Skrevet av Emne: holde musklene store  (Lest 9486 ganger)

Utlogget v-tech

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 49

holde musklene store
« : 24. juni 2006, 18:25 »
vordan holder jeg muskelene store etter trening?
for når du trener, så blir jo musklene større uten pump men de siger liksom sammen i ettertid Undecided

burde jeg eventuelt tøye etter trening?
Back and skinny.... Sadface Sad

No Pain, No Gain!

Utlogget Kj3til

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 60
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 60

  • what doesn't kill you, makes you stronger
SV: holde musklene store
« #1 : 24. juni 2006, 18:53 »
hehe, ja de gjør det. et godt spørsmål forresten Tongue
de trekker seg jo sammen når du trener og blir da også større.
men når det er godt ei lita tid(ferdig med å trene) strekker de seg ut igjen og blir da også slappere.
grunnen er vel at musklene fylles med blod når du trener, og når du er ferdig så "fordeles" blodet.

jeg tøyer aldri etter trening, du har bett musklene trekke seg sammen, og hvis musklene hadde kunnet tenke selv så hadde de sikkert lurt litt på hvis du da plutselig ber dem om å strekke seg ut igjen.

håper at andre også svarer på dette!
17 år
95 kg
183 cm høy
Benk: 97,5kg
Knebøy: 140kg
markløft: 130kg

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: holde musklene store
« #2 : 25. juni 2006, 14:53 »
Trene biceps så ofte det lar seg gjøre..? Riktig.. Hvis jeg sier "overtrening", ringer det en bjelle da..? Tongue Hvis en vil ha store biceps så tren jevnt og trutt, spis maten din og sov nok. Skjønner ikke helt problemet. En biceps på 32 cm er ikke imponerende MED pump en gang, så det er jo enda en grunn til å trene, spise & sove skikkelig å få litt kjøtt på kroppen. Asså, no offence, men hvor store bicepser kan du egentlig ha når du veier 57 kg..?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Pumpen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 44
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 44

SV: holde musklene store
« #3 : 25. juni 2006, 15:09 »
Et godt tips:
Gå ut å finn deg to steiner på 1 kg, ta ein i kvar hand å tar deg ein liten jogge tur hver gang du føler pumpen ikke er der Grin hehe, då får du pump Cool
max løft:
benkpress: 95kg.   
knebøy: 10*61kg.
gamle gamle rekorder

Utlogget Slask1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

SV: holde musklene store
« #4 : 26. juni 2006, 11:33 »
Trene biceps så ofte det lar seg gjøre..? Riktig.. Hvis jeg sier "overtrening", ringer det en bjelle da..? Tongue Hvis en vil ha store biceps så tren jevnt og trutt, spis maten din og sov nok. Skjønner ikke helt problemet. En biceps på 32 cm er ikke imponerende MED pump en gang, så det er jo enda en grunn til å trene, spise & sove skikkelig å få litt kjøtt på kroppen. Asså, no offence, men hvor store bicepser kan du egentlig ha når du veier 57 kg..?

Altså!
Må hugse på at  gutten er 15 år gammal! Psyka jo stakkaren heilt ned før han har fått begynt å trene skikkelig!
Han spørr etter råd, ikkje å bli kritisert på den måten!
Ta heller å gi han råd enn å ver komplett dust!
Personlige fakta:
Alder: 19
Høgde: 1,82 m
Vekt: 92 kg

Benkpress: 110kg
Knebøy: 160kg
Markløft: 150kg

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: holde musklene store
« #5 : 26. juni 2006, 23:10 »
Trene biceps så ofte det lar seg gjøre..? Riktig.. Hvis jeg sier "overtrening", ringer det en bjelle da..? Tongue Hvis en vil ha store biceps så tren jevnt og trutt, spis maten din og sov nok. Skjønner ikke helt problemet. En biceps på 32 cm er ikke imponerende MED pump en gang, så det er jo enda en grunn til å trene, spise & sove skikkelig å få litt kjøtt på kroppen. Asså, no offence, men hvor store bicepser kan du egentlig ha når du veier 57 kg..?

Idiot:)

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
SV: holde musklene store
« #6 : 27. juni 2006, 00:08 »
Trene biceps så ofte det lar seg gjøre..? Riktig.. Hvis jeg sier "overtrening", ringer det en bjelle da..? Tongue Hvis en vil ha store biceps så tren jevnt og trutt, spis maten din og sov nok. Skjønner ikke helt problemet. En biceps på 32 cm er ikke imponerende MED pump en gang, så det er jo enda en grunn til å trene, spise & sove skikkelig å få litt kjøtt på kroppen. Asså, no offence, men hvor store bicepser kan du egentlig ha når du veier 57 kg..?

Tja, og kva med ditt forslag til "drittungeforum"?  Wink du har nok opptil fleire gonger vist at du passer der sjølv, no offence :Smiley
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
SV: holde musklene store
« #7 : 27. juni 2006, 12:04 »
Tja, og kva med ditt forslag til "drittungeforum"? Wink du har nok opptil fleire gonger vist at du passer der sjølv, no offence :Smiley

Hehe, du kalte han indirekte en "drittunge" og så sier du "no offence"  biggrin

go kick it wArLoCK
Cheesy

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

SV: holde musklene store
« #8 : 27. juni 2006, 12:11 »
Trene biceps så ofte det lar seg gjøre..? Riktig.. Hvis jeg sier "overtrening", ringer det en bjelle da..? Tongue Hvis en vil ha store biceps så tren jevnt og trutt, spis maten din og sov nok. Skjønner ikke helt problemet. En biceps på 32 cm er ikke imponerende MED pump en gang, så det er jo enda en grunn til å trene, spise & sove skikkelig å få litt kjøtt på kroppen. Asså, no offence, men hvor store bicepser kan du egentlig ha når du veier 57 kg..?

Syns det blir feil å ødlegge motivasjonen til gutten med å si han ikke har noen resultater i det hele tatt. Han har jo nettopp begynt å trene. Å komme med noe slikt som dette rett opp i trynet er jo bare teit. Det er en grunn til han skriver i tenåringsforumet. Kan si meg enig i at det ikke er noe vits å prøve å beholde pumpen etter trening og heller tenke at musklene skal bli større kalde, men trenger jo ikke være så jævlig direkte mot han :p
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget wanna-b

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 275

SV: holde musklene store
« #9 : 27. juni 2006, 14:55 »
Du kan finne flere tråder om tøying på forumet, uten å gå noe nærmere inn på det, vil jeg ikke anbefale tøying etter trening.

Så over til det viktige; det finns ingen vidundermetoder for å få et konstant pump. Blodet går dit det trengs, akkurat som du får ereksjon før du skal ha sex, får du pump i fks biceps når du trener bicepscurl. Hvordan kan man oftest mulig ha pump i biceps? Enkelt, man trener biceps så ofte det lar seg gjøre! Fks 3-4 ganger i uka med lite volum..

haha

det er så deilig med erigerte muskler etter en hard treningsøkt!
Klikk her for min bildeprofil

My drinkingteam has a racing problem

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: holde musklene store
« #10 : 27. juni 2006, 15:11 »
vordan holder jeg muskelene store etter trening?
for når du trener, så blir jo musklene større uten pump men de siger liksom sammen i ettertid Undecided

burde jeg eventuelt tøye etter trening?

Hva mener du egentlig med "holde dem store etter trening?" ?. Er det pumpen du snakker om? De blir større etter hvert som du trener dem og spiser riktig og hviler etc..
Må nesten henge meg litt på Warlock her Tongue De kan da ikke være spesielt store ennå vel? Du burde heller fokusere på å trene bra, spise godt, drikke tranen din og så vil du med tid få større muskler  Smiley
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
SV: holde musklene store
« #11 : 27. juni 2006, 23:52 »
Lurer på hvordan musklene hans blir større uten pump under trening jeg :S Pump er jo nettopp når musklene fylles opp av blod under trening og svulmer.. Er det i så fall snakk om mer enn 1cm ekstra i omkrets? og det er dette han vil "holde på" etter trening? ja da er svaret kort og greit at han må finne en løsning for hvordan konstant å fylle bicepsene med blod, selv utenfor trening. Men når det ikke er pump han snakker om en gang da blir det vannskeligere Tongue
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: holde musklene store
« #12 : 28. juni 2006, 04:03 »
Mye mat, hele tiden.

Utlogget Slask1

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

SV: holde musklene store
« #13 : 29. juni 2006, 13:20 »
Alt er relativt, og selvom han sikkert ikke har verdens største biceps vil de allikevel være større etter han har trent. Jeg synes jeg hadde fine biceps før jeg i det hele tatt begynte å trene, mens jeg idag selvsagt har et helt annet syn på akkuratt det. Som nevnt, han ba om tips, ikke om redusert motivasjon.

signera den! Smiley
Personlige fakta:
Alder: 19
Høgde: 1,82 m
Vekt: 92 kg

Benkpress: 110kg
Knebøy: 160kg
Markløft: 150kg

Utlogget MortenH

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

SV: holde musklene store
« #14 : 29. juni 2006, 13:27 »
Altså!
Må hugse på at gutten er 15 år gammal! Psyka jo stakkaren heilt ned før han har fått begynt å trene skikkelig!
Han spørr etter råd, ikkje å bli kritisert på den måten!
Ta heller å gi han råd enn å ver komplett dust!

Einig Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!