Skrevet av Emne: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!  (Lest 47173 ganger)

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #180 : 03. desember 2008, 12:01 »
Og om han ikke legger seg inn, fordi han har sovna, fått hjertestans el liknende da? Da kjører du deg selv og dama rett i døden?

Vel nå er det ikke chicken race heller da, hadde jo kommet til å trukket meg om han hadde kommet for nær! Vil bare vise at motkommende bil ikke eier veien!
Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #181 : 03. desember 2008, 14:02 »
Vel nå er det ikke chicken race heller da, hadde jo kommet til å trukket meg om han hadde kommet for nær! Vil bare vise at motkommende bil ikke eier veien!

Hva om det var samferdselsministeren som satt i bilen da? :O

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #182 : 03. desember 2008, 15:34 »
Doh, det kunne blitt ett problem Tongue
Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #183 : 03. desember 2008, 16:27 »
Hmmm veit ikke om jeg har så veldig mange uvaner, egentlig. Men jeg irriterer meg ganske mye. Ikke over bare personer, men også tilstander, situasjoner etc. Feks tjukke folk som ikke har så mye styring på sin egen kropp at de ikke klarere å stoppe å rulle om de faller. Takler ikke det, fatter ikke at de ikke gjør noe med det. I det heletatt, folk som er feit som en gris og ikke skjønner hvorfor, selv om de kjøper to cola og to kebaber til seg sjøl til ETT eneste måltid... og er kvinne.
Dessuten HATER jeg at folk ikke EVNER å bruke blinklys i rundkjøringer. Må dessverre meddele deg at du er mindre intelligent enn resten av oss om du ikke klarer dette. Beklager. Smiley
Jeg HATER å ta feil, men prøver da også å ikke uttale meg om ting jeg ikke har peiling på; risken for å ta feil synes da å krumpe inn en smule, selv om interesse av og til overgår dette (jfr tråden om retur av pc. Tok vel både litt feil OG tolket feil den gangen der Grin ).
Er for tiden hjemme hos brodern, modern & fadern, fordi jeg kan jobbe hvor som helst (jobber ved pcen). Tenkte da å ha meg et par uker hjemme sånn at jeg får stått litt på brett, får skutt litt med rifla mi, jakta litt etc. Enkelte dager tar jeg meg i å være sur absolutt hele dagen uten noen åpenbar grunn, men så fort alle de andre går og legger seg og jeg begynner å jobbe blir jeg SÅ fornøyd. Skjønner ikke det helt. Sikkert fordi jeg har trent lite i det siste, trent 4 ganger eller noe i løpet av de siste 3 ukene. Blir drita sur når jeg ikke får trent og.

Takler ikke folk som sier at LOTR er "for langtrekt". De har ikke peiling, og kan vel bare gå og leke på motorveien. Dette er ofte de samme som har Steven Seagal som favorittskuespiller.

Irriterer meg noe grenseløst over idiotiske utsagn innen feks utdanning og innvandring. Generelt er vel SV landets mest irriterende parti. Har til tider vurdert å sette opp siden hvorforsverirriterendeoglandetsstorstemongoparti.com, men kom da frem til at jeg nok hadde implodert av ren irritasjon i arbeidet med siden.

Min uvane er vel at jeg irriterer meg utrolig mye.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #184 : 03. desember 2008, 16:42 »
Hmmm veit ikke om jeg har så veldig mange uvaner, egentlig. Men jeg irriterer meg ganske mye. Ikke over bare personer, men også tilstander, situasjoner etc. Feks tjukke folk som ikke har så mye styring på sin egen kropp at de ikke klarere å stoppe å rulle om de faller. Takler ikke det, fatter ikke at de ikke gjør noe med det. I det heletatt, folk som er feit som en gris og ikke skjønner hvorfor, selv om de kjøper to cola og to kebaber til seg sjøl til ETT eneste måltid... og er kvinne.
Dessuten HATER jeg at folk ikke EVNER å bruke blinklys i rundkjøringer. Må dessverre meddele deg at du er mindre intelligent enn resten av oss om du ikke klarer dette. Beklager. Smiley
Jeg HATER å ta feil, men prøver da også å ikke uttale meg om ting jeg ikke har peiling på; risken for å ta feil synes da å krumpe inn en smule, selv om interesse av og til overgår dette (jfr tråden om retur av pc. Tok vel både litt feil OG tolket feil den gangen der Grin ).
Er for tiden hjemme hos brodern, modern & fadern, fordi jeg kan jobbe hvor som helst (jobber ved pcen). Tenkte da å ha meg et par uker hjemme sånn at jeg får stått litt på brett, får skutt litt med rifla mi, jakta litt etc. Enkelte dager tar jeg meg i å være sur absolutt hele dagen uten noen åpenbar grunn, men så fort alle de andre går og legger seg og jeg begynner å jobbe blir jeg SÅ fornøyd. Skjønner ikke det helt. Sikkert fordi jeg har trent lite i det siste, trent 4 ganger eller noe i løpet av de siste 3 ukene. Blir drita sur når jeg ikke får trent og.

Takler ikke folk som sier at LOTR er "for langtrekt". De har ikke peiling, og kan vel bare gå og leke på motorveien. Dette er ofte de samme som har Steven Seagal som favorittskuespiller.

Irriterer meg noe grenseløst over idiotiske utsagn innen feks utdanning og innvandring. Generelt er vel SV landets mest irriterende parti. Har til tider vurdert å sette opp siden hvorforsverirriterendeoglandetsstorstemongoparti.com, men kom da frem til at jeg nok hadde implodert av ren irritasjon i arbeidet med siden.

Min uvane er vel at jeg irriterer meg utrolig mye.

Sikker på at du ikke er alkoholiker, og derfor kan "jobbe" hjemme? Eller er det vanlig for oversettere å dele livshistorien sin på lik linje med alkoholikere? Wink

Baram bysh!!!!!! in yo face

Edit: Når jeg pleide å låne g-wagonen til faren min kjørte jeg ofte rett over rundkjøringa. Blinket bare med frontlysene, for å signalisere at jeg kommer rett forfra, og skal rett igjennom! Og du bruker vel ikke blinklys i rundkjøring dersom det ikke er andre biler der, eller de andre bilene ikke vil komme til å bli påvirket av din kjøring? La oss si at det kommer en bil i motsatt retning, og du skal rett igjennom. Når han er på din venstre side i rundkjøringa, og du er på høre siden ( på vei rett igjennom) da er det jo liten vits i å blinke?  what

Ofte når jeg lånte audi a2`en til faren min så var jeg så sur og grinete for å måtte kjøre en så gay bil, at jeg "satte folk opp mot hverandre" i rundkjøringa. Blinket til venstre når jeg skulle til høyre, slik at bilen fra høyre måtte stoppe, og dette førte til en kjedereaksjon slik at folk ofte kræsja! Så tuta jeg oink oink med den faens gaye tuta til audien, og viste den stygge deformerte rompa til de andre bilistene!

YAY!
Sa brura

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #185 : 03. desember 2008, 16:52 »
Hahah ja ok jeg tilstår. Skapdranker med oversettelsestendenser.... Grin

Blinklys av hensyn til de foran og bak var vel mest det jeg siktet til ja. Smiley Type rushtrafikk. Lite poeng i blinkers om man er aleine på veien.
Ang det du sier om å kjøre rett gjennom; i utgangspunktet er det jo meningsløst å blinke om begge skal rett frem, men problemet kommer når folk ikke er konsekvente og svinger selv om de ikke har blinket, ikke sant.
Enda et problem er jo der folk kjører inn i rundkjøringa 2 i bredden, og der også den innerste bestemmer seg for å kjøre rett fram. Tongue Stikkord: fellingstillatelse.

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er sinna i trafikken altså. Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #186 : 03. desember 2008, 17:00 »
Nei, men jeg merker at jeg er mye mer sinna og idiot jo større og gjerne kraftigere bil jeg kjører. Da jeg kjørte A2, kunne jeg jo ikke drive å presse folk, tute, osv, for da visste jeg jo at audien hverken kan presse noen ut av veien, ei kjøre ifra noen, SAMT at man IKKE kan tute, fordi tuta er så ufattelig GAY. Gelandewagon har man fordelen at man kan dytte folk ut av veien og tuta er heterofil. Men det beste må nok være en stor og rask SUV, gjerne g-wagon 55amg, for da kan man både tute, dytte OG evnt kjøre ifra vedkommende, om vedkommende har en tilsvarende stor bil, og temperement. Men jeg merket som sagt at i en liten fislete homoerotisk bil, så beit jeg det ofte i meg, og prøvde heller å gjemme meg enn å være agressiv. Mens i en stor bil, så dro jeg oftere fingeren, tuta, og kjørte opp i rompa på folk eller andre ting.

Med mercedes E200 diesel måtte jeg kjøre i et jevnt tempo hele tiden og time alle bakker og få fart i nedoverbakker. Dette medførte ofte i irritasjon på medtrafikanter, da selv den minste glipp fra deres side førte til at jeg f.eks ikke kom opp bakken i et gir lavere enn 2.
Sa brura

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #187 : 03. desember 2008, 17:15 »
Heheh ang. kjøre i 2 gir opp bakker.... Jeg hadde en periode en "thing" for 84-86 Opel Corsa. Kjøpte først èn som ei venninne av meg klarte å kræsje, også kjøpte jeg enda en. Sistnevnte var i Bergen, og den skulle kjøres til Stavanger. Værste turen i hele mitt liv, sånn rent utenom den gangen jeg kjørte 140 mil på steinveier i Afrika. Nuhvel, er jo undervannstuneller opp og i mente på den turen der, og jeg måtte faktisk kjøre i 1 gir for å komme opp! Tenk det du, ligge i 30-40 opp bakken inni en tunell. Tok så lang tid at jeg nesten var helt sikker på at jeg kom til å daue av kullos-forgiftning.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget treningerlivet

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 222
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 222

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #188 : 03. desember 2008, 18:04 »
Vel nå er det ikke chicken race heller da, hadde jo kommet til å trukket meg om han hadde kommet for nær! Vil bare vise at motkommende bil ikke eier veien!

Hørtes lurt ut det der..

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #189 : 03. desember 2008, 20:06 »
Nei, men jeg merker at jeg er mye mer sinna og idiot jo større og gjerne kraftigere bil jeg kjører. Da jeg kjørte A2, kunne jeg jo ikke drive å presse folk, tute, osv, for da visste jeg jo at audien hverken kan presse noen ut av veien, ei kjøre ifra noen, SAMT at man IKKE kan tute, fordi tuta er så ufattelig GAY. Gelandewagon har man fordelen at man kan dytte folk ut av veien og tuta er heterofil. Men det beste må nok være en stor og rask SUV, gjerne g-wagon 55amg, for da kan man både tute, dytte OG evnt kjøre ifra vedkommende, om vedkommende har en tilsvarende stor bil, og temperement. Men jeg merket som sagt at i en liten fislete homoerotisk bil, så beit jeg det ofte i meg, og prøvde heller å gjemme meg enn å være agressiv. Mens i en stor bil, så dro jeg oftere fingeren, tuta, og kjørte opp i rompa på folk eller andre ting.
Har litt samme tendensen jo eldre og jævligere bil jeg kjører. Føler jeg har mindre å tape, jeg har et par tre bulker og litt rust allerede, jeg gir blanke om jeg får noen bulker til eller blir totalvrak.

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #190 : 03. desember 2008, 20:41 »
Har litt samme tendensen jo eldre og jævligere bil jeg kjører. Føler jeg har mindre å tape, jeg har et par tre bulker og litt rust allerede, jeg gir blanke om jeg får noen bulker til eller blir totalvrak.

Type slik Tongue


Utlogget Active

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 80

  • Sånn passe kul
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #191 : 03. desember 2008, 20:56 »
Sitat fra: Active
Jeg hater stor tall. Alt over 10 er stygge tall, må de brenne i helvette. Med unntak av 12 og 14.
Du som skrev dette tar vel ikke spesielt mye i benk..
Haha, damn right.

Utlogget P@L

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 954
  • Honnør: 303
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 954

  • A winner never quit, a quitter never win!!!
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #192 : 03. desember 2008, 21:22 »
- Blir frustrert over treige folk i trafikken. Får spasmer! Skulle sikkert ikke hatt lappen da, men....

- Hater feite folk som trøkker i seg mengder på mat og bærer alle mulig rare unnskyldninger for hvorfor de er feite (ikke at de spiser for mye).

- Hater feite folk som rakker ned på "tynne" (og oftest pene) jenter...

- Hater feite folk som er missfornøyde med seg selv og ikke prøver/gidder å gjøre noe med det.

- Hater (og hater spesielt) feite foreldre som trøkker i ungene sine brus, chips, burgere, pizza, godterier, osv - BARNEMISSHANDLING!

Generelt er jeg en blid, positiv og opimistisk person Smiley


Norges Sterkeste Mann (-105 kg) 2009

Norges 3. Sterkeste Mann (-105 kg) 2008
Norgesmester i Vektløfting som Ungdom og Junior

Medlem av Kristiansand Strongteam - og - TK Vektløfterklubb

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #193 : 03. desember 2008, 21:26 »
Foreldre som gjør ungene fete burde bli straffet
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Active

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 80

  • Sånn passe kul
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #194 : 03. desember 2008, 21:39 »
- Hater feite folk som rakker ned på "tynne" (og oftest pene) jenter...
Hahah! Har ei sånn i klassa, får lyst til å slå henne ned. Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!