Skrevet av Emne: Forbanna uhøflige idioter på bussene  (Lest 4645 ganger)

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #30 : 05. april 2005, 22:57 »
Nåja, sa ikke alle punktene! No no
Jo, alle sa du.

Ja, kjenner meg igjen i samtlige av de punktene eg og!

Smiley
Laidback brukes vel egentlig i den forstand når en seier at en person har ei tilbakelent og avslappet holdning som kan vere bra. Enkelte fjortiser har av den grunn misforstått og trur at det å vere sløv er bra og kult.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #31 : 05. april 2005, 23:12 »
Jo, alle sa du.

Okai då, har alltid tatt samtlige for mangen/mye osv.  Undecided

Sitat
Laidback brukes vel egentlig i den forstand når en seier at en person har ei tilbakelent og avslappet holdning som kan vere bra. Enkelte fjortiser har av den grunn misforstått og trur at det å vere sløv er bra og kult.

Ja, ligger liksom i ordet, laidback - avslappet og rolig.

Laidback= tilbakelendt!?
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget 39912

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 214

SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #32 : 05. april 2005, 23:18 »

Ja, det er jo så tøft å sitte bake. Der sitter nemlig alle "laidback" (anna ord for sløv), kvisete, fnisende, spjælinger av fjortiser med tannregulering og bukse som starter midt fra rumpa Grin

Jeg hater besserwissere som alltid har noe å pirke på.
-88

1rm BENKPRESS 100kg
1rm MARKLØFT 140kg
1rm KNEBØY 110

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #33 : 06. april 2005, 01:35 »
Jeg hater besserwissere som alltid har noe å pirke på.
Kva har det med dette å gjer?

Følte du deg truffet kanskje Grin
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


JohnBlond

  • Gjest
SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #34 : 06. april 2005, 06:24 »
Minner meg om en gang en middelaldret dame kom løpende til bussen fordi bussen holdt på å kjøre. Hun var så sint for at bussen kjørte for 5 min for tidlig og la ut til busssjåføren om dette. Sjåføren var fornuftig og snudde seg bak til passasjerene og spurte "Er klokka 15:50?" Tror passasjerene bare nikka med hodet. Klokka til dama var stilt på helt feil tid. Sånn er det når man ikke følger med i tiden.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #35 : 06. april 2005, 14:58 »
Mye man kan irritere seg over på bussen gitt! Som i går da jeg skulle ta bussen ned til bye for å trene så kom det to stykker på bussen som helt tydelig ikke var fra denne byen og begynte å mase om en dags kort og ukes kort osv---bussjåføren prøvde så godt og så vennlig å forklare  med knotete engelsk til damene at vi dessverre ikke har slike en dags to dags og ukes kort her...at man enten må kjøpe busskort med x antall klipp, verdi kort, månedskort eller sånn turistkort som gjelder et døgn, men hun ene fortsatte å krangle og da busssjåføren sa at de måtte betale for turen hvis de skulle bli med bussen ble de snyta fornærmet! De prøvde å snike begge to. Det hele endte med at de begge gikk av bussen etter å ha oppholdt den iallefall i fem min! Grrrr.........

Jeg pleier også å sette  med innerst på setet og ha sekken min ved siden av...men flytter den hvis noen spør om å få sitte der.  Men en gang jeg skulle ta bussen til skolen og satt og duppet av på turen ble jeg plutselig vekket av at en fyr slengte sekken oppå fanget mitt og satt seg ned med et snyta fornærmet blikk. Da ble jeg skikkelig sur - han kunne ha spurt på en ordentlig måte og jeg hadde flyttet sekken uten problem....

Utlogget mortis

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #36 : 06. april 2005, 15:09 »
Jeg spurte, høflig som jeg er, en gammel  gråhåra dame om hun villa ha plassen min. Dette tok hun som en fornærmelse, og påsto sterkt at hun ikke var gammel og skrøpelig, og fint var i stand til å stå som oss unge! Ble no bare sittende da...  :-\Hater sånne situasjoner, noen bli takknemlige, noen blir fornærma Huh

Utlogget Woody

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 036
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 036

SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #37 : 06. april 2005, 19:44 »
Og siden alle irriterer seg over noe nå, så kan jeg komme med min frustrasjon over uhøflig ungdom på bussen som bare blir sittende i setene sine - gjerne med sekken i setet ved siden av seg - når det kommer gamle, skrøplige mennesker inn på bussen. Det har gjort meg fly forbannet mer enn en gang å se sprek ungdom bli sittende mens de gamle prøver å klamre seg fast.

Og når jeg først er i gang så kan jeg få ut frustrasjonen min over bussjåførene som begynner å kjøre før de gamle får satt seg (om de er så heldige at det er noen ledige seter), sånn at de gamle nesten ramler. Jeg har til og med sett en gammel mann ramle i midtgangen fordi bussjåføren ikke hadde "tid" til å vente til mannen hadde satt seg.

Og så kan jeg fortsette med frustrasjonen min over bussjåfører som ikke følger med i speilet, slik at når man prøver å få inn ei barnevogn i bussen så klapper dørene sammen over vogna. Eller de bussjåførene som er så harde på gassen at vogna med ungen oppi kanter...

Da jeg var lita og mamma skulle lære meg folkeskikk var en av tingene hun lærte meg at man reiser seg og tilbyr plassen sin til gamle mennesker. I tillegg lærte hun meg at det ikke er pent å klappe skallede menn på hodet og si "se mamma, der er trollet!" ... Wink

Haha, jeg er nok en av de personene som sitter med sekken ved siden av meg...Men flytter den hvis det kommer noen gamle eller noen spør.
Og ang bussjåfører: Kjørte buss en gang og idioten som kjørte glemte å sjekke at alle var kommet seg av, så han lukket dørerene, i bakdøren sto en gammel mann med krykker! Angry

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #38 : 06. april 2005, 19:50 »
Hvis bussen er nesten full og jeg har ett ledig sete, legger jeg meg i setet og later som jeg sover. Funker alltid, aldri noen som avbryter meg i dvale. Grin
Er en sleiping jeg.
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #39 : 06. april 2005, 22:27 »
Hvis bussen er nesten full og jeg har ett ledig sete, legger jeg meg i setet og later som jeg sover. Funker alltid, aldri noen som avbryter meg i dvale. Grin
Er en sleiping jeg.
Samme her Wink
Pleier å ta buss mellom Molde og Trondheim rimelig ofte, så da sitter jeg i setet foran den bakre utgangen så jeg kan lene meg langt tilbake uten å plage noen, og så later jeg som jeg sover når noen kommer på, så sant de har plass til å sitte andre steder

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #40 : 06. april 2005, 22:41 »

Samme her Wink
Pleier å ta buss mellom Molde og Trondheim rimelig ofte, så da sitter jeg i setet foran den bakre utgangen så jeg kan lene meg langt tilbake uten å plage noen, og så later jeg som jeg sover når noen kommer på, så sant de har plass til å sitte andre steder
Dei fleste med vett i skallen vill ikkje sitte ved siden av meg, for da er det jo nesten ikkje meir plass igjen til dei Grin
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Espen Leon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 443
  • Honnør: 149
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 443

  • We love tabatas
SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #41 : 06. april 2005, 23:24 »
Der har vi også en genial taktikk Wink være så stor at ingen har plass Cheesy

Instruktør Jeet Kune Do
1.dan Kali Sikaran
1dan Hiep Vo Mon
Blått 3 Krav Maga Norge
Trener 1 selvforsvar NIF

Utlogget lettvekt

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 450
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 450

  • SuperSize Me!
SV: Forbanna uhøflige idioter på bussene
« #42 : 08. april 2005, 01:43 »
Jeg spurte, høflig som jeg er, en gammel gråhåra dame om hun villa ha plassen min. Dette tok hun som en fornærmelse, og påsto sterkt at hun ikke var gammel og skrøpelig, og fint var i stand til å stå som oss unge!

(...)



En absolutt vanlig situasjon. Jeg pleier aldri å reise meg for gamle folk, med unntak av dem i rullator og lignende. Har sett så mange ganger at de reagerer ved å bli sure og fornærmet at det er liten vits. Idiotiske gamle damer "som har stått på bussen i 25 år og akter å stå i 25 år til".


Klarer de ikke å stå så er det ikke verre enn å spørre høflig om sitteplass.
1,618034 = symmetri. Puff the magic dragon.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!