Skrevet av Emne: Team Xtreme Vikings  (Lest 16724 ganger)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Team Xtreme Vikings
« #30 : 02. januar 2009, 16:33 »
Ro deg ned Jokke!! Gud og Jesus er oppspinn! hoho
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: Team Xtreme Vikings
« #31 : 02. januar 2009, 16:33 »
For all del, jeg benekter ikke at det er mer mellom himmel og jord enn vi tror.
Benekter ikke noe, men tror ikke på det heller. Smiley
Synes det er flott at folk har en tro, så lenge det ikke bidrar til minsket respekt ovenfor andre mennesker.

Kjenner nok ei Nina fra Bogen ja, men ikke så godt. Smiley




Nina ble kristen ifjor faktisk Tongue og er dama mi Cheesy Gikk i klasse med hun og ida jenshus, bjørn inge (200sx konge) og en hel haug med andre raringa på EGGE barneskole fra 1 - 7 klasse Smiley 10 år siden jeg flytta Smiley
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: Team Xtreme Vikings
« #32 : 02. januar 2009, 16:34 »
Ro deg ned Jokke!! Gud og Jesus er oppspinn! hoho

hehe, som alltid saklig Vegar Smiley Dagens beste argument Smiley
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Team Xtreme Vikings
« #33 : 02. januar 2009, 16:35 »
Nina ble kristen ifjor faktisk Tongue og er dama mi Cheesy Gikk i klasse med hun og ida jenshus, bjørn inge (200sx konge) og en hel haug med andre raringa på EGGE barneskole fra 1 - 7 klasse Smiley 10 år siden jeg flytta Smiley

Vet nok hvem du er da. Wink

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Team Xtreme Vikings
« #34 : 02. januar 2009, 16:36 »
Hva som er usaklig med det utsagnet da? Jeg forteller deg fakta.

Og usaklig som vanlig? Har vi diskutert noe som helst tidligere hvor du har hatt følelsen av å sitte igjen som "vinner" av diskusjonen? Grin

Tenker du på beltebruk mens man kjører konsentrasjonscurl?  Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: Team Xtreme Vikings
« #35 : 02. januar 2009, 16:37 »
Vet nok hvem du er da. Wink

what what? ka du har hørt?
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: Team Xtreme Vikings
« #36 : 02. januar 2009, 16:37 »
Hva som er usaklig med det utsagnet da? Jeg forteller deg fakta.

Og usaklig som vanlig? Har vi diskutert noe som helst tidligere hvor du har hatt følelsen av å sitte igjen som "vinner" av diskusjonen? Grin

Tenker du på beltebruk mens man kjører konsentrasjonscurl?  Grin

HAHAHAHA
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Team Xtreme Vikings
« #37 : 02. januar 2009, 16:38 »
what what? ka du har hørt?

Ikke noe galt nei, husker deg bare.
Kan ta resten på PM. Smiley

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Team Xtreme Vikings
« #38 : 02. januar 2009, 16:45 »
Våkn opp mann. Jesus, gud osv. finnes ikke. Har man et snev av intelligens så skjønner man dette.

Og txvikings, tøft opplegg, men blir så til de grader ødelagt av det patetiske budkapet deres om kristensdom og religion.
Jesus finnes ikke^^
n1, bra peiling der. Jesus er en historisk person til informasjon, som definitivt fantes. Om han var Guds sønn er dog diskutabelt=)
Vil tørre å påstå at å avfeie all religion vitner om mindre intelligens enn å tro blindt, særlig når det gjøres på et så tynt grunnlag.

OnT: Har sett showet og det er meget bra uavhengig av personlige overbevisninger!

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Team Xtreme Vikings
« #39 : 02. januar 2009, 16:47 »
Å si at Gud og Jesus ikke finnes (dvs pr dags dato) er ikke det samme som å avfeie religioner s0pr0.

Ingen som benekter de historiske personene. Historiene rundt dem er heller tvilsomme.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Team Xtreme Vikings
« #40 : 02. januar 2009, 17:03 »
.

Utlogget Jokkemannj

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 112
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 112

Sv: Team Xtreme Vikings
« #41 : 02. januar 2009, 17:08 »
Håpet at dette ikke skulle bli en veldig usaklig tråd med alt annet enn det som var tiltenkt som tema, men takket være CYC ble folk nok en gang engasjert på noe de aldri blir enige om Smiley

Skal selv prøve å holde meg til topicen ettersom det var jeg som opprettet denne tråden, men klarer ikke å dy meg med en kommentar her Smiley
Folk kan igrunn diskutere Gud, ikke-Gud, skapelse og den type ting til de blir både gule og blå. Kanskje bærer det frukter for noen, men selv ser jeg ikke helt meningen lengre.
Etter min mening handler alt om TRO. ALT. Vi "vet" egentlig pent lite. Å "vite" noe forutsetter vel at man er 100% sikker, eller hva? Vi vet vel hva vi har sett f eks. Eller hva vi har hørt. Vi stoler jo som regel på sansene våre, selv om også disse har vist seg å kunne gi et feilaktig bilde av virkeligheten av og til.
Hvordan vet vi at det som står i avisen er riktig? Hvordan kan jeg personlig vite 100% sikkert at forskning jeg leser er riktig? Selv om kildene er såkalte "pålitelige"? Hvordan VET vi at Gud ikke finnes? Fordi noen har klart å bevise det? I såfall stoler vi 100% på en gjeng mennesker vi ikke kjenner, og som med sin forskning, som bygger på annen forskning, som bygger på etablert vitenskap, hvor de da har kommet fram til en konklusjon. Det blir etterhvert mange ledd, og desto større sannsynlighet for at noe kan ha feilet undervegs.
Etter min mening vet vi omtrent ingenting. Ikke engang hvem som er din mor og din far. Du har hørt at de fikk deg, og du finner det også selv høyst sannsynlig, men VET du det?
Nå setter jeg ting litt på spissen her, men det kan være skummelt å være evig sta. Kanskje var ting annerledes enn det vi trodde ("visste"), selv om vi følte det så inderlig.
Den eneste vissheten vi har når alt kommer til alt er kanskje bare dette at vi eksisterer. Og hvis det er slik at Gud tar til seg de som TROR på han (med lovnader om velsignelse), så taper man kanskje ikke så mye på det. Å vite at Gud finnes kan jeg godt skjønne at folk stiller seg undrene til, og Bibelen som Guds Ord. Men det hele ville vært minst like rart om det ikke stod noen bak alt sammen. Slik ser jeg det. For noen virker Guds eksistens så naturlig at de sier det VET at han finnes. De har ikke bare en tro, men en visshet.

Til poenget: Jeg synes det var fint det du nevnte, Egil. Disse gutta har forandret seg fullstendig radikalt. Fra noe åpnebart negativt, til noe mye bedre. Det kan vi nok alle være enige om. Vi tenker nok alle forskjellig, men for meg er en slik forandring av folk et tegn i seg selv, på at vi kanskje ikke har oversikt over alt vi måtte sanse (vi har forøvrig ikke så mange av dem)
Den forandringen disse gutta vitner om, lar seg ikke forklare logisk. Politiet og gamle kjenninger så på HP som den aller siste som noensinne kunne være i stand til å bli predikant. Han var en maskin, og med "steinhjerte" som han selv sier. Jeg kan ikke VITE at det er Gud som står bak, men jeg kan TRO det, og det føler jeg det er grunn for når man ser en slik vanvittig endring - og ikke minst livsgleden disse folkene viser etterpå.

Bra innlegg. Enig i at TRO er det eneste viktige Cheesy Men samtidig er folk blitt frelst av å få noen oppvekker i en diskusjon å.. Smiley Alle mennesker har spørsmål om Gud osv.. helt naturlig
-Kaliber GYM
-Bilgal
-Høyspent-Montør\Energi-Montør
-Paintball

Min Bildeprofil:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56175.0

Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

Sv: Team Xtreme Vikings
« #42 : 02. januar 2009, 17:13 »
Håpet at dette ikke skulle bli en veldig usaklig tråd med alt annet enn det som var tiltenkt som tema, men takket være CYC ble folk nok en gang engasjert på noe de aldri blir enige om Smiley


Ahhhhh, ja jeg gikk litt off topic, men det var bare et svar til Jokerns post FØR meg som er ganske off den og:

Synd ikke Ragnar står fram som kristen da.. jeg skjønner ikke hvorfor noen kristne er flaue over Gud osv.. hva har vi å være flau for? vi som kjenner til noe mer og sannheten og merker kjærlighet og atyrke hver dag? Smiley vi har en milliard grunner til å fortelle om Jesus Cheesy




Ok at han ytrer sin mening om hva Ragnar burde gjøre, men det etter. Sånt må det da for pokker meg gå ann å kommentere og diskutere.


----------------------------------------------

On topic igjen da.

Team Xtreme Vikings - er det noen som kjenner til disse karene?

Ser de er rundt og holder show, primært for å formidle budskapet om Jesus, men de viser virkelig muskler også! Smiley
Bøying av jernstenger og stekepanner, knusing av murstein, dekkvelt, stokkløft, blåse opp varmeflasker med lungene, bilvelt osv.
Kunne det vært noe å invitere disse til kvalifisering til NSM, Egil? Smiley
Ser også at tidligere nordisk mester i boksing og fryktet torpedo, Hans Petter Martinsen er en av medlemmene. En boksekamp mellom han og Hulken kunne jo vært tøft Cheesy

Sjekk bildene på http://www.txvikings.com/

Nei, jeg kjenner (heldigvis) ikke til disse karene.

Spørsmålet som går til Egil får han svare på. Det har han vel også gjort et sted bak her og.
Men kan legge til min mening om txvikings i NSM. Jeg tror ikke de har noe der å gjøre.

Dette var vel on topic.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Team Xtreme Vikings
« #43 : 02. januar 2009, 17:26 »
Han ene duden fra Teamet var på lokale ungdomsklubben og knuste ting n' shit.
Det var ganske artig Grin

Men etter å ha vært torpedo og greier, så er det å bli kristen en jævlig lett utvei fra å ha dårlig sammvittighet for det man har gjort.

Han fortalte om at han hadde sloss og greier og ødelagt mange folks liv, men så bare ble han kristen og ble fri for sine synder, jævlig greit da.
Null skyldfølelse lenger.
Bra innlegg, som jeg mener er on topic, og det gir et innlegg til meg her...

Det ER noe spesiellt med tidligere kyniske og harde mennesker som har gjort ondskapsfulle og jævlige ting mot andre, som plutselig finner enten Buddhismen eller Jesus.

Jeg har en teori, og den er at en mann bare kan takle en viss mengde skyld og dårlig samvittighet. Når det begeret er fullt, så kan en av flere ting skje.
Noen begynner å skylde på andre. Samfunnet, politiet, foreldrene sine, skolen eller barnehjemmet. De har så mye skyld at de må gi noe av skylden til andre, fordi de ikke greier å ta inn over seg mer dårlig samvittighet.

En annen mulighet er filosofi, religion eller endret virkelighetsoppfatning. Hvis man får en utvei fra mørket, hvor man ikke bare blir en del av et positivt miljø, men man får også tilgivelse og kjærlighet med på kjøpet.... da er ikke kompromisset vanskelig for å bli kristen.

Den siste utveien jeg har sett på overdose av skyld, er selvdrap. Det blir for mange tunge stunder alene på cella, for mye dårlig samvittighet, brutte løfter og mangle på positiv input fra andre mennesker...  selvverdet er nesten ikkeeksisterende og det er lettere å dø.

Kanskje det er slik, at vi bare tåler en viss mengde skyld.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Team Xtreme Vikings
« #44 : 02. januar 2009, 17:48 »
.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!