Skrevet av Emne: Steroider, eller ikke?  (Lest 68654 ganger)

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Steroider, eller ikke?
« #30 : 22. april 2010, 21:09 »
Han er dopa som faen! Ser arrene etter kreatinsprøytene. Han har sånne poser under øya også som man får av å røyke russere! Skikkelig boleape, sikkert liten tisselur!

Seriøst, er det viktig? Du har ikke hans gener uansett så det han INGENTING å si for deg om han har oppnådd dette ved doping eller ikke. Hvis motivasjonen bak spørsmålet ditt egentlig var at du ville bli som han men ikke ville dope deg så prøv. Tren hardt. Se hva du får til. Mongotråd.

Mine fifty øre

Utlogget Muskelsmurf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 316
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 316

Sv: Steroider, eller ikke?
« #31 : 08. mai 2010, 00:14 »
Hvorfor i all verden kan ikke han være rein? Jeg er 17 år, og vil ikke si jeg ligger så langt bak han der...

Jeg velger uansett å tro han er rein, jeg har oppnådd masse på de åra jeg har trent.
"I have fought the good fight. I have finished the race, I have kept the faith" - Rocky

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Steroider, eller ikke?
« #32 : 08. mai 2010, 00:20 »
Hvorfor i all verden kan ikke han være rein? Jeg er 17 år, og vil ikke si jeg ligger så langt bak han der...

Jeg velger uansett å tro han er rein, jeg har oppnådd masse på de åra jeg har trent.

bilder Smiley

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Steroider, eller ikke?
« #33 : 08. mai 2010, 00:23 »
Kan ikke de som produserer steroider tilsette noe som gjør at de som tar steroider blir lilla eller noe, så slipper vi slike usaklige diskusjoner?

Det finnes allerede! Det kalles solarium/spraytan/melontan og gjør at bolerne blir brune som faen Tongue

Utlogget Muskelsmurf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 316
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 316

Sv: Steroider, eller ikke?
« #34 : 08. mai 2010, 00:24 »
bilder Smiley

Har ikke noe å bevise for noen... sier det bare som det er, latterlig å beskylde sånne som han for boler.
"I have fought the good fight. I have finished the race, I have kept the faith" - Rocky

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: Steroider, eller ikke?
« #35 : 08. mai 2010, 00:27 »
Har ikke noe å bevise for noen... sier det bare som det er, latterlig å beskylde sånne som han for boler.
Typisk boleholdning, boler du selv eller?

Utlogget Muskelsmurf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 316
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 316

Sv: Steroider, eller ikke?
« #36 : 08. mai 2010, 00:29 »
Typisk boleholdning, boler du selv eller?

Jeg har stor tro på dopfri trening, jeg har aldri rørt noe av det, og det kommer jeg heller ikke til å gjøre..
"I have fought the good fight. I have finished the race, I have kept the faith" - Rocky

Utlogget Ukjentfornå

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 544
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 544

  • "Train beyong the pain..Death is your release!
Sv: Steroider, eller ikke?
« #37 : 08. mai 2010, 00:29 »
Vis han har brukt roids så var det en noob cycle. Å kom ned i en lik form er ikke umulig men, husk at alle er forskjellig og du har anlegg til feks; se evt bedre ut

Utlogget razorth

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 234
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 234

Sv: Steroider, eller ikke?
« #38 : 08. mai 2010, 01:07 »
Jeg har stor tro på dopfri trening, jeg har aldri rørt noe av det, og det kommer jeg heller ikke til å gjøre..
Jada :Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Steroider, eller ikke?
« #39 : 08. mai 2010, 01:18 »
http://www.youtube.com/watch?v=whBR4jNSkmw#noexternalembed

Har denne fyren tatt steroider? Eller ikke?

Ja/Nei? Smiley

overutviklet kjevemuskulatur er som regel et tegn på bruk. skulle sett før/etterbilder av ansiktet.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Steroider, eller ikke?
« #40 : 08. mai 2010, 03:51 »
overutviklet kjevemuskulatur er som regel et tegn på bruk. skulle sett før/etterbilder av ansiktet.

gjelder bare HGH, noe de aller færreste av bolere bruker. HGH er helst noe seriøse strongmen, bodybuildere og dopa idrettsutdøvere på et høyt nivå bruker.

Utlogget boberg

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 478
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 478

Sv: Steroider, eller ikke?
« #41 : 08. mai 2010, 05:01 »
Var jo ikke så spesielt stor. Har en kompis som ikke er så langt ifra, og han har trent skikkelig i to år bare nå, uten å være 100% på hverken kosthold, døgnrytme eller festing Cheesy

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Steroider, eller ikke?
« #42 : 08. mai 2010, 22:07 »
Vis han har brukt roids så var det en noob cycle.

Det er bare tull. Det fins folk som har kjørt kurer som ville tatt livet av en ku eller to, som aldri ville fått en sånn fysikk. Det fins også folk som kan trene i et år uten andre forutsetninger eller hjelpemidler som ser bedre ut enn det der. Steroider, peptider, veksthormoner etc etc fins ikke magisk, de er bare en av mange faktorer....

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Steroider, eller ikke?
« #43 : 08. mai 2010, 22:36 »
Det er bare tull. Det fins folk som har kjørt kurer som ville tatt livet av en ku eller to, som aldri ville fått en sånn fysikk. Det fins også folk som kan trene i et år uten andre forutsetninger eller hjelpemidler som ser bedre ut enn det der. Steroider, peptider, veksthormoner etc etc fins ikke magisk, de er bare en av mange faktorer....
Så lenge IQ'en til han som bruker det er større en skonummeret så er det på grensen til magisk, om ikke bedre. Spør en som bruker, så får du nok til svar at det ikke virker, da det vil sette hans fremgang/fysikk i et dårlig lys. (ingen insinuasjoner til deg, da jeg ikke aner hvem du er eller hvordan du ser ut)
Og til trådstarter; han kan nok ha klart å trene seg opp såpass uten å brukt steroider. Det finnes mangen på 18 som er atskillig større enn dette der...

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Steroider, eller ikke?
« #44 : 08. mai 2010, 22:48 »
Så lenge IQ'en til han som bruker det er større en skonummeret så er det på grensen til magisk, om ikke bedre.

I beg to differ. Det er selvfølgelig effektivt, det nekter jeg ikke for. Men det er ikke magisk. Historier om folk som har gått opp 10-15 kg muskler og mer på kur er misforståtte myter om folk med skyggelapper som spiser 6000 kalorier om dagen og tror de blir svære uten å bli feite.
Jeg mente ikke si at det ikke fungerer, for selvfølgelig gjør det det, men at noen tror at man automatisk blir Jay Cutler av å bole (som ukjentfornå på en klønete måte insinuerte) følte jeg for å avdramatisere dette.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!