Skrevet av Emne: Binais - Ingen skam å snu s177  (Lest 460947 ganger)

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Binais 2007
« #2130 : 18. januar 2007, 16:57 »
Nå har jeg hørt at du tøyer _mer_ enn majoriteten, så da blir det vel endel curl på deg?

Hørt fra Thyve: Eeeehh.. Gutta, jeg skal bare tøye litt jeg. Ser dere om 20 min. *Curler for harde livet, to make those bastards grow!* Smiley


Jeg har verdens minste (les: ikkeeksisterende) peak.. Tongue Så det kan vi godt dementere.. Grin

Jeg kan gjerne reklamere litt for tøying dog! fra å ikke ha mulighet til å kjøre frontbøy med vektløftergrep i hele tatt, kan jeg nå, etter litt aktiv tøying noen uker kjøre både frontbøy og kickstøt med ordentlig grep, snart er jeg til og med myk nok til rykk.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Binais 2007
« #2131 : 18. januar 2007, 16:58 »

Jeg har verdens minste (les: ikkeeksisterende) peak.. Tongue Så det kan vi godt dementere.. Grin

Jeg kan gjerne reklamere litt for tøying dog! fra å ikke ha mulighet til å kjøre frontbøy med vektløftergrep i hele tatt, kan jeg nå, etter litt aktiv tøying noen uker kjøre både frontbøy og kickstøt med ordentlig grep, snart er jeg til og med myk nok til rykk.. Wink

Frontbøy med vektløftergrep er faktisk noe jeg sikler etter.   Smiley

Hrmmpfh. Faens tøying.  Angry
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget RiZLa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

Sv: Binais 2007
« #2132 : 18. januar 2007, 17:01 »
Jeg regner med jeg slipper å legge ut hva jeg spiser iløpet av en hel dag, siden jeg vet godt hva som trengs for å vokse.
Du sier akkurat det samme som FF, har prøvd begge deler uten å lykkes, så du gjentar bare ham her.

Hehe, I know Wink Vil tro det kanskje kan gi progresjon ved å klemme på med et 9ukers armprogram.. I det siste har jeg jo ikke trent biceps, før det trente jeg biceps èn gang i uken, 6sett eller noe slikt.. og da 8-10reps.

Ved å ta 4 sett biceps med først 8, så 6 og avslutte med 4 reps de siste ukene håper jeg vil være en nøkkel så de kommer igang igjen, for da vil treningen bli veldig variert i forhold til hva en har vært tidligere! Smiley

Og fast ford: Å nekte å trene biceps fordi de får mer en nok juling på ryggdagen og sverge til dette mener jeg blir like teit som å si Jeg trener ikke bein, de får nok trening av at jeg går...


Jeg har vel ikke akkurat sagt det samme som Fast Ford..

Jeg spurte deg om du har blitt noe sterkere i biceps øvelsene i det siste?
Som jeg sa, muskelen må ha en grunn til å vokse, og den eneste grunnen er å bli sterkere... Og for å bli sterkere, må intens trening kombineres med MYE mat (riktig mat seff) og bra med hvile. Om Ronnie Coleman hadde trent med samme vektene som for 5 år siden, tror du han hadde vært større i dag? NEI...
Han har blitt kontinuerlig sterkere, og deretter større, akkurat slik som det har fungert med meg og alle andre som trener...
"This sport is about extremes - using weights you havent used previously, taking in amounts of food to build greater muscle mass-in amounts you never have done previously, & doing the cardio to keep you at an acceptable offseason training bodyfat that keeps you happy. Get your act together & think this all out or quit your complaining & dreaming and take up tennis."

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Sv: Binais 2007
« #2133 : 18. januar 2007, 17:02 »
dette er jeg veldig klar over, så noen eksempler basert på 5åringer er ikke nødvendig her! Wink Men pullups skal prøves i en periode, aldri trent det før.
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget RiZLa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 447
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 447

Sv: Binais 2007
« #2134 : 18. januar 2007, 18:53 »
dette er jeg veldig klar over, så noen eksempler basert på 5åringer er ikke nødvendig her! Wink Men pullups skal prøves i en periode, aldri trent det før.

basert på 5 åringer?
Jeg prøver faktisk å hjelpe deg med noe som er MEGET relativt, og egentlig det eneste VIKTIGE en trenger å tenke på... Så spørsmålet er fortsatt ; har du blitt sterkere i øvelsene i det siste? Har du ikke det, så er svaret der...

Som du sikkert vet (som du sier) så kan du ikke håpe på å vokse når du trener med de samme vektene som du gjorde for en mnd eller to siden.
Egentlig har du jo svaret foran deg, når du sier du vet alt det jeg skrev.

Du har da vel trent pullups/chins, syns jeg har sett det på loggen din utallige ganger?
"This sport is about extremes - using weights you havent used previously, taking in amounts of food to build greater muscle mass-in amounts you never have done previously, & doing the cardio to keep you at an acceptable offseason training bodyfat that keeps you happy. Get your act together & think this all out or quit your complaining & dreaming and take up tennis."

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Binais 2007
« #2135 : 18. januar 2007, 20:54 »
Jeg har verdens minste (les: ikkeeksisterende) peak..

Les dette utdraget høyt...  woot

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Binais 2007
« #2136 : 01. februar 2007, 17:00 »
Søren måtte bare innom profilen din etter å ha sett du har skiftet avator...(ja jeg er treig)  woot Ryggen din er jo breiere enn ei låvedør nå jo... Helt sykt rått det bilde der altså...
Become your potential...

*Min profil

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Sv: Binais 2007
« #2137 : 01. februar 2007, 21:21 »
Søren måtte bare innom profilen din etter å ha sett du har skiftet avator...(ja jeg er treig)  woot Ryggen din er jo breiere enn ei låvedør nå jo... Helt sykt rått det bilde der altså...

Takk! Cheesy
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget maettis

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 136
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 136

Sv: Binais 2007
« #2138 : 01. februar 2007, 21:36 »
Hoho, ser et program om folk som er avhengig av fet mat. 32,000 kalorier om dag, matcher du den bulken? Grin
"Nuthin' but a peanut"

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Sv: Binais 2007
« #2139 : 01. februar 2007, 21:36 »
32000kcal? Lav-kalori diett for meg og Hr.Thyve det!! Grin
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

shaunv

  • Gjest
Sv: Binais 2007
« #2140 : 01. februar 2007, 21:43 »
har du lært deg å  fly enda med de vingene der, eller holder bulken deg nede på bakken  Huhbiggrin

Utlogget Binais

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 190
  • Honnør: 462
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 190

  • Team Kaliber Gym KFK
Sv: Binais 2007
« #2141 : 01. februar 2007, 21:47 »
Hehe, bulken holder meg ned ja, klarer jo nesten ikke chins lenger! Sad
Member of Kaliber FKK
www.kalibergym.no



Bildeprofil

"The off season. What a fuckin' misrepresentation… I call it the growth season."

Konkurerende utøver i Athletic Fitness.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Binais 2007
« #2142 : 01. februar 2007, 21:48 »
32000kcal? Lav-kalori diett for meg og Hr.Thyve det!! Grin

lett.. Grin

(pass deg tynning.. Tongue )
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

shaunv

  • Gjest
Sv: Binais 2007
« #2143 : 01. februar 2007, 22:21 »
Hehe, bulken holder meg ned ja, klarer jo nesten ikke chins lenger! Sad
hehe..chins ja. jeg gikk opp tre kilo og trente ikke chins på tre måneder. da ble plutselig 10stykk tungt når jeg hadde tatt 20 før... heldigvis klarte jeg å presse meg opp 17ganger ved å ta det på starten av treningen med fult energilager Grin
hva veier du nå Huh

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Binais 2007
« #2144 : 01. februar 2007, 22:45 »
hvis jeg skal gjette etter bildene tipper jeg carl er ca 68kg. Wink


tynning
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!