Skrevet av Emne: hva liker gutter?  (Lest 69285 ganger)

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: hva liker gutter?
« #180 : 31. januar 2007, 16:47 »
Det er jo ingen som påstår at folk velger den peneste partneren i alle tilfeller. Utseende er ikke den eneste faktoren. Derimot må partneren være pen nok til å tilfredsstille visse lovmessigheter for fysisk tiltrekning. Det er vel også dette Ulrik her prøver å få frem.
Ja klart! Det var det heller ikke jeg som påpekte.
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: hva liker gutter?
« #181 : 31. januar 2007, 16:50 »
Joda, jeg er jo forsåvidt for så vidt enig i det du sier. Men dette er utrolig individuelt, hva som er tiltrekkende - som du selv sier.

...men her er vel ingen av oss uenige. Hva som er tiltrekkende, er gjenstand for en viss subjektivitet. At vedkommende må være tiltrekkende, derimot, er ikke til å diskutere.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: hva liker gutter?
« #182 : 31. januar 2007, 16:50 »
Nettopp.. Smiley Det er vanskelig å være i et fysisk forhold med noen man ikke finner tiltrekkende.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: hva liker gutter?
« #183 : 31. januar 2007, 16:51 »
...men her er vel ingen av oss uenige. Hva som er tiltrekkende, er gjenstand for en viss subjektivitet. At vedkommende må være tiltrekkende, derimot, er ikke til å diskutere.
Ja, men hva som faktisk gjør en person tiltrekkende er vi nok litt uenige i, det er det jeg vil frem til.
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Sv: hva liker gutter?
« #184 : 31. januar 2007, 16:55 »
Uff dere altså.. Finner alltid noe å diskutere  :Smiley     Grin
Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: hva liker gutter?
« #185 : 31. januar 2007, 17:04 »
Ja, men hva som faktisk gjør en person tiltrekkende er vi nok litt uenige i, det er det jeg vil frem til.

Er vi det? Både jeg og Ulrik har jo sagt at de tilgrunnliggende attributtene for fysisk begjær er en smakssak, men at fysiske attributter som faller i smak hos partneren altså er nødvendige. Hvor er uenigheten?

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: hva liker gutter?
« #186 : 31. januar 2007, 17:09 »
Utseende er ikke alt Wink er du en snill og sjarmerende jente så tror jeg de fleste gutter kan se bort fra noen kg +/-

NEI!
For meg virker det som hvis thyves fru skulle ha lagt på seg 2kg og fått en cellulitt  på rompa er det ryk og reis. Men jeg regner jo med at han setter ting på spissen for å få frem ett poeng. Men det er greit, da var det ikke så mye uenigheter alikevel Smiley
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: hva liker gutter?
« #187 : 31. januar 2007, 17:18 »
"noen kg" kan bety så mangt. Jeg har sett mange parforhold tørke ut seksuelt sett fordi den ene parten plutselig har lagt på seg noen (les: 10-15kg) kg ekstra..


Et annet problem, litt off-topic, men fortsatt rundt tema "hva liker gutter", er at særdeles mange jenter glemmer mye av likestillingen/likeverdet i senga. Så lenge klærne går av og man hopper under dyna har man plutselig blitt det "svake kjønn" igjen. Dette får uttrykk i at svært få jenter (det er min personlige erfaring, høstet fra nærmest endeløs empiri. I tillegg til mange samtaler med både mannlige og kvinnelige venner, ja tenk, jeg har venner... Tongue ) faktisk tar ansvar og initiativ i senga. De kan godt gjøre det en gang imellom, men det er som oftest opp til "det sterke kjønn" å ta styringen seksuelt sett. Dette vil i et forhold lede til at gutten etterhvert vil få en avsmak for sex og at sexfrekvensen vil dabbe av, noe som også kan (les: vil) være ødeleggende for forholdet. Kommentarer?


Uansett: hva liker gutter? De liker jenter som tar initiativ seksuelt.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Oda

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 083
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 083

  • Webern
Sv: hva liker gutter?
« #188 : 31. januar 2007, 17:24 »
Jasså, er det derfor du er på deff Wink

Nei, jeg må si meg enig. Jenter flest er for pinglete der, veldig dumt. Forventer å bli oppvartet til de grader når ansvaret hviler like mye på hver part
Min Logg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104919.0

Søsters Blogg
Trening, bodyfitness og fordommer
http://www.kriweb.no/

Utlogget MariusW

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 061
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 061

Sv: hva liker gutter?
« #189 : 31. januar 2007, 17:25 »
"noen kg" kan bety så mangt. Jeg har sett mange parforhold tørke ut seksuelt sett fordi den ene parten plutselig har lagt på seg noen (les: 10-15kg) kg ekstra..


Et annet problem, litt off-topic, men fortsatt rundt tema "hva liker gutter", er at særdeles mange jenter glemmer mye av likestillingen/likeverdet i senga. Så lenge klærne går av og man hopper under dyna har man plutselig blitt det "svake kjønn" igjen. Dette får uttrykk i at svært få jenter (det er min personlige erfaring, høstet fra nærmest endeløs empiri. I tillegg til mange samtaler med både mannlige og kvinnelige venner, ja tenk, jeg har venner... Tongue ) faktisk tar ansvar og initiativ i senga. De kan godt gjøre det en gang imellom, men det er som oftest opp til "det sterke kjønn" å ta styringen seksuelt sett. Dette vil i et forhold lede til at gutten etterhvert vil få en avsmak for sex og at sexfrekvensen vil dabbe av, noe som også kan (les: vil) være ødeleggende for forholdet. Kommentarer?


Uansett: hva liker gutter? De liker jenter som tar initiativ seksuelt.. Wink

dito. bra skrevet.


Sponset av: Bodypower

Konkurrerende utøver i Fitness Fysikk.

Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Sv: hva liker gutter?
« #190 : 31. januar 2007, 17:42 »
"noen kg" kan bety så mangt. Jeg har sett mange parforhold tørke ut seksuelt sett fordi den ene parten plutselig har lagt på seg noen (les: 10-15kg) kg ekstra..


Et annet problem, litt off-topic, men fortsatt rundt tema "hva liker gutter", er at særdeles mange jenter glemmer mye av likestillingen/likeverdet i senga. Så lenge klærne går av og man hopper under dyna har man plutselig blitt det "svake kjønn" igjen. Dette får uttrykk i at svært få jenter (det er min personlige erfaring, høstet fra nærmest endeløs empiri. I tillegg til mange samtaler med både mannlige og kvinnelige venner, ja tenk, jeg har venner... Tongue ) faktisk tar ansvar og initiativ i senga. De kan godt gjøre det en gang imellom, men det er som oftest opp til "det sterke kjønn" å ta styringen seksuelt sett. Dette vil i et forhold lede til at gutten etterhvert vil få en avsmak for sex og at sexfrekvensen vil dabbe av, noe som også kan (les: vil) være ødeleggende for forholdet. Kommentarer?


Uansett: hva liker gutter? De liker jenter som tar initiativ seksuelt.. Wink

Bra skrevet! Honnør Smiley
Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

Sv: hva liker gutter?
« #191 : 31. januar 2007, 22:43 »
Det har vi gutter kranglet om i tusenvis av år, og vi kommer til å krangle om det i tusenvis av år til, så det viktigste for ei jente er å ikke bekymre seg så alt for mye for kroppen sin. Jenter som er sikre på seg selv, trener, er glade, det setter gutter pris på.


helt enig! selvsikkre jenter er herlig Smiley
jeg syns jenta skal ha litt former! det er peneste.. fin fast rumpe, store pupper er ikke viktig.. de skal se bra ut på jenta som bærer dem! da er det pent Smiley

Utlogget nWe

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 544
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 544

  • I'll be back!
Sv: hva liker gutter?
« #192 : 31. januar 2007, 22:58 »
Sånn jeg oppfatter det:

Når en gutt ser på en jente eller skal sjekke opp en jente er det som regel nesten 100% utsende som teller, hvis han ikke er ekstremt kåt.

Men, en gutt kan lett falle for en passe pen jente som tar initiativ og f.eks sjekker opp gutter og små flørter med han. Dette vil også gjøre at gutten får "et øye for jenten".

Utlogget Wilderness

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 552
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 552

Sv: hva liker gutter?
« #193 : 01. februar 2007, 13:34 »
klart man ser på utseende når  man skal sjekke opp ei på by'n elno.. men i mange tilfeller kan man jo bli kjent med jenter gjennom jobb, trening ol og så legge merke til alle de andre tingene etterhvert.

Utlogget Pluggen :.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 530
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 530

Sv: hva liker gutter?
« #194 : 02. februar 2007, 16:16 »
Bør ikke ha anoreksia...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!