Skrevet av Emne: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!  (Lest 37691 ganger)

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #45 : 01. juni 2007, 15:03 »
Det der ER en jente!

Nei, faktisk ikke! haha Tongue
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #46 : 01. juni 2007, 15:07 »
Nei, faktisk ikke! haha Tongue

Teknisk sett er han/hun kanskje ikke det, men testosteronnivået til vedkommende er vel lavere enn en jente på samme alder. Ergo er det en jente! Wink

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #47 : 01. juni 2007, 15:10 »
At testosteronnivået på denne dokka gjør at DEN ikke klarer å forplante seg, er vel ikke akkurat noen tragedie for menneskeheten... Og sånn sett er det jo kanskje bra det som kommer frem i undersøkelsen fra Danmark! Metroene utsletter seg selv!  Grin

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #48 : 01. juni 2007, 15:17 »
Når ble svettebånd kult?

En som skriver følgende:

Hei

Jeg lurer på om det finnes noen slags drakt / skjorte som går ut på armene slik at man kan ta mer i bicepscurl og slikt. Eller om noen vet om noen stramme albuebind med bøy eller lignende man kan bruke? Bicepspowah!


Bør neppe fortelle andre om svettebånd er noe man bør/kan gå med eller ikke. Jeg sier ikke mer enn "bicepspowah"... Hvem bryr seg om den slags? Man tar verken mer i bøy, benk eller mark av slikt. Wink


Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #49 : 01. juni 2007, 15:20 »
Hehe, av frykt for å bli tatt seriøst på den bicepsdrakt tråden så var jeg så lur og sa fra til både JSE og Slux at det var 100% bullshit... før jeg posta Wink

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #50 : 01. juni 2007, 15:21 »
Man skal ikke mer enn èn generasjon tilbake i tid for å se store forskjeller.
Husk at idealsamfunnet, dvs. 50-tallet, ikke er så fryktelig langt tilbake i tid (men dessverre uendelig langt tilbake i tid samfunnsmessig).
Selvfølgelig miljø. Tenk på kulturene som ekstisterte før. Krigerne mener jeg. Virkelige menn. Ikke som cafe-generasjonen i dag. Kaffe moccachino-homoer.

Nå snakker vi. Harde slag mot kinn. Det gir manndom. Filleristing! Skriking. Mot og ære. Ikke mote og kaffe mocha. Stå på egne ben! Hjelpe bestemødre over gater, men skrike høyt etterpå! HØYT! Og så feie over tre damer etterpå. Samtidig!
Vi burde leve som de gjorde i Sparta, sendt vekk fra mødrene i en alder av 5-6 år på kriger leir for å lære å bli krigere. Kvinnene var bare til for å skape nye krigere. To hell with the gay-metro-emo fuckfaces. Folk burde seriøst ta seg sammen, ikke faen om jeg går med sminke. Da skyter jeg meg heller i foten. Jeg sier en ting: Alle de forbanna homse jævlene som pakker på oss støgg sminke og ditten og datten kan brenne varmt i helvette!

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #51 : 01. juni 2007, 15:21 »
Hehe, av frykt for å bli tatt seriøst på den bicepsdrakt tråden så var jeg så lur å si fra til både JSE og Slux at det var 100% bullshit... før jeg posta Wink

Jeg trodde nok så var tilfelle, men her på treningsforum kan alt du sier og gjør bli brukt imot deg! Wink

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #52 : 01. juni 2007, 15:22 »
Jeg trodde nok så var tilfelle, men her på treningsforum kan alt du sier og gjør bli brukt imot deg! Wink

Hehe, I know, har litt fartstid Wink

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #53 : 01. juni 2007, 15:23 »
Vi burde leve som de gjorde i Sparta, sendt vekk fra mødrene i en alder av 5-6 år på kriger leir for å lære å bli krigere. Kvinnene var bare til for å skape nye krigere. To hell with the gay-metro-emo fuckfaces. Folk burde seriøst ta seg sammen, ikke faen om jeg går med sminke. Da skyter jeg meg heller i foten. Jeg sier en ting: Alle de forbanna homse jævlene som pakker på oss støgg sminke og ditten og datten kan brenne varmt i helvette!

Jeg syns du skal være litt varsom med å generalisere da det finnes homofile som ikke pakker på seg sminke. Dessuten, selv om du ikke er homofil eller har noen venner/kjente som er det bør man behandle dem også med respekt. Det handler om å respektere sine medmennesker uavhengig av seksuell legning.

Hilsen en heteroseksuell, ung mann.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #54 : 01. juni 2007, 15:27 »
Jeg syns du skal være litt varsom med å generalisere da det finnes homofile som ikke pakker på seg sminke. Dessuten, selv om du ikke er homofil eller har noen venner/kjente som er det bør man behandle dem også med respekt. Det handler om å respektere sine medmennesker uavhengig av seksuell legning.

Hilsen en heteroseksuell, ung mann.
Å joda, men nå tenker jeg helst på femi-homser. Det finst faktisk også homser som ikke er feminime. De som er hardbarket og trener, jeg har ikke noe i mot homser genèrelt sett, men om alle menn blir feminime vil ingen ha sex lenger for det er slitsomt. Og hva skjer da? Jo hele verdensbefolkningen dør ut... Uten om muslimene da...

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #55 : 01. juni 2007, 15:29 »
Vi burde leve som de gjorde i Sparta, sendt vekk fra mødrene i en alder av 5-6 år på kriger leir for å lære å bli krigere. Kvinnene var bare til for å skape nye krigere. To hell with the gay-metro-emo fuckfaces. Folk burde seriøst ta seg sammen, ikke faen om jeg går med sminke. Da skyter jeg meg heller i foten. Jeg sier en ting: Alle de forbanna homse jævlene som pakker på oss støgg sminke og ditten og datten kan brenne varmt i helvette!

No offence, men du er ikke gammel nok til å vite om du er homo enda Tongue
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #56 : 01. juni 2007, 15:30 »
Øy, fuckers! Jeg gir dere mr James Hetfield. Så lenge vi ikke snakker rosa svettebånd med hestemotiver går det helt greit å bruke.



ehem, har du ikke sett Metalica-dokumentaren?  Der fremstår Hetfield som en lite sutrejente!


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #57 : 01. juni 2007, 15:31 »
Å joda, men nå tenker jeg helst på femi-homser. Det finst faktisk også homser som ikke er feminime. De som er hardbarket og trener, jeg har ikke noe i mot homser genèrelt sett, men om alle menn blir feminime vil ingen ha sex lenger for det er slitsomt. Og hva skjer da? Jo hele verdensbefolkningen dør ut... Uten om muslimene da...

Det at du bruker betegnelsen "homser" sier vel kanskje litt om dine holdninger til dine medmennesker. Dessuten kan det virke som du ikke helt forstår hvordan verden henger sammen og du tror tydeligvis at det kun er muslimene som formerer seg. Har du hørt om monogami og polygami? Det finnes nok av de gale menneskene som bedriver sistnevnte og som garantert kommer til å sørge for høye fødselstall. Ja, i tillegg til andre retninger innenfor kristendommen som prøver å "få flest" mulig barn. Jeg tror nok du vil forstå dette bedre med årene, men tro ikke du er verdensmester og kan alt i din alder. Jeg har ingen problemer med å innse at mine kunnskaper er mangelfulle både her og der, men selvinnsikt har jeg i allefall noe av.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #58 : 01. juni 2007, 15:31 »
No offence, men du er ikke gammel nok til å vite om du er homo enda Tongue
JO, jeg er veldig klar over at jeg er hetrofil...

Utlogget bonaqua

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 891

Sv: MENN ER IKKE DET DE ENGANG VAR!
« #59 : 01. juni 2007, 15:32 »
Vi burde leve som de gjorde i Sparta, sendt vekk fra mødrene i en alder av 5-6 år på kriger leir for å lære å bli krigere. Kvinnene var bare til for å skape nye krigere. To hell with the gay-metro-emo fuckfaces. Folk burde seriøst ta seg sammen, ikke faen om jeg går med sminke. Da skyter jeg meg heller i foten. Jeg sier en ting: Alle de forbanna homse jævlene som pakker på oss støgg sminke og ditten og datten kan brenne varmt i helvette!

Her var det gutten som hadde lest leksen sin ja! Du vet vel ikke at så og si alle idrettstalenter (og den gangen var idrett BARE for gutter) i antikken hadde et seksuelt forhold med den mannlige treneren sin?

koskos Smiley
Støttes av Lånekassen

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!