Skrevet av Emne: Ryp, uten tilgang til tr.studio  (Lest 2585 ganger)

Utlogget Neps

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

  • Det skjer ikke noe før du begynner...
Ryp, uten tilgang til tr.studio
« : 28. mai 2007, 13:33 »
Hei.
Er ny her så jeg får vel introdusere meg først, jeg er en gutt på 22 år fra akershus som har vært altfor lat de siste 3-4 årene, og skal prøve å endre litt på det.

Har tenkt at jeg skal forsøke å ta en runde med RYP, men i første omgang vil jeg gjøre dette hjemme så langt det er mulig. Jeg har kommet over en brukt benk m/nedtrekk og mulighet for beinøvelser som jeg får meget billig:
http://www.trimogtrivsel.no/nettbutikk/catalog/product_info.php?products_id=253

I tilegg har jeg et manual sett. Vil dette være nok for å kunne kjøre igjennom dette programet.

Kan legge til at jeg er ca 180høy og veier ca 80kg, men hvor de kiloene er vet jeg ikke for jeg består stortsett av "skinn og bein" (med unntak av litt rund magen da Tongue)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Ryp, uten tilgang til tr.studio
« #1 : 28. mai 2007, 15:06 »
Har du en benk, en stang og mulighet til å trene knebøy så har du i grunn alt du trenger. For å kjøre baseøvelser som markløft, knebøy, benkpress, roing og millitærpress trenger du ikke mer, og du har øvelser som vil gi deg et fint grunnlag å bygge på. Basen er det viktigste stedet å starte.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Neps

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

  • Det skjer ikke noe før du begynner...
Sv: Ryp, uten tilgang til tr.studio
« #2 : 28. mai 2007, 18:45 »
Takk for svar..
Såvidt jeg kan se utifra stativet til denne benken så er det ikke høyt nok til å komme under det og ta knebøy..

Er det noe spesielt jeg må se etter ved kjøp av slikt utstyr brukt? Eller er det stortsett greit alt sammen?

Utlogget Gaspman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 85
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 85

Sv: Ryp, uten tilgang til tr.studio
« #3 : 28. mai 2007, 23:39 »
Bare pass på og få med alt av splinter osv så du kan regulere benken i ulike vinkler osv...

Markløft er en fin øvelse for ryggen og andre muskler som du absolut bør benytte deg av!

Lykke til!  Smile

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Ryp, uten tilgang til tr.studio
« #4 : 28. mai 2007, 23:55 »
http://www.aktivfritid-shop.no/product.asp?art_no=297&trace=kat&bid=1 Den sammen med olympiastang og vekter fungerar veldig godt heime av meg. Nedtrekken kunne nok ha vore bedre, men knebøy og benkpress fungerar som berre det.

Utlogget Neps

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

  • Det skjer ikke noe før du begynner...
Sv: Ryp, uten tilgang til tr.studio
« #5 : 29. mai 2007, 09:42 »
hvis du skal kjøpe noe, så drit i å kjøp en benk med stativ..
kjøp heller et knebøystativ og en benk du kan stille opp så den blir skrå..

så kjøper du inn si vekter opp til 100 kg i første omgang+ et par manualer. så klarer du deg med det.. 
nå som du har det kan du snekkre deg et dipsstativ og henge opp en chinsstang..  

dette koster ikk så altfor mye og du vil få mye mer ut av treninga enn om du bare kjøper en fastbenk

Vet ikke hva du mener med fastbenk, men den jeg linket til er justerbar slik at du kan sette den opp til å bli skråbenk.

LeifBjørn, hvis jeg kommer over det stativet brukt så hadde jo det vært knall.. Men nyprisen på det er mer enn hva jeg har budsjett til.

Utlogget M3NTAL

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: Ryp, uten tilgang til tr.studio
« #6 : 05. juli 2007, 10:44 »
http://sportsmaster.no/prod/DisplayProducts.php?id=24

Jeg har prøvd en del av de weider benkene og for deg som er 180 så tror jeg de blir i minste laget, føles som om de er laget for små kinesere (ikke rart da de er laget i kina)

Prøv heller linken ovenfor, jeg har B400 benk sammen med B800 stativet, fungerer fint til knebøy og benkpress, når det gjelder rygg kan du ta stangroing og chins ( satt opp et hjemmelaget chins stang en kompis snekret for meg, montert bak trappen hjemme)

De to produktene vil koste deg 1600 kr, tror de har en pakke til 2000 med vekter og olympiastang.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!