Skrevet av Emne: Tidenes mest irriterende fighter!?  (Lest 7436 ganger)

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: Tidenes mest irriterende fighter!?
« #30 : 10. januar 2007, 21:02 »
Forn:

Du kan godt la være å dra frem mine gamle innlegg, iallfall frem til den dagen du faktisk lærer deg å lese skikkelig.

Utlogget Forn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 398
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 398

Sv: Tidenes mest irriterende fighter!?
« #31 : 10. januar 2007, 21:11 »
Hva er det jeg ikke har lest skikkelig? Det er jo du som har skrevet innlegget, jeg bare sier hvor jeg har fått min informasjon fra, men baserte vell mest av det med kvaliteten på utøverene på innlegget under. Det om økonomien fikk jeg fra ditt innlegg.
All that is gold does not glitter...

Utlogget Gaffel

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 400
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 400

  • kose?
Sv: Tidenes mest irriterende fighter!?
« #32 : 10. januar 2007, 21:22 »
Steven Seagal.
sterk,blid og ronkefri

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: Tidenes mest irriterende fighter!?
« #33 : 10. januar 2007, 21:27 »
Hva er det jeg ikke har lest skikkelig? Det er jo du som har skrevet innlegget, jeg bare sier hvor jeg har fått min informasjon fra, men baserte vell mest av det med kvaliteten på utøverene på innlegget under. Det om økonomien fikk jeg fra ditt innlegg.

Du tar innlegget mitt til inntekt for ditt syn, nemlig UFC har bedre utøvere enn Pride i de lavere vektklassene. Det skrev jeg vel vitterlig ikke? Det kan være verdt å merke seg at vektklassen til GSP, Hughes og Penn faktisk ikke eksisterer i Pride.

Videre skjedde det mye uheldig med Prides økonomiske vilkår det siste halvåret i 2006. Deres fremtidige relasjoner til TV-selskaper er f. eks fortsatt uviss.

Utlogget Forn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 398
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 398

Sv: Tidenes mest irriterende fighter!?
« #34 : 10. januar 2007, 21:31 »
Jeg skrev bare hvor jeg hadde fått informasjonen min fra Smiley
All that is gold does not glitter...

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: Tidenes mest irriterende fighter!?
« #35 : 10. januar 2007, 21:37 »
Et sitat som: "Du må nok ta en prat med kompisen din da thyve. " kan vanskelig tolkes som noe annet enn at du tok mitt innlegg til inntekt for ditt syn, noe som da ikke blir helt patent...


Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Tidenes mest irriterende fighter!?
« #36 : 10. januar 2007, 21:43 »
er kompiser pliktige i å være enige? *grøss*

Utlogget Forn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 398
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 398

Sv: Tidenes mest irriterende fighter!?
« #37 : 10. januar 2007, 21:56 »
Et sitat som: "Du må nok ta en prat med kompisen din da thyve. " kan vanskelig tolkes som noe annet enn at du tok mitt innlegg til inntekt for ditt syn, noe som da ikke blir helt patent...



Er ikke sikker på om jeg forstår deg rikitg, men om du sier noe, så har jeg jo ingen grunn til å ikke tro på det du skriver. Men når to stykker sier to forskjellige ting, da venter jeg til dere kommer med en konklusjon for å gjøre opp min mening.

er kompiser pliktige i å være enige? *grøss*

Det var ikke ment slik, bare som at han får diskutere det med kompisen sin, siden det var der jeg hadde plukket opp den informasjonen.
All that is gold does not glitter...

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: Tidenes mest irriterende fighter!?
« #38 : 11. januar 2007, 21:49 »
Er ikke sikker på om jeg forstår deg rikitg, men om du sier noe, så har jeg jo ingen grunn til å ikke tro på det du skriver. Men når to stykker sier to forskjellige ting, da venter jeg til dere kommer med en konklusjon for å gjøre opp min mening.

Hvis du ikke forstår det jeg skriver, vil det være hensiktsmessig å ikke sitere innleggene mine. Enkelt og greit.

Utlogget Forn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 398
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 398

Sv: Tidenes mest irriterende fighter!?
« #39 : 11. januar 2007, 23:52 »
Pride har jo lenge dominert HW som også har vært UFC sin svakeste vektklasse. Men med Cro Cop i gamet og en stadig mer imponerende Brandon Vera så er også denne klassen mer konkurransedyktig. Dog vil jeg fortsatt si at det er en liten milepæl til Pride sin HW bracket med Fedor, Barnett, Nog, Hunt, Sergei, Alex, Nastula osv...

Har en liten historie om dette.

Jeg var på en stor uteplass i Praha i sommer, og en eller annen kom bort til meg å skulle lage kvalme, til slutt etter å ha diskutert heftig en liten stund, sier han "Just wait here, I'll go and get my buddy" eller noe i den dur. Tilbake kommer han med den skummleste jæ... jeg har sett, ingen andre enn Brandon Vera. Da la jeg meg ganske flat, tror ikke Vera hadde noen planer om å rundjule meg heller, skulle bare nedeskalere situasjonen. Endte opp med at jeg ble sittende med han og en av hans trenere å snakke kampsport, veldig hyggelig kar Smiley

Hvis du ikke forstår det jeg skriver, vil det være hensiktsmessig å ikke sitere innleggene mine. Enkelt og greit.

Du skrev nå det du skrev, om du ikke vil stå til rette for dine innlegg så er det greit, jeg skal være mer kildekritisk fra nå av. "Pride har mer penger enn UFC"
All that is gold does not glitter...

Utlogget toxic

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 665
  • Honnør: 122
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 665

Sv: Tidenes mest irriterende fighter!?
« #40 : 12. januar 2007, 05:05 »
Har en liten historie om dette.

Jeg var på en stor uteplass i Praha i sommer, og en eller annen kom bort til meg å skulle lage kvalme, til slutt etter å ha diskutert heftig en liten stund, sier han "Just wait here, I'll go and get my buddy" eller noe i den dur. Tilbake kommer han med den skummleste jæ... jeg har sett, ingen andre enn Brandon Vera. Da la jeg meg ganske flat, tror ikke Vera hadde noen planer om å rundjule meg heller, skulle bare nedeskalere situasjonen. Endte opp med at jeg ble sittende med han og en av hans trenere å snakke kampsport, veldig hyggelig kar Smiley

Du skrev nå det du skrev, om du ikke vil stå til rette for dine innlegg så er det greit, jeg skal være mer kildekritisk fra nå av. "Pride har mer penger enn UFC"

He he, artig historie! Han kompisen til Vera har sikkert også en artig historie å fortelle om den gangen han kom i bråk med en fyr, hentet Vera og plutselig ble fyren veldig ydmyk Cheesy he he...


Utlogget Perfect.Element

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 635

  • aka. Shred.It
Sv: Tidenes mest irriterende fighter!?
« #41 : 12. januar 2007, 11:43 »
Er like greit å ikke bråke med Brandon Vera, hehe.  Cheesy
I set myself on fire
to breed the perfect element

180 (knebind) - 135 (raw) - 205 (raw) @ 99kg

pensjonert som kvasi-styrkeløfter, nå kvasi-freefighter Smiley

Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=12061.0

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: Tidenes mest irriterende fighter!?
« #42 : 12. januar 2007, 16:59 »

Du skrev nå det du skrev, om du ikke vil stå til rette for dine innlegg så er det greit, jeg skal være mer kildekritisk fra nå av. "Pride har mer penger enn UFC"

Herlighet, du er vel ikke tilfeldigvis lærerstudent? Hva er det jeg ikke har stått til rette for å ha skrevet? Faktum er at feiltolker innlegg og kommer med svært retarderte tilsvar ad nauseam -- dette er slett ikke første gangen. Min tålmodighet med sinker er begrenset, men jeg skal ta i bruk teskjeen en siste gang (det er jo tross alt fredag):
* Jeg skrev at UFC har en del habile fightere i de lavere vektklassene. Det er ikke det samme som å skrive at "UFC har bedre fightere enn Pride i alle de lavere vektklassene". Henger du med?

* Jeg skrev også at Pride har bedre økonomi og rammevilkår enn UFC, og det lot du faktisk til å forstå riktig. I denne tråden har jeg dog tilføyd at det har skjedd en god del siden den økonomiske fronten siden april 2006 -- Prides fremtidige TV-skjebne er f. eks uavklart. Dette skrev jeg som en relevant saksopplysning av nyere dato -- din horrible og høyst feilaktige tolkning var åpenbart at jeg ikke ville stå til rette for hva jeg skrev i april i fjor. 

Det er sannsynlig at Pride fortsatt er bedre økonomisk rustet enn UFC, men hvis du skal dokumentere det bør du henvise til nyere data enn et ni måneder gammelt  TF-innlegg.


Utlogget Forn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 398
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 398

Sv: Tidenes mest irriterende fighter!?
« #43 : 12. januar 2007, 18:12 »
Herlighet, du er vel ikke tilfeldigvis lærerstudent? Hva er det jeg ikke har stått til rette for å ha skrevet? Faktum er at feiltolker innlegg og kommer med svært retarderte tilsvar ad nauseam -- dette er slett ikke første gangen. Min tålmodighet med sinker er begrenset, men jeg skal ta i bruk teskjeen en siste gang (det er jo tross alt fredag):
* Jeg skrev at UFC har en del habile fightere i de lavere vektklassene. Det er ikke det samme som å skrive at "UFC har bedre fightere enn Pride i alle de lavere vektklassene". Henger du med?

* Jeg skrev også at Pride har bedre økonomi og rammevilkår enn UFC, og det lot du faktisk til å forstå riktig. I denne tråden har jeg dog tilføyd at det har skjedd en god del siden den økonomiske fronten siden april 2006 -- Prides fremtidige TV-skjebne er f. eks uavklart. Dette skrev jeg som en relevant saksopplysning av nyere dato -- din horrible og høyst feilaktige tolkning var åpenbart at jeg ikke ville stå til rette for hva jeg skrev i april i fjor. 

Det er sannsynlig at Pride fortsatt er bedre økonomisk rustet enn UFC, men hvis du skal dokumentere det bør du henvise til nyere data enn et ni måneder gammelt  TF-innlegg.



Det første du reagerte med å skrive var at jeg ikke skulle bruke dine innlegg - før du hadde skrevet noen ekstraopplysninger. Jeg sa også at jeg hovedsaklig fikk infoen om at UFC har bedre fightere i de lavere klassene fra innlegget under, og kombinert med ditt, og det faktum at ingen protesterte på utsagnet - konkluderte jeg med at slik er det. Men, når det er skjedd forandringer idag kan du godt bare forklare det, i stedet for å klage, å bruke masse energi på skrive innlegg som går på kritikk av meg som person. Diskuter heller kampsport her, og om du absolutt vil snakke om hva jeg studerer og min mentale helse, kan du spørre meg på åpent forum Tongue
All that is gold does not glitter...

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: Tidenes mest irriterende fighter!?
« #44 : 12. januar 2007, 23:50 »
Ja, jeg skrev ganske riktig at du ikke skulle bruke mine innlegg dersom du ikke evnet å lese dem. Er det vanskelig å forstå hvorfor jeg kommer med slike oppfordringer?

Du konkluderte på basis av mitt innlegg som ikke støttet din konklusjon. Ser du kanskje en aldri så liten logisk brist i det?

Jeg _har_ da vitterlig forklart at Prides økonomiske rammevilkår har blitt endret siden første halvdel av 2006, og det kostet meg ikke all verdens energi. Jeg er dog ikke særlig interessert i å bruke mer energi på å forklare åpenbare ting nå, så vi kan med fordel gå tilbake til trådens egentlige tema.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!