Skrevet av Emne: MaRiAnNe's livstegn  (Lest 214670 ganger)

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
poseringen var da vel ikke så altfor gæli den vel. fin rygg! Smiley
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Axis

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 220
  • Honnør: 105
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 220

  • I can accept failure,but I can't accept not trying
Ser veldig bra ut det her, virkelig imponerande  Bow
Er vel på tide at eg og hiver ut ein treningslogg etter kvart Deal
If your arms are bigger than your legs than you have to think about doings some squats.

Min logg

Utlogget Lunah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 935
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 935

  • Pingle
Ser veldig bra ut Marianne :-) Du er en av de mange jeg beundrer her på TF, helt klart! Stå på!

Lunah

Utlogget småen1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 315
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 315

  • Prøver 105 kg med litt skjevt grep
Jeg skulle til å skrive før var du bare tynn og pinglete nå har du mye mere muskler og komme til å se mye mer definert ut ved samme vekt ifjor ved Treningsforum open.

Det er utrolig flott at du legger ut bildet fra etter din graviditet for å vise at du virkelig har jobbet. All honnør for din innsats og denne loggen. jeg håper jeg er i Norge når du stiller! Da skal det heies!


Utdannet til styrke og ernæringsinstruktør i QFAC (Qld. Australia)

Nordisk mester benkpress senior 2005,    EM bronse i senior benkpress 06. Benkpers 125 kg.

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Dæven steike Marianne!! Det var forandring ja!! Shocked

Satt ut ja, jeg ble satt ut av at det faktisk er 2 år siden. De 2 årene har gått veldig fort!! Wink

Nå ble jeg enda mer inspirert til å produsere noen bra "etter" bilder til min egen logg eller kanskje det må bli bildeprofil på meg også??

Jeg har 30 mai som foreløpig måledato jeg, så det blir ikke noe før den tid uansett blush

Flink jente du Marianne!!! Smile
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

poseringen var da vel ikke så altfor gæli den vel. fin rygg! Smiley

tja, poseringe sitter bedre enn før iallefall.. Takk for kompliment! Cheesy

Ser veldig bra ut det her, virkelig imponerande  Bow
Er vel på tide at eg og hiver ut ein treningslogg etter kvart Deal

Takk,takk! Ja, hiv ut en profil du også.. turde ikke med en gang jeg heller, men fant jo fort ut at det ikke var noe farlig!!

Ser veldig bra ut Marianne :-) Du er en av de mange jeg beundrer her på TF, helt klart! Stå på!

Lunah

Takk Lunah! Du får fortsette å stå på fremover du også! Skulle ønske jeg hadde begynte med styrke så tidlig i alder som du gjorde!!

Jeg skulle til å skrive før var du bare tynn og pinglete nå har du mye mere muskler og komme til å se mye mer definert ut ved samme vekt ifjor ved Treningsforum open.

Det er utrolig flott at du legger ut bildet fra etter din graviditet for å vise at du virkelig har jobbet. All honnør for din innsats og denne loggen. jeg håper jeg er i Norge når du stiller! Da skal det heies!

hehe.. ja, var tynnere og mer pinglete før enn nå.. men før det var jeg dvaskete og ehhh..pinglete.. Ikke noe muskler da iallefall! Wink

Takk for honnør for innsats og arbeid.. Da jeg var på mitt største fant jeg ut at dette er ikke slik jeg trives med å være. Da var det bare en ting å gjøre.. Gikk fra å trene 0 ganger i uka til å trene 5 ganger i uka, plus at jeg la oss kostholdet HELT!! Sånnt gir resultater!!
Hvis jeg stiller en gang setter jeg stooor pris på all heing og oppmuntring..
Takk for støttet, Småen1!!

Dæven steike Marianne!! Det var forandring ja!! Shocked

Satt ut ja, jeg ble satt ut av at det faktisk er 2 år siden. De 2 årene har gått veldig fort!! Wink

Nå ble jeg enda mer inspirert til å produsere noen bra "etter" bilder til min egen logg eller kanskje det må bli bildeprofil på meg også??

Jeg har 30 mai som foreløpig måledato jeg, så det blir ikke noe før den tid uansett blush

Flink jente du Marianne!!! Smile

yepp, er 2 år siden nå i mai siden vi begnte å henge sammen.. På en side virker det som vi akkurat ble sammen, men på den andre siden kjenner jeg han så sinnsykt godt at det virker som vi har vært sammen for ever!
Du er så snill og go, Merete! Du får lage deg en profil etterhvert du også.. moro å ha bilder å sammenlikne med iallefall!

Snart-helg klemmer fra Marianne
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

janne

  • Gjest
Skjønner ikke hvorfor du sier at du vil ha MIN rygg når DIN ser slik ut! Ryggen din er utrolig FLOTT! Og på dette bildet ser du de virkelige forandringene.....det er mer enn tydlig at du har annlegg for å bygge rygg Smiley

Utlogget Mariann

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 460
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 460

Det va jo sinnsyke forandringer. All honnør til deg, her er jenta som har jobbet  Gull

Håper jeg også får like flat mage etter jeg (forhåpentligvis) har fått unger Smiley
Medlem av Foreningen for å Bevare Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

Utlogget KenMan

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

  • Train Hard , or go home
Ryggen er knallbra den Super Marianne, det er bare han i bakgrunnen som ikke gidder å knipse bilder, og holde et kamera pluss knipse av ryggen mens man flekser, det er ikke lett, hehee;)
-Ken


Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Skjønner ikke hvorfor du sier at du vil ha MIN rygg når DIN ser slik ut! Ryggen din er utrolig FLOTT! Og på dette bildet ser du de virkelige forandringene.....det er mer enn tydlig at du har annlegg for å bygge rygg Smiley

Klart jeg vil ha din rygg når min ser slik ut.. Må bare trene ørten ryggøkter til først.. Wink  Markløft Da jeg begynte å trene styrke tror jeg det var bein og rygg jeg først merket resultater på, så håper du har rett angående det å bygge rygg.. Ingenting er nemlig penere en enn flott rygg, synes nå jeg..

Det va jo sinnsyke forandringer. All honnør til deg, her er jenta som har jobbet Gull
Håper jeg også får like flat mage etter jeg (forhåpentligvis) har fått unger Smiley

Jge hadde et dårlig treningsgrunnlag før jeg ble gravid, så klarte jeg å få flat mage etterpå klarer garantert du det også!
Lønner seg å ha grunnlaget der fra før av.. Blir nok lettere da!

Ryggen er knallbra den Super Marianne, det er bare han i bakgrunnen som ikke gidder å knipse bilder, og holde et kamera pluss knipse av ryggen mens man flekser, det er ikke lett, hehee;)
-Ken

Hey.. jeg er super Marianne!!!  Grin
Takk for det Super-Kenneth!!! ( du er bare snill fordi det jeg fortalte deg i går du.. Wink ) hihi..

Det er faktisk Sondre som har tatt bilde da.. ikke jeg.. Wink

Nå er det faktisk helg!!  Dance

Marianne
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Annbjørg

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

Jeg har bare ên ting å si: WOW! Er veldig imponert over deg.

Utlogget mocca.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 562
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 562

  • monica---er meg det.
Synes du ser kjempe bra ut...flink på deff også, gid det var meg....er matvrak til gangs..
Lykke til videre:)
Personlig trener
182 cm liten pike
Max i benk 2 * 65 kg

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Utrolig morsomt med før-etter bilder Marianne!

Kjempebra jobbet, skulle ønske jeg hadde før og etter-bilder på samme måte. Det er ganske utrolig hvor mye kroppen forandrer seg på noen år, uten at man helt legger merke til det.

Synes det ser ut til å være ganske mye muskler på deg nå, rydden din er ihvertfall veldig flott! Lykke til med deffen og ha en god dream-is-dag imorgen Wink
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Marianne

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 683
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 683

Isolde: Ja, den første før-bilde tror jeg er det eneste av meg med så lite klær det året..  blush Likte ikke å bli tatt bilde av, men jeg er glad nå for at jeg har et slik bilde slik at jeg har noe å sammenlikne med.
Når man ser kroppen sin hver eneste dag legger man ikke så stor merke til forandringene, tror jeg..   
I morgen blir det nok dream-is ja.. stor fare for det iallefall.. Denne uken har gått så utrolig fort at jeg enda ikke har planlagt hva jeg skal spise i morgen.. sist uke visste jeg det allerde på onsdag! hehe.. ( hey.. jeg fikk ditt innlegg nr.1000!! )

Mocca: matvrak vet jeg alt om.. er ikke uten grunn jeg la på meg over 10 kg fra sommeren og frem til je begynte på deff nå.. Er kun 1 grunn det; masse mat!! Wink

Annbjørg:  blush tusen takk! du er snill!!
Personlig trener & kostholdsveileder ved Family Sports Club , Fredrikstad

Og stolt eier av "Butikken for deg som trener":
ej-shop.no
Gasp, Better Bodies, Danlab nutrition, Nutrisport, All American, EFX, Best Body Nutrition

Blogg: Mariannekroghbjerke.blogspot.com

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Du ser bra ut, Marianne!

Men... om jeg i det hele tatt skal driste meg til å utsette noe på noe her, så må det være det at du kaller deg selv feit, og kaller de ekstra kiloene du liksom har for fett. I mitt hode så blir det feil å gjøre det slik når man ser såpass bra ut som det du gjør. Hva skal da mennesker som virkelig sliter med ekstra fett kalle seg om slike som deg kaller seg selv for feite?

Bare en liten tanke fra meg....

Smiley
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!