Skrevet av Emne: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no  (Lest 88700 ganger)

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #195 : 08. september 2009, 17:12 »
Ja og innlegget ditt tilsvarte tydligvis tilstanden du kom i da du gjorde dette.

Jeg aldri forsvart steroidebruk å sagt at det er positivt, men om du skal tro på alt media serverer deg so be my guest.

Alt i alt så er det ingen som vet EKSAKT her hva som førte til utlagt tarm, men jeg sier bare at man må være åpen for at det kan være flere ting som spiller inn her. Han må være den eneste i norge som har prestert dette iallefall, oppskriften vet han nok kun innerst inne selv.  Ingen ville ha lagt seg ut for å ha vært narkomane på Vg.no, da er det lettere å skylde på steroider.   Mener jeg iallefall.

Heldigvis kan kan jeg ta av posen igjen;-) Det er ingen som har sagt du noe om ditt forhold til steroider. Det jeg reagerte på var at du fra ett avisinnlegg med bilde klarte å se at han hadde store psykiske problemer, konverterte ett "bevisst kosthold, proteinpulver og kreatin" til McDonalds mat og ikke minst pillemisbruket hans.....som du konkluderte med må ha skylden, i motsetning til steroidene.

Du er ikke tilfeldigvis i familie med snåsamannen?
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #196 : 08. september 2009, 18:11 »
lever nok et ganske kjedelig a4 liv nå ja Smiley
må ta litt ansvar når det kommer nye ting inn i livet sitt vettu!

Gratulerer så mye! Akkurat blitt far for første gang for 7 måneder siden selv så vet ting forandrer seg.

1 mill på doping over mange år er ikke så mye, han begynte i begynnelsen av 20-årene, dette skjedde for 5 år siden så han kan ha holdt på i 8-9 år, så han har vel grovt regnet brukt i gjennomsnitt 9-10 000 i måneden.
Noe som er ganske sannsynlig hvis han veide 148kg og brukte mye overpriced vekst, høye doser med steroider og andre legemidler, men skulle likt å sett bilder for å se om det bare er McDonalds eller om det faktisk er muskler.

Det virker jo som ingen utenfor arendal har hørt om han heller, noe som er rart hvis han var så j... stor!

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #197 : 08. september 2009, 18:21 »


Det virker jo som ingen utenfor arendal har hørt om han heller, noe som er rart hvis han var så j... stor!
[/quote]
det er da en stor forskjell på være konkurende kroppsbygger ,som alle i miljøet vet hvem er,til det å bare være stor
i arendal så er det nok av store og sterke gymtravere som kun noen få vet hvem er
robin var svær,men jeg husker spesielt godt en bruktbilseger som veide 137kg som hadde vaskebrett
han er den største personen jeg har sett,og jeg har sett mange
alikevel så er det bare et fåtall som vet hvem han er
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #198 : 08. september 2009, 19:06 »
137 kg og norsk og ikke kjent = fettprosent på over 10 minst.

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #199 : 08. september 2009, 19:21 »

Det virker jo som ingen utenfor arendal har hørt om han heller, noe som er rart hvis han var så j... stor!

det er da en stor forskjell på være konkurende kroppsbygger ,som alle i miljøet vet hvem er,til det å bare være stor
i arendal så er det nok av store og sterke gymtravere som kun noen få vet hvem er
robin var svær,men jeg husker spesielt godt en bruktbilseger som veide 137kg som hadde vaskebrett
han er den største personen jeg har sett,og jeg har sett mange
alikevel så er det bare et fåtall som vet hvem han er

137kg og vaskebrett?? Det er ingen som trener for å bli så store og markerte bare for moro skyld, så folk burde i så fall visst hvem han var.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #200 : 08. september 2009, 20:51 »
Det må nok mye rart til for å doble kroppsvekten sin... 74 kg til 148 kg er grov økning! Ikke rart systemet får kanonbelastning av det i seg selv. og med alle mulige steroider og annet snask i tillegg. Det er nok helt sikkert en SAMMENHENG mellom resultatet og steroidene. han vile ikke greid økningen uten varene.

Og vi kjenner flere eksempler på utøvere over 140 kg som har kommet dit reint uten å ende opp med hjemmesykepleier.

det er mange faktorer her... umulig å legge all skyld på, eller frifinne noen av faktorene. Jeg syns det er bra at mannen øyensynlig har en viss kontroll på livet sitt nå.

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #201 : 08. september 2009, 21:10 »
148 kg betyr mye fett. Hadde han vært 148 kg og 4% fett, hadde han vært en pro bodybuilder.

Og foresten IFBB bodybuildere pøser på med roids, men de får full legeskjekk hele tiden og alt tilpasset sin kropp best mulig.

Utlogget TommyMSI

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #202 : 08. september 2009, 21:20 »
Ville vært rart/dumt hvis denne karen fikk utlagt tarm pga. morbus crohn el. ulcerøs colitt og skyldte på steroider ol. (uten å forsvare steroidbruk)
Skulle likt lese operasjonsbeskrivelsen der han fikk stomien. Har sett friske mennesker som spiser og lever sunt som har fått perforert tykktarm.
Medisiner som feks. voltaren(smertestillende), ibux(smertestillende, marevan(blodfortynnende) og albyl e(blodfortynnende) kan gi sår/hull i hele mage/tarm kanalen. Kan vel ikke utelukke at han kan ha gått en av disse (sikkert ikke marevan)? og at heller det kan være årsaken eller bidratt til at han fikk utlagt tarm.
dette er bare en teori eg har. hva tenker dere andre om dette?

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #203 : 08. september 2009, 21:25 »
Ville vært rart/dumt hvis denne karen fikk utlagt tarm pga. morbus crohn el. ulcerøs colitt og skyldte på steroider ol. (uten å forsvare steroidbruk)
Skulle likt lese operasjonsbeskrivelsen der han fikk stomien. Har sett friske mennesker som spiser og lever sunt som har fått perforert tykktarm.
Medisiner som feks. voltaren(smertestillende), ibux(smertestillende, marevan(blodfortynnende) og albyl e(blodfortynnende) kan gi sår/hull i hele mage/tarm kanalen. Kan vel ikke utelukke at han kan ha gått en av disse (sikkert ikke marevan)? og at heller det kan være årsaken eller bidratt til at han fikk utlagt tarm.
dette er bare en teori eg har. hva tenker dere andre om dette?



Flere som har sett "House" her.

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #204 : 08. september 2009, 21:29 »
Jeg tipper mye orale steroider og lite peiling på hva i det hele tatt han drev med. Spiste drittmat gjorde han sikkert også. Tipper han ikke får opp kuken lengre. Fjortissboler, han innrømmer det jo selv.

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #205 : 08. september 2009, 21:34 »
Bra han som mange sier her at han har tatt lærdom av galskapen da. Det eneste som jeg irriterer meg over er at han gjennom media mer eller mindre sverter styrke/kroppsbyggersporten med utspillet sitt. Han har nå engang aldri drevet meg forstått aktivt innen noen av grenene, men derimot vært en original i utemiljøet. Hadde han tatt skade av EPO så hadde aldri dette vært noe problem for utholdenhetsidretter. Men så fort en tulling tar selvmordsdoser steroider, så skal man ha det til at styrke/byggermiljø er et stort samfunnsproblem. Det er nå engang slik at bare en promille av befolkningen driver denne sporten seriøst. Så å legge problemet på dette miljø fordi det finnes useriøs idioter blir for dumt. Vi har nok større problem i samfunnet enn at en hvert tiende år som ikke bedriver idrett skal lage et problem for de av oss som har hatt en fot i dette i 20-30 år.

Beklager, men blir mektig provosert. Kan i samme sleng vise til tollvesenets idioti, da de i dagens avis viste frem beslag av spray med veksthormoner? Mulig jeg henger etter, men de kan godt melde seg på idiotseminar med han andre;-)

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #206 : 08. september 2009, 21:41 »
Bolerne 1 - Antiduster 0

Denne diskusjonen vant dere faen meg med glans Smiley Nå kan vi antigutta bare gå hjem å bestille bol vi også for dette er jo helt vanntett. Bol er ikke farlig, opp og avgjort. Han er sikkert født med slapp tarm som lenge har vært på tur gjennom mageskinnet. Som ikke det var nok har han misbrukt paracept og spist mat på mcDonalds. Russisk rulett sier jeg bare.

Utlogget elrey

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 351
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 351

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #207 : 08. september 2009, 21:56 »
Er ikke snakk om å vinne eller tape:-) Vi er alle enige i at doping kan være skadelig, men hva med moderasjon? Fordi det er folk som skal på liv og død drikke 1 liter sprit om dagen og ødelegge helsa, så er det vel ikke vits i å nekte folk å kose seg med et glass vin. På samme måte kan man faktisk øke velvære og ha det dritkult med en liten kur også. Om man ikke er motsatander av alt da, vel og merke:-)

Utlogget microape

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 207
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 207

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #208 : 08. september 2009, 21:59 »
Man er ikke nødvendigvis boler bare fordi man er uenige med mange tåpelige påstander her inne.

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: -Doping gjorde livet til et hælvete. VG.no
« #209 : 08. september 2009, 22:01 »
Er ikke snakk om å vinne eller tape:-) Vi er alle enige i at doping kan være skadelig, men hva med moderasjon? Fordi det er folk som skal på liv og død drikke 1 liter sprit om dagen og ødelegge helsa, så er det vel ikke vits i å nekte folk å kose seg med et glass vin. På samme måte kan man faktisk øke velvære og ha det dritkult med en liten kur også. Om man ikke er motsatander av alt da, vel og merke:-)

Jer er absolutt ingen fanatiker. Kjenner bare så godt til denne retorikken da jeg levde lenge på å bruke den selv. Har et åpent sinn for bruk enda selv om jeg har forandret mening angående skadevirkninger. Det er masse bra argumenter i alle retninger, men folk må også være såpass ydmyke og si at dette er farlig. For det er det uansett hvordan du leker med det. I større eller mindre grad.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!