV: Dop er for tapere
« #366 : 31. juli 2006, 10:45 »
Jeg syns man skal respektere folk. Også de som velger å dope seg. Sjøl er jeg i mot doping i den grad at jeg aldri ville ha brukt det sjøl. Om andre vil gjøre det så er det jo opp til dem, det er jo bare seg sjøl de ødelegger.

Nei, det er det rett og slett ikke. Når man jukser fordi man ikke kan vinne uten, da er man tapere.
Jeg syns ikke de i Mr. Olympia kan kalles juksemakere. De stiller på lik linje hele hurven! Jeg ser verken på Jay Cutler eller Arnold som tapere av den grunn at de bruker dop. De har strevd for resultatet sitt.

Jeg skjønner bedre disse synspunktene innenfor styrkeløft.. For styrkeløft og BB går ut på to helt forskjellige ting.
Man alikevel syns jeg ikke vi skal sitte å bedømme folk som velger å leve live sitt på en annen måte enn oss.

Utlogget SRB

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

SV: Dop er for tapere
« #367 : 31. juli 2006, 15:55 »
Nei, det er det rett og slett ikke. Når man jukser fordi man ikke kan vinne uten, da er man tapere.

Greit du har satt deg et standpunkt i henhold til doping, og respekterer den tankegangen.  Men det er mange idretter her der doping er lovlig, og alle som konkurrerer der VET at om man vil gå såpass langt som å ta steroider så er det ingen som bitcher om det.

Men f.eks i sykling (le tour de france) der Floyd Landis hadde 11 ganger høyre testo-nivå enn det som var normalt eller no. At det ikke var fair i det hele tatt kan jeg gå med på.

Men om du ser for deg en sport, og der alle som har satt seg litt inn i det VET at 95% av alle folka der tar steroider.  Hvordan kan du kalle de tapere da? om det ikke står i henhold til reglene der, og alle utøverne tar det sjøl eller vet at de fleste andre tar det.

Syns du virker litt for  "dop er for tapere, juks som faen" uten og egentlig begrunne hvorfor det er juks?
If you hit me in your dreams, you better wake up and appologize

Utlogget Nickname

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 511
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 511

  • Relativt anonym
SV: Dop er for tapere
« #368 : 31. juli 2006, 17:06 »
Ok. Hvor mange organiserte sportsgrener har tillatt doping? Som jeg har sagt tidligere: Det blir ikke lenger sport når alle doper. Da blir det ett spørsmål om hvor stort dopingbudsjettet er. Da blir alt bare show. Ingen respekt i det hele tatt for de utøverene som doper. Da ser jeg heller en fikset serie-A fotballkamp.
Back From the Dead...

... or something like that.

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #369 : 31. juli 2006, 17:11 »
Ok. Hvor mange organiserte sportsgrener har tillatt doping? Som jeg har sagt tidligere: Det blir ikke lenger sport når alle doper. Da blir det ett spørsmål om hvor stort dopingbudsjettet er. Da blir alt bare show. Ingen respekt i det hele tatt for de utøverene som doper. Da ser jeg heller en fikset serie-A fotballkamp.

Det kommer aldri til og bli et spørsmål om hvor stort dopingbudsjettet er for å finne ut hvem som vinner. Jeg tipper at det er mange IFBB proffer som bruker mye mer steroider enn Ronnie Coleman, men allikevell er han størst år etter år. Det er tusenvis av andre ting som avgjør hvor langt du kommer, det handler ikke om hvor mye steroider du tar. Bare se på meg :Smiley I fjor var jeg og KingTommy like store (Mai 2005 cirka). Og etter det har jeg brukt bittelitt steroider og han har ikke brukt, men allikevell er han større en meg. Ting som trening, kosthold, hvile og gener spiller alt for store roller til og si at dopingbudsjettet er en avgjørende faktor.
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Dop er for tapere
« #370 : 31. juli 2006, 17:17 »
OT:

Noen i byggermiljøet som gidder å sende meg en PM om hvem av byggerne/fitness utøverne som ikke bruker doping?   


Hvorfor skulle de det? Hva er poenget?
Hva ville du gjort hvis du fikk den listen? Smiley

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Dop er for tapere
« #371 : 31. juli 2006, 17:19 »
OT:

Noen i byggermiljøet som gidder å sende meg en PM om hvem av byggerne/fitness utøverne som ikke bruker doping?  

Da må du lete lenge... Det går jo rykter om hvem som skal være rene selv om ingenting kan bevises uten en dokumentert dopingtest. Eneste scenarioet jeg kan tenke meg er hvis du finner en kroppsbygger / fitnessutøver som også driver styrkeløft og er medlem i NSF og blir testet der. Eller så blir det bare ord mot ord.

EDIT: Jeg tror de er dopet hele gjengen  Smiley
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Duxy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 389

SV: Dop er for tapere
« #372 : 31. juli 2006, 17:27 »
eg er selv sterkt i mot doping, men har MYE mer respekt for dopere som innrømmer at dei bruker dop enn dei som nekter for det!

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

SV: Dop er for tapere
« #373 : 31. juli 2006, 17:45 »
Jeg setter anabole steroider i samme bås som silikon pupper og jenter som bruker botox.

Bruker man anabole steroider får og jukse i idrett er man en idiot og en falsk vinner,det får de som evt doper seg leve med.

Utlogget Nero

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 184
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

SV: Dop er for tapere
« #374 : 31. juli 2006, 18:11 »
Enkelte vil nok reagere litt på det Maui skriver her. Det er nokså vanskelig å jukse i idrett ved bruk av silikonpupper og botox. Sitter man derimot i et spritduftende rom, er det tilsynelatende lett å forestille seg hvordan silikonpupper og botox gir store fordeler i f.eks. langrenn, aking, vektløfting osv.

Fortsatt god mandag!

Vennlig hilsen
Nero

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!