Skrevet av Emne: Huff åh nei... Bakedag!  (Lest 974 ganger)

Utlogget SuperMosjonist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 206
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 206

  • Back in business!
Huff åh nei... Bakedag!
« : 11. april 2004, 17:01 »
Ja, nå har madammen hatt bakedag igjen... og på benken står det kringler, muffins, vafler og en svær sjokkoladekake!!! Hva gjør en stakkar da? Her har jeg trent hardt i seks uker og trimma vekk fett i mengder... jeg har jo ikke stålvilje heller... den sjokoladekaka ser enormt god ut... I tillegg er huset fyllt opp med påskegodt til ungene... akk ja sann... var det noen som snakket om en spisedag i uka?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Huff åh nei... Bakedag!
« #1 : 11. april 2004, 17:03 »
No pain no gain er det vel det heter......

Spisedag skal jo helst være mye karbs, og lite fett da....

Men tross alt, husk en ting. Skal du kunne leve med dette, må du tillate deg  å skeie ut en gang i blandt. Slik er det med oss alle. Det er de store linjene som teller. Dessuten, er jo en forskjell på en bit og en halv kake!!! Wink

Dessuten er ikke mange som har slike bakedager lenger heller. Stell pent med henne er mitt råd!!!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Bav

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 676
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 676

SV: Huff åh nei... Bakedag!
« #2 : 11. april 2004, 17:12 »
Ja, fristelsene kan bli store innimellom. Det gjelder å være konsekvent og kompromissløs. Nei takk: To enkle ord som kan være vanskelig å si innimellom.

 Food

Uten spisedag ville det nok vært enda vanskeligere. Er selv veldig glad i all slags bakst på min ukentlige spisedag. Det gjelder å "spare seg" til denne dagen". Lykke til

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Huff åh nei... Bakedag!
« #3 : 11. april 2004, 18:06 »
Syns du skal være glad for at du har noen i huset som baker litt jeg. Som sagt over så er det stor forskjell på å smake og å spise halve kaka. Kanskje du klarer å overtale henne til å bake litt andre ting også som godt grovt hjemmebakt brød, proteinmuffins m.m. Gi henne noen tips og plukk frem de beste og sunneste oppskriftene på dessert/kosemat/kaker-tråden øverst i dette forumet Smiley

Sjøl har jeg hittil i påska bakt osterundstykker, grovbrød, ostekake og suksessterte. I kveld har jeg planer om å fylle fryseren med hjemmelagde grønnsakskarbonader og lage eggesalat til frokosten i morra  Food
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Saktemensikkert

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 644
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 644

SV: Huff åh nei... Bakedag!
« #4 : 12. april 2004, 01:57 »
Syns du skal være glad for at du har noen i huset som baker litt jeg. Som sagt over så er det stor forskjell på å smake og å spise halve kaka. Kanskje du klarer å overtale henne til å bake litt andre ting også som godt grovt hjemmebakt brød, proteinmuffins m.m. Gi henne noen tips og plukk frem de beste og sunneste oppskriftene på dessert/kosemat/kaker-tråden øverst i dette forumet Smiley

Sjøl har jeg hittil i påska bakt osterundstykker, grovbrød, ostekake og suksessterte. I kveld har jeg planer om å fylle fryseren med hjemmelagde grønnsakskarbonader og lage eggesalat til frokosten i morra  Food
Aaaaaaaaah, suksessterte....(Homer-sikling) Zoria, gift deg med meg headbang
VEIKING POWER


Konkurrerende utøver - Styrkeløft

Medlem av Bodø SK

Squats were one of my favourite back exercises - Schwartzenegger

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Huff åh nei... Bakedag!
« #5 : 12. april 2004, 16:38 »

Aaaaaaaaah, suksessterte....(Homer-sikling) Zoria, gift deg med meg headbang

 blush Hehe. Joda, suksessterte er godt, absolutt en av mine favoritter ihvertfall  Food .
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget SuperMosjonist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 206
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 206

  • Back in business!
SV: Huff åh nei... Bakedag!
« #6 : 12. april 2004, 18:27 »
Joda, det ble både kake og kringler + litt sjokoladepudding og godterier... Hun er egentlig for flink til å lage mat... MEN nå er påsken over...

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

SV: Huff åh nei... Bakedag!
« #7 : 12. april 2004, 22:07 »
Ja, nå har madammen hatt bakedag igjen... og på benken står det kringler, muffins, vafler og en svær sjokkoladekake!!! Hva gjør en stakkar da? Her har jeg trent hardt i seks uker og trimma vekk fett i mengder... jeg har jo ikke stålvilje heller... den sjokoladekaka ser enormt god ut... I tillegg er huset fyllt opp med påskegodt til ungene... akk ja sann... var det noen som snakket om en spisedag i uka?


Jeg fikk høre at man UANSETT SPISEPROGRAM skulle ha en spisedag minst hver 14.dag, og han som fortalte meg dette ern en fitnessutøver som jeg anser for å være et vandrende leksikon hva ernæringsfysiologi angår. Sitter selv og døtter i meg mors påskeegg selv  Tongue

Det er viktig å fylle opp glykogenlagrene, vet du; men jeg ville valgt noe som ikke har fett, men heller mye karbohydrater.

Smågodt = kosttilskudd! headbang




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Huff åh nei... Bakedag!
« #8 : 12. april 2004, 22:08 »



Jeg fikk høre at man UANSETT SPISEPROGRAM skulle ha en spisedag minst hver 14.dag, og han som fortalte meg dette ern en fitnessutøver som jeg anser for å være et vandrende leksikon hva ernæringsfysiologi angår. Sitter selv og døtter i meg mors påskeegg selv  Tongue

Det er viktig å fylle opp glykogenlagrene, vet du; men jeg ville valgt noe som ikke har fett, men heller mye karbohydrater.

Smågodt = kosttilskudd! headbang

Helt enig i at man uansett bør ha en spisedag!!! Bulk eller deff, spille ingen rolle!!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!