Skrevet av Emne: Kenneth Tollofsen  (Lest 7910 ganger)

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: Kenneth Tollofsen
« #15 : 16. september 2009, 15:51 »
mulig bildene som lyver en del, men hadde nok aldri trodd han var nede i under 4% i fett her...

den klypa på 24 stemmer ikke i det hele tatt ;)folk har helt oppheng i disse klypene og fett%..bare tull hele greia.bedre å bruke bilder å sammenligne fra uke til uke Wink

det her er 3% fett(npc bygger fra usa)

Utlogget Nimy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 124
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 124

Sv: Kenneth Tollofsen
« #16 : 16. september 2009, 19:23 »
Ikke akkurat hulken med størrelse på 170-171 og ca 80 kg, men for en vannvittig form! Det første ryggbilde var jo bare helt rått! Cheesy
Men sammenlignet med byggeren fra USA så virket det ikke som om han hadde kun 3,1 i fettprosent... Men utrolig likevel Smiley

Off-topic, jeg trodde det var "farlig" med fett% under 5%?
Bøy:   240x1
Benk: 190x1
Mark: 270x1

93-modell, 97kg & 187cm.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Kenneth Tollofsen
« #17 : 18. september 2009, 14:18 »
"Såvidt jeg vet så levde han lenge på et kosthold som utelukkende bestod av melk, bananer og havregryn"

Tror jeg ikke noe på. Jan, det greit at du er vegetarianer og utradisjonell angående kosten men leser du artikkelen ser kostholdet hans fordelt på protein, karb og fett svært tradisjonell ut og ikke mulig å gjennomføre med dette disse tre tingene.
At han står opp klokken 0300 for å trene 4 timer kardio hver dag høres derimot veldig utradisjonelt ut.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Kenneth Tollofsen
« #18 : 18. september 2009, 14:34 »
Tror jeg ikke noe på. Jan, det greit at du er vegetarianer og utradisjonell angående kosten men leser du artikkelen ser kostholdet hans fordelt på protein, karb og fett svært tradisjonell ut og ikke mulig å gjennomføre med dette disse tre tingene.
At han står opp klokken 0300 for å trene 4 timer kardio hver dag høres derimot veldig utradisjonelt ut.

"Hva slags diet har du nå?" står det i artikkelen. Jeg sa ikke at han spiste kun melk, havregryn og bananer nå.  Tommi sa at han hadde fått Kenneth til å endre kosten nå når han var på diett, men før det så skal han ha spist som jeg sa.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Kenneth Tollofsen
« #19 : 18. september 2009, 15:18 »
Ok Jan. Høres bare litt vel utradisjonelt ut for en som er i såpass god form.

Selv er jeg nok mer tradisjonell så kan ikke si jeg har prøvd en sånn diett da. Spiser en pose med økologiske gummibjørner fra Alternativ mat etter hver trening vel og merke etterfulgt av en mer tradisjonell whey isolat shake.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Kenneth Tollofsen
« #20 : 20. september 2009, 15:15 »
"Såvidt jeg vet så levde han lenge på et kosthold som utelukkende bestod av melk, bananer og havregryn"

Tror jeg ikke noe på. Jan, det greit at du er vegetarianer og utradisjonell angående kosten men leser du artikkelen ser kostholdet hans fordelt på protein, karb og fett svært tradisjonell ut og ikke mulig å gjennomføre med dette disse tre tingene.
At han står opp klokken 0300 for å trene 4 timer kardio hver dag høres derimot veldig utradisjonelt ut.

Jeg kan bekrefte dette. Snakket med Kenneth om dette for noen uker siden, og han var meget klar på hvor rart til og med han syntes dette var (at han spiste utelukkende det Jan skrev). Han følte kjøtt råtnet i magen hans, og ønsket derfor ikke å spise dette. Når du leser den nye artikkelen i TF-magasinet, får du nok bekreftelsene du trenger for å overbevise deg selv.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Kenneth Tollofsen
« #21 : 21. september 2009, 09:25 »
Gleder meg til å lese om det ja. Han kunne jo i det minste slengt inn noen egg for høyere biologisk verdi og litt grønnsaker hvis ikke han føler at det råtner i magen også da.
Ble også litt forundret da jeg leste i ett intervju at Daniel M sover 4 timer per natt må jeg inrømme. Folk er forskjellige - ingen tvil om det.

Utlogget Drygolin

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Kenneth Tollofsen
« #22 : 11. oktober 2009, 01:08 »
Kenneth er bare rå, snill og hyggelig. Ikke rart man får fysikk slik som han jobber, aldri sett noen stå mer på.
Han brukte å stjele melka og havregrynen min, så det stemmer jo, og at han står opp kl 3 om natta stemmer og.

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: Kenneth Tollofsen
« #23 : 11. oktober 2009, 17:00 »
Gleder meg til å lese om det ja. Han kunne jo i det minste slengt inn noen egg for høyere biologisk verdi og litt grønnsaker hvis ikke han føler at det råtner i magen også da.
Ble også litt forundret da jeg leste i ett intervju at Daniel M sover 4 timer per natt må jeg inrømme. Folk er forskjellige - ingen tvil om det.
Iblant har ikke døgnet nok timer vet du, skal man rekke cardio før man skal jobbe, Så må man opp tidlig da. Ideelt er det kanskje ikke, men noen ganger har man ikke så mange valg Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!