Skrevet av Emne: Proteinbarer, pris, proteininnhold og smak, forslag?  (Lest 2168 ganger)

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Jeg baserer mye av kostholdet mitt på mellommåltid bestående av en proteinbar og litt melk, er det noen som har tips om proteinbarer som i hele tatt nærmer seg å konkurrere med nutriletts doble når det gjelder pris og smak?
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget bSR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 288
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 288


Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Nei! Men de koster 20kr pr bar, mot nutriletts 12.50 pr bar.. i tillegg har nutrilett mer protein..
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Svetlana

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 245
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 245

  • Pump it up!
Denne synes jeg er super!! Smiley

Stjal teksten fra ej-shop:

DANLAB NUTRITION  
Ultimate PROBAR - 12 pk
Med en vekt på hele 65 gram og 237 kcal er vår protein- og karbobar et fullgodt mellom-måltid i seg selv. Inneholder 30,7% protein, 29% karbo og 9,5% fett.

Ultimate PROBAR inneholder en blanding av hurtig- og langsomt opptagelige proteiner. Det gjør at den blir opptatt innenfor en periode på 1-4 timer.
Sammenlign gjerne pris/vekt/kcal og innhold med våre konkurrenter. Vær obs. på at mange kaller sitt produkt for proteinbar, enda det inneholder mye mer karbo enn protein.  


Smaker utrolig godt - enten du velger banan eller peanøtt.

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Der begynner vi å nærme oss.. Smiley Kanskje jeg skulle prøve å bestille en slik.. bare for å få variasjon fra Nutrilett.. Tongue evt sende en mail til nutrilett og høre om jeg som storforbruker kan få kjøpe en kasse.. Wink
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Hvor du kjøper den nutriletten din, Thyve?
Synes bars er så dyrt jeg, men hvis prisen er så lav som 12-13 kroner så er det jo ikke dumt da. Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
På Kiwi koster en pakke med to nutrilett-barer 12.50.. Smiley hver bar har ca 20g protein. Samme som ej sin.
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget Ostreicher

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

På Kiwi koster en pakke med to nutrilett-barer 12.50.. Smiley hver bar har ca 20g protein. Samme som ej sin.

Mener de koster rundt 20 kroner på Prix. Kan det være en prisforskjell på de to forskjellige smaksvariantene?

Utlogget stayXgold

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 874
  • Honnør: 50
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 874

På Kiwi koster en pakke med to nutrilett-barer 12.50.. Smiley hver bar har ca 20g protein. Samme som ej sin.

ICA eller noe ved krokstadelva husker jeg tok 30 kroner for disse barene:O Uansett, jeg savner en del med USA, proteinbarer og tilgjengligheten på disse er noe av det. Var en hold seksjon med barer på den lokale matbutikken der jeg bodde. Spesielt da Snickers proteinbaren til 15 kroner falt i smak hos meg.
Perseverance
Against all opposition
Crushing all limitaions
Pure strength through solitude
Discipline and determination

Utlogget Messias

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 339
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 339

  • Sånn kan det gå.
ej-shop sine bars er gode altså? grei pris på dem også:)
[89-90kg] [1.88m.] [20 år] [Førde IL for the win!]

Smiley

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Jeg må investigere prix Grin

(jeg baserer jo 2-3 måltider om dagen på nutrilett + melk)
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget JSE

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 255
  • Honnør: 351
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 255

  • Sett deg ikke urealistiske mål, tren sikkert!
Nordicpower sine er også meget gode - og rimelige. 20gr prot i 60gr bar Smiley
Advanced Protein Bar kommer i esker med 12  barer a 60 gram. 125pr eske ved kjøp av 4 esker.
Tre smaker: Original, kakao/ris og kokus. Liker kakao/ris best selv, men original er også veldig god Smiley

http://www.nordicpower.no/

Fra hjemmesiden deres:

"Forsiktig! Kjøper du denne proteinbaren klarer du ikke å stoppe å spise, men må ha flere. Advanced PowerBar/Proteinbar er desidert den beste proteinsjokoladen vi har funnet på markedet med tanke på smak og proteininnhold. PowerBar inneholder 33 prosent protein, dvs. at du får i deg 20 gram høykvalitetsprotein i hver bar på 60 gram. Kun naturlige ingredienser er benyttet. Eneste søtningsmiddel er honning som er en blanding av karbohydrater med middels glykemisk indeks"

Ingredienser:

Kasein, myseprotein, soyaprotein isolat, skummetmelkpulver, honning, peanøttsmør, ris, kakaopulver, salt, vegetabilsk olje, vanilje.

Næringsinnhold pr 100 g vare:

Energi: 1759 kJ / 414 Kcal, protein 34 g, karbohydrat 47 g, fett 10 g, kolesterol 0 g.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft for Ganddal AK

Knebøy: 315,0kg
Benkpress: 222,5kg
Markløft: 290,0kg

Beste total: 817,5kg

Treningslogg
Løfterprofil

www.ganddalak.no

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Multipower har også en del proteinbarer....men dessverre er de dyre som f***
Smiley

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
På Kiwi koster en pakke med to nutrilett-barer 12.50.. Smiley hver bar har ca 20g protein. Samme som ej sin.

Betaler du 25 kr til sammen da, eller 12.50 for begge? Kjøpte nettopp 3 esker a 25 kr på Rema med nutrilett. Kongesmak i allefall. Men er det sånn at det koster halvparten på Kiwi kjøper jeg de heller der. Men det er jo faktisk bare 12.50 pr sjokolade på Rema og da..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Venter i spenning på svar, Hr. Thyve Smiley
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!