Skrevet av Emne: "Menn" fra Oslos vestkant.....  (Lest 89480 ganger)

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #285 : 11. februar 2005, 14:12 »
Må bare kommentere de latterlige tall som blir lagt ut, 5-10%?Huh
Vis meg det tallet fra en anerkjent tidsskrift, å skal jeg tro deg..
Viss vi sier det ligger mellom 2-3%, så er vi mye nærmere sannheten(de som ikke har vår vestelige tolerange kultur, der er det på det strengeste dødsstraff(ikke kom med en dum påstand om at det er noe jeg står for etterpå..) for å være homo, du finner ikke mange homser der)
Klart ingen vil framstå som homofil i et slikt regime når en kan bli hardt straffet for det. Da vil vel heller mange gå rundt med undertrykt homofili i kroppen. Homofili er ikkje noke nytt vestlig fenomen. Homofili var veldig utbredt og akseptert i romertida for 2000 år siden.

Har lest tall på opptil 20 % av befolkninga kan vere homofile så 5-10 % virker slett ikkje urimelig.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #286 : 11. februar 2005, 15:06 »
*HELLmik* skriver: Må bare kommentere de latterlige tall som blir lagt ut, 5-10%?
Vis meg det tallet fra en anerkjent tidsskrift, å skal jeg tro deg..
Viss vi sier det ligger mellom 2-3%, så er vi mye nærmere sannheten(de som ikke har vår vestelige tolerange kultur, der er det på det strengeste dødsstraff(ikke kom med en dum påstand om at det er noe jeg står for etterpå..) for å være homo, du finner ikke mange homser der)


Bevares, skal ikke komme med dumme påstander eller legge ord i munnen på deg jeg. Klart du ikke vil finne mange erklærte homofile i regimer med dødsstraff for praktisering av homofili: Hvem har vel lyst til å bli skutt eller kappet hodet av?

Har vært borti litteratur som anslår antall homofile til ca. 5% i vestlige land, og opp mot 10% dersom en tar med mørketallene/de "skaphomofile", kan sikkert finne en referanse til deg hvis du er interessert og, men det går også an å lete selv. Nå er som sagt ikke det eksakte antallet så viktig, for meg iallfall.

For det andre, siden du her prøver å "argumentere" dette fra en biologisk\vitenskapelig vinkel, så er det en vesentlig forskjell på høydeforskell, og seksualitet. Viss 90%(for å bruke ditt måltall) av alle mennesker(menn\kvinner) var over 1.90, så hadde ikke det gjort så mye fra eller til, vi måtte kanskje bygge litt ut her og der..Viss 90% av alle mennesker var homofile, da kan du selv regne ut hvor lenge det hadde gått, for at menneskeheten hadde blitt redusert med ca.90%.

I en tid med befolkningseksplosjon og rovdrift på naturressurser med drivhuseffekt og utarming av regnskog og jordbruksarealer som konsekvenser, må vel en reduksjon i folketallet nærmest være kjærkommen etter min mening.  Wink Nå tror jeg uansett de fleste vil være enige i at prosentandelen homofile aldri vil komme til å nærme seg 90%..?!?

Ja da, det er muligheter, man kan stappe ett rør opp i musa, man kan være surrugatmor, man kan sikkert bare klone mennesker etter hvert , men da er den lille detaljen "kjærlighet" blitt en fis i vinden, og de mange barn som kommer til jorden, vil bli ett resultat av "andre menns" sæd, eller at man gir bort sin make for en tid, til en annen, slik at han kan befrukte henne, og omvendt med surrugat. Det blir en vanskelig naturfagtime på skolen, med den populasjonenen av barn. Viss det ikke på noen som helst måte virker litt rart ut for deg, så er du erketypen på det postmoderninstiske menneske..uten tanke for konsekvenser, så lenge alle gjør det med de rette hensikter.

Som jeg nettopp forsøkte å antyde: Problemstillingen er utopisk!!!

Vær glad i mennesker, selv om de er homofile, men ikke stikk den fundamentale skeivheten under en stol.

Hva nøyaktig vil det si å "ikke stikke den fundamentale skeivheten under en stol"? Alle, også de homofile, er jo skjønt enige om at det finnes langt flere heterofile enn homofile mennesker, og at legningene er fundamentalt forskjellige. Det sier seg jo selv. Men hvis å "ikke stikke den fundamentale skeivheten under en stol" innebærer noen som helst form for forskjellsbehandling, eksponering, hets, restriksjoner eller andre praktiske konsekvenser for praktisering av homofili, er jeg dypt uenig med deg.

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #287 : 11. februar 2005, 16:50 »
Men det jeg lurte på har jeg enda ikke fått svar på. Hvordan kan noen her påstå at homofili er medfødt når flere har skifta fil og blitt hetero etter flere år som homo? Jeg kjenner selv flere som har gjort akkurat dette.

Jeg tror ikke dette med seksualitet er helt 'set in stone'. Jeg tror generell preferanse er medfødt, i og med at forskjellige mennesker viser medfødte tendenser til forskjellige seksuelle legninger (homoseksualitet, heteroseksualitet eller biseksualitet). Likevel er jeg overbevist om at man utover sin medfødte tendens, gitt rette forhold, kan 'utvide repertoiret'. Med dette mener jeg ikke at det er mulig helt og holdent å bytte legning, men at man som enten homo- eller heterofil kan utvikle bifile tendenser til en viss grad. Dette vil også tilsi at folk av bifil legning vil kunne 'bikke' i retning enten homo- eller heterofili, gitt rette forhold.

Kort sagt tror jeg seksualitet er langt mindre 'sort-hvitt' enn folk skal ha det til.

Utlogget Mr Benkpress

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 224
  • Honnør: 1010
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 224

  • Trying is the first step towards failure
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #288 : 11. februar 2005, 17:35 »


jah, er ikke så mange igjenn det! ville du skiftet ut alle som sitter i stortinget med kropsbyggere med løft på over 300 da?

Kroppsbygger mister sin stemmerett i og med at dei er kroppsbyggere, og kun er opptatt av seg sjølv og sin egen biceps.
Dessuten kjører nesten alle kroppsbyggere for korte bøy, så dei kan ikkje godkjennes.

 
"Alexander the Great,
His name struck fear into hearts of men,
Alexander the Great,
Became a god amongst mortal men."






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Norgesmester!

Utlogget Selected

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 517
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 517

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #289 : 11. februar 2005, 17:51 »
Homofili er ikkje noke nytt vestlig fenomen. Homofili var veldig utbredt og akseptert i romertida for 2000 år siden.

en liten "fun-fact" visste dere at så og si alle på romertida var homofile.
En kjent filosof sa e gang:kvinner er for reproduksjon, menn er for nytelse.
DIE HARD

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #290 : 11. februar 2005, 17:59 »


en liten "fun-fact" visste dere at så og si alle på romertida var homofile.
En kjent filosof sa e gang:kvinner er for reproduksjon, menn er for nytelse.

deilig

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #291 : 11. februar 2005, 18:15 »
I gamle Hellas var bi/homofili fullstendig sosialt akseptert og viden praktisert. Det som kanskje enda mer interessant er, er at de ikke hadde noe ord for det. Det er vanskelig å stigmatisere 'avvikerne' når det ikke finnes noe stigma å påføre dem. Samtidig kunne de jo heller ikke ses på som 'avvikere', da deres oppførsel ble regnet som relativt normal...

Utlogget Vidis

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 151
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 151

  • Team Phil Heat
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #292 : 11. februar 2005, 18:41 »


Kroppsbygger mister sin stemmerett i og med at dei er kroppsbyggere, og kun er opptatt av seg sjølv og sin egen biceps.
Dessuten kjører nesten alle kroppsbyggere for korte bøy, så dei kan ikkje godkjennes.

God damn så provoserendes du er!

Men til topic, som er gått over til å diskutere seksuell legning, homofile skal da selfølgelig ha like rettigheter som andre. Det å snakke stygt om folk som er "annerledes" blir for dumt i grunn, da disse også er vanlige mennesker. Tror homofili er lite akseptert av mangen, fordi det er "uvanlig" og de homofile ikke er "normale". Men slik vil det nok alltid være, noen vil alltid slenge drit om "avvikerene".
Kortsiktige mål er veien til ett langsiktig mål. Smiley

Utlogget Suchianu

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 349
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 349

  • Correct me if I'm wrong.
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #293 : 11. februar 2005, 18:50 »
Det å være Feminin og homofil er 2 forskjellige ting. Dere blander dette sammen. Du kan godt være feminin og homofil( noe som homsepatruljen er ett godt eksempel på) men du kan også bare være feminin og ikke være homofil. Vet om mange Homofile som ikke er feminine, og mange feminine menn som ikke er homofile. Ta Will & Grace for eksempel. Will(homofil) er ikke akkurat super feminin ? mens hans ganske så feminine venn(også homofil) er det(husker ikke navnet på han).
Show your scars!

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #294 : 11. februar 2005, 18:52 »
Ta Will & Grace for eksempel. Will(homofil) er ikke akkurat super feminin ? mens hans ganske så feminine venn(også homofil) er det(husker ikke navnet på han).

Godt eksempel! biggrin

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #295 : 11. februar 2005, 18:57 »
bare måtte Grin

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #296 : 11. februar 2005, 19:06 »
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget supah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 998
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 998

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #297 : 11. februar 2005, 22:48 »
mens hans ganske så feminine venn(også homofil) er det(husker ikke navnet på han).

Jack Smiley
"Do you smell the fitness? I do."

"You don't win silver - You lose gold"

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #298 : 12. februar 2005, 00:01 »


Nettopp !! Tror vi forstår hverandre her ja.... nazistene misbrukte sosialdarwinismen for å justifisere sine egne handlinger. Men hadde de satt seg inn i det, så står det ganske så klare advarsler mot nettopp slikt.... men men....

Vi snakket nok bare litt forbi hverandre der tenker jeg. Smiley

I motsetning til det de fleste tror, var det ikke Darwin, men Herbert SPencer som opprinnelig var mannen bak uttrykket "survival of the fittest". Her henviste han vel delvis til rene naturmekanismer (den sterkeste vil alltid klare å formere seg; den svakeste vil gå under), samt et normativt samfunnssyn (folk som ikke er kapable til å klare seg selv i et arbeidsdelt konkurransesamfunn bør man la dø ut til artens beste).

Spencer forfektet en form for liberalisme som kan sies å være kynisk. Den ideologiske avstanden til nazismen (som jo er en altruistisk og totalitær ideologi) er imiderltid ganske enorm. Sosialdarwinismen, som ofte relateres  til det nevnte utsagnet, kan altså brukes i vidt forskjellige politiske kontekster.

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #299 : 12. februar 2005, 01:38 »
problemet med mr800's uttalelser om kristendom i norge er jo stort sett bare at de er rav gale.. han sier at de er flokkdyr fordi de samles om en felles tro..? akkurat som du samles med styrkel0ftere.. frp-politikere samles med andre frp-politikere.. osv, mennesket VIL bygge seg samfunsstrukturer og delta i dem, antall gir trygghet, helt korrekt, men det finner du i alle deler av samfunnet, saa det aa bruke akkurat DET som argument mot kristendommen bli for dumt.. selv for et forumtroll som pr0ver aa provosere paa et litt primitivt sett.. naa skal jeg ikke sette for store krav til nybegynnertroll, de trenger jo tid til aa laere seg kunsten aa trolle saaklart.. men likevel, noe bedre enn dette maa han jo klare..Smiley det er ganske mange ankepunkter mot religion man kan argumentere for paa rasjonellt og logisk vis.. hvorfor velge det dummeste..?Smiley du trenger litt mer erfaring naar det gjelder aa provosere folk mr800.. det aa provosere 14-aaringer som kjemper for aa fremstille seg selv som politisk korrekte kan vel de fleste klare..Tongue


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!