Skrevet av Emne: HITman´s Paradise  (Lest 85603 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: HITman´s Paradise
« #420 : 06. juli 2006, 12:24 »
Ser veldig bra ut dette Hitman! Spesielt bra rygg,lår, legger og skuldre! Men om jeg skulle stille til neste år ville jeg muligens fått litt poserinstrening Wink Ser du overdriver sidebøyingen og blir litt skeiv på enkelte bilder osv.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: HITman´s Paradise
« #421 : 06. juli 2006, 12:28 »
Gratulerer med endt deff, HITman og for å ikke snakke om et rimelig bra resultat! Cheesy

Lår, rygg og armer synes jeg spesielt er meget bra. Cool


Imponert over chins og dips antallet ditt også!! Shocked
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: HITman´s Paradise
« #422 : 06. juli 2006, 12:29 »
Det glemte jeg også å si, imponerende!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: HITman´s Paradise
« #423 : 06. juli 2006, 13:05 »
Synes dette så veldig bra ut. Enda et stykke igjen på deffen, men god nok mht å få frem det som skal vurderes. Absolutt bra nok til å vurdere scenen!

*Førsteinntrykket er at ryggen burde fått litt mer oppmerksomhet. Ryggen ser bra ut bakfra, men forsvinner litt sett forfra. Mye kan sikkert rettes opp gjennom poseringene (f.eks ved å heve skuldrene noe i line-up forfra). Du har en noe "rund"/"lut" rygg, og det gjør sikkert også at du har en del å hente på å prøve å rette deg litt mer opp i frontposeringene. Det er lett å la seg friste til å trykke for mye framover for å få fram magen, men er magen hard, så blir den bra uansett!
*Skuldrene henger en del etter - i allefall ut fra de siste bildene - særlig utsiden - sidehev sidehev sidehev Smiley
*Generelt litt mer jobb på brystet for om mulig å få opp øvre del litt hadde heller ikke skadet tror jeg.
*Leggene er vanskelige å få opp dersom en ikke har dem "store" fra naturens side. De er nok større enn de ser ut,, men øvre del av lår på deg er såpass fremtredende at de forsvinner litt, så litt mer jobb på dem skader kanskje heller ikke Smiley

Generelt:
Beina, overskygger resten en del, så om jeg skulle satset videre med det utgangspunktet, så ville jeg i allefall ikke satset på å forbedre framsida mer - freaky kroppsdeler kan muligens dra en opp litt i bygging, men erfaringsvis ikke i fitness Smiley . Baksiden av låret kan stort sett bli bedre på de fleste, men vil tro de er OK på deg selv om jeg ikke synes bildene fikk det veldig godt frem.

Alt i alt synes jeg som skrevet at det ser bra ut, og at du absolutt bør vurdere å prøve deg. Med de tallene i dips og chins, ville min anbefaling vært AF!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: HITman´s Paradise
« #424 : 06. juli 2006, 13:50 »
Synes dette så veldig bra ut. Enda et stykke igjen på deffen, men god nok mht å få frem det som skal vurderes. Absolutt bra nok til å vurdere scenen!

*Førsteinntrykket er at ryggen burde fått litt mer oppmerksomhet. Ryggen ser bra ut bakfra, men forsvinner litt sett forfra. Mye kan sikkert rettes opp gjennom poseringene (f.eks ved å heve skuldrene noe i line-up forfra). Du har en noe "rund"/"lut" rygg, og det gjør sikkert også at du har en del å hente på å prøve å rette deg litt mer opp i frontposeringene. Det er lett å la seg friste til å trykke for mye framover for å få fram magen, men er magen hard, så blir den bra uansett!
*Skuldrene henger en del etter - i allefall ut fra de siste bildene - særlig utsiden - sidehev sidehev sidehev Smiley
*Generelt litt mer jobb på brystet for om mulig å få opp øvre del litt hadde heller ikke skadet tror jeg.
*Leggene er vanskelige å få opp dersom en ikke har dem "store" fra naturens side. De er nok større enn de ser ut,, men øvre del av lår på deg er såpass fremtredende at de forsvinner litt, så litt mer jobb på dem skader kanskje heller ikke Smiley

Generelt:
Beina, overskygger resten en del, så om jeg skulle satset videre med det utgangspunktet, så ville jeg i allefall ikke satset på å forbedre framsida mer - freaky kroppsdeler kan muligens dra en opp litt i bygging, men erfaringsvis ikke i fitness Smiley . Baksiden av låret kan stort sett bli bedre på de fleste, men vil tro de er OK på deg selv om jeg ikke synes bildene fikk det veldig godt frem.

Alt i alt synes jeg som skrevet at det ser bra ut, og at du absolutt bør vurdere å prøve deg. Med de tallene i dips og chins, ville min anbefaling vært AF!

Takk for utfyllende og konstruktive kommentarer, tric!  Smiley

Har mye å gå på når det gjelder posering, har aldri hatt noen "proffe" til å vise hvordan det skal gjøres. Det er nok poseringen som gjør at lats ikke kommer godt nok fram forfra.

Ellers setter du fingeren på de samme svakhetene som jeg selv tenker at jeg har: Øvre bryst, utside skuldre og fyrstikkleggene. Får bare pøse på med skråbenk, sidehev og calf raises.

Når det gjelder lår, så er jeg veeeldig glad i tunge dype knebøy da, men får vel tone ned bøytreningen litt da...ETTER at jeg har greid å ta 200kg ass-to-grass uten utstyr, hehe. Wink

Takk for kommentarer til dere andre også! Smiley

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget guggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 540

  • yeah
SV: HITman´s Paradise
« #425 : 06. juli 2006, 17:05 »
veldig bra lår ja

sidehev ja. isoleringsøvelse. hva sier dc til det? går det ikke også å satse på å bli sterkere i pressøvelser?

Utlogget TAFATT

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 296
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 296

SV: HITman´s Paradise
« #426 : 06. juli 2006, 17:21 »
kjempe bra ! lår og underarmer blåste det meste til helvete men ; ) ossen trener du underarma ?
Alle Forbedringer er til det bedere.

Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995

SV: HITman´s Paradise
« #427 : 06. juli 2006, 17:21 »
Ser veldig bra ut Hitman, har akkurat samme svakhetene som meg selv ser jeg og også de samme styrkene, spesielt forsidebein biggrin

Overdominerende lår, så jeg ville muligens trappet ned den syke knebøyen din og kjørt høy reps isteden.

Når det gjelder legger så er jeg kanskje den i norge med dårligst gener når det kommer til legger. Det virker ihvertfall sånn, men i det siste så er det noe som har funket bra for meg.

Jeg kjører leggene 2 ganger i uken. Stående og sittende tåhev.

Du kjører den ene øvelsen DC stil men 10 sekunder isteden for 20 sekunder til failure også rett etter går du over til den andre øvelsen hvor du kjører 10 reps på en vekt, 30 sek pause, 20 rep på samme vekt, 30 sek pause, 30 rep på samme vekt. Done!

Sykere pump har jeg aldri fått, og leggene mine har aldri vært så støle, ser også fremgang på dem, så du kan jo prøve det ut og se om det funker på deg også.

Et spørsmål, skulderpress med hantler, tar ikke den på utsiden av skuldrene, du presser jo fra siden, så blir jo en helt annen posisjon enn millitærpress hvor du presser foran?

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: HITman´s Paradise
« #428 : 06. juli 2006, 20:40 »
veldig bra lår ja

sidehev ja. isoleringsøvelse. hva sier dc til det? går det ikke også å satse på å bli sterkere i pressøvelser?

Skal man utvikle utsiden så er det jo ikke dumt å benytte den øvelsen som utvikler den best da...... Dessuten går det fint ann å kjøre tung sidehev eller stadig presse inn flere repper også da, og noen rein isolasjonsøvelse er det vel knappest heller  Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: HITman´s Paradise
« #429 : 07. juli 2006, 06:37 »
Men du er med andre ord av den oppfatning Tric at ingen pressøvelse erstatter sidehev fullgodt ? Det er du som har lengst erfaring her, så jeg spør av ren nysgjerrighet. Likte sidehev før selv jeg. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: HITman´s Paradise
« #430 : 07. juli 2006, 08:23 »
Men du er med andre ord av den oppfatning Tric at ingen pressøvelse erstatter sidehev fullgodt ? Det er du som har lengst erfaring her, så jeg spør av ren nysgjerrighet. Likte sidehev før selv jeg. Smiley

Begge øvelsene er et must etter min mening.

For mine skuldre fungerer i allefall sidehev bedre for å få frem utsiden enn f.eks militærpress.
De fleste pressøvelsene har i tillegg, slik jeg erfarer det, en tendens til å "overutvikle" fremre del (luksusproblem....) slik at utsiden fremtrer som mindre.

Eneste øvelsen jeg for min del greit kan droppe  er spesifike øvelser for bakre del - da jeg konsekvent kjører mark, stangroing og en eller annen shrugsvariant der jeg løfter opp (litt ala "Haney-shrugs")


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Dr.HackSquat

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

SV: HITman´s Paradise
« #431 : 07. juli 2006, 08:37 »
Heisan.

To kjappe spørsmål om skuldertrening:

1 - Hva med denne øvelsen som et supplement til sidehev?

http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/DBRaises.html

2 - I en klassisk overkropp-bein split (trening 3 ganger i uken) hvor man kjører pressøvelser for skuldrene på overkropp dagen, blir det for mye å legge inn noen sett med sidehev på beindagen? Eller bør man ta det sammen med resten av skuldertreningen?

------------


Ellers flotte resultater HITman!

Cheers.

Utlogget DangerMouse

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 618
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 618

  • The secret of steel - Its heavy!!!
SV: HITman´s Paradise
« #432 : 07. juli 2006, 09:11 »
En kjapp grattis til HITman. Vanvittige bra skuldre. Spesielt den bakre siden.
Noen tips der??

Utrolige kraftige bein også. Nice.
Tenker de har vært morro å få til...
Min treningslogg - sterke saker
BILDER - Ta en titt Smiley
Maks per 5.7.2006    Mål til jul 2006
---------------------------------------------
KB:  170 kg (180kg)      200 kg
BP:  150 kg (165kg)      170 kg
ML:  170 kg  MÅL NÅDD 200 kg

Er dette mulig? Klart det er Grin

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: HITman´s Paradise
« #433 : 07. juli 2006, 13:01 »
Heisan.

To kjappe spørsmål om skuldertrening:

1 - Hva med denne øvelsen som et supplement til sidehev?

http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/DBRaises.html

2 - I en klassisk overkropp-bein split (trening 3 ganger i uken) hvor man kjører pressøvelser for skuldrene på overkropp dagen, blir det for mye å legge inn noen sett med sidehev på beindagen? Eller bør man ta det sammen med resten av skuldertreningen?

------------


Ellers flotte resultater HITman!

Cheers.

1. Vil tro det er et greit suplement, men da ville jeg kjørt skuldre sammen med traps. Vil tro den utførelsen der belaster bakre del mye også.

2. Å kjøre skuldrene sammen med bein har fungert for meg nå rjeg har gjort det i allefall. Å ha hele overkroppen på en egen dag blir fort en del sett, og da kan det være fornuftig å flytte over noe av det til beindagen, og da kan skuldrene være et OK valg


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Dr.HackSquat

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

SV: HITman´s Paradise
« #434 : 07. juli 2006, 17:13 »
1. Vil tro det er et greit suplement, men da ville jeg kjørt skuldre sammen med traps. Vil tro den utførelsen der belaster bakre del mye også.

2. Å kjøre skuldrene sammen med bein har fungert for meg nå rjeg har gjort det i allefall. Å ha hele overkroppen på en egen dag blir fort en del sett, og da kan det være fornuftig å flytte over noe av det til beindagen, og da kan skuldrene være et OK valg

Takker for kjapt svar  Smiley

Jeg likte den øvelsen siden jeg rett og slett er for svak (ennå  >Cheesy) for å utføre sideløft med de manualene de har der jeg trener, når jeg tar sidehev rett etter militærpress.  Føler den tar ok på yttersiden av skuldrene, og føles mer naturlig for meg enn upright rows. 

Prøvde å ta sideløft på begynnelsen av beinøkten med uthvilte skuldre og da gikk de små rosa hantlene greit opp med ok form, så hvis det er greit å legge til noen sett sidehev på beindagen så begynner jeg med det med en gang  Smiley

Da blir det militærpress på mandag og fredag, samt sidehev på onsdag uke 1, og motsatt uke 2.

Eller mente du at jeg burde flytte alle skulderøvelsene over til beindagen?  Det kan kanskje være en fordel på flere måter, siden jeg plages litt med slitne triceps under skulderpressen. Kan kanskje være gunstig å trene skuldre uten å ha tatt benkpress rett før?

Ellers får du ha en god helg!

Cheers.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!