Skrevet av Emne: Toppidrettsutøvere skal overvåkes døgnet rundt  (Lest 5702 ganger)

Mesterinne

  • Gjest
Genialt forslag, foreslår at du sender dette til Antidoping Norge  Grin

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Hehe..... kjempebra JanB diddl !

Ser forresten et potensiellt nytt og stort arbeidsområde for papparazzi'ene også...

Men fra spøk til revolver:

Etter mitt synespunkt er den siktede uskyldig inntill det motsatte er bevist. Det er derfor WADA's ansvar å finne ut hvor utøveren er til enhver tid og sørge for å oppsøke utøveren for å få tatt denne dopingprøven. Man kan jo ikke legge beslag på folks liv på denne måten bare fordi de er sterkere, raskere, bedre enn de fleste andre mennesker.

Soje(som akter å bli toppidrettsutøver med friheten i behold)

Mesterinne

  • Gjest
Etter mitt synespunkt er den siktede uskyldig inntill det motsatte er bevist. Det er derfor WADA's ansvar å finne ut hvor utøveren er til enhver tid og sørge for å oppsøke utøveren for å få tatt denne dopingprøven. Man kan jo ikke legge beslag på folks liv på denne måten bare fordi de er sterkere, raskere, bedre enn de fleste andre mennesker.


Dette er jeg helt enig i. Vi skal ikke bli straffet for å satse på en idrett.

Lurer forresten på om Antidoping Norge har tenkt å ansette flere folk? Hvis 300 personer skal opplyse om forandringer i planer, vil de få en ganske stor pågang med e-mails og telefoner  :Smiley

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
I hevrtfall hvisNKF noen gang skulle få innpass i NIF. Tidsskjemaenen i fitness og bygge konkurranser overholdes jo aldri...!!! Wink

Soje

Utlogget mamma

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 323
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 323

Regelendringen er nok ikke kommet for å forvanske ting for oss her hvor testingen er ganske omfattende allerede. Men når alle russiske utøvere er på "plutselig" treningsleir på hemmelig sted i Sibir hver eneste gang Wadateamet reiser til russland må de jo finne på et eller annet så det ikke bare er norske utøvere som blir testet. Praksis for oss blir nok ganske likt det vi har i dag; at utøvere i satsningsgruppen med jevne mellomrom rapporterer inn alle stedene og tidene de normalt trener, og sender mail til Antidoping Norge når det er endringer. Og siden de jo er utstyrt med alle adressene og telefon-nummerene våre vil jeg jo håpe at de tar seg tid til å ringe oss eller oppsøke oss hjemme før de fastslår at vi ikke befinner oss på oppgitt sted. Kan ikke tenke meg at de har kapasitet til å ta i mot melding om alle foreldremøter og bursdagsinnbydelser og alt annet som måtte dukke opp i løpet av en uke...... Wink


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Verdensmester 2006

Mesterinne

  • Gjest
Du har et poeng der Mamma. Får bare håpe det virker!

Utlogget jens-mulla

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 786
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 786

  • nice guys finish last
Dersom det stemmer slik det står i avisene, vil dette systemet aldri fungere. Vet ikke hva wada har tenkt med, men dette forstår jo enhver oppegående person at vil bli ei eneste suppe.

Skjønner ikke helt vitsen heller, dopingkampen på toppnivå er tapt uansett. Dette vil bare forsure livet til hundrevis av ikke-profesjonelle utøvere.
question everything

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

 Grin Grin  rofl rofl
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

Jeg har også mottatt dette skrivet - og reagert med kraftig paranoia! Jeg har sendt et langt brev til antidoping Norge men ikke fått noen tilbakemelding.

"en del av jobben med å være toppidrettsutøver" sier Rune Andersen til VG.

Hallo! -jobben??? Som styrkeløfter er man så til de grader amatør at man tildels må legge ut selv for å delta på stevner.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
Og siden de jo er utstyrt med alle adressene og telefon-nummerene våre vil jeg jo håpe at de tar seg tid til å ringe oss eller oppsøke oss hjemme før de fastslår at vi ikke befinner oss på oppgitt sted.

Tidligare, måtte ein gi beskjed om ein var bort over fleire dager så vidt eg husker. no må du gi beskjed kvar dag.
Telefon nr. er jo bortkasta, for dei har ikkje lov å ringe utøvere før test lengre.
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget boXer

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 296
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 296

Tror dette kun vil ramme de landene som har ett system som i dag virker tilfredstillende (deriblant Norge), Disse landene vil få det enda strengere.  Mens de land/ utøverne som idag greier å holde seg unna de gjeldene regler vil sikkert greie å vri seg unna de nye reglene  også. Tror dette vil se fint ut på papiret selv i "russer" statene men tror ikke det vil fungere i praksis der.
Har ikke tro at wada greier noe som kun KGB har greid i disse russerlandene tidligere ( overvåkning av personer).


Konkurrerende utøver i kickboxing/boksing.
mosjonist utøver i styrkeløft
Knebøy 180- Benk 122,5 - Mark 215 (stevne) Knebøy 190- Benk 142,5 - Mark 200 ( trening)

Utlogget Bigmc

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 855
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 855

Ja jeg er glad jeg ikke er noe topputøver. Men jeg er litt spent på hvis jeg hadde vært det og de hadde troppet opp der jeg jobber hvordan jeg skulle forklare pasienten at jeg måtte være vekke en periode for å bli teste. Det tror jeg ikke hadde godt så godt jobber innen puh og psykiatri
MÅL: 312,5 i benkpress

Jeg er benkpresser og stolt av det.
Benkpress er toppidrett

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
"Skjønner ikke helt vitsen heller, dopingkampen på toppnivå er tapt uansett."

Nei?
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget Pitbull1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 680
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 680




Lurer forresten på om Antidoping Norge har tenkt å ansette flere folk? Hvis 300 personer skal opplyse om forandringer i planer, vil de få en ganske stor pågang med e-mails og telefoner  :Smiley

De trenger vel bare å ansette deg!? Smiley Kjenner ingen, som er så rask til å svare på mailer ol som du.

Utlogget Pitbull1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 680
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 680

Dersom det stemmer slik det står i avisene, vil dette systemet aldri fungere. Vet ikke hva wada har tenkt med, men dette forstår jo enhver oppegående person at vil bli ei eneste suppe.

Skjønner ikke helt vitsen heller, dopingkampen på toppnivå er tapt uansett. Dette vil bare forsure livet til hundrevis av ikke-profesjonelle utøvere.

Hei J! ser av dine tidliggere innlegg, at du er for fridop!? Det kan tolkes ut fra den måten du skriver.

Forsure livet til ikke prof.utøvere. Denne regelen gjelder for toppidrettsutøvere,ikke vanlig mosjonister.

Doping kampen inne styrkeløft,er sterk. Vi vil fortsette denne kampen videre.
En kan også se av resultatene, på de siste internasjonale stevnene(damer).At til og med damene i østen,blir "svakere".


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!