Skrevet av Emne: Vigrid  (Lest 8991 ganger)

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Vigrid
« #30 : 06. juni 2009, 15:45 »
Noen former for Islam kan være like farlig som nazisme, men på samme måte som vigrid og norgespatriotene er kraftigt overhypa, så er heller ikke disse formene for Islam en reel trussel i Norge, iallfall ikke på mange mange år.

Enig.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Vigrid
« #31 : 06. juni 2009, 17:44 »
Er ikke SOS-rasisme og Norgespatriotene to sider av samme sak?

Fun fact: Ledelsen i SOS rasisme og ledelsen i den ytterliggående kommunistiske bevegelsen Tjen folket, som per dags dato har demokratiske virkemidler som bl. a. væpnet revolusjon på sin dagsorden, og som fortsatt hyller massemordere som f. eks. Stalin, består i hovedsak av de samme menneskene - Henrik Ormåsen, Kenneth Fuglemsmo, Ola Melbye Pettersen, m. fl. - og en reportasje for et års tid siden kunne avdekke at SOS rasisme omtales i Tjen folkets interne notater som deres "baseområde".

Er det ikke da betryggende å vite at SOS rasisme bevilges rikelig med statlige midler (i millionklassen på årlig basis), som ikke redegjøres for utover at de angivelig brukes til å "bekjempe rasisme og nazisme"? Smiley

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Vigrid
« #32 : 08. juni 2009, 03:11 »
.

Celdiir

  • Gjest
Sv: Vigrid
« #33 : 08. juni 2009, 03:53 »
Det var ikke xXUnknownXx som fikk kommentaren slettet. Det kom inn flere rapporteringer på den fra andre brukere, og den var fullstendig unødvendig. Vi holder oss til sak her, og ikke til person. xXUnknownXx startet tråden med å bl.a. spørre om ikke Vigrid bør forbys, og som svar får han at pga av hans religion så må jo han elske den siden det finnes jødehatere innenfor denne religionen.

Innlegget ditt (det nye) hadde vært greit nok i en annen type diskusjon, men har ikke noe med xXUnknownXx å gjøre (noe han gang på gang har påpekt). Å finne fram et nesten 70 år gammelt bilde har ikke noen verdi her.

Jeg setter ned foten nå for denne mobbinga av xXUnknownXx nå. Det bryter med forumreglementet, og er lite kult.


Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Vigrid
« #34 : 08. juni 2009, 04:18 »
.

Celdiir

  • Gjest
Sv: Vigrid
« #35 : 08. juni 2009, 04:30 »
Selvfølgelig skal du få stå for det du sa, for muslimer og nazister kan ha mye til felles, noe bildene ovenfor dessverre viser.

Når man derimot vet hva det slettete innlegget ditt sa, og når du at på til henvender deg direkte til xXUnknownXx i det forrige innlegget tolkes det som et forsøk på "å ta" han (noe som har vært trenden på forumet i det siste blant et par brukere). Islams holdning til jøder og xXUnknownXxs ansvar oppi det hele er ikke det som diskuteres i denne tråden, men Vigrid.

Utlogget david.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: Vigrid
« #36 : 08. juni 2009, 13:57 »
Det er noe som heter å generalisere, og det er nettopp det du gjør her helgekriger. At muslimer har mye til felles med nazister er helt på jorda.

Og det er ikke rart palestinerne holder på med slikt hvis du har fulgt med i det siste.

“Løsningen er en stat for alle borgere av alle religioner, som det er i demokratier som Frankrike eller Sveits, og ikke bare en stat for Jøder. Det er ingen fornuft i eksistensen av en jødisk stat”, Mordechai Vanunu.

Det er sykt hvor mye vi vet om hva som skjer der nede, vi som bor så langt unna!! Visste du at det bor flest jøder i Iran etter Israel i midtøsten og at det finnes over 25 synagoger i Irans hovedstad? I den islamske staten Iran (som "vi" mener er svært farlig...) setter regjeringen en veldig klar skille mellom jøder og sionister.

Jøder og muslimer kan leve side om side på fredelig vis slik de har gjort i mange århundrer spør du meg! De som ikke kan leve sammen er sionister og muslimer.

Angående Vigrid, de gutta må gjerne bli sendt til Guantanamo, og jeg håper inderlig de får gode svarte amerikanske fengselsvakter.
17 år.

Utlogget Tommy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 206

Sv: Vigrid
« #37 : 08. juni 2009, 15:16 »
Rasister er kanskje de dummeste folkene som finnes. "Vi har pigmentforskjeller i huden vår,det gjør meg til et mye bedre menneske på alle måter!"

Utlogget Dan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 391

Sv: Vigrid
« #38 : 08. juni 2009, 15:36 »
Snikislamisering var jo noe selve Siv Jensen kom med, så vet ikke om jeg skal tro det eller ei. Men det føles ikke som om FRP er noe særlig innvandrer vennlige spør du meg.

Har du lest FrP sitt partiprogram? Lest hva det står der om innvandring?

Utlogget Dan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 391

Sv: Vigrid
« #39 : 08. juni 2009, 15:39 »
Sakset rett fra hjemmesiden til FrP:

Sitat

FrP vil:

At kirkeasylanter pågripes og sendes ut av landet. Kirkeasyl har ingenforankring i norsk lovverk og er således ulovlig.

Ha lukkede asylmottak slik de har i blant annet Danmark, Hellas, Australia, Japan, Østerrike og Storbritannia. Det er et humant tilbudsom oppfyller internasjonale konvensjoner. Samtidig sikrer vi at ingen stikker ”under jorden” og blir illegale, papirløse borgere.

Stramme kraftig inn på asyl- og flyktningpolitikken, slik at bare de som har et reelt behov for beskyttelse i henhold til Flyktningkonvensjonen får bli i Norge.

At eventuelt mottak av flyktninger, og opprettelse av asylmottak, må avgjøres av den enkelte kommune, og ikke kunne pålegges av statlige myndigheter.

Gå imot enhver form for positiv eller negativ diskriminering på grunnlag av religion, kjønn, legning, etnisk eller politisk tilhørighet.

Ha obligatoriske helseundersøkelser av alle barn i risikogrupper for å avdekke eller hindre at barn blir kjønnslemlestet.

At tilfredsstillende kunnskaper i norsk språk og samfunnsforståelse, samt avleggelse av troskapsløfte til Norge, settes som vilkår for å oppnå norsk statsborgerskap.

Ha en total omlegging av familieinnvandringspolitikken, fordi dagens politikk oppmuntrer til tvangs- og proformaekteskap. En overveldende majoritet av ikke-vestlige innvandrere som i dag bor i Norge har kommet hit som familieinnvandrere. Tre av fire andregenerasjonsinnvandrere fra land som Pakistan, Marokko og Tyrkia henter ektefelle i opprinnelseslandet gjennom arrangerte ekteskap.

Sette i gang tiltak for å begrense familieinnvandring fra land utenfor EU/EØS. Viktige tiltak i den forbindelse er: 24-årsgrense for ekteskap, tilknytningskrav, økte krav til forsørgerevne og forbud mot ekteskap mellom søskenbarn.

Ikke akseptere parallelle samfunn og vil jobbe aktivt for å sikre en bedre integrering.

At flere innvandrerkvinner skal ut i arbeid. Bedret norskforståelse vil bidra til en mer vellykket integrering. Mange kvinner fra ikke-vestlige land blir hindret adgang til arbeidsmarkedet og aktiv samfunnsdeltakelse av sine menn. Dette kan ikke aksepteres.

Ja, dette er sannelig fremmedfiendtlig. Nesten rasistisk spør du meg.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Vigrid
« #40 : 08. juni 2009, 19:24 »
Helgekriger: Jeg har lest en del kommentarer du har skrevet i noen tråder om innvandring generelt, mye dritt der, og jeg vet hva du vil frem til før du åpner kjeften din. Ja, jeg rapporterte innlegget ditt der det stod: "Vigrid er jo midt i blinken for en antisemitt som deg" eller noe sånnt. Du vet ingenting om meg så slutt å sleng dritt.
Og det finnes måte å være off topic på, du drar disusjonen en hel annen vei. Jeg spør om Vigrid og hvorvidt det er er lovlig parti, så kommer du med forholdet mellom Balkan/Bosniske muslimer og nazister.

Celdiir: Takk! Bra at du har kontroll.

Dan: Du viser jo selv at særlig innvandrer vennlige er de ikke, når de prøver å stramme asylpolitikken samtidig som at de gjør forholdene strengere for de innvandrere som bor i landet nå. Det står mye bra der, det må jeg innrømme, men sånn som politikerene i partiene fremstår som, så mener JEG at FRP er helt fremmedfiendlige, og en smule anti Islam. Siv Jensen er ikke akkurat en dame som får mye respekt blant innvandrere i Norge og det er vel ikke tilfeldigvis? Eller?

Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Dan

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 391
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 391

Sv: Vigrid
« #41 : 08. juni 2009, 21:18 »

Dan: Du viser jo selv at særlig innvandrer vennlige er de ikke, når de prøver å stramme asylpolitikken samtidig som at de gjør forholdene strengere for de innvandrere som bor i landet nå. Det står mye bra der, det må jeg innrømme, men sånn som politikerene i partiene fremstår som, så mener JEG at FRP er helt fremmedfiendlige, og en smule anti Islam. Siv Jensen er ikke akkurat en dame som får mye respekt blant innvandrere i Norge og det er vel ikke tilfeldigvis? Eller?


Det er jo tvert om fremmedVENNLIG å stramme inn asylpolitikken. Her hvor jeg bor er det folk som har sittet på asylmottak i over 10 år (!)

Tror du ikke alle de lovlydige innvandrerne er lei av alle de kriminelle innvandrerne som lager ett dårlig rykte? Skaper fobier? Er det urimelig å be en som kommer til landet om å følge loven?

Når det kommer til Siv Jensen så har hun en god porsjon respekt blant mange innvandrere. FrP har blant annet sentrale figurer fra Iran, Bosnia, Sør-Korera osv. Men det er klart hun blir møtt med missnøye når hun vil sende raneren Abid (som er familie til noen) ut av landet.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Vigrid
« #42 : 08. juni 2009, 21:30 »
Å stramme inn asylpolitikken er ikke bare å stenge grensene, men å faktisk sette strengere krav til hvem som kan få oppholdstillatelse, som igjen betyr at folk får flere ganger avslag på asylsøknadene sine, og bor enda lenger i asylmottak. Det verste er at de kan ikke bli sendt til landet sitt og heller ikke får de lov til å bo i Norge.

Ingen krimillene innvandrere burde vært velkomne i Norge og det samme sier alle andre lovlydige innvandrere. Men merk deg en ting, det er snakk om innvandrere, men Siv Jensen fører et slags korstog mot muslimer. Hun sier innvandrere men referer til muslimer, ikke alle innvandrer er muslimer, og det er mange ikke-vestlige innvandrere som ikke er muslimer.

Abid Raja du tenker på? Hva mener du med raner og "som er i familien til noen"? forklar.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Vigrid
« #43 : 08. juni 2009, 22:19 »
Å stramme inn asylpolitikken er ikke bare å stenge grensene, men å faktisk sette strengere krav til hvem som kan få oppholdstillatelse, som igjen betyr at folk får flere ganger avslag på asylsøknadene sine, og bor enda lenger i asylmottak. Det verste er at de kan ikke bli sendt til landet sitt og heller ikke får de lov til å bo i Norge.

Ingen krimillene innvandrere burde vært velkomne i Norge og det samme sier alle andre lovlydige innvandrere. Men merk deg en ting, det er snakk om innvandrere, men Siv Jensen fører et slags korstog mot muslimer. Hun sier innvandrere men referer til muslimer, ikke alle innvandrer er muslimer, og det er mange ikke-vestlige innvandrere som ikke er muslimer.

Abid Raja du tenker på? Hva mener du med raner og "som er i familien til noen"? forklar.
Hva du føler FRPs politikk går ut på og hva FRPs innvandringspolitikk faktisk går ut på er tydeligvis to forskjellige ting. Du har en klar oppfatning av hva FRP står for, men den er gal. Men det er det som er så fint med ytringsfrihet, du kan mene hva du måtte mene, og stemme på hvem du vil.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Vigrid
« #44 : 08. juni 2009, 22:28 »
.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!