Skrevet av Emne: MM's Profil  (Lest 15040 ganger)

Utlogget MonsterMartin

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 070
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 070

  • Skal bli stor og sterk en dag
Re:MM's Profil
« #60 : 17. oktober 2003, 10:54 »
Jeg hadde ønsket noen flere kommentarer bortsett ifra Soje!
Bilder av beina kommer seinere,desverre.

MM Cheesy
Hei og hå

Utlogget xerion

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 396
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 396

  • kroppen min er som chili.. STERK!
Re:MM's Profil
« #61 : 18. oktober 2003, 11:26 »
syns du ser bra ut, som sagt, litt mer kjøtt på kroppen å du få en bra struktur!
prøv å hold den fett% du har nå da, kan jo ikke være mye.. Smiley også har du den 6-packen alle vil ha(din er vel kanskje i litt mindre grad), men selv mener jeg at det er 8-pack alle burde jobbe med Tongue

alt i alt, mer mat, hard trening og hvile å du blir en mange vil bli misunnelig på Wink

Utlogget MonsterMartin

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 070
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 070

  • Skal bli stor og sterk en dag
Re:MM's Profil
« #62 : 20. oktober 2003, 10:19 »
syns du ser bra ut, som sagt, litt mer kjøtt på kroppen å du få en bra struktur!
prøv å hold den fett% du har nå da, kan jo ikke være mye.. Smiley også har du den 6-packen alle vil ha(din er vel kanskje i litt mindre grad), men selv mener jeg at det er 8-pack alle burde jobbe med Tongue

alt i alt, mer mat, hard trening og hvile å du blir en mange vil bli misunnelig på Wink
Takk så mye for komentaren!  Cheesy

MM
Hei og hå

Utlogget MonsterMartin

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 070
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 070

  • Skal bli stor og sterk en dag
Re:MM's Profil
« #63 : 29. oktober 2003, 11:47 »
Nå har jeg satt ny personlig rekord i benkpress,og den ble på 76,5 kg med tre repitisjoner. Skal prøve på nytt om et par dager da jeg har tenkt til å kline til med 85 kg.

MM
Hei og hå

Utlogget Tiny2k

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 82
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 82

Re:MM's Profil
« #64 : 29. oktober 2003, 14:51 »
Du har et bra utgangspunkt her, du har tiden på din side til å kunne gjøre mye ut av dette.  

Men å ta sikte på å øke fra 3 reps på 76.5kg til 85kg på bare et par dager høres ikke bare veldig urealstisk ut men tåpelig. Lær deg heller å trene utifra eget treningsgrunnlag enn andres forventninger. Husk at det her handler om å gi riktig muskel stimulans. Vær tolmodig med deg selv og gi muskelene en sjanse til å tilpasse seg gradvis. Greier du å øke en ca 2.5kg i belastning på vekter som du greier en 6-10 reps med  i løpet av de neste 2 ukene så er jo det glimrende fremgang.

Lykke til videre uansett, tenk 4-5år frem i tiden. Du kan komme til å være i  kanonform da. Du vil ha mye igjen for det arbeidet du legger ned nå hvis du følger et skikkelig og realistisk opplegg.

Utlogget mariush

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Re:MM's Profil
« #65 : 29. oktober 2003, 15:36 »
nitraM jeg er 1,86 62kg !! tenk på meg da!! nå følte jeg meg utrolig utrolig utrolig utrolig tynn når du mener 70kg og den høyden hans er jævlig tynt.

"Selvmords tanker strømmer rundt i huet mitt"

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Re:MM's Profil
« #66 : 29. oktober 2003, 16:24 »
dropp tankene og start å spis!

Utlogget MonsterMartin

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 070
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 070

  • Skal bli stor og sterk en dag
Re:MM's Profil
« #67 : 30. oktober 2003, 12:34 »
Du har et bra utgangspunkt her, du har tiden på din side til å kunne gjøre mye ut av dette.  

Men å ta sikte på å øke fra 3 reps på 76.5kg til 85kg på bare et par dager høres ikke bare veldig urealstisk ut men tåpelig. Lær deg heller å trene utifra eget treningsgrunnlag enn andres forventninger. Husk at det her handler om å gi riktig muskel stimulans. Vær tolmodig med deg selv og gi muskelene en sjanse til å tilpasse seg gradvis. Greier du å øke en ca 2.5kg i belastning på vekter som du greier en 6-10 reps med  i løpet av de neste 2 ukene så er jo det glimrende fremgang.

Lykke til videre uansett, tenk 4-5år frem i tiden. Du kan komme til å være i  kanonform da. Du vil ha mye igjen for det arbeidet du legger ned nå hvis du følger et skikkelig og realistisk opplegg.

Det er bare at jeg hadde ikke nok vekter å legge på slik at det ble mer enn 76,5 kg,derfor har jeg kjøpt flere vekter slik at jeg skal prøve 85kg.Jeg tok 2 på 80 i går.

MM
Hei og hå

Utlogget MonsterMartin

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 070
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 070

  • Skal bli stor og sterk en dag
Re:MM's Profil
« #68 : 01. desember 2003, 12:58 »
Det skjer ikke akkurat så mye om dagen,hvertfall ikke positivt.Har blant annet gått ned i vekt Sad Men det prøver jeg å motvirke!! Har brygga hemmelaga ØL. Jeg regner da med å gå opp en 10-15 kilo i løpet av jula.
Ellers har jeg prøvd meg på 95kg i benken, og det gikk ikke så bra.Jeg fikk den faan meg ikke mere opp fra brøstet en ca.10 cm! Jeg har satt meg et mål, og det er å ta 100 kg før nyttår,ellers taper jeg veddemålet mitt og taper hele 10 kroner. Får vel prøve på 90 kg i dag,og det skal nok gå bra(håper jeg).
:pint::pint::LoveMuscle::Skål::gulp:

Martin
Hei og hå

Utlogget MonsterMartin

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 070
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 070

  • Skal bli stor og sterk en dag
Re:MM's Profil
« #69 : 15. desember 2003, 12:55 »
Helvete for noe øl jeg har brygget!!! Aldri prøv det selv dersom du ikke har erfaring med det!!! Jeg satt faan meg på potta i 4 dager og klarte ikke å spise noe som helst...bare kasta opp.....Uff gått ned hau med kilo å..bra deff må jeg si da..ser jo nesten 8-packen....:pukeface:

Dersom noe ønsker å gå ned i vekt,bare kontakt meg for oppskrift av øl   Grin

Martin :Skål:
Hei og hå

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:MM's Profil
« #70 : 15. desember 2003, 12:56 »
 Grin
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget FitnessFido

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Re:MM's Profil
« #71 : 10. januar 2004, 13:18 »
Kommentar: Utrolig bra form og passe størrelse på biceps. Kule blodårer. Middels tryne. Greit nok trent over hele kroppen.
Negativt: Asymetrisk bryst. Høyreslegga (bicepsen) er klart større på høyre side. Tips: tren skuldrene bedre og du har en flott kropp å vise fram på beachen til våren. er slike kropper jentene liker, ikke de overtrente kjøttberg-kroppene... Sørg for å ikke legge på deg for mye fett slik at du får fram magerutene bedre.

hilsen meg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!