Skrevet av Emne: Emil Weber Meek, MMA  (Lest 540164 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2655 : 02. februar 2011, 11:04 »
Kan du bli proff og grisebanke den frekke dritten josh koscheck er du snill. Hater det gule håret, støgge krøllene og den breiale tonen han har vær gang det er ett kamera i nærheten.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Enojo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 270
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 270

  • Den kan trene!
Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2656 : 02. februar 2011, 15:52 »
Kan du bli proff og grisebanke den frekke dritten josh koscheck er du snill. Hater det gule håret, støgge krøllene og den breiale tonen han har vær gang det er ett kamera i nærheten.



Nå må du roe reka to sekunder her, Koscheck er jo fantastisk! Er jo som et ekstra krydder på middagen!
Mandal Treningssenter.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2657 : 02. februar 2011, 18:23 »
Nå må du roe reka to sekunder her, Koscheck er jo fantastisk! Er jo som et ekstra krydder på middagen!
Er vel mer du som må roe ned her. Om du så siste Tuf sesongen, så dreit mr Koshcheck seg fullstendig ut. Han blei jo eid av ei "sykesøster".

Makan til klysete og oppblåst type skal du lete lenge etter. Ser ut som en ballong i trynet, så han er jo forsåvitdt oppblåst.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Enojo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 270
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 270

  • Den kan trene!
Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2658 : 02. februar 2011, 20:21 »
Så klart dreit han seg ut, sier ikke det, men likevel, bare det faktum at han er med der gjør jo hele greia enda mer morro, enten den ene eller den andre veien!  Cool
Mandal Treningssenter.

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Joachim Hansen s.176!!
« #2659 : 02. februar 2011, 21:44 »
Hehehe, Josh ja... :p Love him or hate him;)!

Han er smart da, vedder på at han dobbla lønnslippen sin med all den driten mot GSP!

Jeg har dårlige nyheter som vanlig!

Les her:
NY MOTSANDER I FIGHTER GALLA 18
http://www.mmatrondheim.com/article.php?id=287


AAAARGH:
http://www.mmatrondheim.com/article.php?id=288

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: MMA| NY MOTSTANDER S.178
« #2660 : 02. februar 2011, 22:04 »
Fyfaen.. Dette hadde jeg hatt vanskeligheter for å takle Tongue Du skulle fått en sum for opplading til kamp for hver person som trekker seg.. Mangemillionær innen året er omme Smiley

Utlogget FOG

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

Sv: MMA| NY MOTSTANDER S.178
« #2661 : 02. februar 2011, 22:52 »
Det der er jo helt håpløst. Hadde de tenkt å skure gjennom karrieren med å kun møte folk de er sikre på å ta?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: MMA| NY MOTSTANDER S.178
« #2662 : 03. februar 2011, 09:24 »
Er vel mer du som må roe ned her. Om du så siste Tuf sesongen, så dreit mr Koshcheck seg fullstendig ut. Han blei jo eid av ei "sykesøster".

Makan til klysete og oppblåst type skal du lete lenge etter. Ser ut som en ballong i trynet, så han er jo forsåvitdt oppblåst.

Enig. Så frekk i kjeften og usportslig bør ikke noen idrettsutøver være. De er forbilder for mange yngre utøvere.

Jeg derimot, er ikke forbilde for noen. Så jeg kan være så breial jeg bare orker.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: MMA| NY MOTSTANDER S.178
« #2663 : 03. februar 2011, 09:28 »
Forresten, kan noen si meg hvilke vektklasser som gjelder i MMA? Hva er mellomvekt, lett tungvekt og tungvekt f.eks.? Blir aldri helt klok på dette.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: MMA| NY MOTSTANDER S.178
« #2664 : 03. februar 2011, 16:48 »
Forresten, kan noen si meg hvilke vektklasser som gjelder i MMA? Hva er mellomvekt, lett tungvekt og tungvekt f.eks.? Blir aldri helt klok på dette.
Flyweight    125 lb    57 kg
Bantamweight    135 lb    61 kg
Featherweight    145 lb    66 kg
Lightweight    155 lb    70 kg
Welterweight    170 lb    77 kg
Middleweight    185 lb    84 kg
Light Heavyweight    205 lb    93 kg
Heavyweight    265 lb    120 kg
Super Heavyweight    No upper weight limit

Dette er vektklassene i UFC og Strikeforce. Foreløpig har ingen av de en Supertungvektdivisjon. Det ser heller ikke ut som det er noe behov for dette per dags dato.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: MMA| NY MOTSTANDER S.178
« #2665 : 03. februar 2011, 16:51 »
Hva med å fjerne thailand-filmen fra nett, slik at alle ikke trekker seg?  Tongue

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: MMA| NY MOTSTANDER S.178
« #2666 : 03. februar 2011, 16:53 »
Hva med å fjerne thailand-filmen fra nett, slik at alle ikke trekker seg?  Tongue

Sponsing

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: MMA| NY MOTSTANDER S.178
« #2667 : 03. februar 2011, 17:37 »
Hva med å fjerne thailand-filmen fra nett, slik at alle ikke trekker seg?  Tongue
Good one. Er ikke så vanskelig å finne info om deg Emil. Da du legger ut om deg selv så bredt som du gjør på nett... kanskje en tanke å ikke del så mye med alle oss fans.

Kjett for oss, men kanskje det beste for deg i lengden? Ender vel med at du må møte en motstander som er knalltøff til slutt?

Anyway. Keep up the good work. Smiley

Edit: Leste ikke godt nok ser jeg. Om det har med sponsing, så blir det fort litt vanskelig.
Smil med det smilet du har.

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: MMA| NY MOTSTANDER S.178
« #2668 : 04. februar 2011, 13:34 »
Fyfaen.. Dette hadde jeg hatt vanskeligheter for å takle Tongue Du skulle fått en sum for opplading til kamp for hver person som trekker seg.. Mangemillionær innen året er omme Smiley

Hehe, tro meg .. Det er vanskelig ... Det er ikke ofte jeg blir oppriktig lei meg, men når jeg tenker over hvor mange timer jeg har slitt meg igjennom smerte og helvetet for å være i mitt livs form uten nytte.. Det er jævlig det..


Det der er jo helt håpløst. Hadde de tenkt å skure gjennom karrieren med å kun møte folk de er sikre på å ta?

For å si det sånn, de gutta som driver å trekker seg kommer ikke til å bli fightere.. Men det er kjipt for meg som prøver å bli en!

Hva med å fjerne thailand-filmen fra nett, slik at alle ikke trekker seg?  Tongue

har faktisk tatt kontakt med han som har lagt den ut og fått han til å fjerne navnet mitt, men jeg kommer opp allikevel, så jeg må vel bare få han til å fjerne den..

Sponsing

Word!

Good one. Er ikke så vanskelig å finne info om deg Emil. Da du legger ut om deg selv så bredt som du gjør på nett... kanskje en tanke å ikke del så mye med alle oss fans.

Kjett for oss, men kanskje det beste for deg i lengden? Ender vel med at du må møte en motstander som er knalltøff til slutt?

Anyway. Keep up the good work. Smiley

Edit: Leste ikke godt nok ser jeg. Om det har med sponsing, så blir det fort litt vanskelig.

Jeg tenker sånn at jeg orker ikke å gjemme meg for "the crowd" , om jeg vil bli proff kommer jeg uansett til et punkt der folk kan hente mye info om meg på nett fra kamper osv.
Dessuten vil jeg møte gode folk, jeg trenger utfordring og harde kamper.

"TO BE THE BEST YOU GOT TO BEAT THE BEST" Smiley

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: MMA| NY MOTSTANDER S.178
« #2669 : 04. februar 2011, 13:53 »
Ny motstander:D! Denne gangen BLIR det : http://www.mmatrondheim.com/article.php?id=291

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!