Skrevet av Emne: Plombering av Suzuki  (Lest 19107 ganger)

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Plombering av Suzuki
« #45 : 25. august 2009, 18:44 »
Skal bare rette bittelitt, det er stor fokus på Suzuki GSXR laveffektere, da importøren for kort tid siden ble anmeldt og har vært i retten (ble frifunnet) for laveffektsnusk... Og Suzukiene har et latterlig enkelt opplegg som er lett tilgjengelig. Ellers er det få jeg kjenner som har blitt stoppet, inkludert meg selv Smiley

At det er større fokus har jeg fått sett på nært hold, en kjenning ble fratatt både sykkel og sertifikat etter en forbikjøring der "han kom opp i en svimlende hastighet av 140 km/t for fort for en 34 hk", sa politiet
Jeg kjenner til saken mot Erling Sande, suzuki-importøren som ble frifunnet for avgiftsunndragelse. Men det er flere produsenter enn suzuki som leverer mellomklassesykler. Jeg tenker først og fremst på faren for å bli stoppet på veien med feil opplysninger i vognkortet, dette gjelder som sagt ikke bare suzuki.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Hakono

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 913
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 913

Sv: Plombering av Suzuki
« #46 : 25. august 2009, 23:27 »
Hørte her om dagen at om du blir stoppet med for mye hk i forhold til det som står i vognkortet er det 1000kr pr hk :S kan dette være rett ?
Gymløft (raw) :   Bøy: 145kg, Benk: 125kg, Mark: 3x160kg

Stevnepers:        Bøy: 140kg, Benk: 120kg, Mark: 200kg


17år, 182+cm over bakken.

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=64997.0
Min logg Smiley

Utlogget Suzuki- babe

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 40

Sv: Plombering av Suzuki
« #47 : 26. august 2009, 09:20 »
kjørte han i 300km i timen da? får lett 160 på en 34hk.


Nope, 140, men han aksellererte for fort syns politiet, dermed fikk han eskorte til trafikkstasjonen, som undersøkte "boksen" og ledningene.. Ledningen var jo selvsagt klippet, så da fikk politiet en grunn til å beslaglegge sykkelen som bevis.

Finnes mange politi som ikke skulle vært trafikkpoliti men kontorrotter, men dessverre fikk de rett i dette tilfellet. Så kjører man laveffekt er det best å ha ting på det tørre, eventuelt gasse me omhu Smiley
-Hondababen, 26 år.

Kjører SUZUKI GSXR 750, K6 Smiley

Utlogget DreRacing

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

Sv: Plombering av Suzuki
« #48 : 26. august 2009, 09:38 »
eventuelt gi faan i og stoppe i kontrollen

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Plombering av Suzuki
« #49 : 26. august 2009, 09:53 »
Ja, for man kan jo faktisk bestemme om man vil stoppe eller ikke

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Plombering av Suzuki
« #50 : 26. august 2009, 11:10 »
Ja, for man kan jo faktisk bestemme om man vil stoppe eller ikke

Hehe, mange er flinke til å stikke av Tongue
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget burny_

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 178
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Plombering av Suzuki
« #51 : 26. august 2009, 11:31 »
Ja, for man kan jo faktisk bestemme om man vil stoppe eller ikke
Jepp det kan du Smiley Om det er lurt å ikke stoppe er nå en annen sak hehe..

Men, hvorfor ikke bare kjøpe en sykkel som er mellomklasse, istedenfor å kjøpe en uplombert for så å plombere den?

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Plombering av Suzuki
« #52 : 26. august 2009, 13:13 »
Jeg var forresten veldig sarkastisk:P

Men det er litt sent det nå(uansett ser jeg _ingen_ grunn til å kjøpe en stusselig 250, selge den og tape penger når jeg skal kjøpe meg tungsykkel - kjør løpet eller drit i det ass:P) - men har ordnet opp i det, stort sett:) Blir plombering til våren - får tak i boksen i løpet av vinteren

Utlogget Teletubbi104

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 178
  • Honnør: 662
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 178

Sv: Plombering av Suzuki
« #53 : 26. august 2009, 16:47 »
Nope, 140, men han aksellererte for fort syns politiet, dermed fikk han eskorte til trafikkstasjonen, som undersøkte "boksen" og ledningene.. Ledningen var jo selvsagt klippet, så da fikk politiet en grunn til å beslaglegge sykkelen som bevis.

Finnes mange politi som ikke skulle vært trafikkpoliti men kontorrotter, men dessverre fikk de rett i dette tilfellet. Så kjører man laveffekt er det best å ha ting på det tørre, eventuelt gasse me omhu Smiley

så det du sier er at føreren gjorde noe ulovlig,politiet reagerte i henhold til loven og han fikk straff som fortjent??

eller mener du at føreren ikke gjorde noe galt??

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Plombering av Suzuki
« #54 : 26. august 2009, 16:52 »
eg er 98% sikker på at du kan sette inn plombering i innsuget på de fleste sykler.
her har du jo plomberingsett til din sykkel.
 http://www.greybikes.no/side1.html

så du måå ikkje kjøpe stusselig 250. de er forrest langt ifra stusselige hvis du kjøper en som er to-takt. stygg lyd, høres noe grommere ut enn en moped bare. men river som ett helvette og er lette å trimme med fks effektannlegg.

EDIT: har vært jævla masse synsing i denna tråden syns eg:S folk trur ditt og datt å slenger ut idèn sin som fakta..
Westside disciple

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Plombering av Suzuki
« #55 : 26. august 2009, 17:10 »
eg er 98% sikker på at du kan sette inn plombering i innsuget på de fleste sykler.
her har du jo plomberingsett til din sykkel.
 http://www.greybikes.no/side1.html

så du måå ikkje kjøpe stusselig 250. de er forrest langt ifra stusselige hvis du kjøper en som er to-takt. stygg lyd, høres noe grommere ut enn en moped bare. men river som ett helvette og er lette å trimme med fks effektannlegg.

EDIT: har vært jævla masse synsing i denna tråden syns eg:S folk trur ditt og datt å slenger ut idèn sin som fakta..
Stemmer dette med ringer iforgasserne, fins masse tilgjengelig. Gjør du det på denne måten må du sannsynligvis kjøre benken på rulle. Hør med mc-oslo
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Plombering av Suzuki
« #56 : 26. august 2009, 17:14 »
korrekt, må benke sykkelen. det må man uansett hvilken måte man velger å plombere, dette har eg også sagt tidligere i denne tråden.. koster ikkje mange kronene.. alt sammens kommer på maks 6 tusen. dvs plomberingsettet, verkstedtimer, og få sykkelen på rulla.
Westside disciple

Utlogget Ejay

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 603
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 603

Sv: Plombering av Suzuki
« #57 : 26. august 2009, 18:25 »
eg er 98% sikker på at du kan sette inn plombering i innsuget på de fleste sykler.
her har du jo plomberingsett til din sykkel.
 http://www.greybikes.no/side1.html

så du måå ikkje kjøpe stusselig 250. de er forrest langt ifra stusselige hvis du kjøper en som er to-takt. stygg lyd, høres noe grommere ut enn en moped bare. men river som ett helvette og er lette å trimme med fks effektannlegg.

EDIT: har vært jævla masse synsing i denna tråden syns eg:S folk trur ditt og datt å slenger ut idèn sin som fakta..
Stygg lyd er faen meg relativt!

Totaktssnerringen + den lukta = <3

http://www.youtube.com/watch?v=kzaBsGvXcsw#noexternalembed
Nå er jo dette en 3'er da men.
195 høy

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Plombering av Suzuki
« #58 : 26. august 2009, 18:36 »
Stygg lyd er faen meg relativt!

Totaktssnerringen + den lukta = <3

http://www.youtube.com/watch?v=kzaBsGvXcsw#noexternalembed
Nå er jo dette en 3'er da men.
enig:P digger totaktere, lukta, kicket alt!^^ men er få på motorsykkel som er så enig:P
Westside disciple

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Plombering av Suzuki
« #59 : 26. august 2009, 19:21 »
er ikke forgasser på sykkelen min Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!