Skrevet av Emne: Inntak av ZMA  (Lest 7279 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Inntak av ZMA
« #30 : 22. september 2004, 12:48 »


Kan du bevise at blandingsforholdet er så viktig?
Har sett flere si at det må være nøyaktig det anngitte forholdet, men har ennå til gode å se noen undersøkelser på dette.

Forholdet jeg nevner er vel det som er patentert så vidt jeg vet..... mer enn det kan jeg ikke si.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Inntak av ZMA
« #31 : 22. september 2004, 14:16 »


Kan du bevise at blandingsforholdet er så viktig?
Har sett flere si at det må være nøyaktig det anngitte forholdet, men har ennå til gode å se noen undersøkelser på dette.

Jeg kan av personlig erfaring si at det er viktig.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Hemulen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 271
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 271

SV: Inntak av ZMA
« #32 : 19. oktober 2004, 18:56 »
Leser på pakningen at det er viktig å ikke ta ZMA sammen med matvarer som er rike på kalsium. Hvor lenge må du vente med å innta ZMA etter du har spist et måltid med mye kalsium, f. eks 1 liter melk?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Inntak av ZMA
« #33 : 19. oktober 2004, 19:27 »
Jeg tar multivitaminer om morgenen og zma om kvelden, før det er bysselalle... Jeg vokser jevnt flere hundre gram i uka, sover som en baby, og drømmer som en syk syk mann!

( Inatt løp jeg rundt på en kombinert cruisebåt og bilferge og jaktet på sunnmøringer av alle ting....) Og jeg brukte aldri å huske drømmene mine før ZMA... Egentlig bør jeg vel slutte, for jeg er gal nok fra før av...

 8)

Utlogget Beachboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 102

  • Lead, Follow or get out of my way!
SV: Inntak av ZMA
« #34 : 19. oktober 2004, 19:51 »
He, he. Jeg også sover mye bedre etter at jeg begynnte med ZMA, og som du sier; drømmene er en historie for seg...  woot

Utlogget Nixon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 376

  • Drømmer og pågangsmot er en mektig kombinasjon.
SV: Inntak av ZMA
« #35 : 19. oktober 2004, 20:52 »
Er det noen bivirkninger ved bruk av ZMA?? hørt noe om større sjangs for acneutbrudd siden tilskuddet har innvirkning på hormonene (testosteron).??
"Obstacles don't have to stop you. If you run into a wall, don't turn around and give up. Figure out how to climb it, go through it, or work around it."

—Michael Jordan

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Inntak av ZMA
« #36 : 19. oktober 2004, 20:56 »
Med mindre man går opp i store doser over lang tid, har det ingen uheldige bieffekter. Kan gi litt kviser hos enkelte, og økt libido, men ikke noe voldsomt-testo-nivået øker ikke med mer enn ca 30 prosent i gjennomsnitt, alle andre forhold holdt konstant. Det er i og for seg en pen økning.

Utlogget Nixon

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 376
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 376

  • Drømmer og pågangsmot er en mektig kombinasjon.
SV: Inntak av ZMA
« #37 : 19. oktober 2004, 20:59 »
Okey. Vet det har vært diskutert om ZMA er "nødvendig" for ungdommer, men likevel, hva syns du?? Holder det ikke med kreatin og proteinpulver i tillegg til et godt kosthold når man skal bygge?? ZMA kan vel ikke ha SÅ mye å si??
"Obstacles don't have to stop you. If you run into a wall, don't turn around and give up. Figure out how to climb it, go through it, or work around it."

—Michael Jordan

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Inntak av ZMA
« #38 : 19. oktober 2004, 21:06 »
Okey. Vet det har vært diskutert om ZMA er "nødvendig" for ungdommer, men likevel, hva syns du?? Holder det ikke med kreatin og proteinpulver i tillegg til et godt kosthold når man skal bygge?? ZMA kan vel ikke ha SÅ mye å si??

For all del, de fleste gutter i puberteten og unge menn har et naturlig høyt testosteron-nivå. Selv for disse har gjennomsnittet en høyere t-verdi med ZMA enn tilsvarende grupper uten ZMA, men for å være helt ærlig hadde jeg ikke bekymret meg veldig over dette om jeg hadde vært 18. Ved tøffere trening og hard arbeidsbelastning, eller ved andre forhold som kan senke t-nivået, blir nok ZMA et mer nyttig tilskudd med alderen-veldig store forskjeller mellom individer her. Blir også et spørsmål om ambisjoner, økonomi etc...Som et rimelig alternativ for yngre kan man ta et multi-vitamin og -mineraltilskudd, selv om dette ikke vil ha så stor direkte virkning på t-nivået hos de fleste.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Inntak av ZMA
« #39 : 19. oktober 2004, 21:12 »


For all del, de fleste gutter i puberteten og unge menn har et naturlig høyt testosteron-nivå. Selv for disse har gjennomsnittet en høyere t-verdi med ZMA enn tilsvarende grupper uten ZMA, men for å være helt ærlig hadde jeg ikke bekymret meg veldig over dette om jeg hadde vært 18. Ved tøffere trening og hard arbeidsbelastning, eller ved andre forhold som kan senke t-nivået, blir nok ZMA et mer nyttig tilskudd med alderen-veldig store forskjeller mellom individer her. Blir også et spørsmål om ambisjoner, økonomi etc...Som et rimelig alternativ for yngre kan man ta et multi-vitamin og -mineraltilskudd, selv om dette ikke vil ha så stor direkte virkning på t-nivået hos de fleste.

18 åringer med hardfyll kanskje både fredag og lørdag hver helg, dårlig og mangelfullt kosthold sammen med vanligvis altfor mye trening. Er et par av disse gutta, og de har vel neppe det beste t-nivået?? De jeg har anbefalt zma til har fått veldig god effekt ut av det
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Inntak av ZMA
« #40 : 19. oktober 2004, 21:17 »


18 åringer med hardfyll kanskje både fredag og lørdag hver helg, dårlig og mangelfullt kosthold sammen med vanligvis altfor mye trening. Er et par av disse gutta, og de har vel neppe det beste t-nivået?? De jeg har anbefalt zma til har fått veldig god effekt ut av det

Denne kategorien trenger i hvertfall ZMA, gjerne tribulus i tillegg. Er som sagt enig i at også yngre kan ha signifikant effekt av ZMA-et av de tilskuddene jeg virkelig anbefaler, men mente det som et svar til Nixon-om man er 18, trener riktig, har meget godt kosthold, tar vanlige vitamin- og mineraltislkudd og holder seg unna fyll, så er kanskje ikke ZMA kritisk. Min personlige mening er at om man drikker seg full mer enn hver 14. dag, så lider framgangen.

Utlogget MagnusF

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 251
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 251

SV: Inntak av ZMA
« #41 : 01. mars 2005, 00:19 »
Leser på pakningen at det er viktig å ikke ta ZMA sammen med matvarer som er rike på kalsium. Hvor lenge må du vente med å innta ZMA etter du har spist et måltid med mye kalsium, f. eks 1 liter melk?
fordi kalsium gjør at opptaket av sink blir dårlig.

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: Inntak av ZMA
« #42 : 01. mars 2005, 21:06 »
Har ikke lest gjennom hele posten (har ikke tid no), men jeg kjører dette:

25 mgram zink
500 mgram magnesium
12 mgram vitamin b6

Alt er "hjemmelagd". Kjøpt hver for seg...
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
SV: Inntak av ZMA
« #43 : 15. mai 2005, 21:51 »
Fikk 2 maaneders forbruk for $10, og saa ingen grunn til aa kjoepe det hver for seg og mikse osv. Hvor mye koster ZMA i norge? Burde jeg handle inn foer jeg drar? Tongue

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Inntak av ZMA
« #44 : 15. mai 2005, 21:56 »
Om du får det for 10 $ så handle med deg det du klarer......
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!