Skrevet av Emne: "Menn" fra Oslos vestkant.....  (Lest 89445 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #480 : 20. oktober 2005, 19:45 »
Jeg tror jeg skal begynne å bruke en fellesbetegnelse på alle de like guttene med pannebånd, lik frisyre, rosa klær, småfeminin ørepynt og spisse sko.

"Garnison Oslo-vest" hadde kanskje passet bra. De er jo så like uansett der de så kjekt sprader rundt i "kjeledressene" sine....

Irritasjonsmomentet er dog når de herjer rundt i en vill rus på byen med en "rocka" t-skjorte med et bandnavn de aldri har hørt om... Ser jeg en med vestkant-oslo-stil som spotter Foo Fighters ved å bruke en t-skjorte med deres navn på under en mønstret sølvfarget jakke, ja da blir det spetakkel! Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget fiskebein

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 115
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 115

  • utlegg 54
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #481 : 20. oktober 2005, 21:36 »
jeg mener at vestkantfolk ikke kan for at de virker så sossete og krekslige i oppførselen.det er foreldrene sine feil som sørger for at de får alt de peker på.mange vestkantfolk vet ikke bedre.når foreldrene kun tenker på bling bling hele tiden,så blir ungene helt like.men den gjennomsnittslige urbane nordmann er ikke et hakk bedre,som ser ned på en bonde pga at han bestandig er skitten.jeg vet ikke hva som er best av en konstant skitten bonde eller en sossete kaffelattedrikkende vestkantsoss,men jeg vet hvem som provoserer meg mest hehe.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #482 : 21. oktober 2005, 10:05 »
jeg vet ikke hva som er best av en konstant skitten bonde eller en sossete kaffelattedrikkende vestkantsoss,men jeg vet hvem som provoserer meg mest hehe.

det er den føkkings bonden! vask deg for faen!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #483 : 21. oktober 2005, 10:36 »
jeg mener at vestkantfolk ikke kan for at de virker så sossete og krekslige i oppførselen.det er foreldrene sine feil som sørger for at de får alt de peker på.mange vestkantfolk vet ikke bedre.når foreldrene kun tenker på bling bling hele tiden,så blir ungene helt like.men den gjennomsnittslige urbane nordmann er ikke et hakk bedre,som ser ned på en bonde pga at han bestandig er skitten.jeg vet ikke hva som er best av en konstant skitten bonde eller en sossete kaffelattedrikkende vestkantsoss,men jeg vet hvem som provoserer meg mest hehe.

At en bonde er skitten _kan_jo skyldes at han faktisk jobber hardt og ordentlig, da. En hardtarbeidende bonde har usigelig mye mer verdighet enn en metroseksuell sminkedokke.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #484 : 21. oktober 2005, 10:40 »
At en bonde er skitten _kan_jo skyldes at han faktisk jobber hardt og ordentlig, da. 

Hva legger du i "ordentlig" her egentlig ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #485 : 21. oktober 2005, 10:46 »
Tja; at han gjør en skikkelig jobb, uten å ta hensyn til at han blir skitten i prosessen?

nann-rosita

  • Gjest
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #486 : 21. oktober 2005, 10:50 »
herregud så mye fordommer.
Her inne er det flere som klager påat man blir kalt bolere , treningsnarkis osv... men å hetse "vestkant gutta" gjør dere.

Vi lever da jaggu i et fritt land, har lov å kle oss som vi ønsker, enten det er i rosa skjorte og rosa joggesko , eller "bolerbukse" og lycra skjorte som viser musklene når man flekser litt .....

Jeg blir oppgitt over hvor selvgode mange er .

 joda, kan jaggu meg være det selv , men har erfart at klærne  og bling bling faktisk kan skjule man en god fyr , som hverken er høy på pære, snobbete eller tror de er noe.
faktisk er de fleste selvgode, snobbete og rosa gutta ofte de som gjerne VIL være vestkantsgutt, mens de ordntlige gutta faktisk driter ikke den såkalte uniformen .

ærlig talt gutter , skjærpings !!
 No no
Heller en vestkant snobb , enn en fordomsfull ikke-tilhørende-verken-øst-eller-vest-kar!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #487 : 21. oktober 2005, 10:53 »
Tja; at han gjør en skikkelig jobb, uten å ta hensyn til at han blir skitten i prosessen?

Så mao. sier du at slike som meg aldri gjør et ordentlig arbeid fordi vi aldri blir skitne, men sitter i dressen vår med telefonen som viktigste arbeidsredskap ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #488 : 21. oktober 2005, 10:54 »
Jeg tror jeg skal begynne å bruke en fellesbetegnelse på alle de like guttene med pannebånd, lik frisyre, rosa klær, småfeminin ørepynt og spisse sko.

"Garnison Oslo-vest" hadde kanskje passet bra. De er jo så like uansett der de så kjekt sprader rundt i "kjeledressene" sine....

Irritasjonsmomentet er dog når de herjer rundt i en vill rus på byen med en "rocka" t-skjorte med et bandnavn de aldri har hørt om... Ser jeg en med vestkant-oslo-stil som spotter Foo Fighters ved å bruke en t-skjorte med deres navn på under en mønstret sølvfarget jakke, ja da blir det spetakkel! Smiley

Hvem i helvete er Foo Fighters?
Gloria in Excelsis Deo


nann-rosita

  • Gjest
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #489 : 21. oktober 2005, 11:35 »
Så mao. sier du at slike som meg aldri gjør et ordentlig arbeid fordi vi aldri blir skitne, men sitter i dressen vår med telefonen som viktigste arbeidsredskap ?

øh... nei , du gjør jo ingen jobb da... bare sitter å ser pen ut i dress...  Erter .. ¨

Neida, man kan bli litt provosert ja

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #490 : 21. oktober 2005, 11:37 »
Så mao. sier du at slike som meg aldri gjør et ordentlig arbeid fordi vi aldri blir skitne, men sitter i dressen vår med telefonen som viktigste arbeidsredskap ?

Nei, hvordan i all verden kom du frem til noe slikt? Horribel tolkning.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #491 : 21. oktober 2005, 11:42 »
Nei, hvordan i all verden kom du frem til noe slikt? Horribel tolkning.

Ehh... nei, det var horribelt skrevet av deg i utgangspunktet, og en tolkning som låhelt klart opp i dagen.

Mer presisjon i språket. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #492 : 21. oktober 2005, 11:50 »
Ehh... nei, det var horribelt skrevet av deg i utgangspunktet, og en tolkning som låhelt klart opp i dagen.

Mer presisjon i språket. Smiley

Jeg skrev: "At en bonde er skitten _kan_jo skyldes at han faktisk jobber hardt og ordentlig, da.  ".

Hvordan får du dette til å bli "Folk i dress gjør ikke en skikkelig jobb"?  LSD i morgenkaffen?

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #493 : 21. oktober 2005, 11:54 »
Basert på hvordan du definerte ordentlig arbeid.

Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

SV: "Menn" fra Oslos vestkant.....
« #494 : 21. oktober 2005, 11:55 »
herregud så mye fordommer.
Her inne er det flere som klager påat man blir kalt bolere , treningsnarkis osv... men å hetse "vestkant gutta" gjør dere.

Vi lever da jaggu i et fritt land, har lov å kle oss som vi ønsker, enten det er i rosa skjorte og rosa joggesko , eller "bolerbukse" og lycra skjorte som viser musklene når man flekser litt .....

Jeg blir oppgitt over hvor selvgode mange er .

 joda, kan jaggu meg være det selv , men har erfart at klærne  og bling bling faktisk kan skjule man en god fyr , som hverken er høy på pære, snobbete eller tror de er noe.
faktisk er de fleste selvgode, snobbete og rosa gutta ofte de som gjerne VIL være vestkantsgutt, mens de ordntlige gutta faktisk driter ikke den såkalte uniformen .

ærlig talt gutter , skjærpings !!
 No no
Heller en vestkant snobb , enn en fordomsfull ikke-tilhørende-verken-øst-eller-vest-kar!


Hehe, så (stereotype) vestkangutter er synonymt med "ordentlige" gutter? Er det å ha normative meninger om norske kjønnsrollemønstere det samme som å være fordomsfulle og selvgode? Er vestkansgutter kjent for å være veldig fordomsfrie? Her lirer du av deg mye rart.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!