Skrevet av Emne: Velvære produkter for MENN only  (Lest 104408 ganger)

yngve

  • Gjest
SV: Velvære produkter for MENN only
« #105 : 24. juni 2004, 20:02 »
Ok, varer den mange dusjer omtrent? Lengre enn Nivea sine produkter?

Utlogget KampNorge

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

  • United we stand, Divided we fall.
SV: Velvære produkter for MENN only
« #106 : 25. juni 2004, 00:35 »
Må si det har vært litt av noen svar...  rofl

Men fra spøk til revolver da...siden Portugal slo England  Tongue

Er det noen her som ER homo? Og som har innrømt det, syns noen uten å si navn virker litt på kanten med div. snakk.... har bare lyst å vite det.

Så tenkte eg at eg skulle nevne det at Tiger og Lindberg blir faktisk SINNSYKT mye brukt det også, det er nesten som om det er Carlings nr 2 de sjappene som selger dette. Helt utrolig!  Undecided

Selv kjører eg som oftest AJ... konge kvalitet på buksene og i dress sammenheng  blush

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #107 : 25. juni 2004, 00:35 »
Tror jeg har hatt de siste flaskene med shampoo og balsam siden mars. Hvor lenge flaskene varer kommer selvfølgelig an på hvor langt hår du har og hvor mye du bruker hver gang. Jeg har hatt mellomlangt hår en stund, men klippet det nettopp kort. Bruker betydelig mye mindre nå enn før.



Bra svar. På undertøy/boxer anbefaler jeg å prøve Punto Blanco. Uslåelig på passform og kvalitet:-)

Takk. Må nesten kjøpe en PB og sjekke kvaliteten da Smiley
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #108 : 25. juni 2004, 01:34 »
Må si det har vært litt av noen svar...  rofl

Men fra spøk til revolver da...siden Portugal slo England  Tongue

Er det noen her som ER homo? Og som har innrømt det, syns noen uten å si navn virker litt på kanten med div. snakk.... har bare lyst å vite det.

Så tenkte eg at eg skulle nevne det at Tiger og Lindberg blir faktisk SINNSYKT mye brukt det også, det er nesten som om det er Carlings nr 2 de sjappene som selger dette. Helt utrolig!  Undecided

Selv kjører eg som oftest AJ... konge kvalitet på buksene og i dress sammenheng  blush


Hei Hobbiten


Jeg vet ikke hvem du sikter til, men jeg er ikke homo. All respekt for homofile, men jeg liker jenter. Selv om man ønsker å se litt bra ut, så betyr det ikke man plutselig liker gutter. Det er ikke litt sol, en skikkelig såpe serie og litt klesstil som gjør at man er homofil. Er man mer hetrofil ved å gå i slaskete klær, se hvit blek ut og gi blanke F i hvordan man ser ut? Hver sin lyst...

Er man trygg nok på sin egen legning så spiller det ingen rolle som man "kopierer" litt av de som har god klesstil. Er DU usikker på din legning, så er det kanskje best å la være.
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Velvære produkter for MENN only
« #109 : 25. juni 2004, 09:02 »
Som bittelitt aktiv her, så tenkte jeg skulle svare på homo spørsmålet. Er ikke det selv, liker veldig godt jenter, bare synd at jenter ikke liker meg  Smiley

Ang homofili, så synes jeg det er altfor lite mennesker med denne legningen.
Begrunnelsen for dette er basert på en samtale jeg hadde om emnet med en jente for en tid tilbake. Hun satt med et inntrykk av at en stor del av de homofile menn hun hadde truffet, var pene og attraktive.
Når det gjelder de lespiske, så vet alle fordomsfulle mennesker med lite kunnskap om emnet, at de fleste her er relativt maskuline og lite attraktive for oss menn. Nå tenker jeg ikke på de hobby bifile, som koser seg litt sånn av og til, for å være "trendy", men heller de mer traktorbaserte lespene med mørkere stemme enn en tuba.

Hvis man ser nærmere på dette, og trekker en forhåpningsfull konklusjon om at de fleste pene menn og de fleste lite pene kvinner, foretrekker å "hekke" med medlemmer av sitt eget kjønn. Så åpner dette uante muligheter for oss karer, hvis trynefaktor aldri har vært et gode, og som har et sexliv tilnærmet en munk med senebettennelse.  Mindre konkurranse = mer  "halleluja"  Grin
Ble vel litt off-topic dette, men ble litt ivrig nå som det nærmer seg helg  Wink

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Velvære produkter for MENN only
« #110 : 25. juni 2004, 10:01 »

genialt innlegg som vanlig, kjære tivoli.....

og du får deg nok en søt dame du og, så du slipper leve som en munk med senebetennelse  Wink

Vet ikke om jeg ville kallt noen av mine "innlegg" geniale, men jeg vil selvfølgelig ikke motsi deg  Grin
Ang det å finne meg en søt dame, vet jeg ikke om er i min beste interesse. Er redd det skal gå til hode på meg. Det skal ikke mye til før jeg blir innbilsk og ufordragelig, og jeg har lite nok venner fra før.  Smiley


Huff, merker at helga nærmer seg. De få seriøse cellene jeg er i besittelse av, har tydeligvis gått i dvalemodus.  blush

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #111 : 25. juni 2004, 17:37 »
Må si det har vært litt av noen svar...  rofl

Men fra spøk til revolver da...siden Portugal slo England  Tongue

Er det noen her som ER homo? Og som har innrømt det, syns noen uten å si navn virker litt på kanten med div. snakk.... har bare lyst å vite det.

Så tenkte eg at eg skulle nevne det at Tiger og Lindberg blir faktisk SINNSYKT mye brukt det også, det er nesten som om det er Carlings nr 2 de sjappene som selger dette. Helt utrolig!  Undecided

Selv kjører eg som oftest AJ... konge kvalitet på buksene og i dress sammenheng  blush

Haha, så nå er det på kanten å vaske seg og kle seg pent? Det sier vel litt om hvordan du tenker...og ser ut..?  Eller?  Wink
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget KampNorge

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

  • United we stand, Divided we fall.
SV: Velvære produkter for MENN only
« #112 : 25. juni 2004, 18:12 »
Regnet med at det kom til å hagle bomber og granater etter det innlegget.

Ja, det må vel være greit å være "litt" forfengelig, og som eg prøvde å forklare så var det ei noen angrep på "homofile". Eg bare syns det hadde vært greit å vite hvem som var hva, i forhold til det de uttrykker i noen innlegg. Så nei, det er ikke no gale å ta voks i håret, være "rein" som du sier, og gå med bra klær...men igjen, så er det forskjell på hva folk syns er "bra" klær.

Eg LER  rofl faktisk litt godt, når noen her inne sier at dersom en person går i Lacoste skjorte så er han "pappagutt"...?  Huh

Blir som å si at dersom man ser en i rosa skjorte, så er han homofil...ser du/dere tegninga da?  Huh

Utlogget KampNorge

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

  • United we stand, Divided we fall.
SV: Velvære produkter for MENN only
« #113 : 25. juni 2004, 18:14 »
og til tivoli sitt innlegg, så er det bare selvtilliten som setter en stopper tenker eg...  2thumbsup

Samtidig så tror eg meg og deg er i nesten samme bås....hehe, alle damene forsvinner, uansett om man går i bra eller "dårlige" klær.

Utlogget KampNorge

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

  • United we stand, Divided we fall.
SV: Velvære produkter for MENN only
« #114 : 27. juni 2004, 01:37 »
Ikke eg heller, har grublet stort!  furious

Nejda...hmm, mulig det har litt med holdning og gjøre?  blush

Utlogget tivoli

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 355
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 355

SV: Velvære produkter for MENN only
« #115 : 28. juni 2004, 09:18 »
og til tivoli sitt innlegg, så er det bare selvtilliten som setter en stopper tenker eg...  2thumbsup

Faktisk så er selvtillitten helt ok, men synes den beste "humoren" er den som omhandler seg selv. Hadde jeg bare hatt vett til å stoppe mens leken fremdeles var god  blush  Smiley

Når det er sagt, så tenkte jeg å gjennoppta tråden med et lite spørsmål til den almenne "befolkning"
Hvordan liker dere å ha kragen på jakken? Dvs, har dere den liggende flatt nede på skuldrene, eller bretter dere den opp ala Cantona krage.

Personlig så synes jeg en jakke tar seg bedre ut, og blir et litt friskere klesplagg med å brette kragen opp. Kommer selvfølgelig litt an på jakken, men f.eks en skinnjakke og eventuellt jakker med ett røffere snitt og stil synes jeg passer med kragen oppe.
Noen kommentarer?

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #116 : 28. juni 2004, 15:20 »


Faktisk så er selvtillitten helt ok, men synes den beste "humoren" er den som omhandler seg selv. Hadde jeg bare hatt vett til å stoppe mens leken fremdeles var god  blush  Smiley

Når det er sagt, så tenkte jeg å gjennoppta tråden med et lite spørsmål til den almenne "befolkning"
Hvordan liker dere å ha kragen på jakken? Dvs, har dere den liggende flatt nede på skuldrene, eller bretter dere den opp ala Cantona krage.

Personlig så synes jeg en jakke tar seg bedre ut, og blir et litt friskere klesplagg med å brette kragen opp. Kommer selvfølgelig litt an på jakken, men f.eks en skinnjakke og eventuellt jakker med ett røffere snitt og stil synes jeg passer med kragen oppe.
Noen kommentarer?

Det kommer an på anledningen og jakken mener jeg. På en slitt dongerijakke, en tøff skinnjakke ect passer det godt med kragen opp. Dog, det er jo fint å variere litt. 
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: Velvære produkter for MENN only
« #117 : 28. juni 2004, 15:46 »
Jeg har tenkt til å kjøpe:

Zirh Clean 125.00 ml
Zirh Protect 125.00 ml
Zirh Correct 75.00 ml
Zirh Scrub 125.00 ml
Zirh Fix 75.00 ml

I hvilken rekkefølge bør jeg bruke de forskjellige produktene?

Vask med Clean morgen og kveld. Påfør først Correct og så Protect hver morgen, og kun Correct hver kveld. Fix påføres etter behov på problemområdet etter at du har påført Correct. Fix kan brukes flere ganger om dagen. Scrub bør du kun bruke 2-3 ganger i uka.

Les mer her: http://www.parfymeri.no/?kat=mann
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget kim--

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 084
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 084

SV: Velvære produkter for MENN only
« #118 : 28. juni 2004, 17:34 »
er det sånn at zirh bare passer for noen hudtyper? hvis jeg kommer til å kjøpe blir det over nettet så d hadde blitt litt surt viss di bare gjør det verre på meg lissom..=)
Eat Lift Sleep

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: Velvære produkter for MENN only
« #119 : 28. juni 2004, 17:55 »
nann-rosita;

I bruksanvisningen til Clinique så står det at man skal bruke "scrub" før man barberer seg, og så påføre tonic senere.

Spm mitt er som følgene: jeg barberer hverdag, er det lurt å ta bruke scub hverdag? Virker litt for ofte spør du meg. Så langt har jeg brukt det 4 - 7 ganger i uken.
Kan jeg på føre tonic morgen og kveld? Eller ville jeg tørke ut huden og miste min "naturlig" fuktighet?

"To be or not to be, - that is the question"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!