Skrevet av Emne: Gutter med muskler upopulært hos jenter?  (Lest 54552 ganger)

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #45 : 31. desember 2008, 00:16 »
Kanskje lurt å poste link til tråden også:

http://www.mote.no/showthread.php?t=19644
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #46 : 31. desember 2008, 00:57 »
Synes ikke reaksjonen var spesielt kritikkverdig.
Helt normalt at folk synes kroppsbyggere er too much.

"Gjør man alt riktig, så er ikke steroider farlig i det hele tatt." var dog et gullkorn fra deg. Tror nok du er en smule naiv der, uten å spore denne tråden over på aas:)
Hva av det du skrev der var det du ikke mente forresten?

Og btw, er bildene av deg på side 10 der fake eller ekte? Stusset litt over fettprosent kontra bildet ditt i profilen, man kan jo være resultat av kraftig bulk? Eller=p

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #47 : 31. desember 2008, 00:58 »
Synes ikke reaksjonen var spesielt kritikkverdig.
Helt normalt at folk synes kroppsbyggere er too much.

"Gjør man alt riktig, så er ikke steroider farlig i det hele tatt." var dog et gullkorn fra deg. Tror nok du er en smule naiv der, uten å spore denne tråden over på aas:)
Hva av det du skrev der var det du ikke mente forresten?

Og btw, er bildene av deg på side 10 der fake eller ekte? Stusset litt over fettprosent kontra bildet ditt i profilen, man kan jo være resultat av kraftig bulk? Eller=p

Eneste som er seriøst i den tråden er mine meninger angående kroppsbygging som livsstil og det der.. Alt om steroider og sånt er bullshit Tongue Og bildene er fake
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #48 : 31. desember 2008, 01:06 »
Da så^^

Utlogget Dobb

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #49 : 31. desember 2008, 01:11 »
Haha, denne tråden var veldig underholdene..!

Først og fremst tror jeg dette med muskler er en smaksak.. De fleste jenter syns ikke at gutter som ser ut som hulken eller som er drittynne og spinkle er dødshot. Tror nok de fleste jenter synes veltrente gutter/menn er fint. Men grensen på hvor mye muskler de liker varierer...

Jeg personlig liker nok mer muskler enn de fleste.. Mange av venninene mine syns ikke det er fint med muskler på gutter.. Men det får vel være deres sak... Men uansett, det er ikke vits å gå rundt å stresse med om treningen din kommer til å "dra damer", tren for din egen del, så du bli fornøyd med deg selv... Å ikke være selvsikker på seg selv drar iallefall ikke stort!  

Man kan lett sammenligne dette med gutter som vil ha mye muskler med jenter som vil bli tynnere... Gutter føler seg alltid for "små" (nesten), og de fleste jenter vil bli tynnere.. Var sånn før jeg, at når jeg så på meg selv i speilet tenkte jeg at jeg burde gå ned litt i vekt.. Og jeg hadde en bmi på 18.. Sier ikke at enn bmi på 18 er så sinnsykt lite, men anyways, når man vil gå ned i vekt da? Er det så mange gutter som syns det er deilig med beinrangler? Nei! Hvorfor slanker SÅ mange jenter seg og hvorfor boler så mange gutter da? For å føle seg bra om seg selv..?

(Disse teoriene om at jenter ikke liker gutter med muskler for de da er dem penere/mer attraktive enn dem tror jeg nok desverre ikke stemmer OG Man er ikke feminist eller selvsentrert om man ikke vil ha en kjæreste som ser ut som en svær muskelmasse, om man ikke liker det selv? Ville ikke dere hatt en kjæreste dere faktisk tente på???)

Plis, ikke kjeft på meg for at jeg svarte... Hehe, bare mitt synspunkt. (fra en jente..)

Utlogget Invalesco

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

  • Jeg skal bli stor !
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #50 : 31. desember 2008, 01:33 »
Mitt inntryk er att jenter misliker store muskuløse menn...
men liker spinkle menn som eks Brad Pitt?HuhHuhHuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er det ikke bra og ha en mann som kan passe på deg?? får nesten sjokk jeg
Oslo Styrkeløft Klubb
Vekt 100 kg høyde 190cm.
Benkpress 145 konkuranse
Knebøy    190 konkuranse
Markløft   217,5kg konkuranse
17 år

Norgesmester i Styrkeløft
Ungdom -100   2009

Sølv Benk NM 09  
inntill 100kg       



En hindring er det du ser når du slutter å fokusere på målet.

Bildeprofil

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #51 : 31. desember 2008, 01:42 »
Pittern har en lav fettprosent, og det er vel noe damer liker. Skjønner godt at dem ikke liker at menn er for store, alt med måte.

Jeg liker pupper, men det finnes en grense der også.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #52 : 31. desember 2008, 01:49 »
Jeg har faktisk registrert meg på kvinneguiden i den hensikt å forsøke å reparere feminister. Tilbakemeldingen jeg fikk var forumets medlemmer er at jeg var "søt", men noen synlige tegn til fremgang hos de hjerneskadde/feministene har jeg til gode å spore Sad

Selv driter jeg for øvrig en lang marsj i hva vestlige, bortskjemte, snørrkjerringer måtte mene om mine 130 lekre kilo med kropp Smiley
Jeg løfter for å bli sterk som et monster, og hvis disse dvaskete paddene ikke liker det, så bryr da vel ikke det meg! Når har ei bimbo noen gang spurt meg "hvordan skal jeg se ut for å behage deg?" ALDRI! Så hvorfor skal jeg innrette livet mitt etter hva kjønnsforvirrede og hjernesprengte slumsøstre måtte mene!?

Vestlige jenter er verdensmestre i å gi så lite av seg selv som mulig og samtidig forvente mest mulig i retur! De forlanger og krever, men oppfyller ikke en brøkdel av sine egne (urimelige) krav og forventninger.
Når de først skal slå seg ned med en man og realisere seg som kvinner ved å stifte familie, er de så gamle at de gjerne får store problemer med i det hele tatt å klare å skvise ut en unge. Snittalderen for førstegangsfødende i Oslo er nå på 32 år, og i romjulen stod det et glimrende innlegg i Aftenposten skrevet av en kvinnelig lege som påpekte at dette slett ikke var sunt!
Men å gjøre det til en livsstil å kritisere alt og alle som besitter en penis, det får de tid til!

Jeg vil for øvrig anbefale alle å grave frem tråden som handler om moren som innså at det egentlig hadde vært best om hun slapp å ha kontakt med sin syv år gamle datter, fordi det var så mye annet som var mer spennende enn å være mor. Da kan man få innsikt i de kvalmende holdningene til kvinnene som frekventerer kvinneguiden!

For øvrig er jeg DRITT (!!!!) lei av å lese om kvinner som skriver søppel av typen "litt muskler er fint, men ikke for mye", gjerne etterfult av et bilde av Brad Pitt eller en annen mini-mann fra filmen "Fight Club"! Det var INGEN muskuløse menn i den filmen! Olaf Dahl er muskuløs, Roy Holte er muskuløs, Arild Haugen og Richard Skog er muskuløse, ikke en fyr på 90 kg som ser ut som en hvilken som helst dass så fort han kler på seg som normale folk! Hvis du må kle av deg for å se "muskuløs" ut, så er du ikke muskuløs i det hele tatt, da er du MARKERT! Det er noe HELT annet! Når du er muskuløs finnes det ikke det klesplagg i verden som kan skjule det faktum at du er diger som en faens låvedør!

Til de av forumets kvinnelige medlemmer som ble veldig fornærmede av innlegget vil jeg bare si at det finnes (selvfølgelig) mange som ikke ter seg som søpla jeg har beskrevet ovenfor, så det er ingen grunn til noe hylekor! Dersom du føler deg truffet kan du alltids unngå kritikk ved å ta deg sammen og endre adferd!

Mitt råd til menn som ønsker å høre på heavy metal, løfte jern til de blir store som beist, og samtidig slippe å bli behandlet som en retardert kriminell kun fordi du driter en lang marsj i den såkalt "nye mannsrollen" (dvs. rollen som balleknust, feminin transvestitt) er som følger: tjen penger - fly til Øst-Europa, gift deg med noen som ikke har hjerne som råtten nedfallsfrukt!

Godt nytt år og god bedring til alle
HONNØR!!! Dette er en klassiker av et innlegg woot For en evne til å sette ord på ting, og jeg er enig i alt her!

Jeg for min del mens jeg var i min heftigste Don Juan periode dro mest damer da jeg hadde plenty kjøtt på overkroppen! Som tynning var det lite å hente ass... Uansett, muskler=mus ! Nå skal det sies at jeg aldri har konsentrert meg om den intellektuelle typen jente som leser Kafka, Nietsche og alt det derre der, slitsomt å snakke om slike ting, men det kan jo hende at også librarygirlsa liker litt muskelbunt de også da... hvem vet, hvem bryr seg (med mindre de er knallfine da, men det er de aldri og det er derfor de er så innmari sinte, fordi de ikke ser bra ut selv). Word!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Invalesco

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

  • Jeg skal bli stor !
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #53 : 31. desember 2008, 02:11 »
Jentene liker tynne fotball gutter, som har vaskebrett!
Desverre..
Oslo Styrkeløft Klubb
Vekt 100 kg høyde 190cm.
Benkpress 145 konkuranse
Knebøy    190 konkuranse
Markløft   217,5kg konkuranse
17 år

Norgesmester i Styrkeløft
Ungdom -100   2009

Sølv Benk NM 09  
inntill 100kg       



En hindring er det du ser når du slutter å fokusere på målet.

Bildeprofil

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #54 : 31. desember 2008, 10:20 »
Tror vi må flytte til US and A ! Da blir det fitnessbabes <3

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #55 : 31. desember 2008, 13:57 »
Tror vi må flytte til US and A ! Da blir det fitnessbabes <3

I second that broh!
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #56 : 31. desember 2008, 14:10 »
Lokomotivet fikk honnør av meg hvertfall.

Jeg skjønner ikke hvorfor damer skal gnåle om sånn drit, hvem faen bryr seg om hva de mener? Fremmede, bleikfeite kjerringer som sitter å snakker drit om "store, brautende og dumme muskelbunter" som de ikke engang har vekslet et blikk med fordi de visstnok er redde for dem.

Jeg er hverken spesielt muskuløs eller sterk, men alikevel irriterer disse igjenngrodde kusehøla meg noe så inn i helvete. Hvorfor kan ikke folk bare passe sine egne saker, og ikke legge seg opp i hvordan andre ser ut eller hva de bruker tida si på, om det er på gym`et eller foran en tv-skjerm med potetgullposen limt fast til hånda?!?

Bah...
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #57 : 02. januar 2009, 23:17 »
http://www.mote.no/showthread.php?t=9658&highlight=muskler

Syns det her er enda mer underholdende. Den bare må leses igjennom, jenter med antydning til muslker er MENN osv. Kjempegøy Grin

Legg merke til bildene de legger ut av hva som er for mye woot
De "tynne wannabe Brat Pit" bildene kunne man jo tro hadde spiseforstyrrelser mtp den lave fett prosenten. Jeg skjønner jo at jenter ikke er så veldig glad digre muskler med så lav fettprosent, men hvem har virkelig så lav fett prosent året rundt som bygger muskler? Tror at de jentene burde kikke litt rundt på TF og iform f.eks for å få et innblikk på hva som er normalt for de som bygger muskler. Nå snakker jeg ikke om blodbulkingen, men en helt grei fettprosent som de som liker å holde en grei form hele året rundt og kun driver med bygging som hobby. Hadde de gjort det så tror jeg kommentarene hadde vært noe annet enn "too much".

Protein1991

  • Gjest
Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #58 : 02. januar 2009, 23:27 »
Jenter som liker høye, tynne, fotballspillende "gutter" med langt hår i addidas-bånd, er ofte jenter i 14 års alderen som ikke klarer tilfredstille gutter med muskler.

Min erfaring sier at gutter med muskler tiltrekker seg flere, og diggere babes enn sånne enn femigutter kan drømme om

Utlogget aiaiai

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: Gutter med muskler upopulært hos jenter?
« #59 : 03. januar 2009, 01:57 »
Er vel som flere her sier at det er en grense for hva jenter liker. Satt faktisk å leste litt om bodybuilding i en time, og var et par av jentene som reagerte og syntes det rett og slett ble for mye muskler slik at det så stygt ut. Kan godt skjønne at de faller for Brad Pitt i og med at han har en veltrent kropp og lav fettprosent, sixpack er vel ikke akkurat negativ i kvinners syn heller :p

Hadde vært interresant og hørt hva jenter her på forumet mener om denne saken, og hva andre venniner som kanskje ikke trener syntes, så sleng dere på, gutta sitter spent å venter Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!