Skrevet av Emne: TFKong1 begynner å se seg drittlei på alt pisset på forumet.  (Lest 10756 ganger)

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Jeg visste det kom til å bli morsomt når jeg posta innlegget mitt, men SÅ forbanna morsomt trodde jeg ikke vi skulle ha det.

For å være seriøs i et par sekunder. Jeg har selv erfaring som moderator på et annet treningsforum. Folk som oppfører seg ekstremt kverulerende kan ta mye glede bort fra andre brukere på forumet. Spesielt irriterende kan det være for erfarne utøvere eller folk med relevant utdanning at det sitter to 19 åringer og kverulerer og blander seg inn i alle diskusjoner. Dette drar ned kvaliteten på forumet og det er bare å se på innleggene i denne tråden for å finne kilder, nemlig de andre brukerne. Å sette seg selv på en pidestall og mene at alle andre er idioter hvis de har problemer med dere faller på sin egen urimelighet.

I poker er det et uttrykk som heter at hvis du ikke finner idioten ved bordet på et par runder er det deg.
Har du vært moderator på et forum? Det hadde jeg aldri trodd sånn du oppfører deg. Du kan jo se tilbakemeldingene jeg får her i denne tråden og vurdere om det er helt ok, eller litt drøyt når det oppfordres til selvmord o.l. Ganske drøyt at noen får seg til å skrive slikt, da det finnes en hel del folk som er usikre på seg selv, og det finnes vell tilfeller der mennesker har tatt selvmord på bakrunn av tilbakemelding på internett...

Utrykket er vell strent tatt: Dersom du ikke finner fisken ved bordet..."

Men ok, greit det. Jeg har allerede i OP (open post) skrevet at jeg prøver å skjerpe meg, er ikke det godt nok?

Mora til Erik du snakker om?

Dersom du har ditt på det rene så bør du ikke la deg irretere av at folk kverulerer, dersom du vet at det du sier er sant/fakta så er det ikke noe problem.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget snuterut

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

Du babler om at du PRØVER å skjerpe deg, men jeg ser det faen ikke..

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Hei til alle.  Jeg synes enkelt fortalt at man kan holde seg alvorlig og ha en høy debattstandard i seriøse tråder, mens man kan tulle og tøyse i tulletråder.  I et så stort forum som dette, er ikke dette et enten-eller, men et både-og.

Om dere virkelig har aggresjon som skal ut, anbefaler jeg lenka under.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Du babler om at du PRØVER å skjerpe deg, men jeg ser det faen ikke..
Kilde
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Qvasi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 135

Selvfølgelig blir folk lei av at samme personen skal "dominere" hele forumet 24/7. Virker som du kommenterer i samtlige poster som blir startet på forumet. Klart folk blir lei av all kveruleringa. Du ser på forumetiketten din som flawless, der du oppfører deg på en voksen og saklig måte, mens resten av TF  (brorparten) oppfatter deg som en kverulant, som alltid skal utdebbatere, og til syvende og sist, ødelegge tråder.

mvh

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Selvfølgelig blir folk lei av at samme personen skal "dominere" hele forumet 24/7. Virker som du kommenterer i samtlige poster som blir startet på forumet. Klart folk blir lei av all kveruleringa. Du ser på forumetiketten din som flawless, der du oppfører deg på en voksen og saklig måte, mens resten av TF  (brorparten) oppfatter deg som en kverulant, som alltid skal utdebbatere, og til syvende og sist, ødelegge tråder.

mvh
Huh
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Hvordan kan du bli lei pisset paa forumet naar du selv er ansvarlig for en god del av det?

Og se gode diskusjoner bli oedelagt med konstant toevprat kan vaere ganske irriterende og det er ikke rart at folk kan bli litt lei naar du holder paa slik, finnes ingen regler mot og poste masse poster i hver traad men det maa da gaa ann og ha nok innsikt og folkeskikk til og skjoenne at slikt vil vekke en del negative reaksjoner blant andre brukere. 

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Hvordan kan du bli lei pisset paa forumet naar du selv er ansvarlig for en god del av det?

Og se gode diskusjoner bli oedelagt med konstant toevprat kan vaere ganske irriterende og det er ikke rart at folk kan bli litt lei naar du holder paa slik, finnes ingen regler mot og poste masse poster i hver traad men det maa da gaa ann og ha nok innsikt og folkeskikk til og skjoenne at slikt vil vekke en del negative reaksjoner blant andre brukere. 
Har du lest åpningsposten? Hvis du har det, så les den en gang til så forstår du kanskje hva jeg mener.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget etna

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 131

Syns TFKong1 får upassande hard kritikk her no! Folk som diskutera ting på nettet i opne fora må kalkulere med eit bredt spekter av svar, deriblandt kritiske, nedsettande og kverulerande innlegg. TFKong1 e jo ein stor bidragsytar i nåken av dei mest underholdande trådane her på forumet. Folk som føle seg støtt av TFKong1 e per min subjektive definisjon svært hårsåre og lide av mangel på sjølironi. Syns forøvrig kvaliteten på innlegga hans e stigande og han bør i samsvar med det få be om so mange kildehenvisninga han berre vil. Ettersom da fins brukara på alle nivå kva kunnskap om trening, ernæring anatomi etc. angår her på forumet, kan pålitlige kilder være ytterst nødvendig for ikkje å villede nokon.

TFKong1; hva spiser du egentlig rundt 13:28 på en aktiv-forum-dag?

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Syns TFKong1 får upassande hard kritikk her no! Folk som diskutera ting på nettet i opne fora må kalkulere med eit bredt spekter av svar, deriblandt kritiske, nedsettande og kverulerande innlegg. TFKong1 e jo ein stor bidragsytar i nåken av dei mest underholdande trådane her på forumet. Folk som føle seg støtt av TFKong1 e per min subjektive definisjon svært hårsåre og lide av mangel på sjølironi. Syns forøvrig kvaliteten på innlegga hans e stigande og han bør i samsvar med det få be om so mange kildehenvisninga han berre vil. Ettersom da fins brukara på alle nivå kva kunnskap om trening, ernæring anatomi etc. angår her på forumet, kan pålitlige kilder være ytterst nødvendig for ikkje å villede nokon.

TFKong1; hva spiser du egentlig rundt 13:28 på en aktiv-forum-dag?
Han spiser forumkjærlighet
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Syns TFKong1 får upassande hard kritikk her no! Folk som diskutera ting på nettet i opne fora må kalkulere med eit bredt spekter av svar, deriblandt kritiske, nedsettande og kverulerande innlegg. TFKong1 e jo ein stor bidragsytar i nåken av dei mest underholdande trådane her på forumet. Folk som føle seg støtt av TFKong1 e per min subjektive definisjon svært hårsåre og lide av mangel på sjølironi. Syns forøvrig kvaliteten på innlegga hans e stigande og han bør i samsvar med det få be om so mange kildehenvisninga han berre vil. Ettersom da fins brukara på alle nivå kva kunnskap om trening, ernæring anatomi etc. angår her på forumet, kan pålitlige kilder være ytterst nødvendig for ikkje å villede nokon.

TFKong1; hva spiser du egentlig rundt 13:28 på en aktiv-forum-dag?

Bra innlegg.  Honnør avgitt!  Man kan faktisk ikke være prippen her inne.  Å irritere seg av og til er en ting, men dette mannsterke kjøret mot TFKong1 er for drøyt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Brenn ham!
Sa brura

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
TFKong1; hva spiser du egentlig rundt 13:28 på en aktiv-forum-dag?
Det er riktig som KristofferM sier at jeg kan gå flere dager uten mat i harde trolleperioder. Men hvis du vil ha et ærlig svar så blir det som regel lite mat da fordi jeg sitter i time på skolen, men i helgene blir det ofte en form for varmt måltid mens jeg leter etter muligheter til å be om kilder på alt fra religionkritikk til når på døgnet man bør ta armhevingene sine.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Brenn ham!
Feil i databasen
Prøv på nytt. Om du kommer tilbake til denne feilmeldingen, rapporter feilen til en administrator.

kan ikke gi deg honnør :<
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Greit nok om dere vil diskutere med meg, og prøve å bevise at jeg tar feil, men vær så snill å gjør det skikkelig. Handler en diskusjon om å såre folk? Om en skal tro B.B så gjør det i alle fall det.

Herre. De siste 5-6 innleggene mine på åpent forum har blitt svaret med crap ifra deg. Dette er faktisk et forum, så jeg føler ikke noen sterk trang for å stenge meg inne i et mørkt rom med et barberblad i nærmeste framtid. Er enig i det mange skriver her at du er ufattelig plagsom når du skal kommenter på alt imellom himmel og jord. Om noen får nok og slenger en kommentar i trynet på deg, så ser jeg faktisk ingen grunn til å lage din egen sympati tråd for det. Når du slutter å være så oppmerksomhets syk, vil nok de slemme kommentarene forsvinne Smiley
- A day without sunshine is like, you know, night.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!