Skrevet av Emne: Muskelmasse forskjell  (Lest 4127 ganger)

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: Muskelmasse forskjell
« #15 : 20. oktober 2005, 19:32 »
og, men hvis jeg kaller deg for hviting så plager det deg ikke? Selvfølgelig vil du nå svare at det ikke gjør det men, men det er nå det.. hvorfor ikke kalle dem etter som hvor de er fra? Nordmann? Afrikaner? Afro amerikaner?

fordi jeg personlig har ivertfal problemer med  å se på en "farget" person og vite om han kommer fra tønsberg eller afrika.. finnes fargede som er født i norge nå også veitu..
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Muskelmasse forskjell
« #16 : 20. oktober 2005, 20:58 »
Hvorfor kan man ikke kalle en neger for en neger?
Er den ikke det da?!?
Svarting, nigger...osv. er stygge ord, men neger er hva de er, eneste måten det kan bli negativt er hvis de selv syns det er det!

Utlogget fiskebein

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

  • utlegg 54
SV: Muskelmasse forskjell
« #17 : 20. oktober 2005, 21:04 »
Jeg for min del har ingenting imot negre.. jeg syns ethvert hjem burde ha en... woot
nei,men det gjelder bare å ha et stort nok skap til negeren når mannen kommer hjem hehe.

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: Muskelmasse forskjell
« #18 : 20. oktober 2005, 22:10 »
fordi jeg personlig har ivertfal problemer med å se på en "farget" person og vite om han kommer fra tønsberg eller afrika.. finnes fargede som er født i norge nå også veitu..

Si farget da Wink Hvis en norsk kar har en tippoldefar som var halvt afrikansk, resten i slekten er nordmenn. Er det da en "neger" som har utrolige byggergener? Kanskje du nettopp trenger å være litt mer spesifikk på hvor de kommer fra disse som har slike høye testosteron nivåer. Tror nemmelig ikke det er pigmentene dine som avgjør hvor mye teso du har :p
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: Muskelmasse forskjell
« #19 : 20. oktober 2005, 22:19 »
personlig syntes jeg farget høres mer diskriminerende ut enn neger, men mulig jeg er rar... farget syntes jeg bare høres totalt komisk ut og jeg ville tatt meg nær av det hvis noen kalte meg farget hehe. jeg er hvit, bleik og stygg, hva så...neger syntes jeg egentlig er helt normalt ord.. men samfunnet har ødelagt det helt så jeg kvier meg alikvel for å si det.  og man er jo minst like mye neger uansett hva slekta sier.. jeg er hvit selvom jeg hadde hatt en tante som var fra afrika sånn for å sette det litt på spissen
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Muskelmasse forskjell
« #20 : 21. oktober 2005, 00:03 »
Dere mener alle at 'nigger' er totalt uakseptabelt, men kan ikke forstå at 'neger' kan oppfattes som støtende? Etymologisk sett er det jo samme ord!

Svært mange nordmenn reagerer når innvandrere kaller dem 'pottiter', da det er et nedsettende, generaliserende begrep. Hvordan i huleste er 'neger' noe forskjellig, sett bort ifra det faktum at samfunnet over tid har vent seg til det?

Utlogget fiskebein

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

  • utlegg 54
SV: Muskelmasse forskjell
« #21 : 21. oktober 2005, 00:09 »
 
Dere mener alle at 'nigger' er totalt uakseptabelt, men kan ikke forstå at 'neger' kan oppfattes som støtende? Etymologisk sett er det jo samme ord!

Svært mange nordmenn reagerer når innvandrere kaller dem 'pottiter', da det er et nedsettende, generaliserende begrep. Hvordan i huleste er 'neger' noe forskjellig, sett bort ifra det faktum at samfunnet over tid har vent seg til det?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   hva slags ord mener du at er et riktig ord for "neger"?

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Muskelmasse forskjell
« #22 : 21. oktober 2005, 00:39 »
Hvorfor skal man ha et ord for det?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Muskelmasse forskjell
« #23 : 21. oktober 2005, 01:02 »
Trenger ikke å ha noe ord for det, men "farget" er i mine øyne kvalmende politisk korrekt og bare til sånn til opplysning så er det ikke bare rasisme MOT negre, å beklager, "fargede", men mot hvite også. Ja, her i Norge og. Og vi tåler det nå, vi, ingen roper "rasisme" så fort noen kaller oss "hvite faen" el.l og da må de jammen tåle at vi omtaler "fargede" som neger. Men vi trenger da selvfølgelig ikke å gå bort til en neger og si "hei din neger" eller noe sånt da..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Muskelmasse forskjell
« #24 : 21. oktober 2005, 01:31 »
Trenger ikke å ha noe ord for det, men "farget" er i mine øyne kvalmende politisk korrekt og bare til sånn til opplysning så er det ikke bare rasisme MOT negre, å beklager, "fargede", men mot hvite også. Ja, her i Norge og. Og vi tåler det nå, vi, ingen roper "rasisme" så fort noen kaller oss "hvite faen" el.l og da må de jammen tåle at vi omtaler "fargede" som neger. Men vi trenger da selvfølgelig ikke å gå bort til en neger og si "hei din neger" eller noe sånt da..

Ja, vi er jo alle farget, så det blir bare tull. Er det nødvendig å oppgi farge, sier jeg 'svart' (om folk av afrikansk opprinnelse, altså).

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: Muskelmasse forskjell
« #25 : 21. oktober 2005, 10:30 »
Trenger ikke å ha noe ord for det, men "farget" er i mine øyne kvalmende politisk korrekt og bare til sånn til opplysning så er det ikke bare rasisme MOT negre, å beklager, "fargede", men mot hvite også. Ja, her i Norge og. Og vi tåler det nå, vi, ingen roper "rasisme" så fort noen kaller oss "hvite faen" el.l og da må de jammen tåle at vi omtaler "fargede" som neger. Men vi trenger da selvfølgelig ikke å gå bort til en neger og si "hei din neger" eller noe sånt da..

Nå tilhører ikke du noen minoritet som møter haugevis av fordommer her i Norge da, du har en viss forskjell der. Smiley

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: Muskelmasse forskjell
« #26 : 21. oktober 2005, 10:45 »
Afrikanere ble importert til Amerika som slaver. Slavene ble valgt ut på grunnlag av fysikk, styrke og arbeidskapasitet, og det var også de sterkeste av disse som fikk formere seg. Derfor er det ikke utenkelig at en afro-amerikaner vil ha lettere for å øke i muskelmasse enn andre amerikanere. Å snakke om og dele inn i raser er imidlertid kontroversielt, spesielt innefor biologien.  Dessuten blir nok "negre" et for vidt begrep; øst-afrikanere er definitivt  ikke kjent for å være spesielt store og muskuløse.

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

SV: Muskelmasse forskjell
« #27 : 23. oktober 2005, 22:58 »
grunnen til at negere lett bygger muskel er enkel:


neger   
gener

flytt noen bokstaver så ser du at neger og gener bruker de samme bokstavene. neppe tilfeldig

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
SV: Muskelmasse forskjell
« #28 : 23. oktober 2005, 22:59 »
honnør
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
SV: Muskelmasse forskjell
« #29 : 23. oktober 2005, 23:11 »
kan vel ha noe med å gjøre at for et par hundre år siden var det bare de sterkeste ifra afrika som overlevde, altså de med de beste genene(i forhold til slavehandelen og sånt). kan vel hende også den dag i dag at vi ser rester av dette...
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!