Skrevet av Emne: Til de som leser på do  (Lest 21084 ganger)

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Til de som leser på do
« #90 : 26. mars 2010, 09:59 »
Spørsmålet er jo da selvsagt. Hvilken trang hadde du til å LESE i mens du squatta over det som jeg bare ser for meg som et slags temple of poo? Plumbo som indiana poo, balanserer innover på en planke. Klarer å balansere inn til det magiske squat-hullet, og når han er ferdig kommer en gigantisk rullende bæsjeklump etter deg!
Hoho. Jeg hadde absolutt intet behov for lesestoff (eller musikk for den saks skyld) i noen av de ovennevnte situasjonene. Generelt prøver jeg å minimere do-oppholdet, spesielt når det stinker ekstra gjæret utedass.


Det verste jeg vet er sånne dasser de ofte har under ekvator. De der hvor bæsjen lander på et slags "step", eller "utstillingsnivå" rett under rævva. Og når man flusher så blir dritten liksom skyvi ned fra utstillingsnivået og ned i vannet. Er det for at man skal kunne studere bæsjen eller noe? Aldri skjønt det opplegget.
Jeg har også undret meg over det.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Til de som leser på do
« #91 : 26. mars 2010, 10:02 »
Spørsmålet er jo da selvsagt. Hvilken trang hadde du til å LESE i mens du squatta over det som jeg bare ser for meg som et slags temple of poo? Plumbo som indiana poo, balanserer innover på en planke. Klarer å balansere inn til det magiske squat-hullet, og når han er ferdig kommer en gigantisk rullende bæsjeklump etter deg!

Jeg har vært i mang et rart land, men alltid klart å finne en skikkelig dass! Er bare å instille magen på forstoppelse når man er på dassløse steder.

Det verste jeg vet er sånne dasser de ofte har under ekvator. De der hvor bæsjen lander på et slags "step", eller "utstillingsnivå" rett under rævva. Og når man flusher så blir dritten liksom skyvi ned fra utstillingsnivået og ned i vannet. Er det for at man skal kunne studere bæsjen eller noe? Aldri skjønt det opplegget.
Sånne doer er det mange av i Wien også.  Jeg var der på en forskerkonferanse i 2002.  Dersom man er kraftsportsutøver og spiser seks måltider om dagen, er det store sjangser for å grunnstøte i den typen doer.  En 20 cm lang kabel er antagelig tilstrekkelig for å grunnstøte.

Hotellet hadde forresten stilt ut brosjyrer og foldere til alle bordeller og eskortebyråer i hele byen.  Disse brosjyrene dekket en hel vegg.  Da jeg kom hjem, fortalte administrerende direktør meg at han hadde fått frastjålet bagasjen sin en gang tidligere på akkurat det hotellet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget d386yv

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 279
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 279

Sv: Til de som leser på do
« #92 : 26. mars 2010, 10:02 »
doh, det er for å minimere splashen fra en tung dypvannsbombe... tenk gutter, tenk.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Til de som leser på do
« #93 : 26. mars 2010, 10:05 »
doh, det er for å minimere splashen fra en tung dypvannsbombe... tenk gutter, tenk.
Er jo bare å hive litt dasspapir nedi før man driter så er det problemet borte. Man trenger ikke en egen pidestal for avføringen.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Til de som leser på do
« #94 : 26. mars 2010, 10:05 »
doh, det er for å minimere splashen fra en tung dypvannsbombe... tenk gutter, tenk.
Men det løses lettere på andre måter.  Det er bare å lette litt på den ene skinka og fyre av litt skrått.  Dersom bunkerbusteren treffer porselenet ved kanten av vannet, blir det ingen sprut.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Til de som leser på do
« #95 : 26. mars 2010, 10:06 »
doh, det er for å minimere splashen fra en tung dypvannsbombe... tenk gutter, tenk.

Heller litt pissevann på rompa enn risikoen for at bæsjen bygger seg helt opp til rompa slik som Rulatoren beskriver. Dessuten kan man jo bare ta litt papir i doen før man begynner.
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Til de som leser på do
« #96 : 26. mars 2010, 10:07 »
Er jo bare å hive litt dasspapir nedi før man driter så er det problemet borte. Man trenger ikke en egen pidestal for avføringen.

The holy poo must be worshipped!
Sa brura

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Til de som leser på do
« #97 : 26. mars 2010, 10:09 »
Var fryktelig mye negative dassopplevelser her, så jeg skal fortelle om hvor du kan oppleve den beste: ta en biltur gjennom Tyskland og stopp på samtlige bensinstasjoner. Det er paradis for oss som ønsker å få noe mer ut av dobesøket enn kun det å legge kabler og tømme blæra.

Det første du gjør er å kjøpe med deg favorittbladet ditt, noe kaldt og drikke og gir beskjed til de du eventuelt reiser med at du muligens blir borte en stund. Deretter betaler du 5 sånne tyske gærninger å entrer himmelen. Dette første som slår deg er denne behagelig musikken, instrumental og med dempet lyd slik at fokuset på ditt dobesøk ikke blir forstyrret. Alt er rent og og pent, minimalistisk og moderne, og med farver som stimulerer det parasympatiske nervesystemet slik at den gode "dritefølelsen" kommer i det du entrer rommet. Så er det bæsjebåsene....de er ut av en annen verden. Det sitter sensorer inni hele båsen, og den er fullspekket med elektronikk og praktiske duppeditter. I det du lukker døren bak deg (som forøvrig har rød pusepels på dørhåndtaket) så skjer det ting, plutselig forsvinner doen inn i veggen og man kan høre at ett veldressert vaskeannlegg setter igang, samtidig som lyden av en modernisert hårføner kan høres i nærheten av der hvor dopapiret er. Ut av veggen kommer det et nyvasket toallet, helt fritt for bakterier, urin på ramma eller gammel bæsj i skåla. Dette tar akkurat så lang tid at du virkelig gleder deg til å få nappa av deg buksa og planta hekken på ramma. Når du setter deg ned kan du velge om du vil sitte med beina rett frem, eller 45 grader til høyre...eller venstre, toalettet følger dine behov. Så er alt duket for en herlig halvtime med tømming av kroppens avfallsstoffer, ditt favorittmagasin og litt leskende drikke. Når du motvillig  men med empati for dine venner som for 5 gang denne dagen sitter å venter i bilen mens du driter, må avslutte toalettbesøket, så kommer denne hårføneren inn i bildet. Har du noensinne tørket deg med temperert toalettpapir? ikke? Da har du noe å glede deg til, det er faktisk så mykt og passe varmt at det kjennes ut som om du kun bruker hånda! Toalettet tømmer seg i det de småsvette rumpeballene dine forlater ramma, så innen du rekker å komme opp i oppreist stilling så er all bæsjen borte, og som seg hør og bør så finnes det en liten rød delay-knapp man kan holde inne, for de som av ulike årsaker vil se før alt blir borte i dypet. Så er det bare å kneppe buksa, vaske henda og løpe lykkelig tilbake til ditt reisefølge for å fortsette turneen:-)

Lykke til!!
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Til de som leser på do
« #98 : 26. mars 2010, 10:11 »
The holy poo must be worshipped!
Du er kanskje inne på noe...

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Til de som leser på do
« #99 : 26. mars 2010, 10:14 »
Sånne doer er det mange av i Wien også.  Jeg var der på en forskerkonferanse i 2002.  Dersom man er kraftsportsutøver og spiser seks måltider om dagen, er det store sjangser for å grunnstøte i den typen doer.  En 20 cm lang kabel er antagelig tilstrekkelig for å grunnstøte.

Dette skal være ganske vanlig i tyskland. Jeg har hørt at det er for å spare på vannet. Det blir ikke fylt opp igjen med vann i skåla etter at man har trukket ned. Om dette faktisk sparer vann er jeg imidlertid usikker på...
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Til de som leser på do
« #100 : 26. mars 2010, 10:15 »
Dette skal være ganske vanlig i tyskland. Jeg har hørt at det er for å spare på vannet. Det blir ikke fylt opp igjen med vann i skåla etter at man har trukket ned. Om dette faktisk sparer vann er jeg imidlertid usikker på...


nei nei....det var under krigen du tenker på nå..
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Til de som leser på do
« #101 : 26. mars 2010, 10:20 »
Det er flere av de større internasjonale flyplassene som har ganske bra doer. Forholdsvis "sterilt", men rent og pent, stort og med god plass.  
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Til de som leser på do
« #102 : 26. mars 2010, 10:22 »
nei nei....det var under krigen du tenker på nå..

Nei jeg tenker ikke på det, men det er mulig dette ble gjort under krigen. Men jeg har uansett hørt folk si at denne "hylla" er for at man bl.a. skal slippe å fylle opp igjen dassen med vann etter at man har trukket ned. Hvis ikke det er tilfelle så kan jeg forstå at det forhindrer splashing, men jeg synes det er temmelig ekkelt at møkka blir liggende på ei sånn hylle helt til man er ferdig, selv med min egen møkk!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Klarks

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 859
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 859

Sv: Til de som leser på do
« #103 : 26. mars 2010, 17:50 »
det betyr at de setter en sykepleier på jobben. en som har gått 3 år på høyskole og tatt bachelor! HENNE setter de til å følge folk på do og få ut dritten!!! og rekker du ikke frem er det HENNE som tørker opp møkka og! noen utdanninger er verdt mer enn andre.

deg eller ''^^

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Til de som leser på do
« #104 : 26. mars 2010, 18:51 »
deg eller ''^^

nei, jeg pleier å komme inn til pasienten å si "hva faen har du gjort!!! se å vask opp det klinet med en gang!"
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!