avstemning
Spørsmål: Skal jeg bli norsk statsborger i 2006?  (Avstemning er avsluttet: 08. desember 2005, 11:40)
Ja seff! - 19 (82.6%)
Nei ikke f**n - 3 (13%)
Pakk sammen sakene dine og flytt hjem til sverige - 1 (4.3%)
Stemmer totalt: 22

Skrevet av Emne: Linda: back from the dead  (Lest 140206 ganger)

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #915 : 02. august 2006, 22:53 »
Hmmm....jeg liker ikke dette Lars Edvin...du er i ferd med å bli en tøffelhelt:)
Du burde selvsagt beholdt skjegget Smiley


Han får ju ikke noe skikkelig skjegg uansett da Wink bare sånt som stikker og er færlt, så det er like bra det er borte :Smiley

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #916 : 03. august 2006, 00:45 »
Hmmm....jeg liker ikke dette Lars Edvin...du er i ferd med å bli en tøffelhelt:)
Du burde selvsagt beholdt skjegget Smiley


Så lenge det er det nærmeste jeg kommer å være "Helt" så er synes jeg det er helt ok  Wink
Du er jo også en tøffelhelt. Det er jeg helt sikker på at du er.
Og det kommer til å vise seg ved første anledning
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


silentk

  • Gjest
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #917 : 03. august 2006, 00:47 »
Jeg er en tøffel og stolt av det Tongue

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #918 : 03. august 2006, 16:54 »
Idag har jeg vært i begravelse til naboen min, og det bringer fram endel tanker som jeg må få ut på en eller annen måte.
Naboen min kjørte i hjel seg på motorsykkel fredag i førrige uke. Han ble bare 51 år, og etterlatte seg kone og tre barn. Ene datteren er like gammel som meg, og jeg kjenner henne ganske så godt, vi gikk sammen til skolen i to år. Yngste datteren er 15 år, og ble konfirmert i mai..
Han rakk aldri å se barna sine bli gift, og han rakk aldri å bli bestefar. Jeg har alltid syntes at de som er over 50 år er gamle, men nå så ser jeg at det var så mye han ikke rakk i livet. Det hele er bare tragisk.. Jeg kan bare tenke hvordan jeg hadde følt det hvis det var en av mine foreldre. Når vi satt i kirken idag så var det så mange tanker som surret rundt i hodet mitt. Det eneste man er sikker på i livet er at man blir født og at man dør, alt i mellom er en gave. Man har medgang og motgang i livet, det er noe alle kjenner til, men det er så utrolig viktig at vi setter pris på de lykkelige stundene og tar vare på de gode minnene. Man vet aldri hvor kort eller langt livet vil være, derfor er det så viktig at vi tar godt vare på hverandre, og minner våre nærmeste på hvor mye de betyr for oss, hvem vet, i morgen kan det være for sent.
Jeg vet ikke om noen av dere kommer til å bli berørt av dette, men jeg håper i alle fall at noen kanskje får seg en tankevekker. Ikke sett livet på spill unødvendig, men samtidig må dere leve livet fult ut. Det er vanskelig å finne en mellomting, men man lever bare en gang, og man bør nyte det. Jeg ser det slik at det er bedre å angre på ting man har gjort enn på ting man aldri fikk gjort.
Og til dere som er mye ute og kjører langs veiene, kjør forsiktig! Ikke bare tenk på at dere synes det er morro å kjøre fort, men tenk på at dere faktisk kan møte noen, og at denne noen er en ektefelle, en foreldre, en sønn eller datter. Bry dere om dem rundt dere, og fortell deres nærmeste hvor mye dem betyr for dere og hvor stor pris dere setter på dem.
Så, Lars, jeg er utrolig glad i deg kjæresten min, jeg kan ikke få sagt det ofte nok! Og nå skal jeg gå og fortelle familien min hvor uendelig mye de betyr for meg..

Klem, Linda

nann-rosita

  • Gjest
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #919 : 03. august 2006, 17:09 »
Søte søte lillelinda.

Selvfølgelig får folk en tankevekker av slike innlegg.

Man er generelt for dårlige til å si man er glade i noen, og av og til kan det være for sent. Jeg har en fast "rituale" hver morgen og kveld; sier alltid "God morgen , vennen min" til bella, og sier ALLTID "glad i deg" til henne før hun stikker på skolen, til venninner eller går å legger seg om kvelden.. Dette har vi begge gjort siden  hun var bitteliten. Hun er det kjæreste jeg har , og det er jeg nøie på at hun vet.

Når det kommer til ting man aldri rakk; jeg mista min store kjærlighet  en trafikkulykke i 1998. Men jeg er glad for at han visste hvor mye han betydde for meg, for mine siste ord var faktisk "jeg elsker deg". Vi hadde snakka om å gifte oss det året, nemlig nyttårsaften. Og det var en god del ting som måtte fikses hos hver av oss på personlige plan. Men han døde en måned før . Sjebnen kan være fæl noen ganger, men vi skal huske at de vi har rundt oss , har vi bare til lånt en tilmålt tid. Og det er viktig at man tar vare på hverandre , for alle har en "strek" i boka , og man kan ikke viske det ut....


Håper du ikke tenker og grunner for mye. Livet går videre , selv om man føler seg låst og ganske fortvilet når slike ting skjer.

Stor klem fra meg

Nann-Rosita

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #920 : 03. august 2006, 17:14 »
Jeg er en tenker, og har alltid vært. Og jeg blir veldig lett berørt av ting. Når jeg vet hvor vondt de har det, så kan jeg ikke hjelpe at jeg blir ille berørt. Jeg vet at livet går videre, men slike ting er bare så utrolig meningsløst. Men man skal vel ikke se etter en mening med alt, noen ting kanskje bare skjer. Uansett, så fikk det meg til å tenke veldig mye på alle jeg bryr meg om, så det kom noen positivt ut av det hele i alle fall Smiley

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #921 : 03. august 2006, 22:36 »
Dagens litt ufrivillige trimøkt

Løp for å rekke bussen - rakk såklart ikke bussen - vurderte å vente en time på neste buss - gikk hjem med tung bag og nesten bare oppoverbakke, ca 30min (fra lerkendal til steinan) - kjempesliten og meget svett og svært sulten! Smiley

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #922 : 07. august 2006, 20:49 »
Dagens trim på KK67 Smiley

Frontbøy
20kgx8
20kgx8
25kgx8
20kgx8

Utfall på kloss
6kg hantler x12 - 4 sett

Hantelpress
10kgx10 - 3 sett

Bakside skuldre
10kgx10 - 3 sett

Utside skuldre
5kgx8 - 3 sett

Kommentar: alltid like kos på KK Grin Surret Skjønnheten også, så det ble litt underarmstrim også Wink hun hadde et meget pent løft på 75kg.

Utlogget Cochise

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 234
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 570

  • By the power of Greyscull!
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #923 : 07. august 2006, 21:40 »
du må ikke kalle meg skjønnheten  woot

jeg kom på at jeg er borte neste uke, så du trenger ikke ta med noe til meg da likevel.

takk for surring, jeg er meget fornøyd.
kk67

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #924 : 08. august 2006, 16:56 »
Dagens trim

Markløft
50kgx8 - 4 sett

Nedtrekk, på kne
25kgx8 - 3 sett

Latrowing
30kgx8 - 3 sett

Hammercurl
6kgx10 - 3 sett

Preachers curl
4kgx10 - 3 sett

Kommentar: Kort og grei økt Smiley toppers form idag, merker jeg har bra av å trene med lette vekter. Og så har jeg så godt selskap :Smiley

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #925 : 13. august 2006, 22:46 »
*sukk* en pike må få lov til å drømme ikke sant :Smiley








nann-rosita

  • Gjest
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #926 : 13. august 2006, 22:49 »
jepp , lov å drømme!!

Når blir det bryllup da? regner med du ikke ser på slike nydelige kjoler uten grunn Wink

Likte siste meget meget godt og nest siste..


Nann

Utlogget Cochise

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 234
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 570

  • By the power of Greyscull!
SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #927 : 13. august 2006, 22:49 »
hehe. er du forelska eller?  :Smiley

noen ganger lurer jeg på om jeg mangler noen vesentlige jenteegenskaper.

det jeg egentlig skulle spørre om var hvor gammel du er? og når du kommer tilbake til kk67? jeg blir som sagt borte denne uka, men er tilbake mandag.
kk67

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #928 : 13. august 2006, 22:59 »
hehe, det blir vel ikke bryllup med deg første (eller hva kjære?? Wink ) jeg kikker mest fordi jeg kjeder meg, og har servert i sååå mange bryllup i år, og jeg har svært lyst til å hete linda josefine samnøy Wink men, jeg er ju bare 21 Tongue så min tid kommer vel den med..

denne er forresten en av mine favoritter



cochise: jeg er da 21, som jeg skrev oppom, og når jeg kommer til kk neste gang er jeg ikke sikker på.. kanskje den mandagen når du er tilbake Smiley

Utlogget LilleLinda

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 339
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 339

SV: Prøver å se bra ut i bikini..
« #929 : 13. august 2006, 23:07 »
hvis noen skal ha en kake så var dette en genial side  biggrin *mmmm kake*

http://www.eventyrkaker.no/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!