Skrevet av Emne: Michael sine bilder & filmer. sommer minner s.29. Nytt bilde s34  (Lest 79510 ganger)

Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

fy faen..sitte i et mørkt rom i 5dager, og tenke på at du blir kanskje blind på et øye og treningen har et usikkert møte...  Undecided

jaja hva godt det endte godt, god bedring.
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget MichaelStar*

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 277

au

men vil du få helt bra syn igjen da?
blir redd når jeg leser slikt. for dette er redningen min , nemlig operasjon.. Ei venninne klarte de lage en fold på øyet, slik at hun ikke så i det hele tatt, men måtte opereres igjen .. Nå der hun jo bra.
Jeg har jo minus 8 og minus 9 , og reagerer på linser og briller, så jeg får litt panikk når noen sier de har hatt dårlige operasjoner

NR

Ja det blir nok nesten helt bra igjen , men kan ta så langt som et halvt år. Etter det blir jeg sendt til Tromsø hvor dem skal bruke en spesiel laser. Så fort kirurgen mener jeg kan hive meg under lasern igjen så gjør jeg det. Er ikke ofte det går galt.

Jeg har tatt laser operasjon, ble bra hos meg, men det synet varierer litt fra dag til dag, litt over 1 år siden jeg tok nå..

Den samma dagen som jeg skulle gjøre det fikk jeg høre om en kollega som hadde vært hos samma kirurgen, han hadde etter tre "bom" operasjoner blitt sykmeldt i et år, og går nå å drypper øynene ganske ofte, + at han fortsatt bruker briller da.. :Smiley

Så virker ikke som om alle er like heldige, nå var det jo forsåvidt en annen kollega som hadde gjort samme inngrep for 5 år siden, og han ser som en ørn enda. Han tok det forresten ikke hos samma kirurg som meg da :Smiley

Det er da ikke bare skrekk eksempler, men det er nok som regel de som det snakkes om

sant som du sier er veldig få det går galt med. De opererte sikkert 3-4stk den dagen deg gikk galt med meg. Du veit ikke hva som gikk galt hos  kompisen din ?

Han bruker sikkert kunstig tåreveske siden det tar litt tiid før nervene på øyet vokser ut slik at dem merker at øyet er tørt og produserer tårer.

fy faen..sitte i et mørkt rom i 5dager, og tenke på at du blir kanskje blind på et øye og treningen har et usikkert møte...  Undecided

jaja hva godt det endte godt, god bedring.

Trening var det siste jeg tenkte på. Får litt perspektiv på ting når noe sånt  skjer.

men takk vi får fortsette å krysse fingre og håpe på det beste  Smiley
alder :  83 modell
høyde : 168cm
vekt : 76kg
beste løft : 150*4 i benkpress

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
au

men vil du få helt bra syn igjen da?
blir redd når jeg leser slikt. for dette er redningen min , nemlig operasjon.. Ei venninne klarte de lage en fold på øyet, slik at hun ikke så i det hele tatt, men måtte opereres igjen .. Nå der hun jo bra.
Jeg har jo minus 8 og minus 9 , og reagerer på linser og briller, så jeg får litt panikk når noen sier de har hatt dårlige operasjoner

NR
Minus 8 og 9...?? Kan melde deg inn i blindeforbundet du da, helt seriøst.. Dessuten kan du vel få en slik øyeoperasjon dekket og, av trygdekontoret, om jeg ikke husker helt feil. (Ettersom du ser så dårlig.)
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Aunis

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

sant som du sier er veldig få det går galt med. De opererte sikkert 3-4stk den dagen deg gikk galt med meg. Du veit ikke hva som gikk galt hos  kompisen din ?
Nope, det vet jeg ikke helt..

Min DC treningslogg
Min bilde profil
---
A good friend will come and bail you out of jail, but a true friend will be sitting next to you saying "WE screwed up!!"

nann-rosita

  • Gjest
Minus 8 og 9...?? Kan melde deg inn i blindeforbundet du da, helt seriøst.. Dessuten kan du vel få en slik øyeoperasjon dekket og, av trygdekontoret, om jeg ikke husker helt feil. (Ettersom du ser så dårlig.)

joda, dekket av trrygdekontoret trodde jeg også .. Desverre hadde vi en høyreregjering som STOPPET muligheten for å få dekket slike operasjoner..
Medlem av blindeforbundet er jeg nok allerede, for jeg er nok ekstremt svaksynt ja..

MichaelStar: Bra det går bra, og at det kan bli bra av dette da. Tror ikke det tar så lang tid før øyet er bra nok for å opereres igjen da. For øyet leges vedlig raskt i forhold til andre deler på kroppen.. Heldigvis

Nann-Rosita

Utlogget darbekke

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

Selv syns jeg Fruit punch er best. Lukter helt likt som hubabuba , men smaker litt anerledes. Kompis av meg syns orange er best. Kanskje prøve  begge 2?

Hvor kjøper du vitargoen fra?
Alder : 26år (87 modell)
Høyde : 176cm
Vekt : 85


Benkpress            130kg                        1x1

Skrå-benk            40kg(manual)            1x4

Skuldrepress        25kg (manual) 3x8 (30kg 1x4)

Bicepscurl             50kg               1x5

Franskpress          40kg              1x22

Markløft               155kg             1x3

Knebøy                120kg             1x1

Utlogget RoBeRt0

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 410
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 410

Hvordan går det michael ?

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
fått synet tilbake?
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget MichaelStar*

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 277

heisann ja synet har kommet tilbake.. det ironiske med det hele er at synet faktisk har bitt bedre av at dem kappa av en bit og satt den på plass igjen.. kirurgen ble helt overasket.. Eneste jeg merker er at det enda er litt tåkete og fokusen er litt tregere , men det går seg til det også.

Når det kommer til trening så har jeg nesten ikke fått trent noe siden 7juni da øyet ble skada.. Har vært mye på Rena å hoppet fallskjerm siden det. Og der går det i brødskiver med kaviar til frokost. Grandis til middag og fyll og fanteri så og si hver eneste kveld. men til tross for veldig dårlig kosthold og så og si ingen trening har jeg holdt meg overaskende bra. Har seff gått ned litt i muskler å lagt på meg litt fett , men langt ifra så mye jeg skule tro. Får ta noen bilder til neste uke imens så kan jeg kline opp noen sommer minner fra Rena.













alder :  83 modell
høyde : 168cm
vekt : 76kg
beste løft : 150*4 i benkpress

Utlogget MichaelStar*

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 277

alder :  83 modell
høyde : 168cm
vekt : 76kg
beste løft : 150*4 i benkpress

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

SV: Michael sine bilder & filmer. sommer minner s.29
« #430 : 01. september 2006, 15:09 »
Halla, Michael! Cheesy

Bra å høre at ting har ordnet seg. Smiley Utrolig fete filmer foresten! Hvor lenge kan du være opp i luften før du drar i snoren? Virker som dere har all verdens tid der oppe, hehe! Moren min hoppet også i fallskjerm her om dagen faktisk. Hadde aldri trodd hun kunne gjøre noe sånt, but she did.

Åja, den siste filmen var latterkrampe! rofl
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

SV: Michael sine bilder & filmer. sommer minner s.29
« #431 : 01. september 2006, 15:33 »
Bra du er tilbake michael! Smile Fint at alt ordnet seg!
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget MichaelStar*

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 277

SV: Michael sine bilder & filmer. sommer minner s.29
« #432 : 01. september 2006, 17:52 »
hehe så kult da. Moren din er tøffere en deg Tongue
Vi drar ikke i noe snor men vi kaster ut en liten pilot fallskjerm som sitter i en lomme nederst på sekken... denne drar videre med seg hovedskjermen. Fritfall tiden ligger på ca 50sec. men hvis du flyr vertical så kan tiden sikkert gå helt ned til 25-30sec.
alder :  83 modell
høyde : 168cm
vekt : 76kg
beste løft : 150*4 i benkpress

Utlogget darbekke

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 153
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 153

SV: Michael sine bilder & filmer. sommer minner s.29
« #433 : 01. september 2006, 22:14 »
Hvor kjøper du vitargoen fra? Hørt at det funker bra:)
Alder : 26år (87 modell)
Høyde : 176cm
Vekt : 85


Benkpress            130kg                        1x1

Skrå-benk            40kg(manual)            1x4

Skuldrepress        25kg (manual) 3x8 (30kg 1x4)

Bicepscurl             50kg               1x5

Franskpress          40kg              1x22

Markløft               155kg             1x3

Knebøy                120kg             1x1

Utlogget MichaelStar*

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 277

SV: Michael sine bilder & filmer. sommer minner s.29
« #434 : 02. september 2006, 00:29 »
www.bodybuilding.com f.eks der jeg kjøpte min. Ellers har dem det på svinesund. Sikkert noen norske butikker som også har det om du leiter litt. Smiley
alder :  83 modell
høyde : 168cm
vekt : 76kg
beste løft : 150*4 i benkpress

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!