Skrevet av Emne: Doping kan lett føre til narkohelvete!  (Lest 6436 ganger)

Utlogget Peder Ås

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Doping kan lett føre til narkohelvete!
« #15 : 21. juni 2008, 18:40 »
Forskning viser at 90% av alle heroinister starta tidlig med kjøttkaker i brun saus.

Klart det ligger noe i at folk som ført er villig til å bryte noen grenser, lett også vil bryte andre grenser, men det blir fortsatt for enkelt å si at det aleine er steroidene som ha skylda.

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Doping kan lett føre til narkohelvete!
« #16 : 21. juni 2008, 18:44 »
Enkelt tilfelle

Dette er mantraet til en som har en avhengighet.

Utlogget Djcrisis

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

Sv: Doping kan lett føre til narkohelvete!
« #17 : 21. juni 2008, 18:49 »
Synes dette virker nokså logisk, med tanke på alle forskjellige bivirkninger man kan få ved en kur, som gjør at en tyr til flere ting. men det er nå bare min oppfattelse av hvordan selvstendig velvære og slikt er for enhver.

spis fæsk !

Utlogget Peder Ås

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47


Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Doping kan lett føre til narkohelvete!
« #19 : 21. juni 2008, 18:54 »
Hvor tror du han fikk stereoidene fra? Himmelen?

Før så solgte de de på Rudebilstæsjonen, men den eksisterer ikke lenger, desverre.
Nå får du de under disk på Pizzabakeren.

Det jeg er mest interessert i, er hvor mange som begynner på narko og som ender opp som bolere. Narkiser lever jo ganske lenge, men bolere dør jo av hjerteinfarkt før de får drukket opp proteindrikken sin. Så det tror jeg er verre

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Doping kan lett føre til narkohelvete!
« #20 : 21. juni 2008, 19:00 »
;P

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Doping kan lett føre til narkohelvete!
« #21 : 21. juni 2008, 19:04 »
Hvor vidt dette er et enestående tilfelle eller om man lett kan gå fra steroider vet jeg ikke, men jeg ser ingen grunn til at enkelte her på forumet skal bagatellisere brukes av steroider. At unge personer som kanskje ikke er fullt inneforstått med hva dette er, og konsekvensene av slikt bruk lett kan få tak i slike medikamenter gjør meg provosert! De som selger bør ha en såpass høy moral at det lar være å selge til de som tydelig mangler dømmekraft, og som lett lar seg påvirke av omgivelsene.

Videre skal det sies at jeg ikke har, og aldri vil forstå hvorfor noen bruker doping - det er nok av de som har kommet langt, veldig langt, uten å røre noe slikt! Det tar kanskje litt lenger tid å oppnå resultater, men det å trene rent er uansett et mye bedre valg på alle måter, og heldigvis er de fleste fornuftige nok til å gjøre nettopp det...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget yo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 363
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 363

Sv: Doping kan lett føre til narkohelvete!
« #22 : 21. juni 2008, 19:15 »
skal man tro det artikkelen sier, ble han forandret over tre år. fra en sunn, søt liten gutt til et narkovrak. og artikkelen sier at han startet med steroider da han var 16, og han er i dag 16.

da begynte han jo tydeligvis med narkotika før russerkuren. og det vitner jo om veldig dårlig vennekrets, uansvarlige foreldre og dårlig skolemiljø. og tatt alderen i betraktning så er han vel lett-påvirkelig, blotta for kritisk sans og uviten.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Doping kan lett føre til narkohelvete!
« #23 : 21. juni 2008, 20:13 »
Jeg tror mange ting utenom det "normale" henger sammen.

En som har lav terskel for å prøve nye ting, er mer truende til å begynne å røyke, bruke steroider eller narkotika.
En som er mer forsiktig, avventende og rolig vil muligens finne gode grunner til å la være å prøve de forskjellige ting.

Om steroider fører til det ene eller andre er uvesentlig. Det som er vesentlig er å være obs på at unge uten styring, støtte og positive ting i livet har en kort tapsliste. De har lite å miste på å prøve varer eller nark.

Disse "rotløse" unge er truende til å prøve det første og beste som blir tilbudt dem. Så jo større tilgangen er, jo flere vil begynne. Dette gjelder steroider og narkotika.

Hvis hasj hadde vært nedkriminalisert, solgt fra apotek til myndige og fjernet fra det dyre og illegale markedet. Da ville kanskje færre begynt og færre gått fra hasj til sterkere stoffer på grunn av tilgangen i det miljøet man må nærme seg for å handle hasj illegalt...  what

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Doping kan lett føre til narkohelvete!
« #24 : 21. juni 2008, 20:44 »
Jeg sier ikke at full legalisering er løsningen for hasj. Men kanskje en nedkriminalisering ikke hadde gjort ting værre??

Det er høyere strafferamme i praksis for narkotikasmugling i Norge nå, enn voldetkt og misbruk av små barn.

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: Doping kan lett føre til narkohelvete!
« #25 : 21. juni 2008, 21:05 »


Det er høyere strafferamme i praksis for narkotikasmugling i Norge nå, enn voldetkt og misbruk av små barn.
Hadde det vært opp til meg hadde lommemannen fått livstid og alle voldtekts og pedofile mye strengere straffer.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Doping kan lett føre til narkohelvete!
« #26 : 27. juni 2008, 02:49 »
ja ikkesant er ikke det jævlig? Hadde det vært opp til meg hadde lommemannen fått livstid og alle voldtekts og pedofile mye strengere straffer. Skjønner ikke hva Norge tenker på. Tapere som misbruker små barn og kvinner får lav straffer når politiet prioiterer stoffer som burde vært legalisert (eks hasj og khat).

Det er høyere STRAFFERAMME. Det betyr ikke at det bare blir utrolig høye straffer på alle som smugler narkotika. Hvis du er med på å smugle inn noen tonn heroin f.eks. bidrar du til å ødelegge mange liv, og mulighetene for en skikkelig fet økonomisk gevinst er selvsagt også tilstedet. Da trenger man faktisk strenge strafferammer for at det skal virke avskrekkende.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

Sv: Doping kan lett føre til narkohelvete!
« #27 : 27. juni 2008, 08:25 »
Er vel mer de "slaskne" typene som kan finne på å gå over til narkotika. Har aldri sett noen eks Mr.Olympia deltakere som narkovrak f.eks
Haha, kan kødder du eller? Det er vell ikke akkurat noen hemmelighet at mange av topp bodybuilderene har byttet ut et misbruk med et annet et.
Passion trumps fucking everything!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!