avstemning
Spørsmål: bruker du eller har du brukt anabole steroider?
Ja
Nei

Skrevet av Emne: Bruker DU anabole steroider?  (Lest 36593 ganger)

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #45 : 25. mai 2006, 22:33 »
Ja det må dere bare gjøre,men til en opplysning er det verken ulovlig eller straffbart å bruke denne drakten/draktene under organisert trening/konkurranse,det samme gjelder kjøp og salg. Erter

Det er ikke ulovlig å kjøpe anabole steroider, det er ikke ulovlig og bruke anabole steroider, og bruke anabole steroider i organisert idrett er heller ikke ulovlig  biggrin
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget burgermannen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #46 : 25. mai 2006, 22:33 »
du har mange gode poeng hitman! hvis man boler for å komme i form har man starta en kamp man må tape. og skjønner ikke vitsen med å ofre psykisk og fysisk helse,for å vinne en trøtt pokal man har betalt for selv.

Utlogget Lunah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 935
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 935

  • Pingle
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #47 : 25. mai 2006, 22:40 »
Jeg har aldri brukt - og kommer aldri til å bruke - doping. Synes innlegget ditt var bra HITman! Smiley

Utlogget Eivind1990

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 788
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 788

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #48 : 25. mai 2006, 22:48 »
Veldig mange intresante innlegg her, men ikke glem at "hoved-delen av denne topic'en er avstemningen..

Men, det snakkes om hvor farlig doping er og hvilke bivirkninger det har osv..
her er en film om bruk vs missbruk av anabole steroider
http://www.elitefitness.com/articledata/hbosteroids/HBO-Real-Sports-steroid-special.avi

(innstruks: høyreklikk, lagre mål som!)
KB: 110kg x 6
BP: 90kg x 3
ML: 140kg x 5
Loggbok

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #49 : 25. mai 2006, 22:58 »
(1) *Frykt for psykologisk avhengighet - etter endt kur forsvinner mesteparten av massen, og mange ender derfor med å være "på" omtrent hele livet - en lite lystig tanke
(2) *Økonomi - bol er dyrt
(3) *Jeg oppnår de resultatene jeg ønsker meg uten bruk av bol, og jeg har uansett ingen ambisjoner om å konkurrere i IFBB
(4) *Ønske om å være et "reint" forbilde for andre, å kunne si at jeg har oppnådd mine resultater gjennom trening og kosthold only

1. Har du lest om bridging eller pct  dry
2. Denne kan jeg jo vertfall ikke dra langt før jeg blir bannet... men  dry dry
3. Helt enig, det er din kropp og ditt valg. Bra standpunkt  2thumbsup
4. Hvor mange hadde funnet det ut vist du hadde brukt aas?  dry Så og si alle semi-proffe byggerne i Norge er jo fulle av steroider, hvor mange av dem inrømmer det? Og hvor mange av dem er forbilder for småkids? Kansje det som er problemet, mangel på folk som innrømmer det og forteller det slik det er. Thorvildsen tar whey og Stellander tar zma  dry dry
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #50 : 25. mai 2006, 23:01 »
4. Hvor mange hadde funnet det ut vist du hadde brukt aas?  dry Så og si alle semi-proffe byggerne i Norge er jo fulle av steroider, hvor mange av dem inrømmer det? Og hvor mange av dem er forbilder for småkids? Kansje det som er problemet, mangel på folk som innrømmer det og forteller det slik det er. Thorvildsen tar whey og Stellander tar zma  dry dry
Dette er å så tvil om folk!! Deal
Hvis du ikke har bevis for bruk/missbruk,så la vær!! Angry
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #51 : 25. mai 2006, 23:02 »
Dette er å så tvil om folk!! Deal
Hvis du ikke har bevis for bruk/missbruk,så la vær!! Angry

Send meg en PM da vel så slipper jeg og bryte noen forumregler
Btw... Ronnie Coleman tar jo bare Cell-Tech  dry
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #52 : 25. mai 2006, 23:05 »

Denne her... Vel. Jeg er ikke pro doping, men jeg kjenner faktisk noen i kategorien "torpedo" og vit følgende:
Sitter du i avhør, for å ha skutt, knivstukket eller hugget av legemsdeler på noen for penger vil du gjøre ALT for mildere straff.
Folk som sier "Jeg ble gal av aas" prøver å hevde sinnsyk i gjerningsøyeblikket, og har her noe å unnskylde seg med.

I noen grad må en jo være sinnsyk for å hugge av noen uansett hva, men det er ikke AAS sin feil. Ofte glemmer de å nevne det grammet med amfetamin de tok for jobben, cocainen de bruker på fest, og at de bare bruker aas for å bli sterkere, og slå hardere.

De bruker stimulanter (amf. cola, div.morfinpreparater) for å tåle smerte, i tilfelle "offeret" gir motstand..

Kombinasjonen aas og narko lager følgende:
Store, fæle, aggressive*(merk. AMFETAMIN), semi psykotiske mennesker, som så å si ikke kjenner det om du slår dem med et brekkjern.

Jeg prøver ikke å "ufarligjøre" aas, men husk at når det gjelder torpedoer, og TRO MEG, når jeg sier jeg kjenner noen av verstingene, er ikke aas alene faktoren som gjør dem slik dem er. PENGENE gjør dem slik

L

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #53 : 25. mai 2006, 23:08 »
Ja hva er det folk ikke gjør for penger??
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #54 : 25. mai 2006, 23:10 »
Denne her... Vel. Jeg er ikke pro doping, men jeg kjenner faktisk noen i kategorien "torpedo" og vit følgende:
Sitter du i avhør, for å ha skutt, knivstukket eller hugget av legemsdeler på noen for penger vil du gjøre ALT for mildere straff.
Folk som sier "Jeg ble gal av aas" prøver å hevde sinnsyk i gjerningsøyeblikket, og har her noe å unnskylde seg med.

I noen grad må en jo være sinnsyk for å hugge av noen uansett hva, men det er ikke AAS sin feil. Ofte glemmer de å nevne det grammet med amfetamin de tok for jobben, cocainen de bruker på fest, og at de bare bruker aas for å bli sterkere, og slå hardere.

De bruker stimulanter (amf. cola, div.morfinpreparater) for å tåle smerte, i tilfelle "offeret" gir motstand..

Kombinasjonen aas og narko lager følgende:
Store, fæle, aggressive*(merk. AMFETAMIN), semi psykotiske mennesker, som så å si ikke kjenner det om du slår dem med et brekkjern.

Jeg prøver ikke å "ufarligjøre" aas, men husk at når det gjelder torpedoer, og TRO MEG, når jeg sier jeg kjenner noen av verstingene, er ikke aas alene faktoren som gjør dem slik dem er. PENGENE gjør dem slik

L

Honnør for den Lars Helge, endelig noen som sier det slik det er!  2thumbsup Deal
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #55 : 25. mai 2006, 23:11 »
Honnør for den Lars Helge, endelig noen som sier det slik det er! 2thumbsup Deal

Thanx Oddi:)

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #56 : 25. mai 2006, 23:19 »
Jeg har alderig brukt, kommer heller alderig til å bruke. Men jeg har ikke noe i mot at andre bruker.
En ting som jeg ikke skjønner er den "vanlige mannen i gata" sitt synspunkt. Tenkt hvor mange som drikker seg drita hver helg, helg etter helg. Dette synes alle er helt greit, men hvis en person ønsker å bygge kroppen sin, da er dette uglesett. Det er helt klart en sjanse å ta og drive med AAS, men tenk over den sjansen du tar hver dag når man setter seg inn i en bil.
Passion trumps fucking everything!

Utlogget taurus79

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

SV: Bruker DU anabole steroider?
« #57 : 25. mai 2006, 23:22 »
Jeg boler ikke og har aldri gjort det, men jeg røyker,snuser, og drikker en del. Jeg kunne med andre ord slutta med alt det og begynt med bol og vært like sunn eller ikke som jeg er i dag.  Litt komisk at en svær boler sitter på en fest å forteller hvor dum personen ved siden av er som røyker, drikker og bare blir feitere og feitere og kommer til å dø av det.
Legger ut om sin disiplin med maten og hvor mange timer som går med til trening, når han i virkeligheten er den eneste i rommet som til de grader setter skaperverket på en prøve.

Som sagt, jeg har aldri prøvd og tviler på at jeg kommer til å gjøre det noen gang heller. Har ikke noe med moral og sånt å gjøre for meg heller, bare at jeg ikke har lyst til å gamble med kropp og sjel. (Bortsett fra det med røyking,snus og alkohol da)
Alder: 27
Vekt:90+kg
Høyde:180cm
Benkpress: 140kg
Markløft:190kg
Knebøy: 130kg
Stående Militærpress: 2*5 60kg

Min Treningsdagbok

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #58 : 25. mai 2006, 23:26 »
1. Har du lest om bridging eller pct dry

Jepp. Men finner det bare delvis relevant i forhold til poenget mitt. Alle jeg kjenner som har brukt AAS har tapt betydelige mengder masse etter endte kurer (pct ok, men bridget ikke), noen av dem absolutt alt.

2. Denne kan jeg jo vertfall ikke dra langt før jeg blir bannet... men dry dry

Vi drar den ikke noe lenger her, men jeg vil bare poengtere at siden import og distribusjon av AAS ikke er tillatt jf. norsk lov så blir man involvert i kriminell virksomhet uansett i denne sammenhengen. Og de fleste må betale relativt dyrt for varene ja. Selv om dyrt er nettopp dét - relativt.

3. Helt enig, det er din kropp og ditt valg. Bra standpunkt 2thumbsup

Jepp.

4. Hvor mange hadde funnet det ut vist du hadde brukt aas?

Mange/alle. Jeg ville ikke forsøkt å legge skjul på det. Jeg ville ikke forsøkt å leke forbilde for unge håpefulle. Jeg liker å gå inn for ting fullt og helt, med hele meg...

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Bruker DU anabole steroider?
« #59 : 25. mai 2006, 23:27 »
En ting som jeg ikke skjønner er den "vanlige mannen i gata" sitt synspunkt. Tenkt hvor mange som drikker seg drita hver helg, helg etter helg. Dette synes alle er helt greit, men hvis en person ønsker å bygge kroppen sin, da er dette uglesett.

Det kalles "Janteloven" Wink

Soje

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!