Skrevet av Emne: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no  (Lest 88676 ganger)

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #210 : 08. september 2009, 22:03 »
Bolere? Overkjørt av glusifer? Mulig dere som er motstandere av dette mener at de som bruker eller har brukt bør settes i bås. Men når en del av dere som kritiserer bol sitter neste helg med hasjen i munnviken og ølen i hånda,så ikke glem at du er en narkoman;-)

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #211 : 08. september 2009, 22:04 »
Man er ikke nødvendigvis boler bare fordi man er uenige med mange tåpelige påstander her inne.

Boler :-)

Slapp av, har det bare litt morsomt på de som føler seg støtt sin bekostning. Er favorittopicen til mange å diskutere og det er ikke uten grunn.

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #212 : 08. september 2009, 22:07 »
Bolere? Overkjørt av glusifer? Mulig dere som er motstandere av dette mener at de som bruker eller har brukt bør settes i bås. Men når en del av dere som kritiserer bol sitter neste helg med hasjen i munnviken og ølen i hånda,så ikke glem at du er en narkoman;-)

Prøver å slutte med narko-øl....

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #213 : 08. september 2009, 22:08 »
Håper ingen har det for seg at man er narkoman bare fordi man tar seg en jonas i helgene. Da er isåfall utrolige mange nordmenn rusmisbrukere når det kommer til alkohol.

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #214 : 08. september 2009, 22:10 »
Eller en liten lennart i ny og ne.

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #215 : 08. september 2009, 22:22 »
LIGHTWEIGHT BABY!

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #216 : 08. september 2009, 22:43 »
Jeg har sendt mail til gastrokirurgen på sykehuset i Arendal. Jeg hadde gleden av å informere dem om at anabole steroider nok ikke er årsaken da ekspertpanelet på TF sitter på informasjon som gikk dem hus fordi under utredningen. Jeg nevnte bl.a alle hamburgerne fra McDonalds, pillemisbruket, Voltaren, Ibux, Marevan, psykiske lidelser...ja you name it. Jeg foreslo samtidig at de skjerpet inn rutinene slik at de fikk oversikt over dette FØR de legger ut tarmen til folk, samt at pasientens egen sykehistorie og informasjon som regel er irrelevant. Avslutningsvis antydet jeg at de kunne begrense kaffen på vaktrommet og heller fortsett med det de kan dårligst.....medisin.

For en gjeng!
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #217 : 08. september 2009, 22:56 »
Jeg har sendt mail til gastrokirurgen på sykehuset i Arendal. Jeg hadde gleden av å informere dem om at anabole steroider nok ikke er årsaken da ekspertpanelet på TF sitter på informasjon som gikk dem hus fordi under utredningen. Jeg nevnte bl.a alle hamburgerne fra McDonalds, pillemisbruket, Voltaren, Ibux, Marevan, psykiske lidelser...ja you name it. Jeg foreslo samtidig at de skjerpet inn rutinene slik at de fikk oversikt over dette FØR de legger ut tarmen til folk, samt at pasientens egen sykehistorie og informasjon som regel er irrelevant. Avslutningsvis antydet jeg at de kunne begrense kaffen på vaktrommet og heller fortsett med det de kan dårligst.....medisin.

For en gjeng!

Nevnte du at TF har Snåsamannen i ekspertpanelet?

Utlogget MarreLom

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 381
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 381

  • I'm gonna win. There's no way I'm goin' down.
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #218 : 08. september 2009, 23:00 »
Hvorfor er du på forumet da glucifer visst det er så gale her? Smiley hva er vitsen å dele dine meninger med folk som er komplett "idioter" ?
Alder: 20
Benkpress: 145kgx1
Markløft: 180kgx1
Knebøy: 140kgx1
Karate: Wado Ryu - 9 år
MMA: Intermediate
Muay Thai: Beginner

Nå pause fra kamsport trening ettersom jeg er på vei inn i millitæret
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87205.msg1265953#msg1265953

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #219 : 08. september 2009, 23:02 »
hehe...jeg visste jeg hadde glemt noe, men h
Nevnte du at TF har Snåsamannen i ekspertpanelet?

hehe...visste det var noe jeg glemte;-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget S.Sandness

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 925
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 925

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #220 : 08. september 2009, 23:03 »
Dobbelmoral så det suser, du promoterer bol for så "ta ansvar"-----Sønnen din skal ikke det du skryter opp i skyene.....................gud hjelpe din sønn om han er homo og vil danse ballett istedenfor fotball.......

Du snakker om at folk må få velge selv(frp-filosofi) får sønnen din fritt leide eller er det nok en livsløgn hvor lov og regler gjelder de det passer deg i gitt situasjon

Å rotte seg sammen betyr vel å teame seg sammen..........................

Håper du blir voksen og lar ditt/dine barn velge sport etter eget ønske og at du leder dem inn i en fantastisk idrettsverden uten dop hvor deres innsats og evner gitt deres forutsettninger gir de glede og heder.

Bjørneby er en tidligere fotballspiller som egentlig ikke var et "talent" men med hardt arbeid og innsats så gikk det rimelig bra...........

“The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will.”

“Leaders aren't born, they are made. And they are made just like anything else, through hard work. And that's the price we'll have to pay to achieve that goal, or any goal.”

“A man can be as great as he wants to be. If you believe in yourself and have the courage, the determination, the dedication, the competitive drive and if you are willing to sacrifice the little things in life and pay the price for the things that are worthwhile, it can be done.”

Vince Lombardi

De fleste kan oppnå det de ønsker, med dop går det fortere og de som kanskje ikke ville klart det klarer det ganske lett og med store marginer, jmf: Mülegg, DDR, FloJo(døde 36år gammel) en rekke strongmenn som har gått bort rundt 30års alderen, the list goes on and on and on.............

Honnør avgitt Smiley
Reconstruction in progress Smiley

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #221 : 08. september 2009, 23:04 »
Hvorfor er du på forumet da glucifer visst det er så gale her? Smiley hva er vitsen å dele dine meninger med folk som er komplett "idioter" ?

Det er aldri så galt at det ikke er godt for noe... ;-)
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget S.Sandness

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 925
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 925

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #222 : 08. september 2009, 23:04 »
Jeg har sendt mail til gastrokirurgen på sykehuset i Arendal. Jeg hadde gleden av å informere dem om at anabole steroider nok ikke er årsaken da ekspertpanelet på TF sitter på informasjon som gikk dem hus fordi under utredningen. Jeg nevnte bl.a alle hamburgerne fra McDonalds, pillemisbruket, Voltaren, Ibux, Marevan, psykiske lidelser...ja you name it. Jeg foreslo samtidig at de skjerpet inn rutinene slik at de fikk oversikt over dette FØR de legger ut tarmen til folk, samt at pasientens egen sykehistorie og informasjon som regel er irrelevant. Avslutningsvis antydet jeg at de kunne begrense kaffen på vaktrommet og heller fortsett med det de kan dårligst.....medisin.

For en gjeng!

Honnør Smiley
Reconstruction in progress Smiley

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #223 : 09. september 2009, 00:12 »
Ba du de ta en endoskopi av deg når du først var i kontakt med gastromed?

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #224 : 09. september 2009, 00:13 »
Dobbelmoral så det suser, du promoterer bol for så "ta ansvar"-----Sønnen din skal ikke det du skryter opp i skyene.....................gud hjelpe din sønn om han er homo og vil danse ballett istedenfor fotball.......

Du snakker om at folk må få velge selv(frp-filosofi) får sønnen din fritt leide eller er det nok en livsløgn hvor lov og regler gjelder de det passer deg i gitt situasjon

Å rotte seg sammen betyr vel å teame seg sammen..........................

Håper du blir voksen og lar ditt/dine barn velge sport etter eget ønske og at du leder dem inn i en fantastisk idrettsverden uten dop hvor deres innsats og evner gitt deres forutsettninger gir de glede og heder.

Bjørneby er en tidligere fotballspiller som egentlig ikke var et "talent" men med hardt arbeid og innsats så gikk det rimelig bra...........

“The difference between a successful person and others is not a lack of strength, not a lack of knowledge, but rather in a lack of will.”

“Leaders aren't born, they are made. And they are made just like anything else, through hard work. And that's the price we'll have to pay to achieve that goal, or any goal.”

“A man can be as great as he wants to be. If you believe in yourself and have the courage, the determination, the dedication, the competitive drive and if you are willing to sacrifice the little things in life and pay the price for the things that are worthwhile, it can be done.”

Vince Lombardi

De fleste kan oppnå det de ønsker, med dop går det fortere og de som kanskje ikke ville klart det klarer det ganske lett og med store marginer, jmf: Mülegg, DDR, FloJo(døde 36år gammel) en rekke strongmenn som har gått bort rundt 30års alderen, the list goes on and on and on................



takk,for at du legger deg opp i min unges barneoppdragelse,men jeg tror jeg klarer det fint selv.er så typisk norsk at man ikke skal spesialisere ungene i tidlig alder.derfor vi er så ræva i stort sett all stor idrett.

for å provosere deg exstra skal jeg gi deg hele planen:
-starter med babysvømming så tidlig som mulig
-fra han kan gå blir det barneturning som gir grunnleggende allsidighet og kroppsbeherskelse
-i 3-4 år alderen drar vi til thailand på treningsleir der han skal trene thaiboxing
-4-5 år gammel flytter vi til nederland,spania eller italia så han kan gå fotballskole der.der finnes de beste trenerne og ungene spesialiseres fra tidlig alder

hva andre driver med driter jeg i,men det her er min familie så saken stiller seg LITT annerledes

og hvor du har fra at jeg promoterer dop vet jeg ikke.jeg har gjentatte ganger postet i tråder her akkurat motsatt  og poengtert skadevirkningene!

nå mr agent(OFFICER) gå å gjør noe fornuftig som å fakke noen sigøyner tjuvradder eller noe annet istedenfor å rakke ned på en som kommer til å få frem et nytt idrettstalent!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!