avstemning
Spørsmål: Hva bør jeg gjøre?  (Avstemning er avsluttet: 08. juni 2005, 23:52)
Gå for nok en medalje(mulig gull) i 90kg på Jr-NM - 14 (40%)
Tenke langsiktig og satse i -100 fremover - 10 (28.6%)
Først og fremst lære meg å svømme skikkelig! - 11 (31.4%)
Stemmer totalt: 33

Skrevet av Emne: JSE - Elitepokalen og NM-bronse i boks (film s.149)  (Lest 280046 ganger)

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: JSE i julemodus! 300 i bøy!
« #1680 : 23. desember 2007, 14:30 »
Flottings!  Cheesy Styrke til mykje meir og! Ser du satte deg bakpå på 305 slik at det ikkje gjekk. Ser jo på marken at du var sliten so med toppform og klaff luktar det 800 Wink

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: JSE i julemodus! 300 i bøy!
« #1681 : 23. desember 2007, 15:07 »
Veldig artig med film. Meget bra løftet Jøren. Litt synd at det virker som om du er ute av balanse i markløften. Stanga flakser litt. Tror du hadde klart sisteløftet hvis stanga ikke hadde begynt å svinge. Likte ikke knebøyteknikken til han som løfter etter ca. 3 min og 22 sek. Han bør kanskje stå enda bredere og ha større vinkel på retningen av tærne sine. Knærne kommer veldig langt foran og på vei oppover vingler han veldig med dem. Virker ikke stabilt og jeg tror han fort kan bli ødelagt om han kommer opp på tunge vekter.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Sv: JSE i julemodus! 300 i bøy!
« #1682 : 23. desember 2007, 15:15 »
Skikkelig bra løfting dette her Jøren.. 800 bør gå greit i løpet av 2008! Gleder meg til å følge med videre!

Utlogget Walgermo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 040
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 040

Sv: JSE i julemodus! 300 i bøy!
« #1683 : 23. desember 2007, 16:17 »
Gratulerer med 300kg løftet og fin sammenlagt  Smiley
Stevne:
372.5-260-330
Raw:
275-205-287,5


Landslagsløfter i Styrkeløft
____________________________________________________________________________

YouTube | Sjøholt AtletklubbLogg

Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

Sv: JSE i julemodus! 300 i bøy!
« #1684 : 25. desember 2007, 17:48 »
Gratulerer og velkommen i 300 klubben!! hehe... Trodde du skulle dra litt mer i mark da, etter det jeg saa paa julestevnet! lykke til mot 800 (900 og 1000 ogsaa)..
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Utlogget JSE

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 255
  • Honnør: 351
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 255

  • Sett deg ikke urealistiske mål, tren sikkert!
Sv: JSE i julemodus! 300 i bøy!
« #1685 : 29. desember 2007, 18:10 »
MITT STYRKELØFT-ÅR 2007 (INKL KOMMENTARER FRA LOGGEN)

JANUAR:

-1.jan: Utstyrsbøy!

-10.jan: Ivrig pingle kalte meg en komplett styrkeløfter

-20.jan: Hyllet GoodMorning og vindusvisker og satte mål på 900 i bøy for Eikeland/Hansen/Farstad til EM. Skulle vise seg å ende opp med 897,5.

-28.jan: BigMc kalte meg en evig maskin Cool

FEBRUAR:

-2.feb: Testet Gilberg-bøy

-7.feb: Fant ut at innveiing ved NM var 08:00!

-14.feb: BigMc kalte seg selv for markkongen

-25.feb: Mormor benka dobbel på 35kg Cool

-Film av tyngste bøy, benk, og mark før NM.

- Finpuss

MARS:

-3.mars: NM i Bergen. 285-175-275=735 sammenlagt. Bronse i -100kg!
Meget bra stevne formmessig og mer inne i alle øvelser. 5kg under kravet, men likevel overbevisende nok til plass på laget til Jr-EM Smiley
Bøy 270, 280, 285. Takk til HKID for film!


-4.mars: Kosthold denne dagen: 13:00 Cheeseburger med pommesfrites, salat og dressing, 15:25  Løkpølse i brød, 17:30  2 grillpølser i brød, 5 kakestykker og brus

-16.mars: Elgar lo høyt da han leste om Lumbago i treningslære.

-23.mars:
Tror det er bedre å sette flere realistiske mål som er noe høye, men dette er latterlig. De beste i dame eliten idag ligger på rundt 200 kg.
Litt av poenget med mål er at du skal føle at du mestrer sitasjonen og når mål.
ser ikke poenget med det her. Beklager. Jeg er født optimistisk, men den her så jeg ikke poenget med.
Tok alvorlig på at Marthe satte mål om 300kg i markløft. Redda dagen for meg den der Cheesy
Velfortjent honnør der Marthe 2thumbsup

-27.mars: Den einasame gorillaen Grin

APRIL:

-12.apr: Laguttaket til EM ble skriftlig dokumentert Gull

-21.apr: Nordisk i Säffle. 287,5-167,5-277,5=732,5 sammenlagt. 4.plass i -100kg. Intet trykk i benkpress der jeg ble stående med åpninga. Resten var greit, men det var bedre trykk i Bergen måneden før. Pers med 2,5kg i knebøy og markløft.
Film av siste bøy


-22.apr: Jeg hadde kake på profilen

-30.apr: Mimret litt og savnet 90kg klassen. Julestevnet 2005

MAI:

-12.mai: Sovet 1,5time på vei med tog til treningssamling i Brumunddal. Samlinga gikk greit og Simen var blitt solbrent i solarium Cool
-12.mai: Cochise tok VM-trofé fra VM i fotball 1998 for å være en naken dame.

-21.mai: Meget god økt, føler jeg er skikkelig på gang nå.

-26/27.mai: God rekruttsamling på TIS. Må som alltid nevne at det var en meget hyggelig gjeng samlet. Håkon, Simen, Jørgen, meg selv + Dietmar og Jørgen. I tillegg var også Tutta med på samling for første gang. Hun ble tatt inn i gruppa fra 1.juli av. Benka en grei dobbel på 90kg Smiley

-31.mai: BigMc benker lett 270kg på VM Cheesy http://www.youtube.com/watch?v=H2dTg1zlSys



JUNI:

-2.juni: Godt trykk i benk om dagen, bør bli pers der på EM. Vekt: 100,0

-8.juni: Vekt i kveld: 94,8.

-11.juni: Ble skrevet ut av sykehus i dag etter å ha vært der en uke. Har fått klarsignal om å løfte uten å trenge ta medisinske hensyn, men får se hvor mye trykk som er der. Spørs nok om det blir perser, men skal gjøre mitt beste Smiley

-14.juni:
Jøren har løftet på Jr-EM i dag!
Han ringte meg å sa at vekten var 95,6kg etter biff og pommfri til frokost Shocked

Han fikk overraskende og imponerende serien 275 - 162,5 - 270 = 710kg og 5.plass av 8 deltakere!

Når en tenker på sykehusbesøket og anfallene den siste tiden så var dette en fantastisk prestasjon!

I bøy klarte han først 265 tror jeg det var, for så å feile på 275. Det gikk opp 3.løftet.
I benkpress kjente han på oppvarmingen at 160 var ganske tungt så han senket begynnervekten til 162,5 som han verken klarte på 1 eller 2 forsøk. Høynet til 165 på siste som han fikk 2-1 godkjent!!
I markløft sa han at det var greie, men småtunge løft. 250 - 260 - 270 gikk greit opp.

Hadde Jøren ikke fått epilepsi anfallene og da kanskje klart målene som stod på programmet så hadde han fått EM-sølv!
Men som han sa, det er ikke noe å gjøre med det nå. "Jeg er fornøyd!"

KANON BRA JØREN!!! 2thumbsup

-Min egen kommentar om EM: 710kg sammenlagt. EM ble ikke helt slik jeg hadde tenkt meg. Sølvet gikk på den totalen som programmet mitt var lagt opp til, men jeg var 50kg bak. Jeg velger likevel å ikke irritere meg over dette og er ut fra forutsetningene faktisk meget fornøyd med hva jeg løftet Smiley
Sitat Håkon fra banketten: "Jørgen er mye bredere over skuldrene enn Jøren, men Jøren ser mer markert ut. Du Jørgen ser bare feit ut..."


-27.juni: Løftet dvergmark for første gang.

-29.juni: Simen applauderte seierspallen fra U/Jr-NM i 2003.

Sånn ellers ble Ganddal AK tildelt U/J/V-NM for 2008 denne måneden 2thumbsup

JULI:

-13.juli: Olaf Dahl poserte sammen med BigMc i speilet på GAK.  Han inntok og trente noen økter der sammn med Marie i sommer.



Lite annet verdt å nevne.

AUGUST:

-15.aug: Startet mitt liv som fast ansatt.

-18/19.aug: Samling på TIS i forkant av Jr-VM. Utrolig mye folk pga IronMan konkurranse for eliteserielagene i ishockey. Rødhette kom innom, trente sittups og gikk etterpå.

-22.aug:BigMc følger opp god løfting fra VM med å sikre seg bronse på EM woot


-27.aug: Startet oppkjøring mot Jr-NM!

SEPTEMBER:

-3.sept: Slux prøvde å være morsom

-15/16.sept: Ungdomssamlimg i Lurahallen. Kinarestaurantbesøk med hummerhjernespising. Elgar vant 5-kampen og Furuhaug fikk 30kg som tellende i rykkbøy Grin Varierende resultater på meg selv som ble nr 3.

-17.sept: BigMc annonserte at 8cm-klossen vår var lagt igjen i Danmark.

-21.sept: 50.000 visninger på loggen.

-26.sept: Trente i Moss og snakket med en fyr på 80kg med strekkmerke på bicepsen Wink

OKTOBER:

-10.oktober: Kjenner at det går mot en bra markhøst og perser med 280kg i markløft. Film

-25.okt: Elgar viser gryende form i markløft Film

-27.okt: Noe amputert økt pga at mor feiret bursdag. Bytta derfor ut de siste setta med kaker og kaffe.

-29.okt: Lett dobbel 272,5 i knebøy. Elgar med 180kg RAW Cheesy

NOVEMBER:

-2.nov: Trente til julesanger.

-7.nov: Dopingtest. Som vanlig meldte jeg meg til å være førstemann ut. Greit å bli ferdig for så å kunne starte treninga med en gang uten avbrytelser.
-7.nov: Dobbel 175,5 i benkpress!

-17.nov: Jr-NM i Bergen. 280-175-285=740. GULL i -100kg Gull
Jeg skal være for rutinert til å måtte ha tre forsøk for å få et godkjent bøy. Det ødela en god del av stevnet for meg og konsentrerte meg derfor kun om å ikke ryke ut for å sikre gullet.
I benken hadde jeg mer trykk enn forventa. 180 hadde nok gått greit dersom jeg var innstilt på det vil jeg tro. Marken var fin, pers med 7,5 kg og dermed også 5kg totalt.
Alt i alt er jeg fornøyd med å ha oppnådd mitt første NM-gull Smiley



-18.nov: Fremdeles NM. Tror aldri jeg har ropt like mye som i siste markløften til Cato i U67,5, var verdt det Cheesy Den lille tassen fortjener virkelig den sølvmedaljen han fikk. En mer treningsvillig og disiplinert fyr skal man lete lenge etter.
Omar viste glimt av hvor sterk han egentlig er i bøy, blir bra fremover. Benken var overbevisende og pers i marken også.
Kristoffer nådde sine mål for året. 220-135-246=601kg i U82,5 er vanvittig bra Cheesy
Suverent gull, norgesrekord i markløft og nr 2 på poeng av ungdommene er meget imponerende. En stolt storebror for å si det mildt Smiley Resultatet er senere blitt belønnet med uttak som reserve i 82,5 junior til nordisk neste år og deltakelse i ungdomsturneringa som skal holdes i England i februar Grin


-16.nov: Skal også nevne morfar. Han presterte å sette ny personlig rekord i benkpress med 120kg som 71-åring. Dette var 7,5kg mer enn hans tidligere stevnepers 2thumbsup

Meget bra NM for GAK. 4gull, 2sølv og 1bronse!



Filmer fra NM:
JSE: http://youtube.com/watch?v=8MmHtrZaSEA, Bøy 280 (filmet av Wonderboy)
Elgar: http://youtube.com/watch?v=hMPW7mizNs0
Omar: http://youtube.com/watch?v=NpLEEVM1-CQ

-21.nov: 150kg i smalbenk!

DESEMBER:

-8.des: Julastevnet 2007. 240-150-280=670kg (uten utstyr) GULL i junior og stevnets beste løfter. Evigt. 215 var tungt i bøy, så høyna bare 10kg. 225 var likevel meget lett og 240 viste at 250 ikke hadde vært en 100% umulig oppgave.
Benkpressen løfta jeg 150kg smalt. Her var ikke mer inne, men var veldig fornøyd med den.
Markløften var dagens høydepunkt. 280 med mer inne uten drakt kan jeg ikke si meg misfornøyd med! 410 poeng.
Kristian Helland har imponert meg stort denne høsten. Da han ikke fikk godkjent rekord i bøy på NM kom han til GAK’s julestevne for å gjøre et nytt forsøk. For et resultat det ble! 260kg! Gratulerer Kristian Cheesy

Film: http://youtube.com/watch?v=PWp9Z3Ytq0w
Film av Elgar: http://youtube.com/watch?v=GP_v7BtgCvs
Film av Kristian: http://www.youtube.com/watch?v=9u_zropxuaY



-8.des: Simen mener jeg har et par 300kgs-barrierer å bryte i senior. Siden jeg som junior har tatt 300 i bøy regner jeg med at det er markløft og benkpress han sikter til.

-16.des: Som den godtemonsen han er fikk Simen en halv kg smågodt fra Ganddal AK i posten som gave til 20års dagen.

-22.des: 300 i BØY!!
Julestevnet Hommersåk AK. 300-172,5-277,5=750kg. 98,4kg kroppsvekt.
Mitt siste stevne som juniorløfter. Målene mine som junior er oppfylt og jeg kan tre inn i seniorenes rekker med god samvittighet. God følelse å komme opp med 300kg på nakken og kjenne at det var mer inne. 277 i andre mark sikra 750 sammenlagt. Prøvde 287 og pers i siste som ble for tungt. I benkpress var målet som vanlig å få et godkjent løft. Etter det lot jeg Alastair styre vektene, noe som kunne gått bedre Tongue Han høyna rett til 185 etter åpningsløftet.
Fint stevne med flott løfting og ny norsk rekord klasse 100kg ungdom. Christian Furuhaug løftet overbevisende 264kg i knebøy 2thumbsup

Film av stevnet: http://www.youtube.com/watch?v=0szta3DFv7o

 

-25.des: Expedite fikk sin honnør nr 1984. Verdt å nevne siden 1984 var et viktig årstall i mitt liv, derav også musikkvalg på filmen fra julestevnet til HAK.

Dette har vært et variabelt år. God begynnelse, dårlig midtparti og en flott avslutning. Selv om EM ikke gikk helt som jeg håpet klarte jeg likevel målene jeg hadde satt meg. EM-kval, Nordiskdeltakelse, god figur på EM (velger tross alt å si det) og 300 i knebøy. I tillegg ble det NM gull på både Kristoffer og meg Smiley

I og med at jeg blir senior om 3 dager vil jeg også takke Rekruttgruppa med Jørgen Haug i spissen for noen flotte og begivenhetsrike år sammen. Kommer nok til å savne gjengen, men blir samtidig spennende å se hvordan det går i utviklngsgruppa.

MÅL FOR 2008:

1.  Elitepokalen (785kg)

2.  Pers i benkpress...

3.  Drikke mer vann

4.  Et fantastisk U/J/V-NM på Ganddal!

Nok en gang takk for året som er gått alle sammen Smiley


Mvh
Jøren

Konkurrerende utøver i Styrkeløft for Ganddal AK

Knebøy: 315,0kg
Benkpress: 222,5kg
Markløft: 290,0kg

Beste total: 817,5kg

Treningslogg
Løfterprofil

www.ganddalak.no

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: JSE i julemodus! Årskavalkade side 113!
« #1686 : 29. desember 2007, 18:27 »
Fantastisk. Bow
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Kristoffer Eikeland

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 818
  • Honnør: 246
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 818

  • Evigt
Sv: JSE i julemodus! Årskavalkade side 113!
« #1687 : 29. desember 2007, 18:39 »
Flott oppsummering av året! 2thumbsup
Landslagsløfter i styrkeløft

Knebøy 352,5kg
Benkpress 285kg
Markløft 342,5kg
Beste total 970kg

Europamester og verdensmester i markløft for junior 2012
http://www.youtube.com/watch?v=D3hNIFIzUyc

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=35474.0


Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: JSE i julemodus! Årskavalkade side 113!
« #1688 : 29. desember 2007, 19:00 »
Lykke til neste år!
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: JSE i julemodus! Årskavalkade side 113!
« #1689 : 29. desember 2007, 21:46 »
Utrolig bra skrevet Jøren  Cheesy
Håper du får til fullklaff med stevnene dine i 2008  Bow
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Studenten

  • Gjest
Sv: JSE i julemodus! Årskavalkade side 113!
« #1690 : 29. desember 2007, 22:09 »
Bra skrevet 

Lykke til i 2008!

Utlogget Walgermo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 040
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 040

Sv: JSE i julemodus! Årskavalkade side 113!
« #1691 : 30. desember 2007, 15:07 »
Fin oppsumering Jøren ! Wink
lykke til videre  !  Smiley
Stevne:
372.5-260-330
Raw:
275-205-287,5


Landslagsløfter i Styrkeløft
____________________________________________________________________________

YouTube | Sjøholt AtletklubbLogg

Utlogget JSE

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 255
  • Honnør: 351
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 255

  • Sett deg ikke urealistiske mål, tren sikkert!
Sv: JSE i julemodus! 300 i bøy!
« #1692 : 30. desember 2007, 21:14 »
Er ikke til å legge skjul på at akkurat den der var en dårlig jobb av skivepåsetterne, men du lever da Grin

Grattis med bøy og sammenlagt Jøren  2thumbsup

Takk Simen. Lykke til i duellen med Sigve vil våren Wink (og Tormod Grin)

Katanaskjorte?
Rått med 300 i bøy med slike surringer....Smiley

Katana ja. La ikke merke til glipa i surringen før du nevnte det. Var Jarle som surra meg, noe jeg følte fungerte bra. Det bilde var med tanke på dybde.

holy shit for et 2.løft i benk!  Shocked

Ja, meget skumle greier. Man rekker heldigvis ikke å tenke selv ved en slik anledning. Men i og med at jeg lever fortsatt så snakkes vi i morgen Smiley

Skikkelig bra løfting dette her Jøren.. 800 bør gå greit i løpet av 2008! Gleder meg til å følge med videre!
Flottings!  Cheesy Styrke til mykje meir og! Ser du satte deg bakpå på 305 slik at det ikkje gjekk. Ser jo på marken at du var sliten so med toppform og klaff luktar det 800 Wink

Skal ikke ta altfor mange årene til 800 nei Wink Men riktig det at med form som på Jr-NM så nærmer vi oss brukbart.

Veldig artig med film. Meget bra løftet Jøren. Litt synd at det virker som om du er ute av balanse i markløften. Stanga flakser litt. Tror du hadde klart sisteløftet hvis stanga ikke hadde begynt å svinge. Likte ikke knebøyteknikken til han som løfter etter ca. 3 min og 22 sek. Han bør kanskje stå enda bredere og ha større vinkel på retningen av tærne sine. Knærne kommer veldig langt foran og på vei oppover vingler han veldig med dem. Virker ikke stabilt og jeg tror han fort kan bli ødelagt om han kommer opp på tunge vekter.

Takk Einar Smiley Har det med å svinge i marken, plagsomt. Tror det har noe med en skjevhet i ryggen å gjøre, men plattingen til HAK er i tillegg lite egnet for sumomark. Når det gjelder Fatland er jeg enig med deg ved det løftet der, men han løfter ikke slik til vanlig. Han har heller ikke stort trent bøy siste halve året pga skade, men perser likevel lett.

Gratulerer med 300kg løftet og fin sammenlagt  Smiley
Gratulerer og velkommen i 300 klubben!! hehe... Trodde du skulle dra litt mer i mark da, etter det jeg saa paa julestevnet! lykke til mot 800 (900 og 1000 ogsaa)..

Takk for det Smiley Var meget sliten og egentlig ikke i særlig form det stavnet der, så når plattingen i tillegg var glatt ble det slik det ble.

Konkurrerende utøver i Styrkeløft for Ganddal AK

Knebøy: 315,0kg
Benkpress: 222,5kg
Markløft: 290,0kg

Beste total: 817,5kg

Treningslogg
Løfterprofil

www.ganddalak.no

Utlogget JSE

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 255
  • Honnør: 351
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 255

  • Sett deg ikke urealistiske mål, tren sikkert!
Sv: JSE i julemodus! Årskavalkade side 113!
« #1693 : 30. desember 2007, 21:16 »
Fantastisk. Bow
Flott oppsummering av året! 2thumbsup
Lykke til neste år!
Utrolig bra skrevet Jøren  Cheesy
Håper du får til fullklaff med stevnene dine i 2008  Bow
Bra skrevet 

Lykke til i 2008!
Fin oppsumering Jøren ! Wink
lykke til videre  !  Smiley

Takktakk Cheesy


Sånn ellers fikk jeg program av Dietmar i dag. Blir hardt de neste ukene Grin

Konkurrerende utøver i Styrkeløft for Ganddal AK

Knebøy: 315,0kg
Benkpress: 222,5kg
Markløft: 290,0kg

Beste total: 817,5kg

Treningslogg
Løfterprofil

www.ganddalak.no

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: JSE i julemodus! Årskavalkade side 113!
« #1694 : 30. desember 2007, 21:45 »
Flott årsoppsummering! Skjønte ikke helt hva som hadde skjedd 3.sept, regner med at jeg har vært morsom de resterende dagene av året, men 3.sept ble det bare med forsøket.






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!