Skrevet av Emne: KM i benkpress  (Lest 10684 ganger)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: KM i benkpress
« #30 : 19. november 2006, 17:27 »
Løfta Asef uten skjorte?

150 kg uten trøye  Cheesy
Sinnsykt bra!
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: KM i benkpress
« #31 : 19. november 2006, 18:05 »
Asef er jo påmeldt på u-nm i styrkeløt til helga da, så jeg vil tro han skal dit, er dog spent på å se om lenja-gutten stiller med det forhatte utstyret sitt Wink

Siden han åpna på 140 og fikk 150 underkjent i andre forsøk vil jeg anta at dette var uten skjorte. Noen som vet?


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget belsebub

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 202
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 202

Sv: KM i benkpress
« #32 : 19. november 2006, 18:13 »
Asef er jo påmeldt på u-nm i styrkeløt til helga da, så jeg vil tro han skal dit, er dog spent på å se om lenja-gutten stiller med det forhatte utstyret sitt Wink

Siden han åpna på 140 og fikk 150 underkjent i andre forsøk vil jeg anta at dette var uten skjorte. Noen som vet?

Han løfta uten skjorte på KM

Utlogget weightlifter

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 284
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 284

Sv: KM i benkpress
« #33 : 19. november 2006, 19:15 »
Han sier han skal stille uten utstyr.
Asef er jo påmeldt på u-nm i styrkeløt til helga da, så jeg vil tro han skal dit, er dog spent på å se om lenja-gutten stiller med det forhatte utstyret sitt Wink

Siden han åpna på 140 og fikk 150 underkjent i andre forsøk vil jeg anta at dette var uten skjorte. Noen som vet?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: KM i benkpress
« #34 : 19. november 2006, 21:35 »
Han sier han skal stille uten utstyr.

Utstyr HEY, utstyr HÅY, utstyr JALLALALLALÅY!!!!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: KM i benkpress
« #35 : 19. november 2006, 22:38 »
Gratulerer Tone . Håper kroppen snart vill gi deg 9 hvite/27 hvite også snart slik at det blir skikkelig persing. 180-140-170 bør gå greit i 67,5/75 da.

Utlogget Sjefskjerring

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 569
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 569

Sv: KM i benkpress
« #36 : 20. november 2006, 09:49 »
Gratulerer Tone . Håper kroppen snart vill gi deg 9 hvite/27 hvite også snart slik at det blir skikkelig persing. 180-140-170 bør gå greit i 67,5/75 da.

Hvorfor ikke gå for 200-150-200????Går sikkert like greit det Wink Og hvorfor ikke gå i 60 Stian, mister ikke noe særlig styrke vi damer på å gå ned eller?


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: KM i benkpress
« #37 : 20. november 2006, 10:26 »
Gratulerer Tone . Håper kroppen snart vill gi deg 9 hvite/27 hvite også snart slik at det blir skikkelig persing. 180-140-170 bør gå greit i 67,5/75 da.

maybe im just a dreamer..... :Smiley

Mildt sagt friske tall du operer med her.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget småen1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 315
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 315

  • Prøver 105 kg med litt skjevt grep
Sv: KM i benkpress
« #38 : 20. november 2006, 16:59 »
Jeg vil bare presisere at jeg ikke operer med noen av disse tallene!
Jeg operer med å bli helt frisk og ha det gøy så kommer resultatene sakte og sikkert forhåpentligvis. Det er jo på høy tid med pers som tilsier langt lavere tall enn det som er nevnt. Må gå ned litt i vekt for å få løftet i en bøydrakt så den passer ordentlig, men jeg tar det som det kommer! biggrin

Takk for hilsenen!


Utdannet til styrke og ernæringsinstruktør i QFAC (Qld. Australia)

Nordisk mester benkpress senior 2005,    EM bronse i senior benkpress 06. Benkpers 125 kg.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: KM i benkpress
« #39 : 20. november 2006, 17:14 »
Og hvorfor ikke gå i 60 Stian, mister ikke noe særlig styrke vi damer på å gå ned eller?

Det stemmer det. Ca 10 kg er vannansamlinger i forbindelse med PMS, så det er bare å passe på å løfte i riktig uke.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: KM i benkpress
« #40 : 20. november 2006, 17:42 »
Jeg vil bare presisere at jeg ikke operer med noen av disse tallene!
Jeg operer med å bli helt frisk og ha det gøy så kommer resultatene sakte og sikkert forhåpentligvis. Det er jo på høy tid med pers som tilsier langt lavere tall enn det som er nevnt. Må gå ned litt for å få løftet i en bøydrakt så den passer ordentlig, men jeg tar det som det kommer! biggrin

Takk for hilsenen!

Det var det jeg siktet til og!
Kjedelig om andre skal gå ut med tall en selv ikke står inne for Smiley
Er jo mulig å gjøre kjemperesultat selv om ikke de vektene skulle gå med det første Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Sjefskjerring

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 569
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 569

Sv: KM i benkpress
« #41 : 20. november 2006, 17:55 »
Jeg vil bare presisere at jeg ikke operer med noen av disse tallene!
Jeg operer med å bli helt frisk og ha det gøy så kommer resultatene sakte og sikkert forhåpentligvis. Det er jo på høy tid med pers som tilsier langt lavere tall enn det som er nevnt. Må gå ned litt for å få løftet i en bøydrakt så den passer ordentlig, men jeg tar det som det kommer! biggrin

Takk for hilsenen!

Skjønner det er Stian (som tar litt av) he,he. Men ok med målsetting også da Wink Noe du helt sikkert har for deg selv! Det kan jo se ut som at formen din er stigende, så da blir det nok pers i bøy og mark også!

Utlogget Sjefskjerring

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 569
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 569

Sv: KM i benkpress
« #42 : 20. november 2006, 17:58 »
Det stemmer det. Ca 10 kg er vannansamlinger i forbindelse med PMS, så det er bare å passe på å løfte i riktig uke.



10 kg din dust? Er vel minst 15 kg i PMS-vekt, alle skjønner vel at det er derfor jeg alltid må gå i 82.5 fordi stevnene er alltid da! Skal faktisk søke om å få lagt NM til helgen etter, for etter min beregninger så vil det klaffe da og jeg vil da kunne gå i 60 kg kl. Ålright!

Utlogget småen1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 315
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 315

  • Prøver 105 kg med litt skjevt grep
Sv: KM i benkpress
« #43 : 20. november 2006, 18:56 »
Skjønner det er Stian (som tar litt av) he,he. Men ok med målsetting også da Wink Noe du helt sikkert har for deg selv! Det kan jo se ut som at formen din er stigende, så da blir det nok pers i bøy og mark også!
målet er å bli frisk!Først når man har trent stabilt en stund får det vise hva langsiktig mål kan være. Nå tar jeg en pers av gangen.
Selvom jeg iherdig gjør alt jeg kan for å bedre helsa!


Utdannet til styrke og ernæringsinstruktør i QFAC (Qld. Australia)

Nordisk mester benkpress senior 2005,    EM bronse i senior benkpress 06. Benkpers 125 kg.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: KM i benkpress
« #44 : 20. november 2006, 19:26 »
Jeg vil bare presisere at jeg ikke operer med noen av disse tallene!
Jeg operer med å bli helt frisk og ha det gøy så kommer resultatene sakte og sikkert forhåpentligvis.

Ikke vær så beskjeden nå! Noen må jo være først til 300 i benk i dameklassen også!
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!