Skrevet av Emne: Bjørn Borg boxerkanten over bukselinningen, men med lange underbukser i tillegg  (Lest 1739 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Nja, når det gjelder Bjørn Borg truser/boxser, og at de liksom skal dras opp over bukselinningen slik at man ser at man har Bjørn Borg boxer (mine er riktignok fake, men er egentlig verdt mer siden det er 8000 i bot på Gardermoen for innførsel, så prisen er egentlig 8025 kr). Det er vel mest sagging som gjør at de stikker over kanten på buksa, hvis man sagger, og jeg gjør ikke det så veldig mye. MEN hva hvis man også har lange underbukser (eller stillongs for å være politisk korrekt) og kanten på disse kommer OVER strikken på (de fake) Bjørn Borg trusene slik at man kan lese "Five Seasons" istedenfor "Bjørn Borg". Er det like kult? Eller hva gjør man?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
Lite kult. Dra heller bokseren utpå stillongsen slik at fake borg kanten havner ytterst!



Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Hvor får man kjøpt fake Bjørn Borg Tongue? Det er jo mye mer mann med Five Seasons enn Bjørn Borg!
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget M3NTAL

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Nja, når det gjelder Bjørn Borg truser/boxser, og at de liksom skal dras opp over bukselinningen slik at man ser at man har Bjørn Borg boxer (mine er riktignok fake, men er egentlig verdt mer siden det er 8000 i bot på Gardermoen for innførsel, så prisen er egentlig 8025 kr). Det er vel mest sagging som gjør at de stikker over kanten på buksa, hvis man sagger, og jeg gjør ikke det så veldig mye. MEN hva hvis man også har lange underbukser (eller stillongs for å være politisk korrekt) og kanten på disse kommer OVER strikken på (de fake) Bjørn Borg trusene slik at man kan lese "Five Seasons" istedenfor "Bjørn Borg". Er det like kult? Eller hva gjør man?

Er man ekte mann så viser man frem rørleggersprekken!


Utlogget Shortone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 449
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 449

  • DRAGO!!!!!!
Hent en saks i kjøkkenskuffen. Finn frem nål og tråd. Ikke gi deg før du har greid å tre tråden gjennom nåløyet. Klipp så av beina på "Five Seasons" unterpantsen og sy dem så på fake Borgen. Vips så slipper du gåsehud på legga og du kan fortsatt være like kul med faken hengende over bukselinningen. Resten av Five Seasonsen kan du jo bruke som underlue f.eks.
Alder: 30år             
Høyde: 203cm 
Vekt: ca113,5kg

Maksløft:  ML 260kg, BP 185kg, KB 200kg

Treningsdagbok med bilder

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!