Skrevet av Emne: Dusjing på treningsenter  (Lest 32151 ganger)

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: Dusjing på treningsenter
« #45 : 28. februar 2011, 18:04 »
Feil legning vil her si homofili! Den forstod du vel?

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Dusjing på treningsenter
« #46 : 28. februar 2011, 18:11 »
Feil legning vil her si homofili! Den forstod du vel?

Kanskje på tide og droppe Amerikansk High School fra 80 tallet holdningen og innse at det ikke finnes noen feil eller rett legning.  Jeg kjenner personer som er homofile og det er ikke noe feil ved dem.

Det sitter nok også mange homofile på dette forumet som leser dette, hvordan ville du likt det om folk mente DU hadde feil legning?

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Krabbatten

Sv: Dusjing på treningsenter
« #47 : 28. februar 2011, 18:14 »
Kanskje på tide og droppe Amerikansk High School fra 80 tallet holdningen og innse at det ikke finnes noen feil eller rett legning.  Jeg kjenner personer som er homofile og det er ikke noe feil ved dem.

Det sitter nok også mange homofile på dette forumet som leser dette, hvordan ville du likt det om folk mente DU hadde feil legning?
Hvis alle her i verden hadde blitt homofile, hva hadde da skjedd om 100år?...ingen fler igjen. Det er poenget.
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Dusjing på treningsenter
« #48 : 28. februar 2011, 18:21 »
Hva er 'feil' legning, om jeg tørr spørre? c:

Feil legning:
Homofili er betegnelsen på et individ der individet er tiltrukket av et annet individ med samme kjønn. Dette individet vil ikke kunne formere seg og vil derfor ikke kunne videreføre genene sine. Dette vil da sees på som en deffekt og vil ikke være fordelaktig i naturen på noen måte. Nå lever ikke vi lenger i naturen men i siviliserte samfunn der homofili aksepteres mer og mer.

Så teknisk sett er homofili "feil" men det er ingen grunn til tenke slik. Så lenge det ikke medfører noen negativer kan ikke jeg se noen grunn til at det skal være fordommer og sett ned på. Flere damer til meg å deg med "rett legning"

18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: Dusjing på treningsenter
« #49 : 28. februar 2011, 18:21 »
Så homofili er naturlig?

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Dusjing på treningsenter
« #50 : 28. februar 2011, 18:21 »
Hvis alle her i verden hadde blitt homofile, hva hadde da skjedd om 100år?...ingen fler igjen. Det er poenget.

Hva slags argumentering er dette?  Hva tror du sannsynligheten er for at alle i verden blir homofil?  Du bruker ett scenario som har en sannsynlighet som går mot null som del av ett argument??

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: Dusjing på treningsenter
« #51 : 28. februar 2011, 18:26 »
Min påstand er at "beviset" for at homofili er kultur fremfor natur er den ekstreme svingningen i antall homofile over lange tidsperioder.

Det er noe "feil" dersom det skulle være naturlig ettersom vi trenger å formere oss.

Det er vel hygenisk sett ikke det beste? (håper jeg slipper å forklare dette punktet nærmere?)

Sett i gang, prove me wrong!

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Dusjing på treningsenter
« #52 : 28. februar 2011, 18:30 »
Min påstand er at "beviset" for at homofili er kultur fremfor natur er den ekstreme svingningen i antall homofile over lange tidsperioder.


Tullsnakk.

Hvor mye homofili tror du det eksisterte i Nazi Tyskland under krigen?  Hvor mye homofili tror du det vil være om sannsynligheten er stor for og få juling eller bli drept om man kommer ut av skapet?

Det er ikke flere homofile nå enn før, det er bare mulig og komme ut av skapet uten og bli lynsjet.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Dusjing på treningsenter
« #53 : 28. februar 2011, 18:31 »
Min påstand er at "beviset" for at homofili er kultur fremfor natur er den ekstreme svingningen i antall homofile over lange tidsperioder.

Det er noe "feil" dersom det skulle være naturlig ettersom vi trenger å formere oss.

Det er vel hygenisk sett ikke det beste? (håper jeg slipper å forklare dette punktet nærmere?)

Sett i gang, prove me wrong!

Hvis homofili er unaturlig hvorfor finnes det da i naturen?

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Dusjing på treningsenter
« #54 : 28. februar 2011, 18:32 »
Hei,

Jeg har nettop meldt meg inn på et treningsenter her jeg bor og sitter og funderer på noe. De siste gangene har jeg ikke dusjet på treningsenteret etter trening og bare skiftet til de vanlige hverdagsklærne og heller tatt bussen hjem svett pga noe jeg selv er usikker på.
Det er kanskje et dumt spørsmål men, hvordan hadde dere reagert hvis en mann hadde dusjet på treningsenteret med en del arr på kroppen? Vi snakker om noen som er litt store som er på skulderne. Hadde dere hatt noe imot å sett det?
Jeg har dusjet på skolen når jeg gikk der etter gym, men nå har jeg en mental sperre som gjør at jeg ikke tør dusje på treningsenteret. Og jeg hater å må ta på meg rene klær og spasere i de svett og sitte på bussen med svettlukta.

Hva er deres tanke om dette? Takker for svar  Smiley
Mine arr ser ganske brutale ut, og har aldri opplevd at noen har reagert negativt på de, så bare dusj ivei!
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: Dusjing på treningsenter
« #55 : 28. februar 2011, 18:36 »
Finnes det blant dyr som blant mennesker? På samme måte med samme hensikt?Tror ikke det....

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: Dusjing på treningsenter
« #56 : 28. februar 2011, 18:38 »
Antallet homofile har svingt i mer åpne samfunn også og over lengre tid.

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Dusjing på treningsenter
« #57 : 28. februar 2011, 18:40 »
Finnes det blant dyr som blant mennesker? På samme måte med samme hensikt?Tror ikke det....

Homofili blant dyr er godt dokumentert

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behavior

Har du noen gang sett en mannlig gorilla som prøver seg på en annen mannlig gorilla?

Interessant nok så finnes gorillaen også der ja
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_mammals_displaying_homosexual_behavior

Utlogget Krabbatten

Sv: Dusjing på treningsenter
« #58 : 28. februar 2011, 18:41 »
Hva slags argumentering er dette?  Hva tror du sannsynligheten er for at alle i verden blir homofil?  Du bruker ett scenario som har en sannsynlighet som går mot null som del av ett argument??
Det er null sannsynlighet for det, men du er vel ikke så skrudd i huet at du ikke tar poenget? Slik utviklingen går for tiden blir det bare flere og flere slike vesner.
Vi er skapt for å kunne formere oss med det motsatte kjønn. Om du har problemer med å forstå det synes jeg du skal gå i en dyrepark eller forske rundt i naturen hvordan dyrene formerer seg. Har du noen gang sett en mannlig gorilla som prøver seg på en annen mannlig gorilla?
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Dusjing på treningsenter
« #59 : 28. februar 2011, 18:44 »
Finnes det blant dyr som blant mennesker? På samme måte med samme hensikt?Tror ikke det....

Var et program om dette for 2 år siden på nrk. Det er dokumentert homofili hos over 500 dyrearter.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!