Skrevet av Emne: Rå vold...  (Lest 15273 ganger)

Utlogget Maui

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 304
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 304

Sv: Rå vold...
« #120 : 14. november 2007, 08:40 »
Toggen@

Du bor ikke i Oslo og det skjønner man godt utifra dine innlegg.

Vi som ser litt mer HVER DAG skjønner hva Morni sier.

Må jo være en grunn til at SSB ikke vil gi ut mer info ang innvandrere å kriminalitet?SSB mener det vil freme rasistiske holdinger blant befolkningen truth is a bitch.

Grove voldtekter,grov vold,grove ran,æres drap,svindling,gjeng kriminalitet,narko osv osv osv.

Thumbs up til slike som Toggen de hjelper Norge fram

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Rå vold...
« #121 : 14. november 2007, 09:12 »
Toggen@

Du bor ikke i Oslo og det skjønner man godt utifra dine innlegg.

Vi som ser litt mer HVER DAG skjønner hva Morni sier.

Må jo være en grunn til at SSB ikke vil gi ut mer info ang innvandrere å kriminalitet?SSB mener det vil freme rasistiske holdinger blant befolkningen truth is a bitch.

Grove voldtekter,grov vold,grove ran,æres drap,svindling,gjeng kriminalitet,narko osv osv osv.

Thumbs up til slike som Toggen de hjelper Norge fram


Synes de innvandrings-liberale kan bo ett år eller to på grønland. Har man samme oppfatning etter det, så skal jeg respektere meningene deres.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Rå vold...
« #122 : 14. november 2007, 12:29 »
Mens vi er inne på lave straffer:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185466
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Rå vold...
« #123 : 14. november 2007, 12:34 »
(...)

Må jo være en grunn til at SSB ikke vil gi ut mer info ang innvandrere å kriminalitet?SSB mener det vil freme rasistiske holdinger blant befolkningen truth is a bitch.

(...)

Kildehenvisning, takk!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Rå vold...
« #124 : 14. november 2007, 12:48 »
Kildehenvisning, takk!

Dette har jeg også hørt tidligere, uten at jeg kan slå fast noe.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Rå vold...
« #125 : 14. november 2007, 15:33 »
Det er ikke så mye en kan gjøre(uten å gi de lengre straff), skjerme de fra samfunnet slik at det ikke skjer igjen. Det var lav straff, om man får lengre straff så blir også tiden ute, mindre. Om man får 2 eller 10 år spiller stor rolle, og sitte inne i 10 år er kjedelig, og sammfunnet blir beskytta flere år fra at slike ting skal skje fra samme person. Og innføre gamle dagse metoder, så er vel ikke vi noe bedre, det er den grusome handligen som er forferdlig og at noe sånn kan gjøres er helt utrolig, ikke hvem det gjøres mot.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rå vold...
« #126 : 14. november 2007, 15:50 »
Kina har ekstreme straffer, USA har også både ekstreme fengsel og ekstreme straffeordninger med flere hundre års fengsel...

Likevel har disse landene mer kriminalitet enn norge, og LIKE STORT residiv (tilbakefallsrate).
Go figure...

Høyere straffer virker da altså hverken allmenprevantivt eller individualpreventivt. Det er kun den almenne rettsoppfatning som får tilfredsstilt sin straffelyst, OG som MrArnold skriver; At samfunnet er beskyttet for akkurat den gjerningsmannen i lengre tid. DET er jo noe...

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Sv: Rå vold...
« #127 : 14. november 2007, 16:49 »
Toggen@

Du bor ikke i Oslo og det skjønner man godt utifra dine innlegg.

Vi som ser litt mer HVER DAG skjønner hva Morni sier.

Må jo være en grunn til at SSB ikke vil gi ut mer info ang innvandrere å kriminalitet?SSB mener det vil freme rasistiske holdinger blant befolkningen truth is a bitch.

Grove voldtekter,grov vold,grove ran,æres drap,svindling,gjeng kriminalitet,narko osv osv osv.

Thumbs up til slike som Toggen de hjelper Norge fram


Ignorant kalles det.

Jeg bor ikke i Oslo en gang, men kunne nesten skrevet en bok over alle de "uheldige" episodene jeg har hatt med utlendinger. Bare i går prøvde ei pakistansk dame og svindle til seg noen "glemte varer" på butikken jeg jobber på. Men det er selvfølgelig ingenting i forhold til hva flere av de har gjort personlig mot meg og min familie. Men det skal jeg spare dere for. Alt jeg kan si er nei til flere innvandrere. Vi har nok problemer med de vi har allerede...
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Rå vold...
« #128 : 14. november 2007, 18:19 »
At samfunnet er beskyttet for akkurat den gjerningsmannen i lengre tid. DET er jo noe...

Dette alene skulle dog være et vektig incentiv til å skjerpe en rekke strafferammer her til lands.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rå vold...
« #129 : 14. november 2007, 18:46 »
Dette alene skulle dog være et vektig incentiv til å skjerpe en rekke strafferammer her til lands.
Ikke før vi har løst problemet som aktiviteten startet tråden pga.

Kjeltringen gikk løs lenge før han kunne sone fordi vi ikke har plass til ham i fengselet. I helgen måtte flere varetektsinnsatte løslates av prioriteringsårsaker da "værre" kjeltringer måtte ha cellene i steden for...

Lengre soning krever mere plasser. EN plass koster 2200,- skattekroner PR DØGN!!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Rå vold...
« #130 : 14. november 2007, 18:50 »
Alt jeg kan si er nei til flere innvandrere. Vi har nok problemer med de vi har allerede...

JA, LA NOEN ANDRE HÅNDTERE FAENSKAPEN!!!!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Rå vold...
« #131 : 14. november 2007, 21:03 »
JA, LA NOEN ANDRE HÅNDTERE FAENSKAPEN!!!!
Er du for eller i mot mer innvandring da..? Huh
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Rå vold...
« #132 : 14. november 2007, 21:35 »
Kjeltringen gikk løs lenge før han kunne sone fordi vi ikke har plass til ham i fengselet.

Nå protesterte jeg først og fremst på den milde dommen. At han gikk fri i to år før soning, er et annnet (minst like hårreisende) moment.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rå vold...
« #133 : 14. november 2007, 21:36 »
Jepp, og hever vi straffene over hele fjøla, så vil selvfølgelig køene bli lengre.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Rå vold...
« #134 : 14. november 2007, 21:54 »
Jepp, og hever vi straffene over hele fjøla, så vil selvfølgelig køene bli lengre.
En evig spiral det der... Vet heller ikke hva justisminister forsøker å gjøre-ordet "soningskø" klinger litt feil hos meg...  Skjønner ikke det er mulig!

”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!