Skrevet av Emne: den store tattoo tråden  (Lest 233441 ganger)

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: den store tattoo tråden
« #135 : 29. januar 2008, 08:24 »
Nei helt riktig faktisk, det er coverbilde av albumet "There is Nothing left to lose" skal ikke ta og tatooere hode og det bare FF Wink
Det blir nok jævla kult Wink  Skal faktisk hente min FF billett til norwegian wood i dag Cheesy

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: den store tattoo tråden
« #136 : 29. januar 2008, 08:32 »
hvorfor i allverdan skal du ha en tattoering oppover halsen...
du ser ironinen i at det kalles "jobbsøkertatoering"

Jeg har den tatoveringa AjaxX nevner og hittil har ikke den bydd på noen særlige problemer. Ja, eldre folk og folk med åpenbare fordommer kikker, men jeg har ellers ikke fått noen særdeles ubehøvlede replikker. Jeg har fått positive kommentarer, men også negative, men alt i alt velger jeg å la folk ha sin egen mening og gidder ikke bruke tid på å diskutere om det var et dumt valg eller ei å tatovere FF.

Uansett; jeg elsker den og tror faktisk ikke den vil by på så mange problemer. Er fortsatt student, men har hatt flere deltidsjobber hvor tatoveringa har vært synlig, men ikke vært et problem. Hvis arbeidstakeren er seriøse vil de uansett se personen og kompetansen bak tatoveringa, og ikke fokusere på den slags "ubetydelige" greier.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Force

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 412

Sv: den store tattoo tråden
« #137 : 29. januar 2008, 08:36 »
Jeg har den tatoveringa AjaxX nevner og hittil har ikke den bydd på noen særlige problemer. Ja, eldre folk og folk med åpenbare fordommer kikker, men jeg har ellers ikke fått noen særlig ubehøvlede replikker. Jeg har fått positive kommentarer, men også negative, men alt i alt velger jeg å la folk ha sin egen mening og gidder ikke bruke tid på å diskutere om det var et dumt valg eller ei å tatovere FF.

Uansett; jeg elsker den og tror faktisk ikke den vil by på så mange problemer. Er fortsatt student, men har hatt flere deltidsjobber hvor tatoveringa har vært synlig, men ikke vært et problem. Hvis arbeidstakeren er seriøse vil de uansett se personen og kompetansenog bak tatoveringa, og ikke fokusere på den slags "ubetydelige" greier.
Helt enig! Har et kinesisk tegn på halsen som betyr "Joy" eller "Glede" på norsk. Har heller ikke fått noen kommentarer på det.

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: den store tattoo tråden
« #138 : 29. januar 2008, 09:15 »
Det blir nok jævla kult Wink  Skal faktisk hente min FF billett til norwegian wood i dag Cheesy
Hentet FF biletten i helgen, de skal spille på Koengen (Bergen) i sommer Cheesy gleder meg som en liten unge (med tanke på at jeg er en Wink

Og den tatooen betyr mye for meg, for dere som har analysert sangen "Learn to fly" forstår det Smiley
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget Fatamorgana

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

Sv: den store tattoo tråden
« #139 : 29. januar 2008, 09:40 »
Hentet FF biletten i helgen, de skal spille på Koengen (Bergen) i sommer Cheesy gleder meg som en liten unge (med tanke på at jeg er en Wink

Og den tatooen betyr mye for meg, for dere som har analysert sangen "Learn to fly" forstår det Smiley
Jeg har mye igjen å høre av Foo Fighters, men kan sjekke ut learn to fly når jeg kommer hjem fra skolen Wink

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: den store tattoo tråden
« #140 : 29. januar 2008, 14:42 »
Hentet FF biletten i helgen, de skal spille på Koengen (Bergen) i sommer Cheesy gleder meg som en liten unge (med tanke på at jeg er en Wink

Og den tatooen betyr mye for meg, for dere som har analysert sangen "Learn to fly" forstår det Smiley

Det er uten tvil noe av det råeste man kan tatovere - det er helt sikkert! Skal du ha den i nakken du også? Smiley

For øvrig må jeg si at new school tattooer også er utrolig fett. Har igrunn mest sansen for black and white, men det kommer jo naturligvis litt an på. Har veldig lyst på en fullsleeve, men det blir nok med tanken vil jeg anta. Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: den store tattoo tråden
« #141 : 29. januar 2008, 15:15 »
Det er uten tvil noe av det råeste man kan tatovere - det er helt sikkert! Skal du ha den i nakken du også? Smiley

For øvrig må jeg si at new school tattooer også er utrolig fett. Har igrunn mest sansen for black and white, men det kommer jo naturligvis litt an på. Har veldig lyst på en fullsleeve, men det blir nok med tanken vil jeg anta. Smiley
Seff skal jeg ha den i nakken! Cheesy syns ikke farge tatooer er så tøft :/
Men har du også FF tatooen?
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: den store tattoo tråden
« #142 : 29. januar 2008, 16:33 »
Seff skal jeg ha den i nakken! Cheesy syns ikke farge tatooer er så tøft :/
Men har du også FF tatooen?

Japp, tok den i 2002, to dager etter jeg og noen kompiser hadde sett dem i Oslo Spektrum. Det var uten tvil tidenes konsertopplevelse for min del, og jeg ble direkte salig da de dro igang Everlong. Det var fantastisk! Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: den store tattoo tråden
« #143 : 29. januar 2008, 16:35 »
Helt enig! Har et kinesisk tegn på halsen som betyr "Joy" eller "Glede" på norsk. Har heller ikke fått noen kommentarer på det.

Jeg har en tribal som dekker en stor del av halsen på høyre side, har ikke hatt noe problemer med det så langt Smiley
Non Plus Ultra

Utlogget AjaxX

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 676
  • Honnør: 137
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 676

Sv: den store tattoo tråden
« #144 : 29. januar 2008, 18:02 »
Japp, tok den i 2002, to dager etter jeg og noen kompiser hadde sett dem i Oslo Spektrum. Det var uten tvil tidenes konsertopplevelse for min del, og jeg ble direkte salig da de dro igang Everlong. Det var fantastisk! Smiley
Hvor har du den da?
Trenigs/bilde logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58975.0

Løft:
ML 1x180kg RAW
BP 3x130kg
KB 1x182,5kg Belte

It burns it rips it hurts, they make you bleed your turn
The chance of a lifetime, how does it feel to be alive?

Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: den store tattoo tråden
« #145 : 29. januar 2008, 18:07 »
Hvor har du den da?

Akkurat der som personen på Foo Fighters coveret har den. Bare større da, vel og merke. Er eksakt like stor som FF-symbolet du kan finne inne i lyrics-heftet til The Colour and The Shape. Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget ark

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 183

Sv: den store tattoo tråden
« #146 : 30. januar 2008, 22:20 »
Akkurat der som personen på Foo Fighters coveret har den. Bare større da, vel og merke. Er eksakt like stor som FF-symbolet du kan finne inne i lyrics-heftet til The Colour and The Shape. Smiley

Foo Fighters i olso 12 (eller 13) juli, og dagen før i bergen. Kjøp bilett nu!

oli

  • Gjest
Sv: den store tattoo tråden
« #147 : 31. januar 2008, 00:18 »
det kommer sikkert ann på hvor du søker jobb, men utifra det jeg har sett og hørt så er det ikke positivt med synlige tatoeringer, hvis du har planer om en karriere innen næringslivet..
nevn en norsk næringslivtopp med tatoering oppover halsen...

men, selvfølgelig hvar sin lyst og smak, og jeg dømmer ingen for det.. men det er garantert mange andre som gjør det:-)

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: den store tattoo tråden
« #148 : 31. januar 2008, 00:41 »
Jeg har bare et halvt år igjen som tenåring og syns jeg burde gjøre noe dumt jeg kan angre på før jeg blir 20. da er vel en tattis et glimrende valg? noen som har t tips til en gnske stor tattoo på øvre del av rygg skuldre? IKKE TRIBAL!

Jeg har veldig sansen for "personlige" tatoveringer... noe du kan leve med livet ut og du kan være stolt av å stå for eller noe i den duren...

Selv har jeg tatovert "nosce te ipsum" og "veritas" nedover venstre overarm..
Disse er latin (som er et utdødd språk..noe jeg synes er FETT xD.. men det brukes jo fortsatt mye) og betyr hhv. "Kjenn deg selv" og (direkte oversatt) "Sannhet".. noe jeg synes er en stor klisje.. så jeg velger å tolke "veritas" på den "andre" måten: Dette var også et ord de i det gamle romerriket brukte på den egenskapen de satte høyest i mennesket; å være et "sant" menneske. At man ikke lyger, jukser, har dobbeltmoral etc.etc.   
Jeg sier ikke at jeg er rendyrket akkurat slik.. men det er noe å strekke seg mot.
Så sånn er det... ;P

Utlogget Slakteren

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 266
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 266

Sv: den store tattoo tråden
« #149 : 31. januar 2008, 15:47 »
Jeg har veldig sansen for "personlige" tatoveringer... noe du kan leve med livet ut og du kan være stolt av å stå for eller noe i den duren...

Selv har jeg tatovert "nosce te ipsum" og "veritas" nedover venstre overarm..
Disse er latin (som er et utdødd språk..noe jeg synes er FETT xD.. men det brukes jo fortsatt mye) og betyr hhv. "Kjenn deg selv" og (direkte oversatt) "Sannhet".. noe jeg synes er en stor klisje.. så jeg velger å tolke "veritas" på den "andre" måten: Dette var også et ord de i det gamle romerriket brukte på den egenskapen de satte høyest i mennesket; å være et "sant" menneske. At man ikke lyger, jukser, har dobbeltmoral etc.etc.  
Jeg sier ikke at jeg er rendyrket akkurat slik.. men det er noe å strekke seg mot.
Så sånn er det... ;P

Kult det! Har (desverre) latin som fag, så skjønte hva de betydde:) Men når jeg tenker meg om tviler jeg på at jeg gidder å tra en tattoo nå. Er ikke såååå lenge til sola og sommeren kommer!
BILDEPROFIL OG LOGG
 
"Without struggle, there is no progress"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!