Skrevet av Emne: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!  (Lest 9944 ganger)

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« : 19. desember 2007, 11:51 »

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget RiseAgainst

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #1 : 19. desember 2007, 11:59 »
Vondt å lese slike artikler.. Helt klart at det finnes mange politimenn som misbruker sin status og makt, dette finner vi om igjen i flere saker.. Stakkars fyr
Eat me

Utlogget EvidenCe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 612

Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #2 : 19. desember 2007, 12:01 »
Skummelt at politiet som egentlig skal hjelpe samfunnet, kan gjøre noe slikt !

Utlogget beem

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 128

  • - -
Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #3 : 19. desember 2007, 12:01 »
Virker som de liker bråk. Det er jo dem som faen meg lager masse bråk pga unødvendige Handlinger!
De kjeder seg vel litt for mye på jobb. og da er det på tide å lage litt liv.! ikke bra

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #4 : 19. desember 2007, 12:05 »

Det er klart at det finnes politifolk som ikke burde vært i tjeneste, men samtidig må man huske på at det ikke alltid er like lett å skille en ordentlig slåsskamp fra litt knuffing. Politifolk ser nok en god del i løpet av noen nattestimer, og for egen og andres sikkerhet er det kanskje føre var prinsippet som er gjeldende.

For alt det jeg vet kan det hende at denne politimannen tolket situasjonen dithen at dette var nødvendig. Jeg er dog helt enig i at han burde ha vært villig til å la de forklare situasjonen før han gikk til det relativt drastiske skritt å sette håndjern på, samt ignorere ethvert forsøk på å oppklare saken. Det at de gjentatt ganger nevner nyoperert skulder burde jo strengt tatt taes med i betraktningen til denne tjenestemannen da det ikke ser ut til at hans sikkerhet ville blitt svekket om han løsnet på håndjernene/posisjonerte de annerledes.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

oli

  • Gjest
Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #5 : 19. desember 2007, 12:11 »
det er alltid to sider av en sak... om politiet handlet galt eller ei her, er ikke godt å si. vi ser tross alt ikke hva som skjer før han blir lagt i bakken her. det kan likesågodt være at disse gutta har bestemt seg for å rotte seg sammen å drive faen med politiet.. jeg har sett mange tilfeller der politiet har lagt noen i bakken, og når folk kommer til stedet 2 min senere skriker de politivold, uansett..  selv om det er god grunn for at de la de ned..


Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #6 : 19. desember 2007, 12:13 »
4 real... Har selv vært dørvakt LENGE og mange ganger blitt nødt til å "ta et tak"..

En ser TYDELIG forskjell på rå smerte og motstand.. Absolutt.

jeg ser selv av den oppfatning, (og folk får ha meg unnskyldt) at 60% av politiet i norge er noen hjernevaskede sykinger som simpelthen ELSKER det at de er trent i Krav maga fra politiskolen, og at de i noen grad får bruke det!

Hadde en case der jeg kommer fra med at en kar gav seg, dvs satte seg ned på kne med hendene opp for å tydelig vise at han gav seg etter et slagsmål. Hva gjorde de? De vridde armen på fyren så jævlig for å få på han handjern at HANDLEDDET brakk Shocked

Saken ble henlagt pga at han var en kjennt "bråkmaker", og at politiet handlet med "nødvendig makt"... Hm. Merkelig at en mann som sitter med hendene rett opp er så farlig da???

Note; Mannen som gav seg var ikke Chuck Norris, så det var ikke SÅ farlig.

Anyways; Har trent en del kampsport sammen med et par politistudenter, og ja, det de lærer trenger de i nødverge, om folk angriper eller lignende, men det ligger en tendens til at man må bruke muskler og stygge/vonde ¨låsegrep SELV om folk gir seg..

Hvorfor "henlegges" alle saker der politiet har vært harde? Døm dem også, så ville de kanskje tenke seg litt om før de brakk fingrene eller noe på folk.

Eventuelle politimenn/studenter som leser dette får ha meg unnskyldt, det er ikke banket i stein at jeg dømmer alle, men at jeg ser en trend blandt de "kule/tøffe" politistudentene, og i det etablerte politet er det ingen tvil om.

L

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

oli

  • Gjest
Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #7 : 19. desember 2007, 12:18 »
4 real... Har selv vært dørvakt LENGE og mange ganger blitt nødt til å "ta et tak"..

En ser TYDELIG forskjell på rå smerte og motstand.. Absolutt.

jeg ser selv av den oppfatning, (og folk får ha meg unnskyldt) at 60% av politiet i norge er noen hjernevaskede sykinger som simpelthen ELSKER det at de er trent i Krav maga fra politiskolen, og at de i noen grad får bruke det!

Hadde en case der jeg kommer fra med at en kar gav seg, dvs satte seg ned på kne med hendene opp for å tydelig vise at han gav seg etter et slagsmål. Hva gjorde de? De vridde armen på fyren så jævlig for å få på han handjern at HANDLEDDET brakk Shocked

Saken ble henlagt pga at han var en kjennt "bråkmaker", og at politiet handlet med "nødvendig makt"... Hm. Merkelig at en mann som sitter med hendene rett opp er så farlig da???

Note; Mannen som gav seg var ikke Chuck Norris, så det var ikke SÅ farlig.

Anyways; Har trent en del kampsport sammen med et par politistudenter, og ja, det de lærer trenger de i nødverge, om folk angriper eller lignende, men det ligger en tendens til at man må bruke muskler og stygge/vonde ¨låsegrep SELV om folk gir seg..

Hvorfor "henlegges" alle saker der politiet har vært harde? Døm dem også, så ville de kanskje tenke seg litt om før de brakk fingrene eller noe på folk.

Eventuelle politimenn/studenter som leser dette får ha meg unnskyldt, det er ikke banket i stein at jeg dømmer alle, men at jeg ser en trend blandt de "kule/tøffe" politistudentene, og i det etablerte politet er det ingen tvil om.

L

saken er vel heller det at politiet er borti sånn ting hver eneste dag. og jeg synes det er helt greit at de tar i litt ekstra for å ungå å sette seg selv i en farlig sitasjon. de passer på oss lovlydig borgere som kommer fra møblerte hjem. og som ikke sloss på byen. har fint lite til overs for bråkmakerne...

Utlogget EvidenCe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 612

Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #8 : 19. desember 2007, 12:18 »
men det ligger en tendens til at man må bruke muskler og stygge/vonde låsegrep SELV om folk gir seg..
Finnes mange låsegrep som er ubehagelige som de kan bruke i stedet, men blir vonde hvis noen gjør motstand.
Alikevel bruker de de låsene som gjør vondt ..

Utlogget EvidenCe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 612

Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #9 : 19. desember 2007, 12:20 »
saken er vel heller det at politiet er borti sånn ting hver eneste dag. og jeg synes det er helt greit at de tar i litt ekstra for å ungå å sette seg selv i en farlig sitasjon. de passer på oss lovlydig borgere som kommer fra møblerte hjem. og som ikke sloss på byen. har fint lite til overs for bråkmakerne...
Dette var jo ikke engang en bråkmaker som hadde sloss..
Dette kunne jo vært deg som hadde vært på byen og uten å ha gjort noe fått skada skuldra de enda mer, siden den var nyoperert

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #10 : 19. desember 2007, 12:20 »
Dette avskummet av en politimann burde etter min mening settes under etterforskning for unødvendig maktbruk,idioten av en politimann setter jo gutten i fare for infeksjoner og andre potensielt farlige konsekvenser når en skade blir rippet opp på denne måten...det er jo åpenbart at disse guttene prøver og forklare seg på en rolig og behersket måte men avskumma vil jo ikke høre...politiet skal jo ikke legge noen i bakken såvidt vedkommende ikke går til angrep...
Håpet er jo nå at gutten som blir lagt i bakken tør/orker gå videre med saken,personlig anbefaler jeg
anmeldelse og evnt sivilt søksmål..
Personlig blir jeg fly forbannet når jeg leser om slike overgrep og håper at saken får konsekveser.

oli

  • Gjest
Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #11 : 19. desember 2007, 12:21 »
ta i hardt med en gang sier nå jeg. hvis en person ikke gjør motstant ter det 3 sek å få på jerna.. hvis de gjør motstand får de skylde seg selv om de får vondt...

oli

  • Gjest
Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #12 : 19. desember 2007, 12:22 »
les det tidliger innlegget mitt... vi ser ikke starten av filmed, derfor aner vi ikke hva som har skjedd....

Utlogget EvidenCe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 612

Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #13 : 19. desember 2007, 12:22 »
les det tidliger innlegget mitt... vi ser ikke starten av filmed, derfor aner vi ikke hva som har skjedd....
Nei, men vi kan lese artikkelen Wink

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Fyr i vei.. VOLDELIG POLITI!
« #14 : 19. desember 2007, 12:24 »
oli: vi vet som sagt ikke hva som skjedde, men i og med at politsjefen i vestfold gikk ut å beklaget dette, så regner jeg med at det var et feiltrinn fra politiet. å at disse guttene var helt uskyldige å ikke hadde gjort noe for å frempovosere dette, hos en av "samfunnets beskyttere".

Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!