Skrevet av Emne: mulla krekar  (Lest 38999 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: mulla krekar
« #195 : 02. desember 2009, 11:45 »
Hele det lange innlegget til amatørnewb oppsummerer ikke mer enn sånn ca meg på en gjennomsnitts bytur.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Bruce Wayne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: mulla krekar
« #196 : 02. desember 2009, 12:44 »
De anser seg selv som guds utvalgte folk, og dermed bedre enn de andre, hele religion er bygd opp på rasisme jo. 
Hvilke religiøse grupper ser ikke på seg selv som guds utvalgte folk?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: mulla krekar
« #197 : 02. desember 2009, 13:34 »
Min. Er du hekta på den, er man under den tro at gud hater deg mest av alle,.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: mulla krekar
« #198 : 02. desember 2009, 13:47 »
Min. Er du hekta på den, er man under den tro at gud hater deg mest av alle,.

Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: mulla krekar
« #199 : 02. desember 2009, 14:07 »
Du tar ikke punktet. Den vestlige verden har gjort grusomheter som resten av verden. Derfor blir det idiotiske å si at de gjør ditt og datt når det hadde skjedd uansett. Jeg velger å se på alt det positive dette har dratt med også.

Israel? Flinke? JA for faen. Jøder er smarte som f. Det de legger hendene sine på, blir til gull. Er en grunn til at de hatet igjennom årene. Og du sier at det er den vestlige verden som har gitt dem all suksess? Gi deg a. Du kaller meg dum og sier at alle er flinke når de blir fylt opp til halsen med støtte. Slik er det ikke. Bare se på all hjelp verden får, og de fleste land går ikke engang videre. Send inn jødene og de hadde fikset opp i disse områdene. Islam = ubrukelige. Jøder = geniale. Område etter område i Israel vokser opp. Er en ganske morsom historie. Om hvordan noen arabere så jødene nede i en myr. De forstod ingen ting hvorfor de var der. Så litt seinere hadde de gjort området til en åker. Istedenfor å bruke den som ute dass.

Spørr deg unknown. Er de andre landene rundt Israel egentlig like flinke som jødene og Israels suksess handler bare om vestlige støtte? JA/NEI

Du har en særdeles kort historisk hukommelse.  Israel er steinrikt av de samme grunnene som at Saudiarabia, Kuwait og de forente arabiske emirater er steinrike.  Disse landene vasser alle sammen i penger som de mottar av enten ressursbaserte grunner (olje),  strategiske grunner eller religiøse grunner (hadj, de hellige byene, guds utvalgte land og folk).  Det er sant at Israel har hatt mange akademikere som har gjort store ting innen forskning og teknologi.  Men dette skiktet er nå på retur i det israelske samfunnet.

Sånn som Israel er konstruert, er landet et fiks ferdig demografisk eksperiment der sekulære israelere får ett eller to barn pr. familie mens gutta med korketrekkerkrøller langs ørene får seks, åtte, ti eller tolv barn pr. familie.  Det var nesten ingen av disse i 1947.  Nå er hver fjerde israeler ultraortodoks.  Deres demografiske andel og maktgrunnlag vokser eksplosivt, og de er like forstokka som sine mest ytterliggående arabiske naboer.  De er allerede i gang med å kjønnssegregere store deler av Israel, og de jobber for å innføre sin versjon av sharia.  Om ikke lenge vil antagelig flyktningestrømmen av sekulære israelere fra Israel og til USA og Vesteuropa starte.

Da svineinfluensaepedemien nådde Israel, satte rabbiere seg på fly og krysset Israel fram og tilbake mens de blåste i bukkehorn for å drive sykdommen ut.  Dette er en forsmak på hvor smart det israelske samfunnet blir i nær framtid.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: mulla krekar
« #200 : 02. desember 2009, 15:23 »
Du har en særdeles kort historisk hukommelse.  Israel er steinrikt av de samme grunnene som at Saudiarabia, Kuwait og de forente arabiske emirater er steinrike.  Disse landene vasser alle sammen i penger som de mottar av enten ressursbaserte grunner (olje),  strategiske grunner eller religiøse grunner (hadj, de hellige byene, guds utvalgte land og folk).  Det er sant at Israel har hatt mange akademikere som har gjort store ting innen forskning og teknologi.  Men dette skiktet er nå på retur i det israelske samfunnet.

Sånn som Israel er konstruert, er landet et fiks ferdig demografisk eksperiment der sekulære israelere får ett eller to barn pr. familie mens gutta med korketrekkerkrøller langs ørene får seks, åtte, ti eller tolv barn pr. familie.  Det var nesten ingen av disse i 1947.  Nå er hver fjerde israeler ultraortodoks.  Deres demografiske andel og maktgrunnlag vokser eksplosivt, og de er like forstokka som sine mest ytterliggående arabiske naboer.  De er allerede i gang med å kjønnssegregere store deler av Israel, og de jobber for å innføre sin versjon av sharia.  Om ikke lenge vil antagelig flyktningestrømmen av sekulære israelere fra Israel og til USA og Vesteuropa starte.

Da svineinfluensaepedemien nådde Israel, satte rabbiere seg på fly og krysset Israel fram og tilbake mens de blåste i bukkehorn for å drive sykdommen ut.  Dette er en forsmak på hvor smart det israelske samfunnet blir i nær framtid.

Så det du sier er at israelerne er i ferd med å bli like dumme som muslimer? Huff da, da ligger Israel tynt ann. Tongue

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: mulla krekar
« #201 : 02. desember 2009, 15:44 »
Da svineinfluensaepedemien nådde Israel, satte rabbiere seg på fly og krysset Israel fram og tilbake mens de blåste i bukkehorn for å drive sykdommen ut.  Dette er en forsmak på hvor smart det israelske samfunnet blir i nær framtid.

Ja, alle vet at det er ELGHORN du må blåse i! Idioter!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #202 : 02. desember 2009, 16:11 »


Spørr deg unknown. Er de andre landene rundt Israel egentlig like flinke som jødene og Israels suksess handler bare om vestlige støtte? JA/NEI

De andre land rund Israel har ingen god forhold til USA  og de er ikke like flinke, og JA jødenes fremgang skyldes den massive støtten. Det finnes MAX 10 millioner jøder i verden, uten støtte hadde ikke klart en dritt. Hele den vestlige verden har vært som slaver for jøder rett etter 2. verdenskrig.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: mulla krekar
« #203 : 02. desember 2009, 17:25 »
De andre land rund Israel har ingen god forhold til USA  og de er ikke like flinke, og JA jødenes fremgang skyldes den massive støtten. Det finnes MAX 10 millioner jøder i verden, uten støtte hadde ikke klart en dritt. Hele den vestlige verden har vært som slaver for jøder rett etter 2. verdenskrig.

Vanskelig å si hva som er værst; fundamentale muslimer og en kultur som i beste fall hører hjemme i middelalderen kontra en et samfunn som begår stor urett mot palestinere  og undertrykker og terroriserer folk og land i midt-østen og asia.

Jeg tror vi kommer til å se større motsetninger mellom islam og vesten innenfor rammene av europa i ti-årene fremover. Det er liten tvil i mine øyne at vi er for snillistiske når vi vurderer hijab som en del av uniform for eksempel. Snillismen som er gjort i beste hensikt har medført større forskjeller, og underbygget rasisme og ekstremister på begge sider.

Jeg synes vi må stå for de verdiene som det norske samfunnet er bygget på, og i skjæringspunktene mellom vår kultur og deres kultur må vår kultur vinne. Dersom man ikke liker dette kan man flytte tilbake.


Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #204 : 02. desember 2009, 17:43 »
De andre land rund Israel har ingen god forhold til USA  og de er ikke like flinke, og JA jødenes fremgang skyldes den massive støtten. Det finnes MAX 10 millioner jøder i verden, uten støtte hadde ikke klart en dritt. Hele den vestlige verden har vært som slaver for jøder rett etter 2. verdenskrig.

Kaller du oss vestlige folk for slaver nå også Smiley

RASIST!
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #205 : 02. desember 2009, 17:44 »
Vanskelig å si hva som er værst; fundamentale muslimer og en kultur som i beste fall hører hjemme i middelalderen kontra en et samfunn som begår stor urett mot palestinere  og undertrykker og terroriserer folk og land i midt-østen og asia.

Jeg tror vi kommer til å se større motsetninger mellom islam og vesten innenfor rammene av europa i ti-årene fremover. Det er liten tvil i mine øyne at vi er for snillistiske når vi vurderer hijab som en del av uniform for eksempel. Snillismen som er gjort i beste hensikt har medført større forskjeller, og underbygget rasisme og ekstremister på begge sider.

Jeg synes vi må stå for de verdiene som det norske samfunnet er bygget på, og i skjæringspunktene mellom vår kultur og deres kultur må vår kultur vinne. Dersom man ikke liker dette kan man flytte tilbake.



bra skrevet.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Bruce Wayne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: mulla krekar
« #206 : 02. desember 2009, 18:17 »
Kaller du oss vestlige folk for slaver nå også Smiley

RASIST!
Hva har, å kalle noen for slaver, med rasisme å gjøre?

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #207 : 02. desember 2009, 18:35 »
Hva har, å kalle noen for slaver, med rasisme å gjøre?

Han sa vi var slaver for jødene, som er løgn. dermed ment for å fornærme Wink

Og jeg sa "Rasist" for noe uvesentlig, da han gjør det støtt og stadig imot Nordmenn. At han tolker alt som Rasistisk. Derfor "hermet" jeg etter han Wink
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Bruce Wayne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: mulla krekar
« #208 : 02. desember 2009, 18:40 »
Han sa vi var slaver for jødene, som er løgn. dermed ment for å fornærme Wink

Og jeg sa "Rasist" for noe uvesentlig, da han gjør det støtt og stadig imot Nordmenn. At han tolker alt som Rasistisk. Derfor "hermet" jeg etter han Wink
Ok, skjønte ikke at det var en spøk med en gang Tongue

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #209 : 02. desember 2009, 18:42 »
Han sa vi var slaver for jødene, som er løgn. dermed ment for å fornærme Wink

Og jeg sa "Rasist" for noe uvesentlig, da han gjør det støtt og stadig imot Nordmenn. At han tolker alt som Rasistisk. Derfor "hermet" jeg etter han Wink

LOL
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!