Skrevet av Emne: politiprovoksjon!!  (Lest 14724 ganger)

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #75 : 19. mars 2009, 13:09 »
Jeg vil anta at det er spesielle omstendigheter som gjorde at det ble frifinnelse. Jeg er selvfølgelig enig i prinsippet om at politiet ikke skal holde på slik. De skal følge loven, og ikke fabrikere, legge til rette for, lure eller tvinge folk til å gjøre kriminelle handlinger. Men med mindre man ikke har noe valg, eller man blir tvunget av politiet til gjøre noe, så kan jeg ikke forstå at man ikke skal straffes i det hele tatt? Hvis det ikke er tvang inne i bildet så tar man jo faktisk et valg når man sier ja til å gjøre noe ulovlig? Jeg har ikke alle fakta, så det er bare det prinsippielle jeg tenker på. Jeg er ikke ute etter å dømme deg på noen måte. Det er flott at du ble frifunnet og kan gå videre med livet ditt.
Fordi at når politiet bryt loven,blir dem straffet med at dem ikke får ta dem andre som bryter lovene..Så enkelt erdet..Og særlig da,når det ikke hadde blitt innført nakrotika i det hele tat,om  ikke dem hadde gjort dette.. :-)

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #76 : 19. mars 2009, 13:10 »
Ikke kjøp knark for pengene da!  rofl (beklager kunne ikke dy meg. No offense).

Sluttet jeg med for 5år siden....

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: politiprovoksjon!!
« #77 : 19. mars 2009, 13:48 »
Fordi at når politiet bryt loven,blir dem straffet med at dem ikke får ta dem andre som bryter lovene..Så enkelt erdet..Og særlig da,når det ikke hadde blitt innført nakrotika i det hele tat,om  ikke dem hadde gjort dette.. :-)

Ja, men hadde dere et valg i forhold til om dere sa ja eller nei til å gjøre det, selv om alt var lagt til rette av politiet? Var dere, eller følte dere dere tvunget til å gjøre det? Igjen så er ikke dette for å dømme noen, jeg er bare interessert i å vite hvordan dere oppfattet og følte situasjonen.

Gloria in Excelsis Deo


bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #78 : 19. mars 2009, 13:57 »
Ja, men hadde dere et valg i forhold til om dere sa ja eller nei til å gjøre det, selv om alt var lagt til rette av politiet? Var dere, eller følte dere dere tvunget til å gjøre det? Igjen så er ikke dette for å dømme noen, jeg er bare interessert i å vite hvordan dere oppfattet og følte situasjonen.



Jeg ble spurt av en kompis og hjelpe jeg..Så jeg var så dum at jeg sa ja till det..Hadde ikke noe fotjenest elle noe jeg....18år og stein dum..

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: politiprovoksjon!!
« #79 : 19. mars 2009, 14:19 »
Men du/dere har vel både sitti i varetekt å fått fengselsdommer? Og sona noe av det?


Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #80 : 19. mars 2009, 14:25 »
Men du/dere har vel både sitti i varetekt å fått fengselsdommer? Og sona noe av det?




5mnd varetekt..Halvparten i isolasjon

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: politiprovoksjon!!
« #81 : 19. mars 2009, 14:39 »
skal sitte 17 år på Alcatraz i full isolasjon i forbindelse med en master oppgave jeg skal fullføre.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: politiprovoksjon!!
« #82 : 19. mars 2009, 14:43 »
5mnd varetekt..Halvparten i isolasjon

For dere som mener han har "gått fri", her har dere motbeviset på det.

Men faen, var ikke du 18 da? 2,5mnd i isolasjon som 18 åring høres jævli ut...
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #83 : 19. mars 2009, 14:43 »
skal sitte 17 år på Alcatraz i full isolasjon i forbindelse med en master oppgave jeg skal fullføre.

Så flott at du skal det :)Kos deg!!Du fortjener en tur dit Smiley

bad-boy

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #84 : 19. mars 2009, 14:45 »
For dere som mener han har "gått fri", her har dere motbeviset på det.

Men faen, var ikke du 18 da? 2,5mnd i isolasjon som 18 åring høres jævli ut...

Ja,det var det verste jeg ar opplevd till nå..Jeg satt lengst og pga jeg ikke snakket,og da prøvde dem og presse meg med isolasjon i stedet.Fikk ikke besøk av min famillie heller..Ikke kontakt med noen som helst..

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: politiprovoksjon!!
« #85 : 19. mars 2009, 15:00 »
Ja,det var det verste jeg ar opplevd till nå..Jeg satt lengst og pga jeg ikke snakket,og da prøvde dem og presse meg med isolasjon i stedet.Fikk ikke besøk av min famillie heller..Ikke kontakt med noen som helst..
Hva var grunnen til at svina holdt deg isolert så lenge da?kan ikke skjønne at det er lov å isolere noen i 2,5 mnd bare for at du ikke snakker?
Det må vel foreligge en rettslig kjennelse med veldig god grunn for å holde noen isolert så lenge?
Etter min mening er det for tortur å regne...
All honnør til deg for at du ikke får alvorlige draps og hevn tanker etter å ha vært igjennom noe slik.

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: politiprovoksjon!!
« #86 : 19. mars 2009, 16:53 »
Politiprovokasjon er et juridisk begrep om situasjoner der en polititjenestemann fremprovoserer en lovovertredelse som ellers ikke ville ha blitt begått. Politiprovokasjon kan føre til nedsatt eller bortfall av straff, eller frifinnelse. Lovovertredelsen vil imidlertid kunne være straffbar hvis den ville ha skjedd uavhengig av provokasjonshandlingen.

I Norge er politiprovokasjon en ulovfestet frifinnelsesgrunn.







Se, hun har tilgang til wikipedia:
http://no.wikipedia.org/wiki/Politiprovokasjon

Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: politiprovoksjon!!
« #87 : 19. mars 2009, 16:58 »
Men vill du lese saks dokumentene??

Kan jeg få lese saksdokumentene?
Jeg jobber som advokatfullmektig og er veldig interessert i de problemstillingene saken din reiser. Det er jo ikke ofte politiet går så til de grader langt over streken.

Kanskje du kan sende de til meg på mail? Adressen er amoeller@hotmail.com.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

_Xena_

  • Gjest
Sv: politiprovoksjon!!
« #88 : 19. mars 2009, 17:01 »

Se, hun har tilgang til wikipedia:
http://no.wikipedia.org/wiki/Politiprovokasjon

Smiley

Ja det var jo det som var meningen, finne svar på det vi lurte på Smiley fant det også i rettslære boka mi. Lærer om mye av dette på skolen. Så hva er problemet ditt?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: politiprovoksjon!!
« #89 : 19. mars 2009, 17:54 »
Ja det var jo det som var meningen, finne svar på det vi lurte på Smiley fant det også i rettslære boka mi. Lærer om mye av dette på skolen. Så hva er problemet ditt?

Han er avokado.
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!